Oulun lapsipuukottaja ei ollutkaan

Anonyymi-ap

Minkään äärijärjestön jäsen vaikka vihervasemmisto ja valtamedia tällaista tietoa levittäneet. Jopa persuksi sanoivat häntä. Puukottaja on joskus ollut jäsen jossain mutta hänet oli erotettu koska hän on henkisesti sairas häiriintynyt .Ei kuulemma äärijärjestötkään halua riveihinsä vaarallisia ihmisiä.

48

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oli kuitenkin keskivertopersu ajatusmailmaltaan, se on toteen näytetty.

      • Anonyymi

        Miten niin persu? Husuterveiset sulle, nyyppä.


      • Anonyymi

        Selvitys paljastaa: Jopa kahdella kolmesta natsijärjestö PVL:n ja Soldiers of Odinin näkyvimmistä suomalaisjäsenistä on rikostaustaa,
        https://yle.fi/a/3-10534206

        Lämsän historia natsijärjestön johtajana:

        Aiemmin julkisuudessa yhden johtajan vetämä Suomen Vastarintaliike muutti taktiikkaansa syksyllä 2015. Liikkeen keskeiset taustahahmot astuivat julkisuuteen. Sekä pohjoismaista emojärjestöä että suomalaisosastoa vetää nyt johtajaneuvosto. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/15/miehet-jotka-johtavat-natsiliiketta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitys paljastaa: Jopa kahdella kolmesta natsijärjestö PVL:n ja Soldiers of Odinin näkyvimmistä suomalaisjäsenistä on rikostaustaa,
        https://yle.fi/a/3-10534206

        Lämsän historia natsijärjestön johtajana:

        Aiemmin julkisuudessa yhden johtajan vetämä Suomen Vastarintaliike muutti taktiikkaansa syksyllä 2015. Liikkeen keskeiset taustahahmot astuivat julkisuuteen. Sekä pohjoismaista emojärjestöä että suomalaisosastoa vetää nyt johtajaneuvosto. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/15/miehet-jotka-johtavat-natsiliiketta

        Eipä ole persujen jäsen. ähäkutti keppihevonen.


    • Anonyymi

      KRP: n mukaan on äärioikeistolainen

      • Anonyymi

        Pelottavaa, että Usa on nimennyt pohjoismaisen vapauspuolueen terroristijärjestöksi. Nyt se on samalla listalla kuin hamas, jota Suomen vihervasemmisto ja alapesu tukevat. Nyt ko liike vahvistuu, kun anderssonnit ja koivusalot, ohisalot, alapesu sekä muut Suomen syövät aloittavat liikkeen tukemisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa, että Usa on nimennyt pohjoismaisen vapauspuolueen terroristijärjestöksi. Nyt se on samalla listalla kuin hamas, jota Suomen vihervasemmisto ja alapesu tukevat. Nyt ko liike vahvistuu, kun anderssonnit ja koivusalot, ohisalot, alapesu sekä muut Suomen syövät aloittavat liikkeen tukemisen.

        Hamashan on äärioikeistolainen, eli natsijärjestö. Hitlerin eli Saksan natsien ent, Jugooslavian koulutusleireillä kouluttamien terroristien jälkikasvua. Ovat edelleen natseja.

        Kansallissosialismi on vasemmiston omaa sosialismiaatetta. Siksi Rkp-johtoinen Suomen vihervasemmisto on näitäkin jo vuosikymmenien ajan taloudellisesti tukenut.

        Rkp edudtaa Hitlerin ihannoimaa, hurrien omien sanojen mukaan "ruotsiapuhuvan, arjalaisen paremmankansan" Ankkalampea, Kolmatta valtakuntaa, Tre kronor.

        Ruotsalaisuus ei kuulu Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamashan on äärioikeistolainen, eli natsijärjestö. Hitlerin eli Saksan natsien ent, Jugooslavian koulutusleireillä kouluttamien terroristien jälkikasvua. Ovat edelleen natseja.

        Kansallissosialismi on vasemmiston omaa sosialismiaatetta. Siksi Rkp-johtoinen Suomen vihervasemmisto on näitäkin jo vuosikymmenien ajan taloudellisesti tukenut.

        Rkp edudtaa Hitlerin ihannoimaa, hurrien omien sanojen mukaan "ruotsiapuhuvan, arjalaisen paremmankansan" Ankkalampea, Kolmatta valtakuntaa, Tre kronor.

        Ruotsalaisuus ei kuulu Suomeen.

        Nyt on kyse Suomiterroristista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamashan on äärioikeistolainen, eli natsijärjestö. Hitlerin eli Saksan natsien ent, Jugooslavian koulutusleireillä kouluttamien terroristien jälkikasvua. Ovat edelleen natseja.

        Kansallissosialismi on vasemmiston omaa sosialismiaatetta. Siksi Rkp-johtoinen Suomen vihervasemmisto on näitäkin jo vuosikymmenien ajan taloudellisesti tukenut.

        Rkp edudtaa Hitlerin ihannoimaa, hurrien omien sanojen mukaan "ruotsiapuhuvan, arjalaisen paremmankansan" Ankkalampea, Kolmatta valtakuntaa, Tre kronor.

        Ruotsalaisuus ei kuulu Suomeen.

        Myös isis .Haavisto toi terroristien perheenjäseniä Suomeen ja päästettiin vapaaksi. Venäjän keväinen isku oli isis isku jne..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamashan on äärioikeistolainen, eli natsijärjestö. Hitlerin eli Saksan natsien ent, Jugooslavian koulutusleireillä kouluttamien terroristien jälkikasvua. Ovat edelleen natseja.

        Kansallissosialismi on vasemmiston omaa sosialismiaatetta. Siksi Rkp-johtoinen Suomen vihervasemmisto on näitäkin jo vuosikymmenien ajan taloudellisesti tukenut.

        Rkp edudtaa Hitlerin ihannoimaa, hurrien omien sanojen mukaan "ruotsiapuhuvan, arjalaisen paremmankansan" Ankkalampea, Kolmatta valtakuntaa, Tre kronor.

        Ruotsalaisuus ei kuulu Suomeen.

        Kansallissosialismi (eli natsismi) on äärioikeistolaisuutta.

        Miksi persu valehtelee aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös isis .Haavisto toi terroristien perheenjäseniä Suomeen ja päästettiin vapaaksi. Venäjän keväinen isku oli isis isku jne..

        Suomen laki vaati pitämään lapsista huolta.

        Haluatko että meillä on ministereitä jotka rikkovat lakia?


    • Anonyymi

      Höpö , höpö

    • Anonyymi

      Tämä puukottaja oli aktiivinen jäsen kielletyssä natsijärjestössä. Tuossa natsijärjestössä on ollut myös Persuja puhumassa.

      Sama äijä on tehnyt aikaisemminkin rikoksia.

      Aloittaja keksii täysin omaa skeidaa!

      • Anonyymi

        Uli uli vassari uli


    • Anonyymi

      Eikös äärioikeistolaiset ole useimmiten henkisesti häiriintyneitä ?

      • Anonyymi

        "useimmiten" ?


      • Anonyymi

        Kyllä kuten äärivassaritkin.


      • Anonyymi

        Vassarin ei tarvits eolla edes "ääri-" ollakseen mielenterveystilastojen ykköspuolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuten äärivassaritkin.

        Itsekö keksit vastauksen vai auttoiko äippä hitusen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekö keksit vastauksen vai auttoiko äippä hitusen ?

        Auttoi joo samalla kun antoi tissiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuten äärivassaritkin.

        Pölhöpersu todistaa taas tyhmyytensä. tyhmä kuin persu, kuten suomalainen sananlasku todistaa!
        Äärioikeisto on sellaista, joka rikkoo lakeja pyrkiessään valtaan, suunnittelee ja tekee terroritekoja kuten persut, entisiä ja nykyisiä puheenjohtajia myöten.
        Jussi Halla-aho vaati jopa kaasukammioita rehellisten suomalaisten murhaamiseksi, ja apinanraivolla ja -järjellä tuki ja yllytti lisää lahtipenkkejä demareiden murhaamiseksi, jopa kaikkensa tehneitä ministerejä varten. Hän on varma, että väkivalta on aliarvostettu keino politiikassa!
        Nykyinen puheenjohtaja Raivo-Riikka Purra olisi valmis murhaamaan jopa lähijunassa ampumalla äitejä lapsineen, jos saisi aseen.
        Täytyy olla umpuhullu tai persu ettei huomaa persujen todellista luonnetta ja tavoitteita.


    • Anonyymi

      Persujen nuorisojärjestön kasvatti. FAKTA!

      • Anonyymi

        Kova kiima sulla leipoa tyypistä persua. KYS!


      • Anonyymi

        Onko Sebastianien tiet joskus kohdanneet?


    • Anonyymi

      Ihme tarinoita. Jo joka mediassa todettu Perussuomalaiseksi.

      • Anonyymi

        Laitahan linkki tuohon??? " Jo joka mediassa todettu Perussuomalaiseksi." Linkkiä sitten todisteeksi. Taitaa olla vassarin ikiomaa haaveilua vaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa kuunnella Ilkka Vakkurin puheita YouTube sta.

    • Anonyymi

      eli ei ollut Li Anderssonin putinisteja?

    • Anonyymi

      Purra lupasi hallituksen tuhoavan tällaiset katujengit.

      • Anonyymi

        Oli sitten äärioikeaa tai äärivasenta, pois Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sitten äärioikeaa tai äärivasenta, pois Suomesta.

        Supo on maininnut van äärioikeiston


    • Anonyymi

      linkola oli äärioikeistolainen !!!

    • Anonyymi

      Ihan tavallinen ex-persu

    • Anonyymi

      Että ihan psykologiset testit äärioikeiston pääsykokeissa? Nyt on sakiaa tekstiä

      • Anonyymi

        Oletko yrittänyt hakea jäseneksi vai mistä tiedät


    • Anonyymi

      "Ei kuulemma äärijärjestötkään halua riveihinsä vaarallisia ihmisiä." Siksipä heidät kipataankin perussuomalaisiin.

      • Anonyymi

        Mielisairailla äärioikestolaisilla ei ole kykyä arvioida toisten mielisairauksia.


    • Anonyymi

      Ei äärivasemmistolaisia, niin sanottuja suvaitsevaisia tai antitrolleja kiinnosta faktat. Faktat ja totuus kun on usein tylsää heidän mielestään, hyvä tarina on usein parempi.

    • Anonyymi

      M.Saarela vain osallistui radikaaleihin natsikeskusteliöuihin liittymättä natsikerhoohin.

      • Anonyymi

        Ehkä haluaisi kuulua ja yhteenkuuluvuuden tunteesta pukeutui kuin pikkunatsi.

        Vai antoiko vain pääsykoenäyttöjä isojen poikien kerhoon?


    • Anonyymi

      Äärioikeistolaiset eivät kaikki ole minkään järjestön jäseniä,
      vaikka aatetta kannattavat ja toimivat sen mukaan.

    • Anonyymi

      Oulussa persujen tekemät puukotukset ovat faktaa.

    • Anonyymi

      Älä höpötä
      Lämsä on äärioikeistolainen natsi.

      • Anonyymi

        Sinun tavallasi..


    • Anonyymi

      Mikä puukottaja oli, jos ei ääriainesta? Onko ihan normaalia puukotella ihmisiä?

      • Anonyymi

        Mieti sitä ap Purran lasten kuolemalla fantasioiva äärivihannes.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe