KELA lakirikkomukset.

Anonyymi-ap

Eli minulle tehtiin lainvastainen päätös eli laiton päätös.

Soitin kelaan ja ilmoitin ja kysyin asiasta ja puhelimessa hän jo ymmärsi että se on tehty väärin, mutta hän ei ollut aivan varma asiasta, joten hän kysyi kolleegaltaan asiaa.

HUOM. Hän kysyi kolleegalta eikä tarkistanut mitä laki sanoo.
Kolleegan mielestä se oli tehty oikein, vaikka ei ollut. lakia ei siis tarkasteltu, mutta luotettiin vaan jo tehtyyn päätökseen, vaikka ymmärsi ettei se ole oikein tehty.

Huomioi ammattitaito ja osaaminen, sitä ei ole tarpeeksi jos joutuu kysymään eikä osaa tarkastaa asiaa itse.
Miten tällaisia voi olla töissä ja toimia ihmisten perusoikeuksien parissa?
Sain huonot neuvot ja vaihtoehdot asian osalta sen korjaamiseksi jotka eivät korjaa tilannetta.

Seuraavat päätökset hänen on jatkossa tehtävä samoin kaikille muillekin ja perusteltava päätökset aiempien päätösten mukaan sekä kolleegan näkemyksellä.
Näistä joka ikinen hakemus menee sitten jatkossa valituskäsittelyyn, koska virhe on ilmeinen selvä ja räikeä ja päätös selvästi lainvastainen.
Oikeus ihmisarvoiseen elämään on siis estetty tahallisesti viranomaisten ymmärtäessä tilanne ja asiasta on kirjoitettu lainkohta, ettei näin tapahtuisi ja oikeus ihmisarvoiseen elämään toteutuisi.

Täytyyhän "lain" olla kaikille sama, eikä viranomainen saa rikkoa lakia.
Muille asia on toiminut oikein ja olen saanut siitä tiedon, mutta minun tapauksessani on tällaista toimintaa jatkunut jo kauemmin ja täten ihmisoikeudet eivät ole toteutuneet Suomessa.

Olen siis taas vaarassa menehtyä, tuleekohan tästä taas uusi sairaalareissu ja poliisit tulevat jälleen katsomaan että selvisinkö hengissä tällä kertaa?

Ei ole ensimmäinen kerta.

POLIISI PUUTU JO RIKOKSIIN!!!!!!!!!!

3

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lainvalvojat herätys.

      Murhayritys jälleen menossa.
      Tarkistamalla asian näette kuinka ennakoitua ja suunnitelmallista toiminta on ollut.

    • Anonyymi

      Ei ne osaa työtänsä.
      Kysy asiantuntijoilta miten edetään.
      Kelalta niiitä ei löydy.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen toimenpide on jo tehty, ilmoitettu asiasta KELAan.
        Seuraavaksi sos työntekijän kanssa uudestaan yhteys kelaan, he tietävät jo, että asiassa on toimittu väärin ja lainvastaisesti.
        Vaaditaan uusinta pikakäsittely suoraan tehtynä puhelimen kautta, ettei asiakkaalle aiheutuisi turhaa haittaa ja harmia, eikä hänen terveytensä vaarantuisi laiminlyöntien seurauksena ja mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään toteutuisi.

        Oli sinne aika loppukuusta, mutta tämän asian takia tarvitaan ylimääräinen aika asap ja pikakäsittelyt, sillä tilanne on kiireellinen ja vakava.
        KELAn oma 11kk kestävä valitusprosessi ei tule kuuloonkaan näin vakavassa, selvässä ja räikeässä virheessä jossa päätöksissä ei noudateta lakia ja ihmisoikeudetkin rikotaan törkeästi.

        KELA:n arkistoissa taitaa olla EIT matskua varmasti enemmänkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe