Autokorjaamo :auto ei palaudu siinä kunnossa asiakkaalle missä se oli korjaamolle menoa

Anonyymi-ap

Kahvitaukokin lasketaan työtunteihin ,tarkistan auton aina korjauksen jälkee jos liikaa vikaa ilmoitan siitä heti .Irrallisia sähköjohtoja löytyi yritän itse laittaa niitä kiinni ensin jos ei onnistu vien korjattavaksi taas tavaroita irti jäänyt teiltä on hienosäätöä ,kiire,kiire ei joudeta laittamaan kaikkia osia takaisin paikoilleen silleen kuin olivat ennen korjauksen alkua.🤔😬.

8

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin no ei kai pidäkään palautua samassa kunnossa, mutta toki olisi suotavaa että muutos olisi parempaan suuntaan, eikä huonompaan.

    • Anonyymi

      Kunnon korjaamojen hinnoittelu perustuu todennettuihin aikoihin ja valmistajilta annettuihin työn kestoihin ja korjaamo antaa hinnan työtä tilatessa. Jos työn aikana tulee eteen jotain lisätyötä, niin siitä keskustellaan tilaajalta ennakkoon tai pienet lisätyöt menee luvattuun hintaan. Kahvitauoista tai ruokiksesta ei tietenkään asiakasta laskuteta.

    • Anonyymi

      Jos tuo hinnoittelun aikataulu menee pitkäksi, niin asiakas asentaa kojetaulun paikalleen, ostaa uuden akun rikkoutuneen tilalle ja kuuntelee työnjohtajan selityksiä siitä, että hän ei tiedä, mitä korjaamolla on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Nonii 2 johto oli irti 1 tiesi heti mihin kohti se tulee ,toinen valo ei pelannut piti repiä irti paneelia irralinen johto löytyi oli teipattu sähköteipillä kun eivät tienneet mistä irti lähtenyt oli .Johdossa oli värikoodi pistokkeessa oli samanlainen johto samalla värikoodilla ,löytyykö tyhjä pistoke löytyi panin siihen valo pelasi ja ruuvasin kiinni .PAHIN SIITÄ EI ILMOITETTU MITENKÄÄN noottia antamassa sinne korjaamolle tai korjaajalle.🤔😡.

    • Anonyymi

      No ne nootit ei auta työtaidon parantamisessa. Ehdotan, että etsit toisen korjaamon.
      Itse en enää käytä maahantuojan korjaamoa edes takuutöihin.
      Jaloilla äänestäminen on kuluttajalle (kuluttajille) tehokkain ratkaisu.
      Ja seuraava uusi autonikin on erimerkkinen. Ihan vain varmuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Älä mene halpaan provoon. "Maahantuojan korjaamo" missä ja minkä merkin paja? Yleensä nuo merkkikorjaamot ovat valtuutetun merkkiedustajan omia pajoja ja takuuasioissa voit käyttää mitä tahansa valtuutettua merkkikorjaamoa. Tuo on se tyypillinen tyyli "hoitaa ongelma", eli ei reklamoida ja vaadita kunnon korjausta, vaan jupistaan kotona ja kiukutellaan vaimolle ja vaihdetaan merkkiä tulevaisuudessa. Ei se ole valmistajan ja merkin vika jos joku huoltomies epäonnistuu, jokainen epäonnistuu joskus.


    • Anonyymi

      Asiakkaan tehtävä ei ole kehittää autokorjaamon toimintaa ja asiakaspalvelua.
      Voin ryhtyä yhteistyökumppaniksi laatunne parantamiseen heti kun korvaatte kmkorvaukset ja menetetyn työajan palkan siitä että kalustoni makaa hallissanne kerta toisensa jälkeen naurettavien pikkuvikojen huomaamattovuuden vuoksi.
      Mitä tulee merkkiin ja korjaamon nimeen niin ymmärtänet, että kumpaakaan ei voi kohteliaisuussyistä kirjoittaa!

    • Anonyymi

      Ja lisäys äskeiseen.
      Asiakas maksaa. Hän voi aivan huoletta itse päättää minne rahansa sijoittaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe