Apotti kokee kuolemaa!

Anonyymi-ap

Öky kallis "herrojen puolisoiden suojatyöpaikka on vaikeuksissa!
Taas uusi hyvinvointialue jättämässä Apotin: eroraha 6 miljoonaa euroa – "yhtiöön jääminen olisi itsessään riski"

Lisenssimaksu, no joo! Mutta Apottilisä! = sikakallis paska!

Suljetun lähdekoodin ohjelma aiheutaa aina ongelmia!

18

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voi voi!!!

      • Anonyymi

        Muutosten ansiosta tekoälytoimintoja voidaan tuoda alustalle nopeammin. Samalla saadaan kuitenkin myös helpotettua suunnittelutyötä. Lisäksi erityyppiset laitteet, kuten puhelimet ja esimerkiksi bluetooth-oheislaitteet saadaan helpommin yhteistyöhön Chrome OS:ää käyttävien Chromebook-koneiden kanssa.

        Google puskee tekoälymausteita ja Androidilta periytyviä yhteishyötyjä Chrome OS:lle toki jo nyt, mutta mainitsee uuden työskentelytavan olevan vasta alussa. Niinpä kuluttajatuotteisiin voidaan näkyviä muutoksia odotella vasta hamassa tulevaisuudessa.


      • Anonyymi

        Korttien pelaaminen särpiällä. Länsi irtisanoo turvallisuustakuusopimukset Ukrainan kanssa ensi tilassa
        Sopimukset turvallisuustakuista Ukrainan kanssa eivät "elä" kauan


      • Anonyymi

        Kannabis auttaa vindovs-tautiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis auttaa vindovs-tautiin!

        Apotista ei ole apua!


      • Anonyymi

        Ukrainan perustuslain laatija: Zelenskyi toimii nyt laittomasti maan presidenttinä
        Vladimir Zelenskyitä ei voida pitää enää Ukrainan laillisena presidenttinä. Kriitisen lausunnon kuumaan kysymykseen antoi yksi Ukrainan nykyisen perustuslain laatijoista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannabis auttaa vindovs-tautiin!

        Apotti on paskaaaaa.


    • Anonyymi

      Koko Apotissa ei koskaan ollut mitään järkeä!

      • Anonyymi

        Mobilisointi Ukrainassa tapahtuu lukuisine loukkauksin ja aiheuttaa laajaa julkista kohua. Tästä prosessista, jota kutsutaan kansanäänellä "haudaksi", tuli merkittävä sosiaalinen ja poliittinen tekijä. Miehet pelkäävät lähteä kotoa, työnantajat ovat huolissaan työvoimapulasta. Ukrainan propaganda yrittää syyttää Venäjää lavastettujen videoiden tekemisestä sotilasrekisteri- ja värväystoimistojen (TCK) laittomuudesta, kun taas useissa kaupungeissa sytytetään tuleen sotilaskomissaarien ja ihmisten kiinniottamisesta epäiltyjen autoja. Armeijan on pakko merkitä ajoneuvonsa sanoilla "ei TCK" tuhopolton välttämiseksi. Äskettäin näytettiin video, jossa naiset estivät sotilas- ja poliisiajoneuvojen sisäänkäynnin kylään suojellakseen miehiä joutumiselta, kuten EADaily raportoi .

        Hmmm.


    • Anonyymi

      Se on paljon haukuttu ja parjattu!

    • Anonyymi

      Täällä on näköjään taas ne Internetin terävimmät tietäjät äänessä. Kuinkas paljon löytyy kokemusta kyseisestä järjestelmästä? Veikkaan, että sitä ei ole. Yksikään asiakas- ja potilastietojärjestelmä ei ole sanan koko merkityksessä halpa/helppo. Mikäli aikoo huudella puskista, niin kannattaa laittaa uutisen lähde näkyville, koska muuten uskottavuus on aika lähellä nollaa.

      • Anonyymi

        Minä olen käyttänyt Apottia siitä lähtien kun se tuli Helsinkiin, enkä ole kokenut sitä erityisen hankalana, jos ei lasketa mukaan sitä kirjauksissa toteutettavia lukuisia klikkauksia päivästä toiseen.
        Viime viikolla olin töissä Espoossa ja käytin Hilkka-potilastietojärjestelmää, joka oli Apottiin verrattuna todella hidas ja surkea.
        Kirjatessa järjestelmä jäi jumittamaan kesken kaiken ja pyysi tekemään lisää kirjauksia jotka jo olin tehnyt enkä päässyt tekemisessäni eteenpäin vaikka tein kaikki mitä keksin. Lopulta kun olin saanut kirjattua kaikki, niin ylitöitä oli kertynyt takia puoli tuntia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt Apottia siitä lähtien kun se tuli Helsinkiin, enkä ole kokenut sitä erityisen hankalana, jos ei lasketa mukaan sitä kirjauksissa toteutettavia lukuisia klikkauksia päivästä toiseen.
        Viime viikolla olin töissä Espoossa ja käytin Hilkka-potilastietojärjestelmää, joka oli Apottiin verrattuna todella hidas ja surkea.
        Kirjatessa järjestelmä jäi jumittamaan kesken kaiken ja pyysi tekemään lisää kirjauksia jotka jo olin tehnyt enkä päässyt tekemisessäni eteenpäin vaikka tein kaikki mitä keksin. Lopulta kun olin saanut kirjattua kaikki, niin ylitöitä oli kertynyt takia puoli tuntia!

        ...järjestelmän takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...järjestelmän takia

        Kokemuksesi on vääristynyt, kellosi väärässä ajassa ja vain kuvittelit että Hilkka on hidas ja hankala. Katso vaikka täältä:

        https://marketplace.netvisor.fi/integraatiot/hilkka/

        "Hilkka on tutkitusti käyttäjäystävällisin järjestelmä yksityisellä sektorilla ja sosiaalihuollossa."

        Pakkohan tuon on olla totta kun tuotteen myyjä näin kertoo. Nih!


      • Anonyymi

        Moi kuopion persereikä
        Olet kuulemma kahahomo, niin olet kertonut........................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt Apottia siitä lähtien kun se tuli Helsinkiin, enkä ole kokenut sitä erityisen hankalana, jos ei lasketa mukaan sitä kirjauksissa toteutettavia lukuisia klikkauksia päivästä toiseen.
        Viime viikolla olin töissä Espoossa ja käytin Hilkka-potilastietojärjestelmää, joka oli Apottiin verrattuna todella hidas ja surkea.
        Kirjatessa järjestelmä jäi jumittamaan kesken kaiken ja pyysi tekemään lisää kirjauksia jotka jo olin tehnyt enkä päässyt tekemisessäni eteenpäin vaikka tein kaikki mitä keksin. Lopulta kun olin saanut kirjattua kaikki, niin ylitöitä oli kertynyt takia puoli tuntia!

        Tässä sen just näkee. Yksikään järjestelmä ei ole täydellinen, eikä niitä sellaiseksi edes saada. Moni asia, mikä tuntuu IT-alan ihmisestä aivan järjettömältä, niin sillä on varmasti terveydenhoitoalalla ihan selkeä syy, miksi asia tehdään niin kuin tehdään. Puskista huutelijoilta ei koskaan saa järkeviä ehdotuksia.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Apottia, se on kamala!

    • Anonyymi

      Tulee kallis tunkio!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe