Hei ollut useamman vuoden ajatus toisen naisen rintojen koskettamista,hyväilemistä, nuolemista... silloinkin kun olin suhteessa miehen kanssa..nyt enemmän tunteet himo miltä tuntea naisen kanssa harrastaa seksiä ajatus pelkästään saa mut ihan märäksi ja halu aivan valtavaa saisin nuolla ja tuntea toisen naisen kehoa kai haaveeksi jää😔
Hei pitkään etsinyt toista naisellista naista
20
1788
Vastaukset
- Anonyymi
Tanja viestiä tulemaan suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta pääset pian kokemaankin haaveitasi
t.samoin haaveileva toinen nainen- Anonyymi
”Näin me tavattiin Sepon kanssa. Kumpikin esitimme olevamme naisia, jotka etsivät toista naista. No miehiähän me oltiin, mutta huomasimme olevamme miespuolisia lesboja.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Näin me tavattiin Sepon kanssa. Kumpikin esitimme olevamme naisia, jotka etsivät toista naista. No miehiähän me oltiin, mutta huomasimme olevamme miespuolisia lesboja.”
Nimenomaan. Esitähän sinä ihan rauhassa olevasi vaikka ketä ja mitä siksipähän tää koko suolipalsta on olemassakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Esitähän sinä ihan rauhassa olevasi vaikka ketä ja mitä siksipähän tää koko suolipalsta on olemassakin
Heh.. älä nyt suutu höpönassukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Mitäs sekottaa. Kjäh kjäh. Itsehän tiedät sekoittavas. Ym muita sinun sanontojasi.
Oho,😅 no vois luulla että oot kyllä joku moni persoonallisuudesta kärsivä.anteeksi nyt kun sanoin suoraan. ihan Nainen olen ihan siitä asti ku olen syntynyt ja mielestäni en voi olla mies jos olen synnyttänyt kaksi lasta🤣
- Anonyymi
Jos Tanja minua tarkoitit niin en todellakaan mistään sellaisesta kärsi. Edelleen kirjoittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
- Anonyymi
Ai että mitä todistelua. 😄
- Anonyymi
Katso kuinka Spedestä kuoriutuu pelastava ritari. Liekö itselleen vielä. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Jos Tanja minua tarkoitit niin en todellakaan mistään sellaisesta kärsi. Edelleen kirjoittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta
Laitoin sähköpostia sulle...
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet Tanja? Minulla oli nuorempana useita kokemuksia. Nykyään melkein aina tulee muistot ja toinen nainen mieleen kun itse kiihotun. Kaipaan naisten välistä sanomattoman paljon.
Naimisissa miehen kanssa - Anonyymi
Täällä pariskunta N56 ja M54. Nainen bi ja haluttais nainen mukaan sänkyymme. Kiinnostaako ?
Yritin kommentoida tänne,mutta epäilee botiksi...vaikka ihan kirjautuneena olen. Täällä myös nainen, joka kaipaa naisen kosketusta.
Nyt siis onnistui kommentointi. Aloitukseen viitaten kaipaan ja himoitsen kokea naisen kosketusta ja koskettaa itse. Kerran olen saanut kokea tämän ja kun muistelenkin tätä kokemusta...haluan niin kokea sen uudelleen. Löytyisikö täältä naista, joka olisi hml, hvk, janakkala, rmk, loppi, hausjärvi,lahti suunnalta?
- Anonyymi
Usvatuuli kirjoitti:
Nyt siis onnistui kommentointi. Aloitukseen viitaten kaipaan ja himoitsen kokea naisen kosketusta ja koskettaa itse. Kerran olen saanut kokea tämän ja kun muistelenkin tätä kokemusta...haluan niin kokea sen uudelleen. Löytyisikö täältä naista, joka olisi hml, hvk, janakkala, rmk, loppi, hausjärvi,lahti suunnalta?
Todellakin löytyy kerro itsestäsi suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta
- Anonyymi
Usvatuuli kirjoitti:
Täälläkin samanlaisia fantasioita. Olisi kiva kokea naisen kanssa hyväilyjä, kosketuksia ja kaikkea. Onkohan Pirkanmaa liian kaukana 😉?
- Anonyymi
Mulle voit laittaa spostia! Layagrok970(at) gmail.com
Oon sunkanssa ihan samoissa mietteissä ollut jo kauan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303797Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83079Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322834Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122582Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411818
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361079Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 771071