Raahelaiset autoilijat, kerratkaa liikennesääntöjä ja -merkkejä! Juuri meinasin
pyöräillessä jäädä vasemmalta tulleen auton alle (tasa-arvoinen risteys), nitron paikka. Säikähdin tosissaan, noin 20 cm oli pelastus allejäämiseltä. Kuski oli vanhempi naishenkilö, mikä ei ole yllätys. Varsinkin naisilla tuntuu Raahessa olevan niin kiire että kiilataan vaikka suojatielle eteen. Jos on niin huono näkö ettei erota kävelijöitä niin voisi luopua kortista.
Raahen autoilijat
13
451
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Raahelaiset kuskit välitä. Ajetaan miten halutaan, mitä nopeutta halutaan ja missä halutaan. Puhumattakaan parkkeeraamisesta? Lidlin parkki aina miten sattuu autot, city marketin Alkoon kiirehtijät aina parkissa siinä missä on pysäköintikielto merkki. Samoiten kun Brahen kadulla, joko thai hieronnan tai rukoilija porukalla aina autot pysäköinti kiellon kohdalla.
Ja inva parkit aina joko mustalaisten tai bemari nuorten miesten käytössä, jotka vain nopeasti käyvät niin saahan silloin parkkeeraata inva paikalla? Ja ns. Perhe parkit? Useimmiten niistäkin vain yksi ihminen astuu ulos. Siihen kun vielä lyödään stop merkit Antinkankaan ja saloisten koulujen pihalla. Joita edes opettajat ja rehtori ei itsekkään noudata, niin miten siinäkään saadaan nuorille opetettua että noudattaa liikennesääntöjä??
Yksinkertaisesti ihmistä eivät vaan välitä. Minä minä minä asenne näkyy 2024 joka paikassa.- Anonyymi
Totta turiset. Tuo minä minä asenne on saanut vihaamaan ihmisiä. Helvetin itsekästä ja eletään kuin siat pellossa
- Anonyymi
Fillaroitko Kirkkokatua vastakarvaan, kuten monet pyöräilijät näkyvät tekevän?
- Anonyymi
Juu en, noudatin liikennesääntöjä. Kyseessä oli katu Lehmirannalla.
- Anonyymi
Pyöräilijän ei pidä ajaa vauhdilla risteykseen. Pikkuisen pidän pyöräilijänkin itsetuho-meininkiä syypäänä moneen läheltä piti-tilanteeseen...
- Anonyymi
Harva yrittää päättää päivänsä pyöräilemällä.
- Anonyymi
Kukahan opettaisi vielä nuorille liikennesääntöjä, jotka viritettyjen vehkeidensä kaahaa 60-70km/h pyöräteitä pitkin, joille ei ole edes asiaa niillä vehkeillä. Kuka näille nuorille kortit oikein myöntää....
- Anonyymi
Poliisi olis hyvä opettaja sakkoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi olis hyvä opettaja sakkoineen.
Mutta, kun Raaheen poliisi ei halua sakottaa.. Poliisit tietää, että saisivat varsinkin kesäisin paljon sakkoja antaa ja mopojen ja autojen rekkareita talteen, kun vain kävisivät rantakadulla mikä tahansa ilta ja alkuyö kurkkaamassa nuita rallikisoja mitä sielä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, kun Raaheen poliisi ei halua sakottaa.. Poliisit tietää, että saisivat varsinkin kesäisin paljon sakkoja antaa ja mopojen ja autojen rekkareita talteen, kun vain kävisivät rantakadulla mikä tahansa ilta ja alkuyö kurkkaamassa nuita rallikisoja mitä sielä on.
tää on yksi niistä syistä mikä pilaa vanhan raahen rantakadun asumus alueena
- Anonyymi
Ja Lidlin pihasta tulleita odottaa kolmio!
- Anonyymi
Ei sitä Raahessa tarvitse ottaa huomioon.
- Anonyymi
Moni ajaa myös päin punaisia, koska MINÄ ja MINÄ! Prisman parkkipaikalla parkkeerataan miten lystää. Ei onnistuisi Oulussa, koska siellä saa heti sakot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983