Koen, että minua tavallaan vainotaan

Anonyymi-ap

Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas naapuri kyttii ja kiusaa.

114

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minuakin vainotaan täällä, ja olen tehnyt useita rikosilmoituksia asiasta.

      • Anonyymi

        Esimerkiksi tunnistan minuun kohdistettuja aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tunnistan minuun kohdistettuja aloituksia.

        Miten olet saanut tehtyä rikosilmoituksen, kun siihen pitää laittaa se tekijä? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tunnistan minuun kohdistettuja aloituksia.

        Tein ensimmäisen ilmoituksen poliisille noin 7 vuotta sitten tällä Suomi24 palstalla minuun kohdistuvien kirjoittajien häiriköinneistä. Mutta ehkäpä rikostutkijoilla on siellä liikaa muita kiireitä, koska eivät ole vieläkään olleet minuun yhteydessä. Olen kertonut lukuisissa rikosilmoituksissani että minua ahdistellaan Suomi24 palstalla, ja että tunnen sielussani että ne kiusaamiset ovat tarkoitettu juuri minulle. Mitä voin tehdä, osaisiko joku lakimies auttaa minua pro bono?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet saanut tehtyä rikosilmoituksen, kun siihen pitää laittaa se tekijä? Ap

        Ei siihen tarvitse tekijää, oletko aivoton lähiöpirkko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ensimmäisen ilmoituksen poliisille noin 7 vuotta sitten tällä Suomi24 palstalla minuun kohdistuvien kirjoittajien häiriköinneistä. Mutta ehkäpä rikostutkijoilla on siellä liikaa muita kiireitä, koska eivät ole vieläkään olleet minuun yhteydessä. Olen kertonut lukuisissa rikosilmoituksissani että minua ahdistellaan Suomi24 palstalla, ja että tunnen sielussani että ne kiusaamiset ovat tarkoitettu juuri minulle. Mitä voin tehdä, osaisiko joku lakimies auttaa minua pro bono?

        Höpönlöpön. "Tunnen sielussani" ei taida ihan riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet saanut tehtyä rikosilmoituksen, kun siihen pitää laittaa se tekijä? Ap

        Jos joku varastaa sun fillarin, niin sä teet siitä varastetusta fillarista rikosilmoituksen. Et todennäköisesti tiedä kuka sen varasti. Luoja et täällä on harvinaisen yksinkertaista sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpön. "Tunnen sielussani" ei taida ihan riittää.

        Mutta niin tein sen ilmoituksen tuolta pohjalta. Ei minua ole koskaan mainittu täällä nimeltä, mutta muuten vain tunnen että minua kiusataan. Olen tehnyt nyt viisi rikosilmoitusta, ja toivon että täällä olevat kiusaajat tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin tein sen ilmoituksen tuolta pohjalta. Ei minua ole koskaan mainittu täällä nimeltä, mutta muuten vain tunnen että minua kiusataan. Olen tehnyt nyt viisi rikosilmoitusta, ja toivon että täällä olevat kiusaajat tuomitaan.

        Musta on paljastettu esimerkiksi se että olen pitkähiuksinen ja olen työelämässä. Ja lisäksi haukuttu täällä vajaaksi. Tein heti poliiseille ilmoituksen kun en tykkää että minua kiusataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on paljastettu esimerkiksi se että olen pitkähiuksinen ja olen työelämässä. Ja lisäksi haukuttu täällä vajaaksi. Tein heti poliiseille ilmoituksen kun en tykkää että minua kiusataan.

        Kerroitko myös että joku kutsui sinua trolliksi, vaikka kampaat hiuksesi ihan joka aamu etkä yhtään näytä peikolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko myös että joku kutsui sinua trolliksi, vaikka kampaat hiuksesi ihan joka aamu etkä yhtään näytä peikolta?

        Tietenkin tein siitäkin ilmoituksen poliiseille. Tuo on kisaamista ja henkistä ahdistelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko myös että joku kutsui sinua trolliksi, vaikka kampaat hiuksesi ihan joka aamu etkä yhtään näytä peikolta?

        Jotkut täällä olevat ovat kiinnostuneita ihastukseni kohteesta ja yrittävät mustamaalata minua. Toivottavasti saavat sakkotuomion tai mieluummin vankeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut täällä olevat ovat kiinnostuneita ihastukseni kohteesta ja yrittävät mustamaalata minua. Toivottavasti saavat sakkotuomion tai mieluummin vankeutta.

        Koska se Mies on minun (vaikka hän ei sitä haluakaan, eikä taida tietää koko meidän suhteesta VIELÄ mitään). Mutta silti hän on minun. Kilpakumppanit pysykää loitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tein siitäkin ilmoituksen poliiseille. Tuo on kisaamista ja henkistä ahdistelua.

        Onneksi et kampaa niitä hiuksia seksikkäästi tai tuo olisi ollut ihan varmasti seksuaalista ahdistelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se Mies on minun (vaikka hän ei sitä haluakaan, eikä taida tietää koko meidän suhteesta VIELÄ mitään). Mutta silti hän on minun. Kilpakumppanit pysykää loitolla.

        Ymmärrättekö muut naiset tällä palstalla? Jos minä kirjoitan aloitukseen et miehelle, niin älkää te tulko siihen sekoilemaan koska minulle tulee paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut täällä olevat ovat kiinnostuneita ihastukseni kohteesta ja yrittävät mustamaalata minua. Toivottavasti saavat sakkotuomion tai mieluummin vankeutta.

        Minustakin sinun pitää saada poliisin suojeluksessa mustamaalata ihan itse itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ensimmäisen ilmoituksen poliisille noin 7 vuotta sitten tällä Suomi24 palstalla minuun kohdistuvien kirjoittajien häiriköinneistä. Mutta ehkäpä rikostutkijoilla on siellä liikaa muita kiireitä, koska eivät ole vieläkään olleet minuun yhteydessä. Olen kertonut lukuisissa rikosilmoituksissani että minua ahdistellaan Suomi24 palstalla, ja että tunnen sielussani että ne kiusaamiset ovat tarkoitettu juuri minulle. Mitä voin tehdä, osaisiko joku lakimies auttaa minua pro bono?

        Lakimiehet on jo auttaneet sinua juuri sen verran kuin ne tekevät ilmaiseksi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et kampaa niitä hiuksia seksikkäästi tai tuo olisi ollut ihan varmasti seksuaalista ahdistelua.

        Tätä en ottanut huomioon, muistan tän ensi kerran kun kirjaan huomenna taas rikosilmoitusta. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin sinun pitää saada poliisin suojeluksessa mustamaalata ihan itse itseäsi.

        Siis oletko kiusaajani? Teen sinusta ilmoituksen poliisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimiehet on jo auttaneet sinua juuri sen verran kuin ne tekevät ilmaiseksi. 😂

        Kiusaaja! Saat kohta sakkotuomion tuomarilta ja ylimmäiseltä poliisihenkilöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaja! Saat kohta sakkotuomion tuomarilta ja ylimmäiseltä poliisihenkilöltä.

        En tiennytkään että ylimmäinen poliisihenkilö on tuomari.

        Luulin että oikeuslaitos oli erotettu poliisista Suomessa. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko kiusaajani? Teen sinusta ilmoituksen poliisiin.

        En usko, mutta kysyn vielä sivupersooniltani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpön. "Tunnen sielussani" ei taida ihan riittää.

        Taitaa yrittää esittää jotain toista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ensimmäisen ilmoituksen poliisille noin 7 vuotta sitten tällä Suomi24 palstalla minuun kohdistuvien kirjoittajien häiriköinneistä. Mutta ehkäpä rikostutkijoilla on siellä liikaa muita kiireitä, koska eivät ole vieläkään olleet minuun yhteydessä. Olen kertonut lukuisissa rikosilmoituksissani että minua ahdistellaan Suomi24 palstalla, ja että tunnen sielussani että ne kiusaamiset ovat tarkoitettu juuri minulle. Mitä voin tehdä, osaisiko joku lakimies auttaa minua pro bono?

        Jos 7v ei ole otettu yhteyttä, niin juttua ei ole edes käynnistetty. Poliisi ei tutki edes keissejä, joussa ei ole selkrästi kohdennettua syytettyä josta ilmoitus tehdä.
        Olen ite rehny rikosilmotukdia (en tämän palstan tiimoikta tosin) niin kyllä ne käsittelyyn tulee aika lyhyessä ajassa. Minun tapauksissani ooi kohde kylläkin irl ja aito oikea hlö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko myös että joku kutsui sinua trolliksi, vaikka kampaat hiuksesi ihan joka aamu etkä yhtään näytä peikolta?

        Onko sulla mielestäsi elämänmakuista menoa kun viisastelet tälle sensaatiota hakevalle trolliäijälle yötä vasten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin sinun pitää saada poliisin suojeluksessa mustamaalata ihan itse itseäsi.

        Kyllä tällainen miehinen taustatuki ja puolustusrintama voi olla paikoin mahdollista, mutta ei ehkä tämän guben tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennytkään että ylimmäinen poliisihenkilö on tuomari.

        Luulin että oikeuslaitos oli erotettu poliisista Suomessa. 🤔

        Älä nyt joku voi kokea, että hän on kaikkia noita ilman virallista sinettiäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa yrittää esittää jotain toista ihmistä.

        Naista tämä mies selvästi esittää eikö se just sovi monen huuhatin agendaan?


      • Anonyymi

        Tai tingata aina samaa ja vihjailla
        , että ette tiedä ketä minä tunnen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa yrittää esittää jotain toista ihmistä.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpön. "Tunnen sielussani" ei taida ihan riittää.

        Niinpä, ihan yhtä vähän kuin erään aistimukset palstamiehen provojen kautta, siinä nousee hetkeksi äkkiä hattuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍

        Kerro ny, että ketä tämä mies siis yrittää esittää? Kerro mieluusti myös viranomaisille pulppuava näkemyksesi ja auta infraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ensimmäisen ilmoituksen poliisille noin 7 vuotta sitten tällä Suomi24 palstalla minuun kohdistuvien kirjoittajien häiriköinneistä. Mutta ehkäpä rikostutkijoilla on siellä liikaa muita kiireitä, koska eivät ole vieläkään olleet minuun yhteydessä. Olen kertonut lukuisissa rikosilmoituksissani että minua ahdistellaan Suomi24 palstalla, ja että tunnen sielussani että ne kiusaamiset ovat tarkoitettu juuri minulle. Mitä voin tehdä, osaisiko joku lakimies auttaa minua pro bono?

        Sivusta kommentoin, että sairasta, että ihmisiä kiusataan täällä. Kunnianloukkauksessa pitää olla nimi. En ole tosin lakimies. Kerran pennut olivat laittaneet ystävästäni herjan nettiin ja meni aikaa ennenkuin saimme sen sieltä pois. Selvittelin googlekonttoria myöten. Siihen auttoi, että vanhemmat olivat julkkiksia ja en nyt ihan muista, että vedimmekö sen kortin, että jos ette saa tekstiä pois netistä, niin teemme tästä lehtijutun. Johan alkoi tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrättekö muut naiset tällä palstalla? Jos minä kirjoitan aloitukseen et miehelle, niin älkää te tulko siihen sekoilemaan koska minulle tulee paha mieli.

        En tietenkään tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet saanut tehtyä rikosilmoituksen, kun siihen pitää laittaa se tekijä? Ap

        Tätä juuri! Kyllä en ihmettele miten poliisilla riittää hommaa jos pitää jonkun edes lukea harha vainojen ilmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se Mies on minun (vaikka hän ei sitä haluakaan, eikä taida tietää koko meidän suhteesta VIELÄ mitään). Mutta silti hän on minun. Kilpakumppanit pysykää loitolla.

        Olla suhteessa ihmisen kanssa jolla ei ole mitään tietoa koko asiasta aika fakiiri täytyy olla.


      • Anonyymi

        Uhriutuminen kannattaa, kärjistä asioita valheilla, jolloin ottavat sinut enemmän todesta. Jos saat puhuttua vielä kavereita tukemaan sinun kokemaasi tilanteista? On se parempi juttu sinulle ja sulla on paremmat edellytykset voittaa toinen käräjillä. Sinun kokemallasi on merkitystä enemmän kuin sillä jota syytät asiassa. Älä luovuta, ajattele, että sinä olet tärkeintä sinun jutussa.


    • Anonyymi

      Ikävätä tuommonen.

      Kyllä.

      Koita pärjätä.

      Mäkin.

      Hyvää yötä.

      Nuku minun.kanssa levollisesti:).

    • Anonyymi

      Nyt täällä ilmoittautuu keskusrikospoliisin ylin johtaja! Teidän kaikkien kiusaajien täytyy lopettaa tämän henkilön kiusaaminen. Muuten teille käy köpelösti. (Ja Supon pääjohtaja myös tässä mukana, istuu vieressä)

      • Anonyymi

        Jos ei tällä meriitillä pääse bäkkiin kuskaamaan juokaleita, niin millä sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tällä meriitillä pääse bäkkiin kuskaamaan juokaleita, niin millä sitten

        Tai saa hidasta nettivirkailijaa öyhöttämään ja pistämään näitä sekundaarisia sivuun, nii


    • Anonyymi

      Hauska ketju, jatkakaa

    • Anonyymi

      Jep sama, olen huomannut että joku käyttää puhelintani etäyhteydellä ja kirjoittaa minusta täällä tunnisteisesti ja lähipiiristäni. Lähipiirini ja elämäni on kärsinyt siitä.

      Mun pitäis varmaan tehdä joku rikosilmoitus koska nämä ei tunnu loppuvan.

      • Anonyymi

        Etäyhteydellä? Kerro enemmän tästä.


      • Anonyymi

        Onko sun nimi- ja osoitetietoja jaettu täällä? Tai mitä tunnisteellisia asioita tarkoitat? Tarkenna nyt ihmeessä.


      • Anonyymi

        Onneksi minä en välitä tästäkään enään.
        Siinäkö kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minä en välitä tästäkään enään.
        Siinäkö kiusaa.

        Eli ei ole jaettu mitään sun henkilökohtaisia tietoja niinkö? Muuten vaan heittää hatussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäyhteydellä? Kerro enemmän tästä.

        Sijaintini on monesti mennyt itsestään päälle ja wifi puhelu nappula on usein päällä vaikka en ole sitä laittanut päälle, korvakuulokket rupeaa pätkimään ulkona pihapiirissäni ikäänkuin joku yrittäisi yhdistää. Keskusteluni ihmisten kanssa on olöut luettavissa täällä. Sähköpostiosoitteeni on vuodettu naapurien toimesta lähiympäristööni tuntemattomille ihmisille. Sähköpostiini on yritetty kirjautua vuoden yötä päivää minuutin välein..Kun puhelimeni on ollut kiinni yöllä on se tieto ollut täällä. Olen siis ihan rehellisesti jonkun kohde.
        Rupean jatkossa laittamaan nettivinkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sijaintini on monesti mennyt itsestään päälle ja wifi puhelu nappula on usein päällä vaikka en ole sitä laittanut päälle, korvakuulokket rupeaa pätkimään ulkona pihapiirissäni ikäänkuin joku yrittäisi yhdistää. Keskusteluni ihmisten kanssa on olöut luettavissa täällä. Sähköpostiosoitteeni on vuodettu naapurien toimesta lähiympäristööni tuntemattomille ihmisille. Sähköpostiini on yritetty kirjautua vuoden yötä päivää minuutin välein..Kun puhelimeni on ollut kiinni yöllä on se tieto ollut täällä. Olen siis ihan rehellisesti jonkun kohde.
        Rupean jatkossa laittamaan nettivinkkejä.

        No minä se en ole. Miksi minuakin epäilet? Näytänkö joltain hiivatin stalkkerilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä se en ole. Miksi minuakin epäilet? Näytänkö joltain hiivatin stalkkerilta

        En ole nähnyt sinua enkä epäile ketään enkä myöskään luota yhtään kehenkään😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sijaintini on monesti mennyt itsestään päälle ja wifi puhelu nappula on usein päällä vaikka en ole sitä laittanut päälle, korvakuulokket rupeaa pätkimään ulkona pihapiirissäni ikäänkuin joku yrittäisi yhdistää. Keskusteluni ihmisten kanssa on olöut luettavissa täällä. Sähköpostiosoitteeni on vuodettu naapurien toimesta lähiympäristööni tuntemattomille ihmisille. Sähköpostiini on yritetty kirjautua vuoden yötä päivää minuutin välein..Kun puhelimeni on ollut kiinni yöllä on se tieto ollut täällä. Olen siis ihan rehellisesti jonkun kohde.
        Rupean jatkossa laittamaan nettivinkkejä.

        Miksi sun naapuri tekee sinulle noin että stalkkaa sua? Onko teillä riitoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt sinua enkä epäile ketään enkä myöskään luota yhtään kehenkään😊

        No en vaadi mitään luottamusta. Mutta olenko mä sen oloinen että vakoilen ihmisiä jossain puskassa? Eiköhän ne ole vähän toisen tyyppisiä ihmisiä jotka sellaista harrastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sun naapuri tekee sinulle noin että stalkkaa sua? Onko teillä riitoja?

        Ei ole, mutta epäilen että sukulaiseni liittyy tähän jotenkin. Ne on hieman outoa porukkaa ja kaunaisia myös ja ovat olleet tekemisissä kyseenalaisten ihmisten kanssa. Yksi on entinen rikollinen, itseasiassa kaksi. En ole missään tekemisissä mutta en ole riidoissakaan. Luulen että kateus ja kiusaaminen on syyt tähän toisen elämän tallomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sijaintini on monesti mennyt itsestään päälle ja wifi puhelu nappula on usein päällä vaikka en ole sitä laittanut päälle, korvakuulokket rupeaa pätkimään ulkona pihapiirissäni ikäänkuin joku yrittäisi yhdistää. Keskusteluni ihmisten kanssa on olöut luettavissa täällä. Sähköpostiosoitteeni on vuodettu naapurien toimesta lähiympäristööni tuntemattomille ihmisille. Sähköpostiini on yritetty kirjautua vuoden yötä päivää minuutin välein..Kun puhelimeni on ollut kiinni yöllä on se tieto ollut täällä. Olen siis ihan rehellisesti jonkun kohde.
        Rupean jatkossa laittamaan nettivinkkejä.

        Minulla sama mutten ole tuota wifiä seurannut.
        Puhelinta on kuunneltu. Olemme puhuneet skeidaa henkilön kanssa testataksemme ja läpi meni.
        Sähköpostitse on kommentoitu ja mikä karmaisevinta erittäin hyvin pakattu kirje ( tahalleen testattu noin) sisältö kommentoitu tänne.


    • Anonyymi

      "Sähköpostiosoitteeni on vuodettu naapurien toimesta lähiympäristööni tuntemattomille ihmisille." Onko naapurit sun vihollisia?

      • Anonyymi

        No älä nyt kiusaa sitä. Onhan maailmassa erikoisia ihmisiä jotka stalkkaa. Naapureissakin.

        -Sivusta mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä nyt kiusaa sitä. Onhan maailmassa erikoisia ihmisiä jotka stalkkaa. Naapureissakin.

        -Sivusta mies

        Miksi sä vastaat itse omiin kirjoituksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä vastaat itse omiin kirjoituksiin?

        En vastannut omaan, vaan toisen kirjoituksiin. Onko sulla nyt vähän vainoharhainen olo? Kun epäilet kaikkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut omaan, vaan toisen kirjoituksiin. Onko sulla nyt vähän vainoharhainen olo? Kun epäilet kaikkea

        Kuka on vainoissa? Sä et ole mies, vaan olet nainen. Herää pahvi ja mene peilin eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut omaan, vaan toisen kirjoituksiin. Onko sulla nyt vähän vainoharhainen olo? Kun epäilet kaikkea

        Miten sun läheiset voi nyt? Oletko ajatellut heitä?

        Et tietenkään, koska on vaan sun sairas elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on vainoissa? Sä et ole mies, vaan olet nainen. Herää pahvi ja mene peilin eteen.

        😂 Noinko pettynyt olet minuun, että ämmittelet? Kyllä minä mies olen. Sen verran iso killutinkin että en kykene naiseksi itseäni kokemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun läheiset voi nyt? Oletko ajatellut heitä?

        Et tietenkään, koska on vaan sun sairas elämä.

        Tottakai pidän huolta läheisistä. Se on tärkeintä.

        Millä tavalla elämäni on sitten sairas? En sano etteikö se voisi olla, mutta onko, niin sitä en osaa arvioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pidän huolta läheisistä. Se on tärkeintä.

        Millä tavalla elämäni on sitten sairas? En sano etteikö se voisi olla, mutta onko, niin sitä en osaa arvioida.

        Et pidä huolta läheisistä. Sulla on vaan se sun oma kupla, jota ei ole edes olemassa.

        Milloin viimeksi olet kysynyt sun lapsilta että mitä heille kuuluu?

        Herää jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pidä huolta läheisistä. Sulla on vaan se sun oma kupla, jota ei ole edes olemassa.

        Milloin viimeksi olet kysynyt sun lapsilta että mitä heille kuuluu?

        Herää jo.

        Ei mulla ole lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole lapsia.

        Onhan sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla

        Mistä sinä tämän palstaguben lapsiluvun tiedät ystävä sä lapsien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on vainoissa? Sä et ole mies, vaan olet nainen. Herää pahvi ja mene peilin eteen.

        Sinä tinkaat keskellä yötä sina tätä samaa kirjoittajaa naiseksi ja luulet ettet itse ole paranoidinen. Just just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä vastaat itse omiin kirjoituksiin?

        Menikö sinulla yksäri monta vuotta ymmärtää tohtorin papereilla, että mies todella tekee näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö sinulla yksäri monta vuotta ymmärtää tohtorin papereilla, että mies todella tekee näin?

        Mikä säkin luulet olevas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla

        Ei tämä ole sen aloitus eikä kommentteja joksi luultavasti luulet. Vaikka onkin tuttuja asioita.
        Ja sen lapset ja lasten asiat ei kuulu muille vaikka niitäkin täällä on.


    • Anonyymi

      onko sillä Papulla vielä ritari, Susdulka ainakin on, toisin kuin muut sillä ei oo pitkätukkaa, näin kaupassa, pelottava näky, mutta tarpeeksi isot pojat hoitaa kyllä, kuten tyin Sussu Tussunkin, kunnon satsnisti 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Näytä heille vaikka percettä.

    • Anonyymi

      te ootte saatana saanut semmoista tuhoa aikaiseksi että ei monelle tapahdu koko elämässä.

    • Anonyymi

      Minäkin tiedän yhden kiusaamistapauksen tällä palstalla, voisi olettaa tämänkin ketjun liittyvän siihen. Aika lihava juttu olisi jollekin poliisimiehelle selvitettäksi. Juttuun liittyy oikeakin rikosnimikkeen täyttävä väärinkäytös. Ja entä ne kiusauksen seuraukset, yhdelle ihmiselle aika paljon kestettävää.

      Älkää nyt hyvät ihmiset leimatko ketään tiettyä henkilöä näissä ketjuissa kirjoittaneeksi, se voi olla vaikka sun sisko, vaikka epäilet naapuria, tai Oula Inarista😁.

      • Anonyymi

        Tai 65 muuta anonyymi kirjottajaa ympäri Suomea minä, sinä, hän, me, te, he, nämä, nuo, ne.


      • Anonyymi

        No tulihan se kiusatunkin nimi sieltä! Kantsii lopettas tollamen, koska kiusatulla ei ole mitään tekemistä teidän kanssa!


    • Anonyymi

      minut tuotiin tänne sähköpostilla, en sitten tiennyt mistään mitään. ja estetty kyllä kaikin puolin ettei tietoja saada julki.

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin.

        Muista uida kun vielä pinnalla olet et vaikuta yhtään hölmöltä, rima ei ole kyllä korkea lanseerata näitä juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista uida kun vielä pinnalla olet et vaikuta yhtään hölmöltä, rima ei ole kyllä korkea lanseerata näitä juttuja

        Ja muista myös se ihana Googlen leikepöytä mikä vie häviäjäjoukkueesi häviöstä häviöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muista myös se ihana Googlen leikepöytä mikä vie häviäjäjoukkueesi häviöstä häviöön

        Joukkue????


      • Anonyymi

        Ja koska lasta on puukotettu kauppakeskuksessa on syytä seurata mitä yksittäinen kirjoittelija kirjoittaa nettiin


    • Anonyymi

      Luulet vaan.

    • Anonyymi

      Minä olen harhainen, mutta luulen jonkun stalkkerihemmon seuraavan minua kuin hai laivaa. Kirjoittaa palstalle ympärilläni olevien ihmisille viestejä, kuin minä olisin ne tehnyt. Paikasta toiseen muutot ei auta. Stalkkeri ottaa selville uuden ympäristön ihmisten nimiä ja taas alkaa sama rumba. Sitten alkaakin kyräily irl.

      Seuraavan kerran kun muutan, en kerro kenellekään minne menen, ehkä saisin viimein elää elämääni vapaana.

      • Anonyymi

        Tuo on tuttua kauraa.On soiteltu henkilölle nimettömiä puheluita jotku juopon kuuloiset naiset ja alkaneet panetteleen.Ensin on saaneet tietää kehen on tutustunut ja on tykätty.
        Ensimmäinen puhelu oli uudelle vuokranantajalleni avioeron jälkeen,hänelle oli sanottu ettei saa antaa minulle asuntoa.Voitte itse tuosta päätellä ketkä mahdollisesti noin teki.


      • Anonyymi

        Sanoo itse stalkkeri, lukkojen taakse vaan!


    • Anonyymi

      Niitä lääkärin määräämiä lääkkeitä kannattaa ottaa! Tai jos ei enää auta niin kannattaa puhua lääkärille että päivittää annostusta..

    • Anonyymi

      Luulosairaus on ikävä ongelma.

      • Anonyymi

        Suomen yleisin ja vaikein sairaus🤣


    • Anonyymi

      Taitaa oleggi puhuu ittestään, vai yritätkö esiintyä naapurina?

      • Anonyymi

        Gubella on mennyt ihan mahdottomuuksiin toi vainoaminen ja seuraaminen ja stalkkaus, stalkatun "puolisoki on ton guben" , rakas mies, niin hän sitä kutsuu! Valehtelu myös naisesta jotain järkyttävää! Työt on mennyt väkivaltaa käyttäen! Koulutuksesta ei ole kiinni, vaan silkasta pahuudesta tätä ihmistä kohtaan, onko liian koulutettu ja viisas, ahkera? Kaikilla on oikeus työntekoon ja turvalliseen ympäristöön jne!


      • Anonyymi

        Minä ainakin tunnistin heti minun naapurin- eikö tämä ole aivan normaalia? T gago


    • Anonyymi

      Minua poliisi televalvoo ja keksii valheita joilla saada lapsi pysymään huostassa.

      • Anonyymi

        Tämäki kommentti on miesaloittaja sinun, mutta on sanottava että lapsellisuudella ei ole välttämättä mitään rajaa reaalissa


    • Anonyymi

      No voi voi empä tunne yhtään serkun kaiman kummia serkkujeni kaimoja tiedän moniakin empä ole heiltä heidän kummeistaan kyselly kun ei kuulu mulle

      • Anonyymi

        Eli tämäkin viehättävä traamasi liittyy aloituksen kirjoittanut mies sukulaisiin?


    • Anonyymi

      Voimia. Täältä ei kannata omia mitään, varsinkaan negatiivisia kommentteja. Ihmiset purkavat vain omia ajatuksiaan. Jotkut voivat myös pahoin. Harmi, ettei kaikki ymmärrä, että vain hyvät ja positiiviset ajatukset helpottaisivat myös omaa oloa huomattavasti.

      Ajattele sinä vain muista hyvää, ole hyvä. Silloin ei sinulla ole mitään hätää.

      • Anonyymi

        Näillä teidän kirjoituksilla ei ole mitään merkitystä, turhaa leukojen louskutuksia. Mutta sillä on, miten ihmiset suhtautuvat lukemistensa ja päätelmiensä perusteella irl.


    • Anonyymi

      Tämä vainoaminen on edelleen poliittista aatteisiin pohjautuvaa toimintaa.
      Liittyy Punaiset vs. Valkoiset.
      Varsinkin mihin liittyy huostaanottoja perusteilla ettei avohuollontukitoimet riitä. Avohuollontukitoimet on Kunta kohtaisia, taloudelliset resurssit ei anna edes työkaluja avohoidolle.,siksi ne on puutteelliset kun niitä ei ensinnäkään ole. Huostaanotot maksaa Valtio Kunnalle...Huostaanotettujen lasten ympärillä on korppikotkia joille tulee siis rahaa Valtionpussista. Huostaanotetulle lapselle siis yhtäkkiä onkin resursseja ja työkaluja. Bisnes is bisnes. Jos vanhemmilla ei ole väkivaltaa tai päihde/huumeongelmaa on huostaanoton mahdollistamiseksi saatava vanhemmalle yleensä Äiti diagnoosi mikä on hallinto-oikeuksissakin huolestuttavaa.. Myös lapsia diagnosoidaan jotta heitäkin helpompi napata huostaan. Avohuollontukitoimet ei siis ole yhtenäiset kunnissa, lastensuojelun työntekijällä on suuret valtuudet päättää ketä auttaa ketä ei!!!
      Näitä sanotaan asianajopiireissä tuulimyllyiksi,turha taistella tuulimyllyjä vastaan.

      • Anonyymi

        Nyommeinaa aloittajamies tenhoavaa retorikkaa


    • Anonyymi

      Ajattele, että jollain on aikaa pyörittää tällaista trolliavausta.

      Maksaako s24 pallkkaa näistä?
      Onkohan ihan aikuinen mies?
      Jos s24 ei maksa palkkaa, mikä on motiivi?

    • Anonyymi

      Täällä jotkut ns miehethän vihaa naisia.

      -50+sillitrolli
      -rumapaino, ikänainen trolli
      -naisen alapää oksettaa miehenä - avaukset, miehen on ihana


      On muitakin, vaan ei tuu mieleen, vähemmän käynyt palstalla nyt.

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3343
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      208
      2725
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1992
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1526
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1496
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1211
    Aihe