Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja missikisat...

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/kokki-akseli-herlevin-ex-rakas-emmi-suuronen-kisasi-diilissa-nyt-selviytyjissa-vaikka-olen?s24

14

2632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se että amerikassa samat ihmiset pyörittävät ,holywood ,naisia,,miehiä. keskenään
      suomessa on sama juttu....se ei ole sattumaa....turmion tytöt ja pojat ,,on kirjoittettu
      jo tuhansia sitten ,,hyvä saa pariksi hyvän...paha saa pariksi pahan...jeeeee...simppeliä

    • Anonyymi

      Tuollaset läskimahaukot on lepposia, ne ei tuijottele omaan napaansa!

      • Anonyymi

        Vaikeaa se onkin !


      • Anonyymi

        Tuollasilla läskeillä on vaan ruoka mielessä koko ajan. Missit kuvittelee, että addikti on ihan innoissaan, kun saa heidän kaltaisensa kaunottaren rinnalleen, mutta tulevat huomaavat, että enemmän se syöminen addiktia kiinnostaa kuin heidän avunsa.

        Jos addiktin pitäisi tehdä valinta hampurilaisen tai missin väliltä, niin hampurilainen voittaisi ylivoimaisesti.


    • Anonyymi

      Aika kolkko tapaus. Puhuu kuin jätkät.

    • Anonyymi

      Osaako Herlevi laittaa ruokaa vai onko vaan nimikkeellä suosikki kokki hampurilaisten kimpussa ympäri maailmaa - ei eduksi Suomelle

      • Anonyymi

        Suomi nousuun hampurilaisia ahmimalla!


    • Anonyymi

      hampurilaisen tekoo ei taitoa tarvi ahhaha

      • Anonyymi

        Öh höh höh höl pölö


      • Anonyymi

        Herlevi on taitava kokki, työskennellyt huppuravintoloissa, ulkomaillakin...


    • Anonyymi

      Olen itsekkin myös marksisti totalitaristi ja olen oikeuden puolella. Onneksi Sanna
      pitää meille rauhan ja profeetan puolia. La Ilaha Ill Allah.

    • Anonyymi

      Tytti Tuppurainen ottanut Jumalan Roolin , Onko tytti inkvisaattori Korkein oikeus



      Eikö tämä ole ajo jahti tytti ottanut oikeuden ajaa syytöntä jota ei le oikeudessa tuomittu kuin jeesusta ajais Ristille tytti tuo saatanan lähettiläs irstauden ja haurauden perikuva puna huulineen suoltaa suustaa ennen näkemättömiä syytöksiä syyttömälle ..Eikö tästä voisi nostaa syytteet ajojahdista tytin on todistettava oikeudessa nämä hänen syytöksensä , ja Millä OIKEUDELLA TYTTI UHKAILEE MUITA IHMISIÄ PELOTTELEE ETTÄ EI SAA OLLA ERI MIELTÄ ,, muuten olette rikollisia samalaisia tämähän on täysin vastoin demokratiaa ..tytti on saatettava oikeudelliseen vastuuseenn RIKOS ON TYTIN AJO JAHTI JA UHKAILU MUITA IHMISIÄ KOHTAA ,

      SDP OTTANUT JUMALAN JA OIKEUDEN ROOLIN ,, SE JOKA EI TOTTELE ON SYYLLINEN SDP..MIELESTÄ
      KOSKA ALETAA KESKITYS LEIREJÄ PUKKAANN SDP TYTTI TUPPURAINEN

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      119
      1754
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      69
      1303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      48
      1077
    4. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      81
      993
    5. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      103
      991
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      928
    7. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      898
    8. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      813
    9. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      789
    10. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      40
      770
    Aihe