Kuka osaisi korjata skootterin Saarijärvellä?
Skootterin korjaus
17
669
Vastaukset
- Anonyymi
Minä osaan hajottaa tuollaset teiden tukot
- Anonyymi
Eikö koko Saarijärveltä löydy korjaajaa?
- Anonyymi
Ei löydy...saarijärvi kierrä se kaukaa
- Anonyymi
pukkaa suohon
- Anonyymi
Siis irsesi uusavuton
- Anonyymi
Olisiko pikkupajoilta osaamista? Tai korjausammattilaisten kautta vinkkejä?
Tällä palstalla vastailevat huumehöyryiset hörhöt ja dissaavat ihan jokaikisen aloituksen. Eihän nyt skootteri voi olla jotain ylimaallista korjattavaa. Sen minkä on ihminen rakentanut, sen voi purkaa osiin ja korjata. Siinä motto.- Anonyymi
Herska heikki kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herska heikki kilahti
Mummo kilahti.
Ei skootterin korjaus ole rakettitiedettä. Ei pitäisi olla autonkaan, mutta ei sellaisia osaajia enää ole. Onko amiksen opet jotenkin vajaita nykyisin?
- Anonyymi
Ite kannattaa korjata,jos ei ole tumpelo uusavuton!
- Anonyymi
Ei kannata!!!
- Anonyymi
Naisihminen ja olisin tarvinnut apuja.
- Anonyymi
Älä luovuta. Itse olen myös naisena huomannut, ettei tässä kunnassa ole palvelua eikä ystävällistä avunantoa jos kohde on "äijien" alue eli moottorit. Mikä ihme mielenvikaisuus on sellaisella ammattilaisella, joka nöyryyttää maksavaa asiakasta sukupuolen vuoksi vuonna 2024. Koskee niin autokorjaamoja kuin -kauppojakin. Nyt ryhtiliikettä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Itse olen myös naisena huomannut, ettei tässä kunnassa ole palvelua eikä ystävällistä avunantoa jos kohde on "äijien" alue eli moottorit. Mikä ihme mielenvikaisuus on sellaisella ammattilaisella, joka nöyryyttää maksavaa asiakasta sukupuolen vuoksi vuonna 2024. Koskee niin autokorjaamoja kuin -kauppojakin. Nyt ryhtiliikettä!
Saarijärvi...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Täytyy kysellä Äänekoskelta.
- Anonyymi
Eteläpohjalaiset yritykset osaavat palvelun myös. Vuosisatojen yrityskulttuuri, toista kuin tuppukylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteläpohjalaiset yritykset osaavat palvelun myös. Vuosisatojen yrityskulttuuri, toista kuin tuppukylässä.
Skootteri...teiden tukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skootteri...teiden tukko
Höpsis. Se on matka-auto ja perävaunu. Karavaanariiiit...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379