Idioottimaiset kuhinat ovat osoitus Säkylän epäonnistumisesta oikeastaan kaikkeen. Mutta kun katsoo kuka on tämän takana, niin ei sovi ihmetellä. Narsisti Juuso ja Hänen nöyrä juoksupoikansa, Säkylän kunnanjohtaja niin tulos on tämä.
Kuhinat kertovat Säkylän tason
6
1304
Vastaukset
- Anonyymi
Lähde ny sääki sieltä Eurasta vaikka kaljalle sinne kuhinoille. Rentoutuisit vähä
- Anonyymi
Aika paljon väkeä narsistin ja hänen juoksupojan aikaansaannos Säkylään veti. Ei taida enää maakunnasta kovin montaa tapahtumaa löytyä, joka vetäisi väkeä enemmän.
Jazzit ja pitsiviikko taitavat enää olla vielä edellä?- Anonyymi
Ihan tiedoksesi että kuhinoita on järjestetty jo vuodesta 1991. Eli tämä mainitsemasi Narsisti-Juuso on tuolloin ollut 12 vuotias ja kunnanjohtajana on ollut Olli Ikonen,joista ei kummallakaan ollut sormiaan pelissä kuhinoiden järjestelyissä. Ota asioista selvää ennen kun alat huutelemaan internetissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tiedoksesi että kuhinoita on järjestetty jo vuodesta 1991. Eli tämä mainitsemasi Narsisti-Juuso on tuolloin ollut 12 vuotias ja kunnanjohtajana on ollut Olli Ikonen,joista ei kummallakaan ollut sormiaan pelissä kuhinoiden järjestelyissä. Ota asioista selvää ennen kun alat huutelemaan internetissä!
Ihan tiedoksi myös Sinulle, että analyysini Juusosta on edelleen aivan oikea. Myös nykyinen kunnanjohtaja Teijo on syytettynä vakavasta virheestä oikeudessa. Laittoi talousjohtajan pihalle ilman pätevää syytä. Mies on valmiiksi roisto!
- Anonyymi
En ota kantaa itse kuhinoihin, mutta samaa mieltä olen tuosta narsista ja Hänen juoksupojasta.
- Anonyymi
Ihan mahtava tapahtuma ja vielä ilmainen. Ensi vuonna vielä suuremmalla jengillä mukaan. Ei näitä turhaan mulle etukäteen kehuttu!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464