"Kosketa mua, niin mä kosketan sua"

Kosketuksesta asiaa 😁 Sana on vapaa, mutta tässä muutamia kysymyksiä, joihin voi vastata halutessaan.
Miten tärkeää kosketus/koskettaminen on sulle? Tartteeko sua pyytää tai anoa, vai oletko ihan omatoiminen ja aloitteellinen? Oletko itse hellyydenkipeä, kosketusta usein kaipaava vai eikö ole niin väliksi? Mihin/miten toivot sua kosketettavan tai mihin omat kätesi tai huulesi useimmiten "eksyvät"?

27

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on tosi tärkeetä ja itse pyytämättä hellin ja suutelen ❣️ Haluan paljon suukkoja ja esimerkiksi kaulalle on ihanaa niitä saada ja vatsalle ja sille välille 😊 oikeastaan minne vaan! Tykkään itse koskettaa kun tuntuu että ei edes pysty olemaan irti toisesta kun haluaa niin paljon. Tällä hetkellä tosin ei ole ketään kelle tehdä tätä 😭

• Mä olen kans erittäin halukas koskettelija ja tykkään kans, jotta myös toinen on.

• Minusta hyväksyvä, lämmin kosketus on erityisesti parisuhteessa tärkeää. Toki oon muutenkin kosketusihminen ja se yksi tärkeimmistä rakkaudenkielistäni. Jos se uupuu, niin etäännyn myös henkisesti, ne kulkee käsikädessä.

• Se on todellakin tärkeää ja enää en sellaisen tyypin kanssa "tanssiin" lähde, joka ei tykkää koskea tai karttaa kosketusta.

• Anonyymi

Omatoiminen kosketuksen antaja. Samaa odotan toiselta, kertoo jotakin ihmisen ja deitin ihmissuhdetaidoista kun osaa tehdä samoin ja on muutenkin aktiivinen osapuoli suhteessa, vähintään yhtä tärkeää on keskustelu ja kuuntelu/kuuleminen. Jos ei osaa, epäilen hänellä olevan jonkin sortin häiriö tai ominaisuus, joita en parisuhteessa katsele (persoonallisuushäiriö, taipumusta manipulointiin, autisminkirjolla, aseksuaalisuus, liika ujous tms) --> juoksen ja kovaa

Ajattelen nykyään, että jos toinen ei osaa koskettaa ja keskustella monipuolisesti, en rupea sitoutumaan ja katselemaan kauempaa. Mulla nuo asiat hallussa, miksi tyytyisin vähempään, ja mammaksi/huoltajaksi/kasvattajaksi en toiselle ryhdy.

• Anonyymi

Tai sitten kaipaa miestä (jos ei mua kosketa) enkä sitäkään katsele. :D

• Ei pidäkään tyytyä.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Ei pidäkään tyytyä.

Niin, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi liian hankaliin tai passiivisiin (mm heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin) tyyppeihin. Sillä aikaa voi elää vapaasti kunnes jotain erityistä tulee vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi liian hankaliin tai passiivisiin (mm heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin) tyyppeihin. Sillä aikaa voi elää vapaasti kunnes jotain erityistä tulee vastaan.

Jep. Mutta mitä tarkoitit tuolla "heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin"? Kun mulle tarttee usein rautalangasta ja väärinymmärtäminen on niin helppoa.

• Anonyymi

Jep. Mutta mitä tarkoitit tuolla "heterosuhteista omaksutun naisroolien sisäistäneisiin"? Kun mulle tarttee usein rautalangasta ja väärinymmärtäminen on niin helppoa.

Samaa mietin. Olen suhteessa ns ikilesbon kanssa ja kyllä niin on avuton, että vois taustastaan muuta luulla jos ei tietäisi. Minä olen se maskuliinisempi meistä.

• Anonyymi

Juuri sitä mitä mitä kirjoitinkin. Pitää itsestäänselvyytenä, että toinen osapuoli tekee aloitteet suurimmassa osassa yhteisissä asioissa, suunnittelee ja järjestää ohjelmaa tms. Piiloutuu jonkun sukupuoliroolilarppauksen tai diagnoosin taakse, jolla voi perustella laiskaa, huonoa tai välipitämätöntä käytöstä. En sano että on yleistä, mutta kyllä vaan löytyy kaikenlaista hiihtäjää omasta vähemmistöstänikin, joka ei ymmärrä tasa-arvoisuudesta mitään. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri sitä mitä mitä kirjoitinkin. Pitää itsestäänselvyytenä, että toinen osapuoli tekee aloitteet suurimmassa osassa yhteisissä asioissa, suunnittelee ja järjestää ohjelmaa tms. Piiloutuu jonkun sukupuoliroolilarppauksen tai diagnoosin taakse, jolla voi perustella laiskaa, huonoa tai välipitämätöntä käytöstä. En sano että on yleistä, mutta kyllä vaan löytyy kaikenlaista hiihtäjää omasta vähemmistöstänikin, joka ei ymmärrä tasa-arvoisuudesta mitään. :D

Ok, kiitos rautalangasta. No on kai niitäkin, joka ryhmässä.

• Anonyymi

Kiinnostavan ihmisen seurassa hakeudun iholle ja annan pieniä kosketuksia jo tutustumisvaiheessa. Kosketus on tärkeää, ilman sitä sanat ovat puoliksi ilmaa. Sen verran kompleksinen olen suhteessa, että kaipaan myös omaa tilaa. Tietyissä tilanteissa saatan kokea kosketuksen myös ahdistavana. Mitään roikkumista en jaksaisi. Oikea ihminen varmasti osaisi näitä tilanteita ja mielitiloja lukea. Vahva vetovoima tekee sen, ettei pysty pitämään sormiaan tai muitakaan kehonosia erossa toisesta..;)

• Anonyymi

Kuka haluaa heterosuhteissa koko elämän olleen bissen tekopirteitä ja toisinaan lapsellisia viestejä vakavaan aiheeseen kun omaa elämäntilannetta vaivaa kosketuksenpuute tai yksinäisyys?

Vaikea sivustakin lukea ko. keskustelutyyliä. Voi myös opetella vastaamaan vakavaan aiheeseen asiallisesti tai olla hiljaa. Miten keski-ikäinen nainen käyttäytyy noin, en ymmärrä.

• Mullehan tuo taas oli 🙄 Taidan lähteä itsekin ulos tuulettumaan. Näistä tämmösistä tulee vaan paha mieli, enkä nyt oikein jaksas sitä.

• Näihin ei pitäis koskaan vastata, mutta laitan nyt kuitenkin. Eihän sun tartte näitä lukea. Nimmarilla kun laitan, niin ne voi kyllä ohittaa. Mä kirjotan omalla tyylillä, enkä muilla osaa. Tiedän kyllä, jotta on paljon yksinäisiä ja toisen kosketusta kaipaavia, myös heteroita ja biitä ja suhteessa ollessaankin voi olla yksinäinen ja kaivata sitä kosketusta. En tästä sen enempää nyt
        Hyvää juhannusta

• Anonyymi

Shh, hiljempaa! Täällä ollaan ihan sama havaittu, mutta kaikkea ei uskalla tai kannata ääneen sanoa.

Jopa vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa. Iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään. Nyt tuntuu, että pari nimeltä mainitsematonta hakee vaan muiden ihmisten hyväksyntää ja huomiota. Vähän havaittavissa itsesäälissä rypemistä.

Minun mielestä täällä on kyllä yksi fiksun oloinenkin nainen, joka nimimerkillä kirjoittelee. Jääköön mysteeriksi kuka hän on. Anonyymeissä tottakai myös järkipäässä olevia.

Hyvää juhannusta kaikille!

• Anonyymi kirjoitti:

Shh, hiljempaa! Täällä ollaan ihan sama havaittu, mutta kaikkea ei uskalla tai kannata ääneen sanoa.

Jopa vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa. Iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään. Nyt tuntuu, että pari nimeltä mainitsematonta hakee vaan muiden ihmisten hyväksyntää ja huomiota. Vähän havaittavissa itsesäälissä rypemistä.

Minun mielestä täällä on kyllä yksi fiksun oloinenkin nainen, joka nimimerkillä kirjoittelee. Jääköön mysteeriksi kuka hän on. Anonyymeissä tottakai myös järkipäässä olevia.

Hyvää juhannusta kaikille!

Niin, kyllä ne pahimmat mölyt ehkä kannattaisi pitää sisällään, etenkin jos on tuo toisia oikeasti halventava tyyli, mikä teillä oli nyt molemmilla.
        Havaitsitko sitä?
        En tiedä mitä tuolla "vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa." tarkoitit. Mä olen kyllä muutaman kerran kommentoinut niitä kommentteja joissa vähätellään tai jopa ihan nälvitään meitä vanhempia. Tuosta olen samaa mieltä, jotta "iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään." Ja niin pitäs hyväksyä myös toiset, eri ikäiset ja erilaiset.

Itse sanoisin, että pari anonyymia täällä monesti hakee vain riitaa ja eripuraa ja toisille pahaa mieltä.

Ehkä tuo viestisi lopun toivotus KAIKILLE oli vähän erikoinen hyökkäyksesi päätteeksi.
        Itse toivotan ja toivon nyt sitä rauhaa, myös tänne palstalle.

• Anonyymi

Niin, kyllä ne pahimmat mölyt ehkä kannattaisi pitää sisällään, etenkin jos on tuo toisia oikeasti halventava tyyli, mikä teillä oli nyt molemmilla.
        Havaitsitko sitä?
        En tiedä mitä tuolla "vähättelevää puhetyyliä esim. nuorempia kohtaan on ollu havaittavissa." tarkoitit. Mä olen kyllä muutaman kerran kommentoinut niitä kommentteja joissa vähätellään tai jopa ihan nälvitään meitä vanhempia. Tuosta olen samaa mieltä, jotta "iästä huolimatta kuitenkin kaikkien pitäs osata hyväksyä itsensä omina itsenään." Ja niin pitäs hyväksyä myös toiset, eri ikäiset ja erilaiset.

Itse sanoisin, että pari anonyymia täällä monesti hakee vain riitaa ja eripuraa ja toisille pahaa mieltä.

Ehkä tuo viestisi lopun toivotus KAIKILLE oli vähän erikoinen hyökkäyksesi päätteeksi.
        Itse toivotan ja toivon nyt sitä rauhaa, myös tänne palstalle.

Älä ota hyökkäyksenä, jos jotkut sanoo tosiasioita suoraan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sellaisiksi näitä nimitän ja omasta mielestä ainakin ihan syystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi kai muistaa, että tosiasiakin näyttäytyy eri ihmisille erilailla. Sun tosiasiasi ei välttämättä ole muille edes totta. Ja aina täällä on joku vittupää ollut En tunne en osaan kimpussa torahampaineen. Typerä tyyppi.

• Anonyymi

Hellyydenkipeä ja omatoiminen. Oikean ihmisen kanssa kiehnään kuin kissa.

• Kuulostaa hyvältä 😊

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe