Onnea Oulainen, teillä on uusi lottomiljonääri.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010503119.html
Lottomiljonääri
38
6662
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa !
- siunausta osallisille ! - Anonyymi
Mahtavaa, välillä jotain hyvääkin.
- Anonyymi
..köyhät kyykkyyn..
- Anonyymi
Päinvastoin, tämähän saattoi nostaa jonku köyhän kyykystä:)
- Anonyymi
Oulaisissahan menee hyvin. Uusi iso yrityskin pian aloittaa ja nyt uusi miljonääri. Toisaalta Oulaskangas taitaa vedellä viimestä vuotta nykyisillä toiminnoilla.
- Anonyymi
Eiköhän voittajalla ole katsottuna jo uusi asuinkunta.
- Anonyymi
Miksi? Silloinhan ei ole niin väliä missä asuu.
- Anonyymi
Kiitoksia. Lähemmä emännän kans kaville tuohon paikalliseen - nyt kun on millä mällätä. Eikä mennäkään Tojotalla, vaan taksilla. On se kummallista. Pitkästä aikaa emäntä anto lovea, kun lottovoitto tuli. Taitaa olla rahan perään.
Niin ja töihin ei kannata odotella. Sinne minä en enää tule. - Anonyymi
Minä se olin. Tilasin heti valkoisen sähkömersun 300000 eurolla.
- Anonyymi
Tilattiin emännän kans heti loma Taukokaalle täyshoitoon. Elämä on laiffia. Nyt on, millä maksaa.
- Anonyymi
Viimisimmät huhut kuka se voittaja vois olla? Perheellinen tai ainakin vaimo tai tyttökaveri lukee pulinapoksia.
- Anonyymi
Ei paljo sulle kuulu t. Lottovoittaja
- Anonyymi
asuu muutes ns.sivukylällä
- Anonyymi
Onnea Jarmo!
- Anonyymi
Erkille kanssa!!!
- Anonyymi
Teemulle myös onnet, kyllä naapurit on nyt kateellisia.
- Anonyymi
Kyllä voitto meni siihen teemun naapuriin. Siihen malliin uutta konetta tulee taloon.
- Anonyymi
Jorma voitti. 100% tieto.
- Anonyymi
Vielä ei olleet rahat tilillä kun on joku protestiaika ? Varmaan ekokapinalliset ja vihreät juonii jotain vai oisko lilillä eu:ssa joku diili... suomen lottoajia ja veikkaajia koskien jotta pääsee ulkoitämaiset meidän markkinoilta kaapimaan löysää rahaa.. ?
- Anonyymi
Kyllähän nyt jo on tiedossa kuka se on:) Nosti tosiaan köyhän kyykystä.
- Anonyymi
Minä en ainakaan tiedä, kukas?
- Anonyymi
no nyt tuli rahat tilille!
- Anonyymi
Kiva! Laittakaa raat palaan Oulaisten kaupoissa, perus Oulaistelaisia kun ootte:)))
- Anonyymi
Sampanjaa ostaa joka päivä .
- Anonyymi
Rouva voi samppanjaa ostaakin, ukko taitaa olla kossu tai kaljamiehiä
- Anonyymi
Jaaha, kenestä puhutaan ?
- Anonyymi
Oottelehan vähä, ei ne pysty sitä kauaa salassa pitämään kun kerran osa tutuista tietää:)))
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Oottelehan vähä, ei ne pysty sitä kauaa salassa pitämään kun kerran osa tutuista tietää:)))
Onhan tuo pysynyt yllättävän kauan salassa
- Anonyymi
Huhuja liikkuu
- Anonyymi
Mihin lie katosi?
- Anonyymi
Katosiko? Puhutaanko lottovoittajasta joka on yli kuuskymppinen vai lähempänä neljääkymmemtä ?
- Anonyymi
eiköshän ne koneet mitä ilmestyy tuon tuostaki viellä, ole ihan velalla hankittuja kuten muillakin yrittäjillä. mielestäni velkaa ei lasketa omaisuudeksi.
- Anonyymi
Voisko lottoaja kustantaa katuvalot?
- Anonyymi00037
Tää on hauska, yrittävät tosissaan peittää voittonsa:)
- Anonyymi00039
Nesteen parlamentti tietää kyllä.
- Anonyymi00040
Nesteen parlamentti on last season.
- Anonyymi00041
sehän ajaa jo mb:llä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483