Mitä tekisit jos

Anonyymi-ap

täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ?

Ja viestissä sanotaan
"minä rakastan sua"

ja allekirjoituksena kaivattusi nimi


Tekisitkö mitään irl vai vaan juhlisit itekseis sampanjalla?

104

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilisin sitä trolliksi ja kiusanteoksi.

      • Anonyymi

        Siksö kun olet itse kiusaa tekevä trolli


    • Anonyymi

      Laittaisin varmaan viestin että niin minäkin sinua ja että pitäisikö jutella.
      En tykkää sampanjasta.

    • Anonyymi

      Ajatelisin että kirjoittaa jollekin toiselle saman nimiselle.

      • Anonyymi

        Mitäs jos ois viis tunnistetta ja ne kaikki osuis teihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ois viis tunnistetta ja ne kaikki osuis teihin?

        Ottaisin yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisin yhteyttä.

        Viisi tunnistetta:
        mies / nainen
        asuu Suomessa
        pitää itseään selväjrkisenä
        on sinkku
        lyhyet /pitkät hiukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ois viis tunnistetta ja ne kaikki osuis teihin?

        En oikein tiedä . Onhan hän voinut tehdä samoja juttuja jonkun toisen minun nimisen ja näköisen kanssa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi tunnistetta:
        mies / nainen
        asuu Suomessa
        pitää itseään selväjrkisenä
        on sinkku
        lyhyet /pitkät hiukset

        Eka osuu
        En tiedä. Luultavasti.
        Ei kukaan selväjärkinen tänne kirjoita.
        Tuskin on.
        En tiedä. Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ois viis tunnistetta ja ne kaikki osuis teihin?

        Niistä jokainenhan vois osua ihan keneen tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi tunnistetta:
        mies / nainen
        asuu Suomessa
        pitää itseään selväjrkisenä
        on sinkku
        lyhyet /pitkät hiukset

        Oikeasti surkeita tunnisteita. Et ole kovin fiksu.


    • Anonyymi

      Lähettäisin hänelle viestin puhelimeen.

      • Anonyymi

        Vois olla vaikeaa jos et numeroa tiedä


    • Anonyymi

      Ottaisin yhteyttä haluamallasi tavalla. 😉

      • Anonyymi

        Mie ottaisin yhteyttä takuuvarmasti jollain tavoin. Ehkä menisin paikan päälle hänen luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie ottaisin yhteyttä takuuvarmasti jollain tavoin. Ehkä menisin paikan päälle hänen luokse.

        Tää oli tarkoitettu aloittajalle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie ottaisin yhteyttä takuuvarmasti jollain tavoin. Ehkä menisin paikan päälle hänen luokse.

        Eipä o näkynnä ketään toki voi ol jot en just silloi ol olluna kotona


    • Anonyymi

      Jaa, tälläistäkin😆

    • Anonyymi

      Pitäis olla kaikki nimikirjaimet toinen nimi mukaanlukien pisteillä erotettuina kukin. Koko litania! Sitten voisin miettiä millaista shamppista tänään siemailisin illan tullen. Täysosuma siis!

      • Anonyymi

        Kirjaimet riittää pisteillä erotettuina sellasen koodin jos värkkäät ja osuu niin kyllä sitten myös uppoaa. Sitä en tiedä miten toimisin sitten kyllä jollain tavalla, mutta se on jo niin vaikea koodi yhdistelmä oikeesen osuessa vaatii kyllä jo toimenpidettä irl jonkinlaista.


    • Anonyymi

      Seksiä haluan sitten.

      • Anonyymi

        Et tiedä mistään mitään


      • Anonyymi

        No eikö tuo ny ole yleensä aina itsestään selvyys


    • Anonyymi

      Sulkisin palstan ja siirtyisin privan puolelle.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti vedätystä sittenkin jos oikeat nimet.

      • Anonyymi

        Just nii. Ei tääl voi luottaa mihinkää. huijareita kaikki ja mainosklikkih:t


    • Anonyymi

      Vain irl sanotut sanat ja tehdyt teot merkitsevät.

      • Anonyymi

        Oikein 😘


    • Anonyymi

      Voisin tavata ja selvittää.

    • Anonyymi

      Ottaisin yhteyttä

      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Laittaisin kuoharin heti kylmään ;)

    • Anonyymi

      Lähettäisiin yhdessä juhlistamaan, niin että koko kaupunki tietää.

    • Anonyymi

      Jaa a voi olla et sen oot vaaan huumorilla tehnyt huumori on aikuisten lasten huvi leikkejä

    • Anonyymi

      Siis sitä minä olen ihmetellyt tällä palstalla, että minkä vuoksi ei laiteta edes etu nimiä. Siis kuka olet ja ketä kaipaat.

      • Anonyymi

        Se olisi liian helppoa tunnistaa ja oikeasti sen jälkeen ottaa yhteyttä! Tunnutaan unohtavan se että jos tänne on päätynyt tunteiden takia niin onhan se toinenkin voinut päätyä. Ja silloin se todennäköisyys on isompi jos kaksi nimeä tunnistaa toisena ja ovat toisilleen ne kohteet. Ei tämä kuitenkaan ole mikään kalastuspalsta jossa Matti ja Maija kertovat ongistaan, eikä ole mitään syytä odottaa että Matti ja Maija tunnistaisivat toisensa. Snaijjaak sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi liian helppoa tunnistaa ja oikeasti sen jälkeen ottaa yhteyttä! Tunnutaan unohtavan se että jos tänne on päätynyt tunteiden takia niin onhan se toinenkin voinut päätyä. Ja silloin se todennäköisyys on isompi jos kaksi nimeä tunnistaa toisena ja ovat toisilleen ne kohteet. Ei tämä kuitenkaan ole mikään kalastuspalsta jossa Matti ja Maija kertovat ongistaan, eikä ole mitään syytä odottaa että Matti ja Maija tunnistaisivat toisensa. Snaijjaak sä?

        Nimenomaan, siinähän se tuli..s naijaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi liian helppoa tunnistaa ja oikeasti sen jälkeen ottaa yhteyttä! Tunnutaan unohtavan se että jos tänne on päätynyt tunteiden takia niin onhan se toinenkin voinut päätyä. Ja silloin se todennäköisyys on isompi jos kaksi nimeä tunnistaa toisena ja ovat toisilleen ne kohteet. Ei tämä kuitenkaan ole mikään kalastuspalsta jossa Matti ja Maija kertovat ongistaan, eikä ole mitään syytä odottaa että Matti ja Maija tunnistaisivat toisensa. Snaijjaak sä?

        No siitäkin huolimatta useimmat teistä täällä tuntuis kalassa olevan


    • Anonyymi

      Ottaisin yhteyttä ja selvää, olisiko se hän vai onko joku tehnyt kiusaa tms.

    • Anonyymi

      No en haluaisi meidän nimiä tänne. Ja jos ne täällä näkisin, olettaisin että joku haluaa tehdä kiusaa. En ottaisi nimien perusteella yhteyttä, enkä ota muutenkaan, ellen tiedä varmasti että on hyvä hetki ja syy ottaa yhteyttä. Rakkauden voin tunnustaa heti kun näemme kahden kesken.

      • Anonyymi

        Onhan täällä ollu syyttömienkin nimiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä ollu syyttömienkin nimiä..

        Minkä syyttömien nimiä??
        Anteeks tuli vaan mieleen Onko rikos rakastua...
        Aivan totta kyllä että täällä on ollut ihan nimiä ja tunnisteita joita ei kumpikaan osapuoli ole itse kirjoittanut. Useastikin.


    • Anonyymi

      Sellasta sitten, en todellakaan uskoisi siihen,
      elikkä en tekis varmaan mitään..
      Tai ehkäpä ensin äkästyisin ja sit naurahtaisin.
      Onhan täällä ollutkin joskus sellaista paitsi että se ei ollut häneltä iteltään...
      Ja on täällä ollut myös melkein noin,
      oih niin rakastaa mua joku, ilman että kertoo kuka on, pitäisi tunnistaa anonyymisti.
      Sitten on ilman nimiäkin ollut tuollaista,
      jonka tiedän keneltä oli ja myös sen olevan totta. Ainut mihin tai kehen uskonkaan täällä palstalla enää. Kiitos ♡

    • Anonyymi

      En uskoisi, että olisi juuri minulle, juuri häneltä.

    • Anonyymi

      Jaa a

    • Anonyymi

      Mitä jos ja jos jos. Lopettakaa jossittelu ja tehkää se, kas näin:

      Mika
      Mä rakastan sua.

      Tarja

      • Anonyymi

        Wautsi! Minne ja mistä tämä on ja jos kerrot vielä ikätietoja olis mageeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wautsi! Minne ja mistä tämä on ja jos kerrot vielä ikätietoja olis mageeta.

        Näh, ei ole merkitystä täällä, enää, kunhan nyt joutessani heitin.

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näh, ei ole merkitystä täällä, enää, kunhan nyt joutessani heitin.

        T

        Oiskohan tää sellanen tapaus että toisen nimissä laittelet?


      • Anonyymi

        Ei taida enää kyllä olla noin.


    • Anonyymi

      Olisihan se ihana viesti etenkin jos/kun tunteet ovat yhtenevät

      • Anonyymi

        Matti v lautaa löytyy kyllä


    • Anonyymi

      Onanoisin kerran ja sen jälkeen jättäisin.

    • Anonyymi

      Pyörtyisin onnellisena

    • Anonyymi

      En uskoisi että olisi häneltä, koska laitoin kerran yhteen osioon "varma nakin" tunnisteeksi eikä ollut kukaan huomannut. Joo, olen kyllä realisti. Eikä tuo joku kirjainjuttukaan mihin vastasin ole tuottanut osumaa tai vastausta. Kyllä se on kuulkaas niin että se varmuus pitäisi hankkia ihan irl, mutta kun jänskättää.... 😞

      • Anonyymi

        Mitä on ”varma nakin”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on ”varma nakin”?

        Vain hän tunnistaisi ja yhdistäisi meidät jos täällä ikinä kävisi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hän tunnistaisi ja yhdistäisi meidät jos täällä ikinä kävisi....

        Tiedätkö, on outoa odottaa viestiä jossain WA:ssa tämän jälkeen. Varsinkin, jos tämä henkilö käyttäytyy kuin ei kirjoittaisi mitään, kun tapaamme 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, on outoa odottaa viestiä jossain WA:ssa tämän jälkeen. Varsinkin, jos tämä henkilö käyttäytyy kuin ei kirjoittaisi mitään, kun tapaamme 🤷‍♀️

        Niin, tai henkilö käyttäytyy kuin ei tietäisi että toinen on kirjoittanut, jos ei ole mitään vastannut. Kyllähän täällä pystyisi keksimään vaikka mitä sellaisia juttuja mitä ei voi kukaan muu tunnistaa....


      • Anonyymi

        Sivusta, oon nähnyt vaikka mitä mut en usko niihin. Jos vaikka samaten käynyt.
        Ja ymmärräthän et ei hän välttämättä
        ole nähnyt noita mitä oot laittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, oon nähnyt vaikka mitä mut en usko niihin. Jos vaikka samaten käynyt.
        Ja ymmärräthän et ei hän välttämättä
        ole nähnyt noita mitä oot laittanut.

        Jos minulle kirjoitit niin totta hemmetissä ymmärrän. Tämä on mulle ajatusten ja tunteiden purkamista, en todellakaan odota mitään, haaveilen. Sen verran pitää kirjoittaa että ei minustakaan uskoisi että täällä kirjoittelen, samalla tavalla kuka muukin voi tulla ja onhan ihmeitäkin tapahtunut, ainakin sanovat niin....🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai henkilö käyttäytyy kuin ei tietäisi että toinen on kirjoittanut, jos ei ole mitään vastannut. Kyllähän täällä pystyisi keksimään vaikka mitä sellaisia juttuja mitä ei voi kukaan muu tunnistaa....

        Juuri niin kävi. Hän kirjoitti, mutta hän itse katosi palstalla. Kun tapasimme, hän käyttäytyi tavalliseen tapaan. En tiedä, ehkä hän kirjoitti tämän humalassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle kirjoitit niin totta hemmetissä ymmärrän. Tämä on mulle ajatusten ja tunteiden purkamista, en todellakaan odota mitään, haaveilen. Sen verran pitää kirjoittaa että ei minustakaan uskoisi että täällä kirjoittelen, samalla tavalla kuka muukin voi tulla ja onhan ihmeitäkin tapahtunut, ainakin sanovat niin....🙂

        Muuten, kun kirjoitan kommentteja meistä tai vastaan ​​hänen kaltaisiin kommentteihinsa, hän ei koskaan vastaa minulle 😂👌🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle kirjoitit niin totta hemmetissä ymmärrän. Tämä on mulle ajatusten ja tunteiden purkamista, en todellakaan odota mitään, haaveilen. Sen verran pitää kirjoittaa että ei minustakaan uskoisi että täällä kirjoittelen, samalla tavalla kuka muukin voi tulla ja onhan ihmeitäkin tapahtunut, ainakin sanovat niin....🙂

        Niinpä tietenkin ihmeitä ja haaveiluja. En tykkää tosta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, kun kirjoitan kommentteja meistä tai vastaan ​​hänen kaltaisiin kommentteihinsa, hän ei koskaan vastaa minulle 😂👌🏻

        Voi, toivottavasti en ole minä.... 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, toivottavasti en ole minä.... 😁

        En tiedä, ei ole vastausta 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin ihmeitä ja haaveiluja. En tykkää tosta 🙂

        Ei kai kukaan tykkää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on ”varma nakin”?

        Yleensä tarkoittanee varmmaa pillun tai munan saantia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tarkoittanee varmmaa pillun tai munan saantia

        Älä huoli, sulla jatkuu koulu syksyllä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, sulla jatkuu koulu syksyllä....

        Ei itseasiassa jatku lisä koulutukseen näillä näkymin menen 44 vuoden ikään olen muutoi iha tarpeeks käyny kouluja ja etenkin miespuoliset opettajat muistaa mut peruskoulun jälkei takuuvarmasti hitsauksenkin opettaja sano aikoinaan et koko kaks viikkoa et tehny muuta kun vittuilit ja silti koeponnistus kappaleen hitsaus saumat piti ja sähköpuolella olin joka aamu opettajan kanssa napit vastakkain kouluun tuloajoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei itseasiassa jatku lisä koulutukseen näillä näkymin menen 44 vuoden ikään olen muutoi iha tarpeeks käyny kouluja ja etenkin miespuoliset opettajat muistaa mut peruskoulun jälkei takuuvarmasti hitsauksenkin opettaja sano aikoinaan et koko kaks viikkoa et tehny muuta kun vittuilit ja silti koeponnistus kappaleen hitsaus saumat piti ja sähköpuolella olin joka aamu opettajan kanssa napit vastakkain kouluun tuloajoista

        Mene ihmeessä. Pyydä muutama oikeinkirjoitustuntikin.


    • Anonyymi

      Pilkantekoa. Ei muuta.

    • Anonyymi

      Iha sama( kun sellasta viestiä ei ole tulossa)

    • Anonyymi

      Epäilisin. Olenhan hyvin epäileväinen muutenkin. Todennäköisesti menisin vaan entistä enemmän solmuun enkä taktikoisi vieläkään mitään…🫠

    • Anonyymi

      Kyllä sen viestin haluaisin ihan irl enkä palstalle

    • Anonyymi

      Oli poistettu, selvittämään asiaa.

      • Anonyymi

        Mikä poistettu ja mitä selvittämään asiaa minne kuka?


    • Anonyymi

      En varmaan mitään, koska en tiedä nimeään kuten hän minun.

    • Anonyymi

      En tekis yhtään mitään mun nimisiä on ainakin yli kymmenen tuhatta valkkaa niistä joku jos et oven taakse osaa tulla

    • Anonyymi

      Nimeni ei ole suomalainen, hänen on myös harvinainen miehennimi (sikäli kuin tiedän), mutta hänen ensimmäinen kirjain tunnetaan koko palstalla 😁. Mutta en silti kysyisi suoraan. En tiedä, mitä tarkoitusta varten hän kirjoittaa tämän tänne, eikä sano sitä suoraan.

    • Anonyymi

      Tekisin ja vastaisin heti.

    • En uskoisi, sillä se olisi vitsi.

    • Anonyymi

      Tekisin kyllä mutta tiedän että niin ei tule tapahtumaan. Meistä toisen nimi on melko harvinainen.

      • Anonyymi

        Mikset sinä kirjoita?


      • Anonyymi

        Tekisin kyllä mutta tiedän että niin ei tule tapahtumaan. Meistä toisen nimi on melko harvinainen.

        Erittäin harvinainen Kalle joka kaipaa Sirkkaa jos sirkka luet tämän kirjoita että näit kaipaukseni


    • Anonyymi

      Olisi pilaa. Sen tiedän.

    • Anonyymi

      Joskus toista vuotta sitten oli sama etunimi ja samanlainen tunnistettava vaatekappale. On vain jäänyt mieleen.

    • Anonyymi

      Onhan noita näkynyt, vaan ilman kaipaajan nimeä kylläkin.
      Siksi en ota niitä henk.koht.
      - nainen

      • Anonyymi

        ja olet kuka nainen ?


      • Anonyymi

        Ketä itse kaipaat täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja olet kuka nainen ?

        Olen kaipaava nainen


    • Anonyymi

      Mun nimi on ollut täällä tunnistettavissa, ja tiedän, että silloinen kaivattuni kirjoitti sen, ja muutaman muunkin viestin mulle tänne.

      Tämän vuoksi jäin koukkuun tähän palstaan... Kaipauksen kohde on kylläkin vaihtunut, mutta lämpimin, syvin ystävyyden tuntein ja Siunaten muistelen varattua A-miestä.

      PK

    • Selväähän on että jos anita laittaisi musta tänne viestin niin siinä ei vuosisadan rakkaustarinaa haeta vaan nuoremman miehen ja vanhemman naisen välistä kiimaista seksiä

    • Anonyymi

      Olettaisin, että viesti olisi trollausta. Minuun saa yhteyden vaikka wa:n kautta, joten ei tarvitsisi onkia palstalla.

    • Anonyymi

      Tässä tulee: Maija Meikäläinen kaipaa Jussi Juoniota haluatko muuta?

      • Anonyymi

        Jussi juonikas ja Meija mysteeri.


    • Anonyymi

      Ei etunimi,jollei ole hyvin harvinainen sanoisi mitään.Kuten minun Matti etunimi,joka on tuhansilla suomen ihmisillä etunimenä.

    • Anonyymi

      En tekisi mitään IRL.

    • Anonyymi

      Aivan,ja jos laittaa etu,ja sukunimen,saa sakot,ja rikosväline menee valtiolle.

    • Anonyymi

      Kysyisin häneltä irl, että oliko se häneltä vai pelleileekö joku/hän.
      Jos se ei olisi pilaa niin kysyisin, että miksi ei voida rakastaa oikeasti vaan pitää tehdä se leikisti Sekopaa-palstalla.

    • Anonyymi

      Minulla on sen verran harvinaisempi nimi, että laittaisin suoraan hänelle vastauksen. Siinä lukisi "niin minäkin sinua". Tietäisi mistä kyse, jos se oikeasti olisi häneltä.

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle kaikille hän on mainostanut ihastumistasi enkä tiedä mitä vajukkeja/kiusaajia hänen lähipiirissään vaikuttaa, joten en voisi tietää onko se häneltä vai jotain täyttä pilaa. Jos hän tänne uskaltaa nimellä kirjoittaa, niin eiköhän hän uskalla laittaa suoraan minullekin. Eli pyytäisin kaikessa hiljaisuudessa poistoa sille missä on nimeni enkä ottaisi vakavasti.

    • Anonyymi

      Vastaisin, että niin minäkin odotan sinua, textaa tai soita.

    • Anonyymi

      En yhtään mitään. Olen tottunut, että täällä mikään ei vastaa todellisuutta. Harhaisten ihstuneiden joukkopsyykooosi koko paikka.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4594
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      28
      2875
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      93
      1959
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1895
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1825
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1713
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1623
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1292
    Aihe