"Kosketa mua, niin mä kosketan sua"

Kosketuksesta asiaa 😁 Sana on vapaa, mutta tässä muutamia kysymyksiä, joihin voi vastata halutessaan.
Miten tärkeää kosketus/koskettaminen on sulle? Tartteeko sua pyytää tai anoa, vai oletko ihan omatoiminen ja aloitteellinen? Oletko itse hellyydenkipeä, kosketusta usein kaipaava vai eikö ole niin väliksi? Mihin/miten toivot sua kosketettavan tai mihin omat kätesi tai huulesi useimmiten "eksyvät"?

37

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on tosi tärkeetä ja itse pyytämättä hellin ja suutelen ❣️ Haluan paljon suukkoja ja esimerkiksi kaulalle on ihanaa niitä saada ja vatsalle ja sille välille 😊 oikeastaan minne vaan! Tykkään itse koskettaa kun tuntuu että ei edes pysty olemaan irti toisesta kun haluaa niin paljon. Tällä hetkellä tosin ei ole ketään kelle tehdä tätä 😭

      • Mä olen kans erittäin halukas koskettelija ja tykkään kans, jotta myös toinen on.


    • Minusta hyväksyvä, lämmin kosketus on erityisesti parisuhteessa tärkeää. Toki oon muutenkin kosketusihminen ja se yksi tärkeimmistä rakkaudenkielistäni. Jos se uupuu, niin etäännyn myös henkisesti, ne kulkee käsikädessä.

      • Se on todellakin tärkeää ja enää en sellaisen tyypin kanssa "tanssiin" lähde, joka ei tykkää koskea tai karttaa kosketusta.


    • Anonyymi

      Omatoiminen kosketuksen antaja. Samaa odotan toiselta, kertoo jotakin ihmisen ja deitin ihmissuhdetaidoista kun osaa tehdä samoin ja on muutenkin aktiivinen osapuoli suhteessa, vähintään yhtä tärkeää on keskustelu ja kuuntelu/kuuleminen. Jos ei osaa, epäilen hänellä olevan jonkin sortin häiriö tai ominaisuus, joita en parisuhteessa katsele (persoonallisuushäiriö, taipumusta manipulointiin, autisminkirjolla, aseksuaalisuus, liika ujous tms) --> juoksen ja kovaa

      Ajattelen nykyään, että jos toinen ei osaa koskettaa ja keskustella monipuolisesti, en rupea sitoutumaan ja katselemaan kauempaa. Mulla nuo asiat hallussa, miksi tyytyisin vähempään, ja mammaksi/huoltajaksi/kasvattajaksi en toiselle ryhdy.

      • Anonyymi

        Tai sitten kaipaa miestä (jos ei mua kosketa) enkä sitäkään katsele. :D


      • Ei pidäkään tyytyä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei pidäkään tyytyä.

        Niin, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi liian hankaliin tai passiivisiin (mm heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin) tyyppeihin. Sillä aikaa voi elää vapaasti kunnes jotain erityistä tulee vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi liian hankaliin tai passiivisiin (mm heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin) tyyppeihin. Sillä aikaa voi elää vapaasti kunnes jotain erityistä tulee vastaan.

        Jep. Mutta mitä tarkoitit tuolla "heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin"? Kun mulle tarttee usein rautalangasta ja väärinymmärtäminen on niin helppoa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep. Mutta mitä tarkoitit tuolla "heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin"? Kun mulle tarttee usein rautalangasta ja väärinymmärtäminen on niin helppoa.

        Samaa mietin. Olen suhteessa ns ikilesbon kanssa ja kyllä niin on avuton, että vois taustastaan muuta luulla jos ei tietäisi. Minä olen se maskuliinisempi meistä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep. Mutta mitä tarkoitit tuolla "heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin"? Kun mulle tarttee usein rautalangasta ja väärinymmärtäminen on niin helppoa.

        Juuri sitä mitä mitä kirjoitinkin. Pitää itsestäänselvyytenä, että toinen osapuoli tekee aloitteet suurimmassa osassa yhteisissä asioissa, suunnittelee ja järjestää ohjelmaa tms. Piiloutuu jonkun sukupuoliroolilarppauksen tai diagnoosin taakse, jolla voi perustella laiskaa, huonoa tai välipitämätöntä käytöstä. En sano että on yleistä, mutta kyllä vaan löytyy kaikenlaista hiihtäjää omasta vähemmistöstänikin, joka ei ymmärrä tasa-arvoisuudesta mitään. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä mitä mitä kirjoitinkin. Pitää itsestäänselvyytenä, että toinen osapuoli tekee aloitteet suurimmassa osassa yhteisissä asioissa, suunnittelee ja järjestää ohjelmaa tms. Piiloutuu jonkun sukupuoliroolilarppauksen tai diagnoosin taakse, jolla voi perustella laiskaa, huonoa tai välipitämätöntä käytöstä. En sano että on yleistä, mutta kyllä vaan löytyy kaikenlaista hiihtäjää omasta vähemmistöstänikin, joka ei ymmärrä tasa-arvoisuudesta mitään. :D

        Ok, kiitos rautalangasta. No on kai niitäkin, joka ryhmässä.


    • Anonyymi

      Kiinnostavan ihmisen seurassa hakeudun iholle ja annan pieniä kosketuksia jo tutustumisvaiheessa. Kosketus on tärkeää, ilman sitä sanat ovat puoliksi ilmaa. Sen verran kompleksinen olen suhteessa, että kaipaan myös omaa tilaa. Tietyissä tilanteissa saatan kokea kosketuksen myös ahdistavana. Mitään roikkumista en jaksaisi. Oikea ihminen varmasti osaisi näitä tilanteita ja mielitiloja lukea. Vahva vetovoima tekee sen, ettei pysty pitämään sormiaan tai muitakaan kehonosia erossa toisesta..;)

    • No luulis, että jos parisuhteessa ollaan, on se toisesta välittämistä ja koskettaminen ihan luonnollista. Olen ollut niin kauan ilman, että tuskin enää osaisinkaan koskettaa tai ottaa vastaan, jäätynyt kalikka

      • Enpä sua miksikään jäätyneeksi kalikaksi usko, mutta jos oot pikkusen jäässä tuon suhteen, niin siihen auttaa lämpöinen kosketus 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä sua miksikään jäätyneeksi kalikaksi usko, mutta jos oot pikkusen jäässä tuon suhteen, niin siihen auttaa lämpöinen kosketus 😊

        Voi olla, kun oikea ihminen koskettaa, niin lankean, olen mennyttä :)


      • priitamaria kirjoitti:

        Voi olla, kun oikea ihminen koskettaa, niin lankean, olen mennyttä :)

        😁 Näin uskon käyvän.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Näin uskon käyvän.

        Loppujen lopuksi olen aika heikoilla ...


      • priitamaria kirjoitti:

        Loppujen lopuksi olen aika heikoilla ...

        Kuinka/millä tavalla?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuinka/millä tavalla?

        Ihan positiivisella tavalla :)


      • priitamaria kirjoitti:

        Ihan positiivisella tavalla :)

        No sitten ei mitään hätää 😊 Mä vaan mietiskelin, jotta tartteeko mun alkaa jotain pelastusrengasta heittämään tai ottaa airoa käteen ja työntää venettä vesille 😉 Mutta hyvä että kaikki siis ok.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitten ei mitään hätää 😊 Mä vaan mietiskelin, jotta tartteeko mun alkaa jotain pelastusrengasta heittämään tai ottaa airoa käteen ja työntää venettä vesille 😉 Mutta hyvä että kaikki siis ok.

        No ei kaikki ok ole, mutta pärjään. Tarkoitin, että naisten kanssa voi olla heikoilla. Mutta enää en annakaan itseni helposti ihastua, minusta on tullut varovaisempi. Voi olla, etten ihastu enää koskaan, mutta saa kai sitä naisia katella


    • Anonyymi

      Kuka haluaa heterosuhteissa koko elämän olleen bissen tekopirteitä ja toisinaan lapsellisia viestejä vakavaan aiheeseen kun omaa elämäntilannetta vaivaa kosketuksenpuute tai yksinäisyys?

      Vaikea sivustakin lukea ko. keskustelutyyliä. Voi myös opetella vastaamaan vakavaan aiheeseen asiallisesti tai olla hiljaa. Miten keski-ikäinen nainen käyttäytyy noin, en ymmärrä.

      • En tiedä varmasti ketä tarkoitat, itse ainakin lesbo olen


      • priitamaria kirjoitti:

        En tiedä varmasti ketä tarkoitat, itse ainakin lesbo olen

        On mullakin tuo kosketuksen puute ja yksinäisyys ...


      • priitamaria kirjoitti:

        En tiedä varmasti ketä tarkoitat, itse ainakin lesbo olen

        Mullehan tuo taas oli 🙄 Taidan lähteä itsekin ulos tuulettumaan. Näistä tämmösistä tulee vaan paha mieli, enkä nyt oikein jaksas sitä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mullehan tuo taas oli 🙄 Taidan lähteä itsekin ulos tuulettumaan. Näistä tämmösistä tulee vaan paha mieli, enkä nyt oikein jaksas sitä.

        No älä välitä. Olet kiva ihminen. Et kenellekään pahaa mieltä tarkoita, se on kyllä minun käsitykseni


      • Näihin ei pitäis koskaan vastata, mutta laitan nyt kuitenkin. Eihän sun tartte näitä lukea. Nimmarilla kun laitan, niin ne voi kyllä ohittaa. Mä kirjotan omalla tyylillä, enkä muilla osaa. Tiedän kyllä, jotta on paljon yksinäisiä ja toisen kosketusta kaipaavia, myös heteroita ja biitä ja suhteessa ollessaankin voi olla yksinäinen ja kaivata sitä kosketusta. En tästä sen enempää nyt
        Hyvää juhannusta


      • Anonyymi

        Shh, hiljempaa! Täällä ollaan ihan sama havaittu, mutta kaikkea ei uskalla tai kannata ääneen sanoa.

        Jopa vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa. Iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään. Nyt tuntuu, että pari nimeltä mainitsematonta hakee vaan muiden ihmisten hyväksyntää ja huomiota. Vähän havaittavissa itsesäälissä rypemistä.

        Minun mielestä täällä on kyllä yksi fiksun oloinenkin nainen, joka nimimerkillä kirjoittelee. Jääköön mysteeriksi kuka hän on. Anonyymeissä tottakai myös järkipäässä olevia.

        Hyvää juhannusta kaikille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Shh, hiljempaa! Täällä ollaan ihan sama havaittu, mutta kaikkea ei uskalla tai kannata ääneen sanoa.

        Jopa vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa. Iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään. Nyt tuntuu, että pari nimeltä mainitsematonta hakee vaan muiden ihmisten hyväksyntää ja huomiota. Vähän havaittavissa itsesäälissä rypemistä.

        Minun mielestä täällä on kyllä yksi fiksun oloinenkin nainen, joka nimimerkillä kirjoittelee. Jääköön mysteeriksi kuka hän on. Anonyymeissä tottakai myös järkipäässä olevia.

        Hyvää juhannusta kaikille!

        Minä olen varmaan tuo itsesäälissä rypevä :) totta siitä ainakin toinen puoli. Tai sitten se on sitä, että alakulo valtaa välillä mieleni.


      • priitamaria kirjoitti:

        Minä olen varmaan tuo itsesäälissä rypevä :) totta siitä ainakin toinen puoli. Tai sitten se on sitä, että alakulo valtaa välillä mieleni.

        Itsellä ei ainakaan ole tarkoitus vähätellä nuorempia eikä ketään muitakaan. Ja miksi olisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Shh, hiljempaa! Täällä ollaan ihan sama havaittu, mutta kaikkea ei uskalla tai kannata ääneen sanoa.

        Jopa vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa. Iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään. Nyt tuntuu, että pari nimeltä mainitsematonta hakee vaan muiden ihmisten hyväksyntää ja huomiota. Vähän havaittavissa itsesäälissä rypemistä.

        Minun mielestä täällä on kyllä yksi fiksun oloinenkin nainen, joka nimimerkillä kirjoittelee. Jääköön mysteeriksi kuka hän on. Anonyymeissä tottakai myös järkipäässä olevia.

        Hyvää juhannusta kaikille!

        Niin, kyllä ne pahimmat mölyt ehkä kannattaisi pitää sisällään, etenkin jos on tuo toisia oikeasti halventava tyyli, mikä teillä oli nyt molemmilla.
        Havaitsitko sitä?
        En tiedä mitä tuolla "vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa." tarkoitit. Mä olen kyllä muutaman kerran kommentoinut niitä kommentteja joissa vähätellään tai jopa ihan nälvitään meitä vanhempia. Tuosta olen samaa mieltä, jotta "iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään." Ja niin pitäs hyväksyä myös toiset, eri ikäiset ja erilaiset.

        Itse sanoisin, että pari anonyymia täällä monesti hakee vain riitaa ja eripuraa ja toisille pahaa mieltä.

        Ehkä tuo viestisi lopun toivotus KAIKILLE oli vähän erikoinen hyökkäyksesi päätteeksi.
        Itse toivotan ja toivon nyt sitä rauhaa, myös tänne palstalle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, kyllä ne pahimmat mölyt ehkä kannattaisi pitää sisällään, etenkin jos on tuo toisia oikeasti halventava tyyli, mikä teillä oli nyt molemmilla.
        Havaitsitko sitä?
        En tiedä mitä tuolla "vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa." tarkoitit. Mä olen kyllä muutaman kerran kommentoinut niitä kommentteja joissa vähätellään tai jopa ihan nälvitään meitä vanhempia. Tuosta olen samaa mieltä, jotta "iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään." Ja niin pitäs hyväksyä myös toiset, eri ikäiset ja erilaiset.

        Itse sanoisin, että pari anonyymia täällä monesti hakee vain riitaa ja eripuraa ja toisille pahaa mieltä.

        Ehkä tuo viestisi lopun toivotus KAIKILLE oli vähän erikoinen hyökkäyksesi päätteeksi.
        Itse toivotan ja toivon nyt sitä rauhaa, myös tänne palstalle.

        Älä ota hyökkäyksenä, jos jotkut sanoo tosiasioita suoraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota hyökkäyksenä, jos jotkut sanoo tosiasioita suoraan.

        Kyllä mä sellaisiksi näitä nimitän ja omasta mielestä ainakin ihan syystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota hyökkäyksenä, jos jotkut sanoo tosiasioita suoraan.

        Pitäisi kai muistaa, että tosiasiakin näyttäytyy eri ihmisille erilailla. Sun tosiasiasi ei välttämättä ole muille edes totta. Ja aina täällä on joku vittupää ollut En tunne en osaan kimpussa torahampaineen. Typerä tyyppi.


    • Anonyymi

      Hellyydenkipeä ja omatoiminen. Oikean ihmisen kanssa kiehnään kuin kissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe