Syön tällä hetkellä Bioteekin herukansiemenöljy-tyrniöljyvalmistetta, kun joku oli suositellut tyrniä ihonhoitoon. Pakkaus on kohta tyhjä, mutta iho tuntuu ehkä jopa hieman huonontuneen (naama täynnä pikkunäppyä, vähemmän kunnon patteja). Onko teillä kokemuksia tästä valmisteesta/ylipäätään tyrnistä? Voiko olla, että iho huononee käytön alussa, mutta paranee ajan kuluessa?
Tyrni - auttaako?
6
2472
Vastaukset
- ehdottomasti
Sittenpähän näet. Toimii!!
- Olli
Miksi ostat kalliita terveyskaupan tuotteita? OSTA AITOA TYRNIMEHUA! Sitä myydän esim. syksyllä silakkamarkkinoilla Helsingin kauppatorilla ja tavallisissa hyvinvarustetuissa elintarvikekaupoissa. Esim. S-market muistaakseni myy yhtä merkkiä joka ei sisällä mitään säilöntäaineita. Minä käyn Ahvenanmaalla joka syksy keräämässä tyrnimarjoja, raakapuristan mehun, laitan jääpalapusseihin ja pakastan. Yksi kuutio pari kolme kertaa viikossa on terveellistä muutenkin kuin iholle. Muita C-vitamiinilähteitä ei tarvita ja rusketun kauniisti kesällä Suomen auringossa.
Olli
[email protected]- Anonyymi
Miksi Tyrni on vain Suomessa niin hyvää kaikkeen, kun mailmalla se ei ole.
siinäpä kysymys, onko mainostajat asialla.
- pöh,pöh
no eipä mulla oo auttannu yhtään mitää...ei huonontunu mut ei parantunutkaan....*sorry*
- Anonyymi
Eip
- Anonyymi
valmistaja kittää, rahoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457