Herätänkö minä sinut itkullani nainen

Anonyymi-ap

Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On vain niin pohjattoman ikävä sinua.

27

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heräilen usein yöllä outoihin aikoihin. Olen miettinyt, että meneeköhän mies silloin nukkumaan ja ajattelee minua.

      • Anonyymi

        Joo koko maa pyörii mies sinunki ympärillä, näim sen on oltava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo koko maa pyörii mies sinunki ympärillä, näim sen on oltava

        Sulla ei taida olla mitään muuta tekemistä, kun koko ajan väität täällä naisia miehiksi. Mene vaikka kävelylenkille. Olet aika rasittava tapaus, mutta huomiota vailla taidat vaan olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla mitään muuta tekemistä, kun koko ajan väität täällä naisia miehiksi. Mene vaikka kävelylenkille. Olet aika rasittava tapaus, mutta huomiota vailla taidat vaan olla?

        Tämä kommentoija on ottanut elämäntehtäväkseen sotkea keskustelua täällä. On keksinyt mielestään hyvän kikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentoija on ottanut elämäntehtäväkseen sotkea keskustelua täällä. On keksinyt mielestään hyvän kikan.

        Onneksi mies yksinpuhelusi vesittää tehokkaasti


    • Anonyymi

      Heräilen öisin useasti takiasi. Ajattelen sinua jatkuvasti.. ei tämä voi näin ikuisesti jatkua.

      • Anonyymi

        Vainko heräät, ei mitään muuta tapahdu?


    • Anonyymi

      Jooo koska mulla on kykyjä

    • Anonyymi

      Koko keho itkee myös täällä

    • Anonyymi

      Voi kun ihanan romanttinen viesti. Voisimme yhdessä itkeä ikäväämme ;() Yaidat olla söpöläinen !)

      • Anonyymi

        Tää on tuskaa tää itku nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on tuskaa tää itku nyt

        No kyllä mä heräilen öisin. Olen addiktoitunut ajatukseen hänestä. Kirjoitan öisinkin välillä,
        Ikävä on vuosien mittainen. Siitä on tullut selviö eräällä tapaa. Voisinpa nähdä hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä heräilen öisin. Olen addiktoitunut ajatukseen hänestä. Kirjoitan öisinkin välillä,
        Ikävä on vuosien mittainen. Siitä on tullut selviö eräällä tapaa. Voisinpa nähdä hänet.

        … ja jatkan vielä, jos olisit mun rakastama ihminen, rakastaisin sut nähdessä päästä varpaisiin, enkä enää ikinä tahtoisi jäähyväisiä, hyvästejä, enkä mitään erossa olemista.


    • Anonyymi

      Et herättänyt. Nukuin oikein hyvin.

      • Anonyymi

        Miksi hän ei herättänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän ei herättänyt?

        En tiedä. Ois vaikka soittanut. Aina saa soittaa jos on jokin vaikka hätänä.


    • Anonyymi

      Aika uskomattomia juttuja tässä, kun jotkut näistä tutunoloisista voi olla "vanhojen" viestien julkaisuja....multa on viety ääni ja koko ajan vaan enemmän :( tarkoitus on houkutella tänne kiusattavaksi. Näin se vaan menee. Pitää elää elämää todellisuudessa.

    • Anonyymi

      Olisit soittanut. Voi soittaa tai lähettää viestiä.

      • Anonyymi

        Aaamuyöstä 5-6 välillä? Ei ole varmaan kovin ilahtunut, jos herätän. Mutta toisaalta varmaan on hereillä, kun ikävöin suurella volyymilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaamuyöstä 5-6 välillä? Ei ole varmaan kovin ilahtunut, jos herätän. Mutta toisaalta varmaan on hereillä, kun ikävöin suurella volyymilla.

        Minä olin jo hereillä tuohon aikaan. Sivusta


    • Anonyymi

      Ite oon valvonut 3 edellistä yötä ja nukkunu ihan ihme aikaa.
      Oon puuhaillut jotain muuta ...
      Oon kaapaamiakin miettinyt mutta en niin paljoa kuin ikävän alussa vuosi pari sitten
      Naiselta

      • Anonyymi

        Kylmästi unohdat koko ihmisen niin helpottaa. Kokeiltu.


    • Anonyymi

      Tulee tästä itkevästä miehestä aina jotenkin "feikki" olo. En vaan tiedä miksi näin.

    • Anonyymi

      Onhan näitä mutta turhaan itkevät. Naisen takia ei kannata itkeä vain siksi koska woke.

    • Anonyymi

      Muutamilta kyyneliltä ei oo pystynyt välttyä mut alkoi kesäloma ja kohti Juhannusta hyvällä mielin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe