AITO THAIMAA ON AIDOISSA TURISTIKOHTEISSA.

On olemassa aitoja thaimaalaisia turistikohteita.
Kenenkään aika ei riitä ottamaan kaikesta selvää yksin.
Historia löytyy kirjoista eikä nykyhetkestä.
Turistin tulee tutustua aitoon Thaimaahan majoittumalla köyhän perheen ilmastoimattomaan majaan ja tarkkailla miten köyhiä he ovatkaan.

On kerrottu että aitoon thaimaahan voi tutustua vain se kokemalla omakohtaisesti googlen sijaan, niin Tyttö2010Neitinen99,9%Omanapanarsisti muutti jälleen juttunsa.

40

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On taas kyrvånsyylå yksinäinen, viikonlopun vietto alkanut suomi24 internetissä.

      • Anonyymi

        Muista juoda kiljua riittävästi!


    • Anonyymi

      En ole mitään muuttanut.

      Olen vaan sanonut että on aitoa maalaiselämää ja aitoa kaupunkielämää ja että Pattaya on 100% aito turistikohde.

      Ihmiset muodostaa ilmapiirin, eikä rakennukset tai viidakko tai riisipelto. Ne on surullisen autioita ilman ihmistä.

      Maaseutu ei ole turistikohde ja kukaan ei kaipaa tänne yhtäkään uusavutonta tullutkaa turistia ihmettelemään arkiaskareitaan.

      Niissä kun ei ole mitään ihmeteltävää. Ojia saa tulla kaivamaan vaikka joka päivä! Lapiolle riittää töitä.

      Mitä luulet moniko ilmoittautuu?

      Historia opiskellaan kirjoista ja katsellaan dokumenteista. Harvat tuntevat edes lähihistoriaa kovinkaan hyvin, eikä he ala sitä luennoimaan kielitaidottomille turisteille.

      Kenenkään turistin velvollisuus ei ole oppia yhtään mitään lomallaan eikä siitä jaella mitaleja.

      Useimmat ottaa vaan rennosti rannoilla, ravintoloissa ja tekee pari retkeä. Nuoriso on aktiivisempaa ja ottaa enemmän asioista selvää, koska se on nykyään helppoa.

      Google Mapsista katsot sijaintisi, niin se ilmoittaa heti mitä tekemistä siinä ympärilläsi on. Se ilmoittaa ravintolat ja kaikki aktiviteetit.

      Jos on aktiivilomalla niin siten löytää kaiken helposti. Jos haluaa hortoilla hukassa ja haaskata aikaansa, ei kannata sitten muuta kuin hortoilla ja kuikkia ovista että ketä täällä?

      Ainakin oma ilta ravintolassa olisi sitä myöten pilalla, kun Saarimöllin vesipää ilmestyy ovenrakoon sen näköisenä että joku on syönyt hänen eväät.

      2010

      • Anonyymi

        "Ainakin oma ilta ravintolassa olisi sitä myöten pilalla, kun Saarimöllin vesipää ilmestyy ovenrakoon sen näköisenä että joku on syönyt hänen eväät"

        Toukohuhta ei käy ravintoloissa joissa on ovi. Niissä ei käy kupongit.


      • Sinä olet muuttanut keskustelun aidosta thaimaasta aidoksi thaimaalaiseksi turistikohteeksi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sinä olet muuttanut keskustelun aidosta thaimaasta aidoksi thaimaalaiseksi turistikohteeksi.

        Tyhmyytesi määrällä ei ole mitään rajoituksia.

        Jos sinä haluat kutsua aidoksi Thaimaaksi sitä joka se on ollut ensimmäisenä, niin joudut menemään metsästäjä-keräilijöiden aikaan ennen maanviljelystä, jolloin Kiinasta vaeltaneet kansat kansoitti nykyistä Thaimaata jo 20 000 vuotta sitten.

        Jos taas haluat kutsua aidoksi Thaimaaksi sitä seurannutta aikaa maanviljelyksessä, niin ole hyvä. Maanviljelyskään ei lopettanyt metsästäjä-keräilyä ja sitä tehdään myös Suomessa edelleen, kuten jo tuhannet vuodet.

        Ruoka ei kasva Alepan takahuoneessa, kuten kuvittelet. Nimittelet maalaisia junteiksi ja leikit olevasi jokin Stadin kundi suoltamalla slangia, jolle nauretaan Joensuun Tebskallakin.

        Kaupungistuminen on seurausta siitä, kun kaikille ei väestönkasvun vuoksi riitä töitä maalla ja teollistuminen ja palvelualat sekä kaupanalat ovat kaupunkilaisten työpaikkoja.

        Samat thaimaalaiset siellä kaupungeissakin duunaa. Pattayan baaritytöt ja pankkineidit kun lähtee lomillaan kotona käymään, he ovat siellä niitä samoja maalaistyttöjä kuin aina ennenkin, sillä erotuksella että elintason nousu on tuonut talot, telkkarit ja pyykkikoneet monille.

        Turistikohteet on turisteille ja maaseutu on maalaisille. Millään aitouksilla ole kellekään mitään väliä eikä köyhyys ole sen aidompaa kuin rikkauskaan.

        Rikkaiksi luokiteltava thaimaalaiset on usein hyvinkin perinteitä kunnioittavia ja anteliaita buddhalaisia, jotka käy temppeleissä puhdistautumassa, käyttää juhlapäivinä perinnevaatteita ja pukuja, antavat munkeille suuria lahjoituksia ja rahaa luonnon- ja eläintensuojeluun.

        Jos aitoutta mitattaisiin perinteillä, niin rikkaat ja kuningashuone olisi sitä aidointa Thaimaata. Toki maaseudullakin vaalitaan perinteitä sankoin joukoin, mutta vaatimattomammin.

        2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyytesi määrällä ei ole mitään rajoituksia.

        Jos sinä haluat kutsua aidoksi Thaimaaksi sitä joka se on ollut ensimmäisenä, niin joudut menemään metsästäjä-keräilijöiden aikaan ennen maanviljelystä, jolloin Kiinasta vaeltaneet kansat kansoitti nykyistä Thaimaata jo 20 000 vuotta sitten.

        Jos taas haluat kutsua aidoksi Thaimaaksi sitä seurannutta aikaa maanviljelyksessä, niin ole hyvä. Maanviljelyskään ei lopettanyt metsästäjä-keräilyä ja sitä tehdään myös Suomessa edelleen, kuten jo tuhannet vuodet.

        Ruoka ei kasva Alepan takahuoneessa, kuten kuvittelet. Nimittelet maalaisia junteiksi ja leikit olevasi jokin Stadin kundi suoltamalla slangia, jolle nauretaan Joensuun Tebskallakin.

        Kaupungistuminen on seurausta siitä, kun kaikille ei väestönkasvun vuoksi riitä töitä maalla ja teollistuminen ja palvelualat sekä kaupanalat ovat kaupunkilaisten työpaikkoja.

        Samat thaimaalaiset siellä kaupungeissakin duunaa. Pattayan baaritytöt ja pankkineidit kun lähtee lomillaan kotona käymään, he ovat siellä niitä samoja maalaistyttöjä kuin aina ennenkin, sillä erotuksella että elintason nousu on tuonut talot, telkkarit ja pyykkikoneet monille.

        Turistikohteet on turisteille ja maaseutu on maalaisille. Millään aitouksilla ole kellekään mitään väliä eikä köyhyys ole sen aidompaa kuin rikkauskaan.

        Rikkaiksi luokiteltava thaimaalaiset on usein hyvinkin perinteitä kunnioittavia ja anteliaita buddhalaisia, jotka käy temppeleissä puhdistautumassa, käyttää juhlapäivinä perinnevaatteita ja pukuja, antavat munkeille suuria lahjoituksia ja rahaa luonnon- ja eläintensuojeluun.

        Jos aitoutta mitattaisiin perinteillä, niin rikkaat ja kuningashuone olisi sitä aidointa Thaimaata. Toki maaseudullakin vaalitaan perinteitä sankoin joukoin, mutta vaatimattomammin.

        2010

        Sinä olet kirjoittanut minun näkemyksenä olevan että täytyy majoittua köyhän thaiperheen asumukseen tarkkailemaan kuinka köyhiä he ovat.

        Minä sen sijaan olen lausunut että oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla se.

        Pääosa thaimaasta on muuta kuin turistithaimaata.

        Mittaa sinä millä lystäät, kokeneet matkailijat perustaa kokemuksensa kokemuksiinsa, kuten myös täällä thaimaassa asuvat kuten minä.

        Luulis sun tietävän että kun on puolisona thai, niin sitä tulee vietettyä aikaa olosuhteissa joista turrella ei ole pienintäkään käsitystä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sinä olet kirjoittanut minun näkemyksenä olevan että täytyy majoittua köyhän thaiperheen asumukseen tarkkailemaan kuinka köyhiä he ovat.

        Minä sen sijaan olen lausunut että oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla se.

        Pääosa thaimaasta on muuta kuin turistithaimaata.

        Mittaa sinä millä lystäät, kokeneet matkailijat perustaa kokemuksensa kokemuksiinsa, kuten myös täällä thaimaassa asuvat kuten minä.

        Luulis sun tietävän että kun on puolisona thai, niin sitä tulee vietettyä aikaa olosuhteissa joista turrella ei ole pienintäkään käsitystä.

        "Minä sen sijaan olen lausunut että oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla se.
        Pääosa thaimaasta on muuta kuin turistithaimaata"

        Kyllä turistit tutustuu luontoon Thaimaassa paljonkin. Sinnehän ne luontoon suuntautuu ne retket joista kaikkialla myydään ja joissa käy motoristit ja muut reppureissaajat. Siinä he sitten kokee samalla.

        Mitä niiden turistien pitäisi muuta sitten kokea olosuhteita ja miksi? Kerro miten se käytännössä tapahtuu ja miksi?

        2010


      • SENSSU kirjoitti:

        Sinä olet kirjoittanut minun näkemyksenä olevan että täytyy majoittua köyhän thaiperheen asumukseen tarkkailemaan kuinka köyhiä he ovat.

        Minä sen sijaan olen lausunut että oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla se.

        Pääosa thaimaasta on muuta kuin turistithaimaata.

        Mittaa sinä millä lystäät, kokeneet matkailijat perustaa kokemuksensa kokemuksiinsa, kuten myös täällä thaimaassa asuvat kuten minä.

        Luulis sun tietävän että kun on puolisona thai, niin sitä tulee vietettyä aikaa olosuhteissa joista turrella ei ole pienintäkään käsitystä.

        Tulipa mieleeni oma sanontasi.

        Moottoripyörällä ajamisen oppii vain moottoripyörällä ajamalla.

        Oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla oikea thaimaa, siis muutakin kuin sun kloonis ja sinä trippeleittesi kanssa kurkkimassa ravintoloiden ovista onko ilmastointia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä sen sijaan olen lausunut että oikeaan thaimaahan voi tutustua vain kokemalla se.
        Pääosa thaimaasta on muuta kuin turistithaimaata"

        Kyllä turistit tutustuu luontoon Thaimaassa paljonkin. Sinnehän ne luontoon suuntautuu ne retket joista kaikkialla myydään ja joissa käy motoristit ja muut reppureissaajat. Siinä he sitten kokee samalla.

        Mitä niiden turistien pitäisi muuta sitten kokea olosuhteita ja miksi? Kerro miten se käytännössä tapahtuu ja miksi?

        2010

        En ole väittänyt että turistien tulisi .... vaan olen lausunut kuten lausunut jota on turha sulle toistaa.

        Väitän kuitenkin vakaasti esimerkiksi että lukuista reppureissaajat ovat kokeneempia oikeasta thaimaasta kuin kaltaisesi tuhannen yön alkoholisti kelloja kilisyttelemällä suurella rahalla Pattayalla.

        Nämä mainitut ei ajattele kuten sinä, että vaatimaton yösija on viidakossa villieläinten ja moskiittojen saaliina, ja jopa rikollista lapsien rääkkäämistä mikäli olisi lapset mukana.

        Joo järjestetyt ostomatkat ohjelmineen on juuri sitä minkä turre kokee, kyllä kyllä oppaalla lippu kahden metrin tangossa ja ohjeena seuratkaa minua ja lippua minä kerron kohteesta kaiken informaation.

        Sinä olet todella sairas päästäsi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        En ole väittänyt että turistien tulisi .... vaan olen lausunut kuten lausunut jota on turha sulle toistaa.

        Väitän kuitenkin vakaasti esimerkiksi että lukuista reppureissaajat ovat kokeneempia oikeasta thaimaasta kuin kaltaisesi tuhannen yön alkoholisti kelloja kilisyttelemällä suurella rahalla Pattayalla.

        Nämä mainitut ei ajattele kuten sinä, että vaatimaton yösija on viidakossa villieläinten ja moskiittojen saaliina, ja jopa rikollista lapsien rääkkäämistä mikäli olisi lapset mukana.

        Joo järjestetyt ostomatkat ohjelmineen on juuri sitä minkä turre kokee, kyllä kyllä oppaalla lippu kahden metrin tangossa ja ohjeena seuratkaa minua ja lippua minä kerron kohteesta kaiken informaation.

        Sinä olet todella sairas päästäsi.

        Kymppihän mainitsi jo reppureissaajat ja luontoretket. Ne on yleensä nuorten ja pienellä budjetilla liikkuvien retkeilyä mennä viidakkomajaan yöksi. Ei siellä suinkaan koko lomaa olla eikä siellä kyllä mitään koe muuta kuin sen että nukutuksi ei saa ennenkuin se koppi viilenee ja aamulla olet paukamilla moskiitoista ja mäkäräisistä.

        Minäkin haluan tietää, mitä se reppureissaaja oikein kokee siellä vaatimattomassa yösijassa?
        Vaatimattomuudenko? Jos ei ole matkaopasta ja ei saa lukea tripadvisoriakaan niin mistä se informaatio oikein tulee? Sekoilet poika pahan kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppihän mainitsi jo reppureissaajat ja luontoretket. Ne on yleensä nuorten ja pienellä budjetilla liikkuvien retkeilyä mennä viidakkomajaan yöksi. Ei siellä suinkaan koko lomaa olla eikä siellä kyllä mitään koe muuta kuin sen että nukutuksi ei saa ennenkuin se koppi viilenee ja aamulla olet paukamilla moskiitoista ja mäkäräisistä.

        Minäkin haluan tietää, mitä se reppureissaaja oikein kokee siellä vaatimattomassa yösijassa?
        Vaatimattomuudenko? Jos ei ole matkaopasta ja ei saa lukea tripadvisoriakaan niin mistä se informaatio oikein tulee? Sekoilet poika pahan kerran.

        Vielä kun tekee itselleen orjantappurakruunun, houkuttelee tulimuurahaiset zonelle hieromalla hunajaa alavartaloon ja napauttelee bambukepillä teräviä iskuja kasseille katuen tekemättömiä ja toisten tekemiä syntejä, niin pääsee sellaiseen senssumaiseen vaatimattomaan aitoon thaimaalaiseen fiilikseen. Hammastikut varpaan kynnen alla vetää myös nöyräksi.

        Kivenkoloista ja juurakoista voi vielä lapset tunnustella kädellä jos siellä olisi vaikka käärme tai joku kiva lisko. Tuhatjalkaisen purema tekee kuulema todella sairaan olon pariksi päiväksi ja siperia opettaa sitten hurskaaksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kymppihän mainitsi jo reppureissaajat ja luontoretket. Ne on yleensä nuorten ja pienellä budjetilla liikkuvien retkeilyä mennä viidakkomajaan yöksi. Ei siellä suinkaan koko lomaa olla eikä siellä kyllä mitään koe muuta kuin sen että nukutuksi ei saa ennenkuin se koppi viilenee ja aamulla olet paukamilla moskiitoista ja mäkäräisistä.

        Minäkin haluan tietää, mitä se reppureissaaja oikein kokee siellä vaatimattomassa yösijassa?
        Vaatimattomuudenko? Jos ei ole matkaopasta ja ei saa lukea tripadvisoriakaan niin mistä se informaatio oikein tulee? Sekoilet poika pahan kerran.

        Aina sama klooneilu ja fanitus, Kymppihän jo sitä ja tätä.

        Kuules Tyttö.

        Otin vain esimerkiksi reppureissaajan, mutta olen lausunut asiasta muutakin.
        En ole perustanut mielipidettäni yösijaan vaan seutuun jossa matkaillaan.
        Yösijaan viittasin perusteella, että sellaisen väitetään olevan jopa rikollista lapsille.

        Toki matkaoppaita voi lukea mutta trippelijutut perustuu idiotismiin että sen pohjalta ennalta tehdään suunnitelmia paperille ja tilataan ravintoloiden reaaliaikaisia kommentteja puhelimiin.

        Mennnäämpä hieman ajassa taaksepäin.
        Tyttö Neitinen hehkutteli Pattayan metropolia 24/7 väitteellä että koko thaimaa on tuttu.
        Sitten kertomansa mukaan avioitui thaimaalaisen kanssa.

        Kysymys kuuluu, onko todellakin niin että hänen ryhtyessä seurustelemaan ja elämään Tinderinsä kanssa, niin hän ei ole kokenut mitään uutta thaimaata, thaimaalaisuutta, thaimaalaisia ihmisiä, thaimaalaisten ihmisten elämää ja olosuhteita, koska hän on ollut aiemmin turisti ja ajellut ympäri thaimaata moottoripyörällä hutsujensa kanssa, sekä opiskellut thaimaan historian?

        Minä olen kokenut erittäin paljon sellaista mitä sinä et tule koskaan trippeleittesi kanssa kokemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun tekee itselleen orjantappurakruunun, houkuttelee tulimuurahaiset zonelle hieromalla hunajaa alavartaloon ja napauttelee bambukepillä teräviä iskuja kasseille katuen tekemättömiä ja toisten tekemiä syntejä, niin pääsee sellaiseen senssumaiseen vaatimattomaan aitoon thaimaalaiseen fiilikseen. Hammastikut varpaan kynnen alla vetää myös nöyräksi.

        Kivenkoloista ja juurakoista voi vielä lapset tunnustella kädellä jos siellä olisi vaikka käärme tai joku kiva lisko. Tuhatjalkaisen purema tekee kuulema todella sairaan olon pariksi päiväksi ja siperia opettaa sitten hurskaaksi!

        Lapsilla on ohut kaula ja siitä on helppo ravistaa päätä siellä metsässä. Oppivat kunnioittamaan isää ja äitiä. Kun pitää ne nälässä, niin ne tajuaa ettei ruoka kasva puussa.
        Lasten riiputtaminen päät alaspäin kuuman lähteen yläpuolella saattaa kuulostaa julmalta, mutta silloin ne tajuu että faija on niitä isompi ja vahvempi. Aina kun meinaavat nukahtaa, heitän niitä puukalikoilla ja uhkaan kastaa pään siihen kiehuvaan veteen vedellen narusta edestakaisin. se kuka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee!

        By NumBaII 63v HHN


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilla on ohut kaula ja siitä on helppo ravistaa päätä siellä metsässä. Oppivat kunnioittamaan isää ja äitiä. Kun pitää ne nälässä, niin ne tajuaa ettei ruoka kasva puussa.
        Lasten riiputtaminen päät alaspäin kuuman lähteen yläpuolella saattaa kuulostaa julmalta, mutta silloin ne tajuu että faija on niitä isompi ja vahvempi. Aina kun meinaavat nukahtaa, heitän niitä puukalikoilla ja uhkaan kastaa pään siihen kiehuvaan veteen vedellen narusta edestakaisin. se kuka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee!

        By NumBaII 63v HHN

        Ok, minä lopetan tämän tähän tällä kertaa, voit jatkaa idiotismiasi oman nautintosi tavalla.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Aina sama klooneilu ja fanitus, Kymppihän jo sitä ja tätä.

        Kuules Tyttö.

        Otin vain esimerkiksi reppureissaajan, mutta olen lausunut asiasta muutakin.
        En ole perustanut mielipidettäni yösijaan vaan seutuun jossa matkaillaan.
        Yösijaan viittasin perusteella, että sellaisen väitetään olevan jopa rikollista lapsille.

        Toki matkaoppaita voi lukea mutta trippelijutut perustuu idiotismiin että sen pohjalta ennalta tehdään suunnitelmia paperille ja tilataan ravintoloiden reaaliaikaisia kommentteja puhelimiin.

        Mennnäämpä hieman ajassa taaksepäin.
        Tyttö Neitinen hehkutteli Pattayan metropolia 24/7 väitteellä että koko thaimaa on tuttu.
        Sitten kertomansa mukaan avioitui thaimaalaisen kanssa.

        Kysymys kuuluu, onko todellakin niin että hänen ryhtyessä seurustelemaan ja elämään Tinderinsä kanssa, niin hän ei ole kokenut mitään uutta thaimaata, thaimaalaisuutta, thaimaalaisia ihmisiä, thaimaalaisten ihmisten elämää ja olosuhteita, koska hän on ollut aiemmin turisti ja ajellut ympäri thaimaata moottoripyörällä hutsujensa kanssa, sekä opiskellut thaimaan historian?

        Minä olen kokenut erittäin paljon sellaista mitä sinä et tule koskaan trippeleittesi kanssa kokemaan.

        Kerro jo mitä sinä olet kokenut sellaista mitä muut ei ole kokeneet, äläkä poikkea aiheesta?
        Minäkin haluan tietää, mitä siellä oikein kokee siellä vaatimattomassa yösijassa ilman sähköjä, ilmastointia ja palveluita?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Aina sama klooneilu ja fanitus, Kymppihän jo sitä ja tätä.

        Kuules Tyttö.

        Otin vain esimerkiksi reppureissaajan, mutta olen lausunut asiasta muutakin.
        En ole perustanut mielipidettäni yösijaan vaan seutuun jossa matkaillaan.
        Yösijaan viittasin perusteella, että sellaisen väitetään olevan jopa rikollista lapsille.

        Toki matkaoppaita voi lukea mutta trippelijutut perustuu idiotismiin että sen pohjalta ennalta tehdään suunnitelmia paperille ja tilataan ravintoloiden reaaliaikaisia kommentteja puhelimiin.

        Mennnäämpä hieman ajassa taaksepäin.
        Tyttö Neitinen hehkutteli Pattayan metropolia 24/7 väitteellä että koko thaimaa on tuttu.
        Sitten kertomansa mukaan avioitui thaimaalaisen kanssa.

        Kysymys kuuluu, onko todellakin niin että hänen ryhtyessä seurustelemaan ja elämään Tinderinsä kanssa, niin hän ei ole kokenut mitään uutta thaimaata, thaimaalaisuutta, thaimaalaisia ihmisiä, thaimaalaisten ihmisten elämää ja olosuhteita, koska hän on ollut aiemmin turisti ja ajellut ympäri thaimaata moottoripyörällä hutsujensa kanssa, sekä opiskellut thaimaan historian?

        Minä olen kokenut erittäin paljon sellaista mitä sinä et tule koskaan trippeleittesi kanssa kokemaan.

        "Minä olen kokenut erittäin paljon sellaista mitä sinä et tule koskaan trippeleittesi kanssa kokemaan."

        Minä minä minä minäÄÄÄÄ!!!

        - VITTUMIKÄOMANAPANARSISTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppihän mainitsi jo reppureissaajat ja luontoretket. Ne on yleensä nuorten ja pienellä budjetilla liikkuvien retkeilyä mennä viidakkomajaan yöksi. Ei siellä suinkaan koko lomaa olla eikä siellä kyllä mitään koe muuta kuin sen että nukutuksi ei saa ennenkuin se koppi viilenee ja aamulla olet paukamilla moskiitoista ja mäkäräisistä.

        Minäkin haluan tietää, mitä se reppureissaaja oikein kokee siellä vaatimattomassa yösijassa?
        Vaatimattomuudenko? Jos ei ole matkaopasta ja ei saa lukea tripadvisoriakaan niin mistä se informaatio oikein tulee? Sekoilet poika pahan kerran.

        siis taas tietämättömyys puhuu, thaikut nukkuvat mielellään teltoissa kuin ilmastoidussahuoneessa, oletko koskaan edes käynyt täällä, viidakkomajoissa on poikkeuksetta moskiittoverhot, ne pitää ötökät verkon ulkopuolella, kunhan niitä osaa käyttää, silloin ei ole aamulla lainkaan paukamia, useita öitä ulkona teltassa täällä nukkuneena ei ensimmäistäkään moskiiton puremaa, itseasiassa moskiitto ja mäkäräiset liikkuvat pääosin viemäreiden kautta, joten niitä tulee sisälle asuntoon joka tapauksessa, meillä on autossa pari moskiittoverhoa, penkin alla jemmassa, jos tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyytesi määrällä ei ole mitään rajoituksia.

        Jos sinä haluat kutsua aidoksi Thaimaaksi sitä joka se on ollut ensimmäisenä, niin joudut menemään metsästäjä-keräilijöiden aikaan ennen maanviljelystä, jolloin Kiinasta vaeltaneet kansat kansoitti nykyistä Thaimaata jo 20 000 vuotta sitten.

        Jos taas haluat kutsua aidoksi Thaimaaksi sitä seurannutta aikaa maanviljelyksessä, niin ole hyvä. Maanviljelyskään ei lopettanyt metsästäjä-keräilyä ja sitä tehdään myös Suomessa edelleen, kuten jo tuhannet vuodet.

        Ruoka ei kasva Alepan takahuoneessa, kuten kuvittelet. Nimittelet maalaisia junteiksi ja leikit olevasi jokin Stadin kundi suoltamalla slangia, jolle nauretaan Joensuun Tebskallakin.

        Kaupungistuminen on seurausta siitä, kun kaikille ei väestönkasvun vuoksi riitä töitä maalla ja teollistuminen ja palvelualat sekä kaupanalat ovat kaupunkilaisten työpaikkoja.

        Samat thaimaalaiset siellä kaupungeissakin duunaa. Pattayan baaritytöt ja pankkineidit kun lähtee lomillaan kotona käymään, he ovat siellä niitä samoja maalaistyttöjä kuin aina ennenkin, sillä erotuksella että elintason nousu on tuonut talot, telkkarit ja pyykkikoneet monille.

        Turistikohteet on turisteille ja maaseutu on maalaisille. Millään aitouksilla ole kellekään mitään väliä eikä köyhyys ole sen aidompaa kuin rikkauskaan.

        Rikkaiksi luokiteltava thaimaalaiset on usein hyvinkin perinteitä kunnioittavia ja anteliaita buddhalaisia, jotka käy temppeleissä puhdistautumassa, käyttää juhlapäivinä perinnevaatteita ja pukuja, antavat munkeille suuria lahjoituksia ja rahaa luonnon- ja eläintensuojeluun.

        Jos aitoutta mitattaisiin perinteillä, niin rikkaat ja kuningashuone olisi sitä aidointa Thaimaata. Toki maaseudullakin vaalitaan perinteitä sankoin joukoin, mutta vaatimattomammin.

        2010

        Katsos 2010 pamautti todella suuren uutisen, ruoka ei kasva alepan takahuoneessa, aivan uskomaton päätelmä 53 vuotiaalta, ja ihan oikein, oletko varma että alepassa edes on takahuonetta, se on laatikkomyymälä, ja niiden liikeidea on siinä että varastoja ei juurikaan ole, vaan tavara laitetaan suoraan hyllyyn laatikkokerralla, näin tullaan toimeen pienellä myymälätilalla, olen järkyttynyt mitä kaksisuuntainen saa sairaassa päässä aikaiseksi, hoitamaton sellainen...


    • Anonyymi

      Pitänee muistaa että pattaya oli vielä 50 vuotta sitten pienen pieni kalastajakylä vuosien varrella kaikki ajettiin puskutraktorilla pois ja tilalle tuotiin turisteille sopivaa krääsää, jolla ei ole mitään tekemistä thaimaan kanssa, valtaosa tuosta myytävästä krääsästä tulee halpatuontina kiinasta, siis arvotonta rihkamaa.

      • Anonyymi

        kannattaa miettiä mikä arvo pattayalla on viidenkymmenen vuoden kuluttua, oliko se liian kallis hinta thaimaalaisille maksettavaksi, että lahkolainen saa pebaa halvalla, lähes ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Saarituhnun perinteisiä pakinoita.

        Vietnamin sota toi jenkkien tukikohdan Pattayalle ja toki paikalliset keksivät hyödyntää näiden tilipussia myymällä heille kaikkea mitä ihmiset tarvitsee.

        Jenkkipojilla oli muhkea tilipussi ja tänä päivänäkin Thaimaan tyttäret ovat innoissaan jenkkisotilaista. Komeita atleettisia ja fiksuja poikia, joilla kukkaro kunnossa. Nuorille laivaston sotilaille Pattaya luonnollisesti on kikkelin joulukirkko.

        Mitään ei ole puskutraktorilla vedetty kerralla kaikki pois 50 vuotta sitten, vaan vielä 2000- luvun alussa oli suurin osa alkuperäistä.

        Vasta sitä mukaan kun vaatimustaso ja turismi kasvoi, tarvittiin modernimpia rakennuksia lahoamassa olevien tilalle ja se kehitys jatkuu vielä tänä päivänäkin varsinkin Etelä-Pattayalla.

        "Hymyjen maa"- kampanja oli vasta 1999 vuonna ja sitä ennen turismi oli liki nollassa verrattuna nykypäivään.

        Turistit eikä sotilaat tuoneet suinkaan prostituutiota Thaimaahan, vaan se oli olemassa satoja vuosia ennen heitä ja kukoisti varsinkin hallinnossa ja virkamiesten keskuudessa.

        Rikkaille turisteilla ja asukkaille Pattayaa alettiin muokkaamaan pilvenpiirtäjineen vasta 2010- jälkeen, kun kiinnostus Pattayaa kohtaan lisääntyi. Miljoonien eurojen condokämppiä ei sitä ennen ollut.

        "lahkolaisten pebansaanti" on taas täysin Saari-impon omassa päässä keksimää. Kuukauden reissu tyttöjen parissa maksaa alkaen 5000 euroa. Sekö on sitten "lähes ilmaiseksi"?

        Kuten olen sanonut, ei keski-ikäiset ukot paljoa jaksa tyttöjä kiusata siinä mielessä kuin sinä asiaa ajattelet. Varsinainen seksiturismi on erittäin harvinaista ja sitä harjoittaa vain pari prosenttia miesturisteista.

        Alanyaan ja Gambiaan suuntaavista naisturisteista sen sijaan harjoittaa 90% kyseistä toimintaa, mutta sitä sinä et ämmänä tuomitse.

        Pattaya on edelleen varsin vilkas kalastajakaupunki. Sinne vaan kalasatamaan katsomaan, sieltä lähtee joka ilta kymmenet troolarit matkaan ja veikkaisin asiaa tarkemmin tuntemattomana että enemmän kuin koskaan.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarituhnun perinteisiä pakinoita.

        Vietnamin sota toi jenkkien tukikohdan Pattayalle ja toki paikalliset keksivät hyödyntää näiden tilipussia myymällä heille kaikkea mitä ihmiset tarvitsee.

        Jenkkipojilla oli muhkea tilipussi ja tänä päivänäkin Thaimaan tyttäret ovat innoissaan jenkkisotilaista. Komeita atleettisia ja fiksuja poikia, joilla kukkaro kunnossa. Nuorille laivaston sotilaille Pattaya luonnollisesti on kikkelin joulukirkko.

        Mitään ei ole puskutraktorilla vedetty kerralla kaikki pois 50 vuotta sitten, vaan vielä 2000- luvun alussa oli suurin osa alkuperäistä.

        Vasta sitä mukaan kun vaatimustaso ja turismi kasvoi, tarvittiin modernimpia rakennuksia lahoamassa olevien tilalle ja se kehitys jatkuu vielä tänä päivänäkin varsinkin Etelä-Pattayalla.

        "Hymyjen maa"- kampanja oli vasta 1999 vuonna ja sitä ennen turismi oli liki nollassa verrattuna nykypäivään.

        Turistit eikä sotilaat tuoneet suinkaan prostituutiota Thaimaahan, vaan se oli olemassa satoja vuosia ennen heitä ja kukoisti varsinkin hallinnossa ja virkamiesten keskuudessa.

        Rikkaille turisteilla ja asukkaille Pattayaa alettiin muokkaamaan pilvenpiirtäjineen vasta 2010- jälkeen, kun kiinnostus Pattayaa kohtaan lisääntyi. Miljoonien eurojen condokämppiä ei sitä ennen ollut.

        "lahkolaisten pebansaanti" on taas täysin Saari-impon omassa päässä keksimää. Kuukauden reissu tyttöjen parissa maksaa alkaen 5000 euroa. Sekö on sitten "lähes ilmaiseksi"?

        Kuten olen sanonut, ei keski-ikäiset ukot paljoa jaksa tyttöjä kiusata siinä mielessä kuin sinä asiaa ajattelet. Varsinainen seksiturismi on erittäin harvinaista ja sitä harjoittaa vain pari prosenttia miesturisteista.

        Alanyaan ja Gambiaan suuntaavista naisturisteista sen sijaan harjoittaa 90% kyseistä toimintaa, mutta sitä sinä et ämmänä tuomitse.

        Pattaya on edelleen varsin vilkas kalastajakaupunki. Sinne vaan kalasatamaan katsomaan, sieltä lähtee joka ilta kymmenet troolarit matkaan ja veikkaisin asiaa tarkemmin tuntemattomana että enemmän kuin koskaan.

        2010

        Tässä Vuorisaarnahuhdalle käyrä turismin kasvusta Thaimaassa alkaen 1970- luvusta.
        https://aijaa.com/ZrwVjy

        Tuo käyrä vesittää jo yksistään kaikki höpinäsi peban myynnistä ja puskutraktoreista, punkero.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarituhnun perinteisiä pakinoita.

        Vietnamin sota toi jenkkien tukikohdan Pattayalle ja toki paikalliset keksivät hyödyntää näiden tilipussia myymällä heille kaikkea mitä ihmiset tarvitsee.

        Jenkkipojilla oli muhkea tilipussi ja tänä päivänäkin Thaimaan tyttäret ovat innoissaan jenkkisotilaista. Komeita atleettisia ja fiksuja poikia, joilla kukkaro kunnossa. Nuorille laivaston sotilaille Pattaya luonnollisesti on kikkelin joulukirkko.

        Mitään ei ole puskutraktorilla vedetty kerralla kaikki pois 50 vuotta sitten, vaan vielä 2000- luvun alussa oli suurin osa alkuperäistä.

        Vasta sitä mukaan kun vaatimustaso ja turismi kasvoi, tarvittiin modernimpia rakennuksia lahoamassa olevien tilalle ja se kehitys jatkuu vielä tänä päivänäkin varsinkin Etelä-Pattayalla.

        "Hymyjen maa"- kampanja oli vasta 1999 vuonna ja sitä ennen turismi oli liki nollassa verrattuna nykypäivään.

        Turistit eikä sotilaat tuoneet suinkaan prostituutiota Thaimaahan, vaan se oli olemassa satoja vuosia ennen heitä ja kukoisti varsinkin hallinnossa ja virkamiesten keskuudessa.

        Rikkaille turisteilla ja asukkaille Pattayaa alettiin muokkaamaan pilvenpiirtäjineen vasta 2010- jälkeen, kun kiinnostus Pattayaa kohtaan lisääntyi. Miljoonien eurojen condokämppiä ei sitä ennen ollut.

        "lahkolaisten pebansaanti" on taas täysin Saari-impon omassa päässä keksimää. Kuukauden reissu tyttöjen parissa maksaa alkaen 5000 euroa. Sekö on sitten "lähes ilmaiseksi"?

        Kuten olen sanonut, ei keski-ikäiset ukot paljoa jaksa tyttöjä kiusata siinä mielessä kuin sinä asiaa ajattelet. Varsinainen seksiturismi on erittäin harvinaista ja sitä harjoittaa vain pari prosenttia miesturisteista.

        Alanyaan ja Gambiaan suuntaavista naisturisteista sen sijaan harjoittaa 90% kyseistä toimintaa, mutta sitä sinä et ämmänä tuomitse.

        Pattaya on edelleen varsin vilkas kalastajakaupunki. Sinne vaan kalasatamaan katsomaan, sieltä lähtee joka ilta kymmenet troolarit matkaan ja veikkaisin asiaa tarkemmin tuntemattomana että enemmän kuin koskaan.

        2010

        Se mitä tulee kalastajakylään niin kalasatamia on ainakin kolme. Naklua, keskustan alue Bali Hai Pier ja Bang Saray. Aluksia on satoja. Niiden lisäksi rotanhäntäveneilijät kalastelee monet öisin ja myyvät saaliinsa. Kalastustoiminta on mittavaa. Yöllä horisontin valaisee troolareiden valot
        https://youtu.be/iZ5oh9A1jnM?t=69

        Pasanen ei ole näitä nähnyt, koska tinttaa halpaa viinaa lärviinsä yksin halvimmassa majassa mitä ikinä löytyy, paskoo housuun, pesee viimeisenä päivänä pyykit ja kertoo kotona vaimolle että olipas mahtava reissu taas ja koettaa olla salaperäisen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tulee kalastajakylään niin kalasatamia on ainakin kolme. Naklua, keskustan alue Bali Hai Pier ja Bang Saray. Aluksia on satoja. Niiden lisäksi rotanhäntäveneilijät kalastelee monet öisin ja myyvät saaliinsa. Kalastustoiminta on mittavaa. Yöllä horisontin valaisee troolareiden valot
        https://youtu.be/iZ5oh9A1jnM?t=69

        Pasanen ei ole näitä nähnyt, koska tinttaa halpaa viinaa lärviinsä yksin halvimmassa majassa mitä ikinä löytyy, paskoo housuun, pesee viimeisenä päivänä pyykit ja kertoo kotona vaimolle että olipas mahtava reissu taas ja koettaa olla salaperäisen näköinen.

        Video on pahimpaan korona-aikaan jolloin oli todella hiljaista kaikkialla. Nyt on satamat taas täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tulee kalastajakylään niin kalasatamia on ainakin kolme. Naklua, keskustan alue Bali Hai Pier ja Bang Saray. Aluksia on satoja. Niiden lisäksi rotanhäntäveneilijät kalastelee monet öisin ja myyvät saaliinsa. Kalastustoiminta on mittavaa. Yöllä horisontin valaisee troolareiden valot
        https://youtu.be/iZ5oh9A1jnM?t=69

        Pasanen ei ole näitä nähnyt, koska tinttaa halpaa viinaa lärviinsä yksin halvimmassa majassa mitä ikinä löytyy, paskoo housuun, pesee viimeisenä päivänä pyykit ja kertoo kotona vaimolle että olipas mahtava reissu taas ja koettaa olla salaperäisen näköinen.

        Kovasti 2010 tekee tänään 15 minuutin töitään ja välillä vähän kommentoi töidensä ohessa.

        On tainnu osua pikkusieluun jälleen pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarituhnun perinteisiä pakinoita.

        Vietnamin sota toi jenkkien tukikohdan Pattayalle ja toki paikalliset keksivät hyödyntää näiden tilipussia myymällä heille kaikkea mitä ihmiset tarvitsee.

        Jenkkipojilla oli muhkea tilipussi ja tänä päivänäkin Thaimaan tyttäret ovat innoissaan jenkkisotilaista. Komeita atleettisia ja fiksuja poikia, joilla kukkaro kunnossa. Nuorille laivaston sotilaille Pattaya luonnollisesti on kikkelin joulukirkko.

        Mitään ei ole puskutraktorilla vedetty kerralla kaikki pois 50 vuotta sitten, vaan vielä 2000- luvun alussa oli suurin osa alkuperäistä.

        Vasta sitä mukaan kun vaatimustaso ja turismi kasvoi, tarvittiin modernimpia rakennuksia lahoamassa olevien tilalle ja se kehitys jatkuu vielä tänä päivänäkin varsinkin Etelä-Pattayalla.

        "Hymyjen maa"- kampanja oli vasta 1999 vuonna ja sitä ennen turismi oli liki nollassa verrattuna nykypäivään.

        Turistit eikä sotilaat tuoneet suinkaan prostituutiota Thaimaahan, vaan se oli olemassa satoja vuosia ennen heitä ja kukoisti varsinkin hallinnossa ja virkamiesten keskuudessa.

        Rikkaille turisteilla ja asukkaille Pattayaa alettiin muokkaamaan pilvenpiirtäjineen vasta 2010- jälkeen, kun kiinnostus Pattayaa kohtaan lisääntyi. Miljoonien eurojen condokämppiä ei sitä ennen ollut.

        "lahkolaisten pebansaanti" on taas täysin Saari-impon omassa päässä keksimää. Kuukauden reissu tyttöjen parissa maksaa alkaen 5000 euroa. Sekö on sitten "lähes ilmaiseksi"?

        Kuten olen sanonut, ei keski-ikäiset ukot paljoa jaksa tyttöjä kiusata siinä mielessä kuin sinä asiaa ajattelet. Varsinainen seksiturismi on erittäin harvinaista ja sitä harjoittaa vain pari prosenttia miesturisteista.

        Alanyaan ja Gambiaan suuntaavista naisturisteista sen sijaan harjoittaa 90% kyseistä toimintaa, mutta sitä sinä et ämmänä tuomitse.

        Pattaya on edelleen varsin vilkas kalastajakaupunki. Sinne vaan kalasatamaan katsomaan, sieltä lähtee joka ilta kymmenet troolarit matkaan ja veikkaisin asiaa tarkemmin tuntemattomana että enemmän kuin koskaan.

        2010

        Usan armeijan solttupojilla ei varsinaisesti ole kovinkaan isoa tilipussia, heidän palkat on julkista tietoa, palkkaluokat löytyvät netistä, päällystö ei juokse huorissa, nykyään keskipalkka on noin 2100 dollarin vaiheilla, vuonna 1970 se on ollut vielä huomattavasti. vaatimattomampi muistaakseni vaihteluväli on 1500 - 2200 dollarin välillä vuonna 2024.
        Sinä poika jauhat ihan silkkaa sitä ihteään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usan armeijan solttupojilla ei varsinaisesti ole kovinkaan isoa tilipussia, heidän palkat on julkista tietoa, palkkaluokat löytyvät netistä, päällystö ei juokse huorissa, nykyään keskipalkka on noin 2100 dollarin vaiheilla, vuonna 1970 se on ollut vielä huomattavasti. vaatimattomampi muistaakseni vaihteluväli on 1500 - 2200 dollarin välillä vuonna 2024.
        Sinä poika jauhat ihan silkkaa sitä ihteään...

        varmaa on että noilla palkoilla ei maksalla 5000 euron peba kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaa on että noilla palkoilla ei maksalla 5000 euron peba kuluja.

        Jos päällystössä joku juoksee huorissa, se on varsin ikävä asia uran kannalta, jos narahtaa kiinni, jenkit on näistä asioista erittäin tarkkoja, kuten kaikissa seksuaalisuuteen liittyvät asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usan armeijan solttupojilla ei varsinaisesti ole kovinkaan isoa tilipussia, heidän palkat on julkista tietoa, palkkaluokat löytyvät netistä, päällystö ei juokse huorissa, nykyään keskipalkka on noin 2100 dollarin vaiheilla, vuonna 1970 se on ollut vielä huomattavasti. vaatimattomampi muistaakseni vaihteluväli on 1500 - 2200 dollarin välillä vuonna 2024.
        Sinä poika jauhat ihan silkkaa sitä ihteään...

        US Armyn keskipalkka tänä vuonna on 71000 dollaria.
        https://www.payscale.com/research/US/Employer=U.S._Army/Salary


      • Anonyymi

        Rahan arvo ennen ja nyt. Vietnamin sodan taistelusotilaille maksettiin 225 dollaria kuukaudessa.

        Arvo 225 dollaria vuosina 1968-2024:
        225 dollaria vuonna 1968 vastaa ostovoimaltaan noin 2 030,62 dollaria nykyään, mikä on 1 805,62 dollarin kasvu 56 vuodessa. Dollarin keskimääräinen inflaatio oli 4,01 % vuodessa vuodesta 1968 nykypäivään, mikä tuotti 802,50 % :n kumulatiivisen hinnannousun .

        Tämä tarkoittaa, että tämän päivän hinnat ovat 9,02 kertaa korkeammat kuin keskihinnat vuodesta 1968 lähtien Bureau of Labor Statisticsin kuluttajahintaindeksin mukaan.

        Se on ollut valtava raha Thaimaassa vuonna 1968.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska puhetta... jälleen kerran...
        Tuossa on palkkataso arvomerkeittäin..
        https://work.chron.com/salaries-us-army-soldiers-6496.html

        Laivasto (US Navy) on eri asia. He ovat töissä 24/ 7 komennuksillaan. Palkkatiedot on suoraan laivaston kotisivuilta, eikä mistään pilipalisivustolta. Laivaston lentäjien liksat on 135.000 dollarin paikkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laivasto (US Navy) on eri asia. He ovat töissä 24/ 7 komennuksillaan. Palkkatiedot on suoraan laivaston kotisivuilta, eikä mistään pilipalisivustolta. Laivaston lentäjien liksat on 135.000 dollarin paikkeilla.

        tuossa on laivaston palkka taso, mietihän poika mitä on alikessu hölmöillyt, kun on 40 vuoden työkokemuksella liksaa 2282 dollaria, ollut pattayalla... 5555555
        https://www.federalpay.org/military/navy


    • Anonyymi

      Sensukan ainutlaatuiset kokemukset jäävät aina mysteeriksi, oli kyse moottoripyöräilystä, veneilystä tai ruoanlaitosta.
      On salaiset tapaamiset Valentino Rossin kanssa salaisella moottoriradalla, josta kukaan ei Chiang Maissa ole kuullut, mutta siellä se on ja Sensukka ei halua sinne resuperseitä pilaamaan rataa.

      Viidakossa on Sensukka MINÄ IHAN ITSE saanut parivuotiaiden lasten kanssa kokea jotakin ainutlaatuista sähköttömässä vajassa jossa ei ole kännykkäverkkoa, mutta sanallakaan ei käy selville mitä? Kuulostaa Michael Jacksonin lomanvietolta mutta köyhältä sellaiselta.
      Sensukka on matkustellut ihan itse ilman opaskirjoja ja ilman tutustumista kohteeseen ilman opasta ja saanut sielläkin kokea IHAN MINÄ ITSE sellaisia elämyksiä aikaan ettei kukaan toinen ole moista kokenut.

      Sensukka kertoi miljoonajahdilla liplattelevansa Phuketin edustalla Siamin lahdella sikaria tuprutellen, laatujuomaa kuksassa, samalla kun naispuoleiset yläosattomat sukelluksenopettajat uivat jahtia ympäri Sensein valmennuksessa.
      Ja Sensukka se vaan nauraa kannella kun on niin mahtavaa olla rikas mies.
      Vaatimattomuus ei näissä tarinoissa loista kun MINÄ ITSE TÄÄLLÄ Siamin lahdella tupruttelen menemään.

      Myöskään turhat faktat eivät saa pilata hauskanpitoa, kuten se että Phuket on Andamaaneilla eikä Siamin lahdella.

      • Anonyymi

        Kyllä sinä joskus aikanaan tajuat miksi olet tuonkin vollotuksen kirjoittanut.

        Olet aivopesty ajattelemaan minua ja mulle on yhdentekevää miten juttuja vääristelet, pääasia on että sinä ajattelet minua joka ikinen päivä, ja niinhän sinä teetkin.

        Ajattelemisiin.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä joskus aikanaan tajuat miksi olet tuonkin vollotuksen kirjoittanut.

        Olet aivopesty ajattelemaan minua ja mulle on yhdentekevää miten juttuja vääristelet, pääasia on että sinä ajattelet minua joka ikinen päivä, ja niinhän sinä teetkin.

        Ajattelemisiin.

        > § <

        Väitätkö siis että et ole kirjoittanut liplattelevasi Siamin lahdella kuksa kourassa Phuketissa sukelluksenopettajien kanssa kipparina? Vai kerrotko nyt tuossa että kaikki sanomasi on paskapuhetta jotta sinua ajateltaisiin?


    • Anonyymi

      No nyt se alkoi Herra Majuri neuvomaan jenkkisotilaiden seksuaalisuudesta!

      "Jos päällystössä joku juoksee huorissa, se on varsin ikävä asia uran kannalta, jos narahtaa kiinni, jenkit on näistä asioista erittäin tarkkoja, kuten kaikissa seksuaalisuuteen liittyvät asiat"

      Tulee niin pasasta niin pasasta että hampaattomat hevosetkin nauraa!
      Eihän sitä julkisella paikalla niitä asioita toimiteta, eikä upseereilta ole kiellettyä mennä baariin. Et ole Pattayalla sitten koskaan ollut silloin kun jenkkien sotalaivat tulee horisonttiin parkkiin? Se on tiedossa tytöillä etukäteen ja heitä tulee kaikkialta Thaimaasta pari-kolmetuhatta tyttöstä rantaan heitä vastaan. Siellä on ihan tavalliset maalaistytöt käyneet kosmetologilla ja hommanneet nätin mekon odottaen kuumana meripoikia rantaan.

      Sinne on silloin turha paksupasasen mennä hölmistelemään, ei tule kauppoja ei edes rahalla. Upseereilla se menee niin että he valkkaa tytön, menee hotellihuoneeseensa ja tyttö tulee perässä. Ai niin sinähän väitit jo myös että airbnb kämppiin ei saa viedä maksullista seuraa. Onko sillä maksullisella seuralla jokin tatuointi otsassa vai kuinka se rankkaaminen tapahtuu?

      • Anonyymi

        taas täyttä skeidaa, merisoltut asuvat ahtaassa laivassa, heillä ole varoja mennä hotelliin, oletko koskaan nähnyt suomessa upseeria ja on samassa sotilasarvossa 40 vuotta, ei ole, kolmen - viiden vuoden kuluttua tulee ylennys automaattisesti, jos et ole mitään sählännyt , jos olet pahasti löydät itsesi työkyvyttömyyseläkkeeltä nopeasti, usassa kaikki on toisin saat ylennyksen vain jos hoidat leipätonttisi asiallisesti, erityisen allergisia jenkit on kaikkeen mikä liittyy seksuaalisuuteen, jopa naurettavuutteen asti... koska usassa ei ole tk-eläkkeitä, ei ole mitenkään mahdotonta että olet ylikessu joka on jo palvellut 20 vuotta ylikessuna, ja tiedät sen että et tule koskaan saamaan ylennystä, sinut siirretään vaan hanttihommiin, ylläpitämään papereita, varsinkin päällystön kuri on kova yksikin sukupuolitauti niin sinun yleneminen pysähtyy silloin siihen, kuin seinään.. tosin sama asia tapahtuu muissakin rikkeissä, tai virhessä... siksi usan armeijassa on alhainen sotilasarvo ja vuosien työkokemus, tiedot löytyvät netistä, ne on julkista. Armeija hyvin harvoin heittää ketään pihalle, mutta niitäkin tapahtuu, he rankaisevat niin että urasi pysähtyy siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas täyttä skeidaa, merisoltut asuvat ahtaassa laivassa, heillä ole varoja mennä hotelliin, oletko koskaan nähnyt suomessa upseeria ja on samassa sotilasarvossa 40 vuotta, ei ole, kolmen - viiden vuoden kuluttua tulee ylennys automaattisesti, jos et ole mitään sählännyt , jos olet pahasti löydät itsesi työkyvyttömyyseläkkeeltä nopeasti, usassa kaikki on toisin saat ylennyksen vain jos hoidat leipätonttisi asiallisesti, erityisen allergisia jenkit on kaikkeen mikä liittyy seksuaalisuuteen, jopa naurettavuutteen asti... koska usassa ei ole tk-eläkkeitä, ei ole mitenkään mahdotonta että olet ylikessu joka on jo palvellut 20 vuotta ylikessuna, ja tiedät sen että et tule koskaan saamaan ylennystä, sinut siirretään vaan hanttihommiin, ylläpitämään papereita, varsinkin päällystön kuri on kova yksikin sukupuolitauti niin sinun yleneminen pysähtyy silloin siihen, kuin seinään.. tosin sama asia tapahtuu muissakin rikkeissä, tai virhessä... siksi usan armeijassa on alhainen sotilasarvo ja vuosien työkokemus, tiedot löytyvät netistä, ne on julkista. Armeija hyvin harvoin heittää ketään pihalle, mutta niitäkin tapahtuu, he rankaisevat niin että urasi pysähtyy siihen.

        Ja muistakaa nyt reppanat usan armeija ei perustu asevelvollisuuteen vaan se on ns. ammattiarmeija, jossa miehistö palvelee keskimäärin 4-6 vuotta, osa voi jäädä sinne kuten suomenkin armeijassa, joku reppana kyselee saako airbnb kämpään viedä maksullisen, osaan saa osaan ei saa, osaan ei pääse thaikut lainkaan, yksi näistä jotka valvovat on the base kakkoskadulla sinne ei ole mitään asiaa baaritytön kanssa, vuokraa sieltä huone ja kokeile saatko seurasi sinne mukaasi, et saa kulunvalvonta laskee sinun sinne mutta ei seuralaistasi, joten tarkasta etukäteen ennenkuin vuokraan mitään miten he kohtelevat maksullisia jos olet niiden tarpeessa en ole ollut, monessa hotellissa on homot ja leikut kielletty...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3334
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3109
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2557
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      85
      2438
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      150
      1965
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1520
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1518
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      550
      1475
    9. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      74
      1474
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe