Raahen autoilijat

Anonyymi-ap

Raahelaiset autoilijat, kerratkaa liikennesääntöjä ja -merkkejä! Juuri meinasin
pyöräillessä jäädä vasemmalta tulleen auton alle (tasa-arvoinen risteys), nitron paikka. Säikähdin tosissaan, noin 20 cm oli pelastus allejäämiseltä. Kuski oli vanhempi naishenkilö, mikä ei ole yllätys. Varsinkin naisilla tuntuu Raahessa olevan niin kiire että kiilataan vaikka suojatielle eteen. Jos on niin huono näkö ettei erota kävelijöitä niin voisi luopua kortista.

13

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Raahelaiset kuskit välitä. Ajetaan miten halutaan, mitä nopeutta halutaan ja missä halutaan. Puhumattakaan parkkeeraamisesta? Lidlin parkki aina miten sattuu autot, city marketin Alkoon kiirehtijät aina parkissa siinä missä on pysäköintikielto merkki. Samoiten kun Brahen kadulla, joko thai hieronnan tai rukoilija porukalla aina autot pysäköinti kiellon kohdalla.
      Ja inva parkit aina joko mustalaisten tai bemari nuorten miesten käytössä, jotka vain nopeasti käyvät niin saahan silloin parkkeeraata inva paikalla? Ja ns. Perhe parkit? Useimmiten niistäkin vain yksi ihminen astuu ulos. Siihen kun vielä lyödään stop merkit Antinkankaan ja saloisten koulujen pihalla. Joita edes opettajat ja rehtori ei itsekkään noudata, niin miten siinäkään saadaan nuorille opetettua että noudattaa liikennesääntöjä??
      Yksinkertaisesti ihmistä eivät vaan välitä. Minä minä minä asenne näkyy 2024 joka paikassa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta turiset. Tuo minä minä asenne on saanut vihaamaan ihmisiä. Helvetin itsekästä ja eletään kuin siat pellossa


    • Anonyymi

      Fillaroitko Kirkkokatua vastakarvaan, kuten monet pyöräilijät näkyvät tekevän?

      • Anonyymi
        UUSI

        Juu en, noudatin liikennesääntöjä. Kyseessä oli katu Lehmirannalla.


    • Anonyymi

      Pyöräilijän ei pidä ajaa vauhdilla risteykseen. Pikkuisen pidän pyöräilijänkin itsetuho-meininkiä syypäänä moneen läheltä piti-tilanteeseen...

      • Anonyymi
        UUSI

        Harva yrittää päättää päivänsä pyöräilemällä.


    • Anonyymi

      Kukahan opettaisi vielä nuorille liikennesääntöjä, jotka viritettyjen vehkeidensä kaahaa 60-70km/h pyöräteitä pitkin, joille ei ole edes asiaa niillä vehkeillä. Kuka näille nuorille kortit oikein myöntää....

      • Anonyymi
        UUSI

        Poliisi olis hyvä opettaja sakkoineen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi olis hyvä opettaja sakkoineen.

        Mutta, kun Raaheen poliisi ei halua sakottaa.. Poliisit tietää, että saisivat varsinkin kesäisin paljon sakkoja antaa ja mopojen ja autojen rekkareita talteen, kun vain kävisivät rantakadulla mikä tahansa ilta ja alkuyö kurkkaamassa nuita rallikisoja mitä sielä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kun Raaheen poliisi ei halua sakottaa.. Poliisit tietää, että saisivat varsinkin kesäisin paljon sakkoja antaa ja mopojen ja autojen rekkareita talteen, kun vain kävisivät rantakadulla mikä tahansa ilta ja alkuyö kurkkaamassa nuita rallikisoja mitä sielä on.

        tää on yksi niistä syistä mikä pilaa vanhan raahen rantakadun asumus alueena


    • Anonyymi

      Ja Lidlin pihasta tulleita odottaa kolmio!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei sitä Raahessa tarvitse ottaa huomioon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Moni ajaa myös päin punaisia, koska MINÄ ja MINÄ! Prisman parkkipaikalla parkkeerataan miten lystää. Ei onnistuisi Oulussa, koska siellä saa heti sakot.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe