Samana vuonna kihlat, avioliitto ja tinderi paksuksi.
Vuosi oli 2017. ja korealaisia vuonna 2024. kaksin kappalein.
Tiineenä pitkällä vuodenvaihteessa 2017 - 2018.
Nyt elämme siis kesäkuuta vuonna 2024.
Ensimmäinen korealainen pääsi ilmastoituun eedeniin alkuvuonna 2018. eli on nyt 7 vuotias.
Yleensä jos ei ole hihhuli, niin pieni tauko tiineenä olemisen välillä.
Minkä ikäinen on nuorempi korealainen joka ei ole päässyt siskonsa kanssa isukin syliin yhtä aikaa kun isukille on tärkeämpää valokuvata itseään ravintolalaivalla ja aijailla tuotoksiaan mihinkäs muualle, kuin SUOMI24 JA PATTAYAN MATKAILUPALSTA.
Vain vahinkolaukaisut aiheuttaa pikakihloja ja avioitumisia.
Vahinkojen vuosi.
34
395
Vastaukset
- Anonyymi
Bumballe on tärkeämpää valokuvata ostarin kahvilassa pannupizzaa, kertoa olevansa uskomattoman upealla jokiristeilyllä 80 bahtin hintaan ja aijailla tuotoksiaan mihinkäs muualle, kuin SUOMI24 JA PATTAYAN MATKAILUPALSTA.
Muut ei kuulema varmasti ole käyneet vesibussin kyydissä ikinä ja pizzalla 80 bahtin hintaan. Voin vakuuttaa.- Anonyymi
Se tosin ei ole vahinko että Tyttö2010Neitinen99,9%FeikkiKlooni fanittaa itseään alta aikayksikön päivystäessään tätä päiväkirjaansa.
Sanon vaan että katsoppa paljonko on patisi euroissa kun oireilet ja siis sanon vaan että sinulla 2010 ei ole thaimaalaista vaimoa, eikä ole koskaan ollutkaan, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole thaimaalaisia omia lapsia, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole kertomasi mukaista kotia puutarhoineen ja uima-altaineen, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole kertomasi mukaisia kulkuneuvoja, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole kertomasi mukaisia liiketoimia suomessa eikä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole myöskään kaunista nelihenkistä perhettä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tosin ei ole vahinko että Tyttö2010Neitinen99,9%FeikkiKlooni fanittaa itseään alta aikayksikön päivystäessään tätä päiväkirjaansa.
Sanon vaan että katsoppa paljonko on patisi euroissa kun oireilet ja siis sanon vaan että sinulla 2010 ei ole thaimaalaista vaimoa, eikä ole koskaan ollutkaan, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole thaimaalaisia omia lapsia, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole kertomasi mukaista kotia puutarhoineen ja uima-altaineen, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole kertomasi mukaisia kulkuneuvoja, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole kertomasi mukaisia liiketoimia suomessa eikä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,
ei ole myöskään kaunista nelihenkistä perhettä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi.Eikä myöskään kyrvånsyylå pysty todistamaan että olisi chiang maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä myöskään kyrvånsyylå pysty todistamaan että olisi chiang maissa.
KlooniFani on kiireinen ja tiedoksi että ajattelet sinä minua ilman todisteitakin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
- Anonyymi
Sinulla on kultakalan muisti ja sekin vielä valikoiva. Olet todistemies unohtanut "pari " asiaa.
Kyselit vuosia passileimoja vuodelta 2017 toimitin ne kaikki ja vaimon viisuminkin joka päättyi juuri samana päivänä kun minä sain O-A viisumin.
https://aijaa.com/RVRv1C
Vaimon nimi on Charity, kuten hyvin tiedät. Se lukee tuossa viisumissakin ja minun sukunimeni ekat kirjaimet.
Tästä näet saman voimassaolopäivän minun passissani kuin vaimon viisumissa.
https://aijaa.com/sXHQWm Heitäpäs nyt jokin hyvä selitys miksi minulla on meidän molempien yhtenevät oleskeluluvat juuri sille päivälle jonka mainitsin?
Olenko kenties pöllinyt jonkun passin pilailutarkoitukseen ja juuri sopiville päiville?
Kenen kaljun 190 senttisen miehen ID-kortti on tuossa tabien baanien päällä, jossa on sekä farangin keltainen ja thaimaalaisen sininen? Ja kas kummaa saman passin päällä joka on kaikissa dokumenteissa "todisteena" https://aijaa.com/kPF0QO
Kyselet talon sähkötarkastusraportteja tyyliin "Vaan eipä ole raporttia" ja sitten kun sen toimitan, katoat https://aijaa.com/QnSCKM
"Vaan eipä ole lippuja" totesit elokuussa vaan olipas ne liput ja sitten katosit
https://aijaa.com/ts5O4R
"Vaan eipä ole paluulippua Thaimaahan" kuului seuraavaksi. https://aijaa.com/No6mMw
"Vaan eipä ole koulusta todistetta" https://aijaa.com/Kqzz4x
"Vaan eipä ole vesilaskua" mainitsit, https://aijaa.com/Jy6Ow2 No kenes laskun menin sitten silloin maksamaan? Laitoin myös taloyhtiön vuosiraportin kun sitä utelit.
Näitä on kymmenittäin, jopa satoja. Kuitteja, kuvia, dokumentteja, vedenpuhdistimet, ilmastointilaitteet jne jne jne.
Aikoinaan lupasit kuvata kuksan vastineeksi, kun saat jonkin "todisteen". Vaan eipä olla kuksaa Thaimaassa nähty eikä tulla näkemään.
Olemme nähneet sinulta viimeksi jonkun Facebook- kuvan Suomesta vuosien takaa ja suomalaisen ajokortin kuvattuna säkkipimeässä.
Voin kertoa sinulle että en ole laittamassa sinulle tietojani enkä osoitettani. Googlen auto kävi kuvaamassa tyhjän tontin juuri silloin kun se oli raivattu.
Jos laittaisin talosta kuvan ja Google päivittää Mapsinsa, niin osoitteemme selviäisi minuuteissa kelle vaan kuka lähtee Street Viewilla katselemaan kotikyläämme, joka on täällä tiedossa.
Niin hullu en ole että antaisin sellaista informaatiota sellaiselle miehelle, joka kulkee "hesassa" puumukinsa kanssa ja ottaa siitä valokuvia.
2010- Anonyymi
Triptrap, Raxista saa lihapullia.
Minä, Minääää, MinääääÄÄÄÄÄÄÄ. - Anonyymi
Vain hullu ..... ei kykene ottamaan omia lapsiaan syliin räps räps ... mutta kykenee ajailemaan paljon täysin merkityksettömiä vihjailuja todisteeksi erinomaisesta haaveilluusioelämästään.
Älä räpsäytä hyvä mies fotoo puumajasta, google sen päivittäisi heti. - Anonyymi
Otahan poju rauhallisesti, totuus paljastuu aina, tavalla tai toisella, jopa maaniset ihmiset hyvällä hoidolla paranevat tosin narsistin mania on vaikeampi parantaa, kuin muita bipon muotoja, totta et uskalla omaasi laittaa mutta laitoit minun tietoni tänne, kun Senssu antoi sinulle siihen luvan, ymmärrätkö poika rakas että olet hullu.
Sinulla on siis munaa laittaa minun tietoni tänne, kun sait mielikuvitus kaveriltasi siihen luvan, väitän ei ihan tervepäisen toimintaa, sekään ei riittänyt vaan kaivoit poikani kuvan, ja sisareni, kerroit että poikani on narkkari, ja siskoni ex-vaimoni jonka, epäiletkö yhtään miksi inhoan sinua hyvin syvästi.
Minua on monasti mietityttänyt mikä saa sinut toimimaan noin, sinulla on olematon ärsykkeiden kontrollien hallinta joka viittaa vahvasti maniaan, ja kun selvästi olet narsisti ja valitettavasti narsismiin liittyy useasti bipo, sisäsyntyisenä... elämäsi on ollut varsin haastavaa, mutta siltikin pitäisi hieman miettiä mitä tekee... ja jättää typeryydet tekemättä.
by Numball HHN 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Triptrap, Raxista saa lihapullia.
Minä, Minääää, MinääääÄÄÄÄÄÄÄ.Älyvapaan huutelusi sijaan olisi nyt sinun vuorosi todistaa, että sinulla on thaimaalainen vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan poju rauhallisesti, totuus paljastuu aina, tavalla tai toisella, jopa maaniset ihmiset hyvällä hoidolla paranevat tosin narsistin mania on vaikeampi parantaa, kuin muita bipon muotoja, totta et uskalla omaasi laittaa mutta laitoit minun tietoni tänne, kun Senssu antoi sinulle siihen luvan, ymmärrätkö poika rakas että olet hullu.
Sinulla on siis munaa laittaa minun tietoni tänne, kun sait mielikuvitus kaveriltasi siihen luvan, väitän ei ihan tervepäisen toimintaa, sekään ei riittänyt vaan kaivoit poikani kuvan, ja sisareni, kerroit että poikani on narkkari, ja siskoni ex-vaimoni jonka, epäiletkö yhtään miksi inhoan sinua hyvin syvästi.
Minua on monasti mietityttänyt mikä saa sinut toimimaan noin, sinulla on olematon ärsykkeiden kontrollien hallinta joka viittaa vahvasti maniaan, ja kun selvästi olet narsisti ja valitettavasti narsismiin liittyy useasti bipo, sisäsyntyisenä... elämäsi on ollut varsin haastavaa, mutta siltikin pitäisi hieman miettiä mitä tekee... ja jättää typeryydet tekemättä.
by Numball HHN 63v.Kummallista, olet itse kirjoitellut täällä siskostasi ja pojastasi, nyt sitten kun kysytään tietävätkö he mitä heistä täällä kirjoittelet, niin poistat viestin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
by Numball HHN 63v.Et taida olla kovinkaan hyvissä väleissä siskosi ja poikasi kanssa?
- Anonyymi
Anteeksi huonomuistisuuteni.
Näitä on kymmenittäin, jopa satoja. Kuitteja, kuvia, dokumentteja, vedenpuhdistimet, ilmastointilaitteet jne jne jne.
Voisitko ystävällisesti laittaa uudelleen dokumentit niistä ilmastointilaitteista joissa ilmastointikanavat .... ja allasveden puhdistimesta.
Kiitos jo etukäteen ..... satojen valokuvien aijaaja ..... joka ei kykene perhepotrettiin ja jolla on kamera jopa autonsa alla. - Anonyymi
Aijasit kerran kuvia haaveilluusiomersusta talosi pihalla ja autotalli sekä tolpaton talokin oli kuvissa.
Teitkö sopimuksen googlen kanssa että ei päivitä sivujaan? - Anonyymi
JAAHAS, SE ON SITTEN PANIKOINTIVIIKKO ALKANUT.
- Anonyymi
Jep jep.... sensei numba kusi omille nilkoilleen, ja johan alkoi viestit poistumaan.
- Anonyymi
Aloitukseen viitaten vain sellainen henkilö jolla virtsarakko ja aivot on vaihtanut paikkaa, tuikkaa maksupyllistäjän raskaaksi.
- Anonyymi
Mutta lentomajuri oli onneksi huomattavasti fiksumpi.
Hän uunotti saduillaan Jyväskylän työkkärin pakottamilta kursseilta löytämänsä heikkopäisen reppanan itselleen, rodultaan isokorvainen Phuketin pyllistäjä, kuppikoko A-.
Phuketin pyllistäjä oli jo toista kertaa naimisissa ja tehnyt asiakkaan kanssa pojan, jonka roudasi Suomeen. Avioliittotodistuksessa luki hänen liittojensa määrä 2.
Pasasen ei siis tarvinnut järjestää oleskelulupaa tälle Amin Asikaisen (matsin jälkeen) näköiselle laudalle, eikä maksaa lentolippuja. Tekohampaat maksettiin täydentävästä toimeentulotuesta, joita on mukavaa muljautella suussa kuponkiruokailun aikana.
Siellä ne sitten onnen pikku kyyhkyläiset majoittuivat Palokassa äitin rivarin kellariin, jossa oli sisustusmateriaalina pöytä jalkoinaan pahvitötteröt.
Silloin ei tarvinnut tosiaan kaivaa sitä lompakkoa taskusta, josta ei ole kuin kärpäsläpäksi, mutta nyt kun tilanne on toinen että vaimo pitäisi saada maitojunaan mukaan, se ei onnistukaan koska Majuri Hydro ei kykene todistamaan että pystyy elättämään vaimonsa Suomessa ja vaimo ei saa sitä oleskelulupaa.
Possot kummittelee mielessä ja kissan ruoaksi tarkoitetut silakat, jotka sopivat mainiosti kihtipotilaan ruokavalioon.
Tässä kuvassa Majurin vaimo rouva Possola, tarkistaa onko etuhampaat vielä tallella kun kuponkiruokalan pihvin kypsyys oli tiiliskivi plus. https://aijaa.com/X6Ah3g
2010 Anonyymi kirjoitti:
Hän uunotti saduillaan Jyväskylän työkkärin pakottamilta kursseilta löytämänsä heikkopäisen reppanan itselleen, rodultaan isokorvainen Phuketin pyllistäjä, kuppikoko A-.
Phuketin pyllistäjä oli jo toista kertaa naimisissa ja tehnyt asiakkaan kanssa pojan, jonka roudasi Suomeen. Avioliittotodistuksessa luki hänen liittojensa määrä 2.
Pasasen ei siis tarvinnut järjestää oleskelulupaa tälle Amin Asikaisen (matsin jälkeen) näköiselle laudalle, eikä maksaa lentolippuja. Tekohampaat maksettiin täydentävästä toimeentulotuesta, joita on mukavaa muljautella suussa kuponkiruokailun aikana.
Siellä ne sitten onnen pikku kyyhkyläiset majoittuivat Palokassa äitin rivarin kellariin, jossa oli sisustusmateriaalina pöytä jalkoinaan pahvitötteröt.
Silloin ei tarvinnut tosiaan kaivaa sitä lompakkoa taskusta, josta ei ole kuin kärpäsläpäksi, mutta nyt kun tilanne on toinen että vaimo pitäisi saada maitojunaan mukaan, se ei onnistukaan koska Majuri Hydro ei kykene todistamaan että pystyy elättämään vaimonsa Suomessa ja vaimo ei saa sitä oleskelulupaa.
Possot kummittelee mielessä ja kissan ruoaksi tarkoitetut silakat, jotka sopivat mainiosti kihtipotilaan ruokavalioon.
Tässä kuvassa Majurin vaimo rouva Possola, tarkistaa onko etuhampaat vielä tallella kun kuponkiruokalan pihvin kypsyys oli tiiliskivi plus. https://aijaa.com/X6Ah3g
2010Ja taas omaan nilkkaan:
"Phuketin pyllistäjä oli jo toista kertaa naimisissa."
Tyttö2010Neitinen99;9%ExienLeipoja leipomassa kolmatta exäänsä.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ja taas omaan nilkkaan:
"Phuketin pyllistäjä oli jo toista kertaa naimisissa."
Tyttö2010Neitinen99;9%ExienLeipoja leipomassa kolmatta exäänsä.Sinun vaimosi jos tulisi tyrkyttämään itseään minulle, kysyisin että oletko tosissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun vaimosi jos tulisi tyrkyttämään itseään minulle, kysyisin että oletko tosissasi.
Tuskin kukaan täyspäinen nainen itseään sulle tulisi tyrkyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Olen pyytänyt sinua jättämään vaimoni pois sinun herjoistasi jopa useasti, täytyy tuottaa sinulle pettymys, vaimollani on jo oleskelulupa suomeen... sinun maaninen elämäsi ei ole kovinkaan kateutta herättävä, tietysti vaimoni on toista kertaa aviossa, ensimmäinen päättyi neljä vuotta ennen kuin tapasin hänet, hänen poikansa isä on thaimaalainen ja on jo kuollut. hae itsellesi apua, nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pyytänyt sinua jättämään vaimoni pois sinun herjoistasi jopa useasti, täytyy tuottaa sinulle pettymys, vaimollani on jo oleskelulupa suomeen... sinun maaninen elämäsi ei ole kovinkaan kateutta herättävä, tietysti vaimoni on toista kertaa aviossa, ensimmäinen päättyi neljä vuotta ennen kuin tapasin hänet, hänen poikansa isä on thaimaalainen ja on jo kuollut. hae itsellesi apua, nopeasti.
Kummallista, olet itse kirjoitellut täällä siskostasi ja pojastasi, nyt sitten kun kysytään tietävätkö he mitä heistä täällä kirjoittelet, niin poistat viestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista, olet itse kirjoitellut täällä siskostasi ja pojastasi, nyt sitten kun kysytään tietävätkö he mitä heistä täällä kirjoittelet, niin poistat viestin.
Tyttö2010Neitinen99,9%Perheenrikkoja on kirjoitellut täällä existään ja lapsistaan, jopa nykyisestä maksupyllistäjästä.
Tietävätkö he mitä Bimbo täällä kertoo itsestään ja heistä?
Alkoiko nyt sarjalataus poistettavia viestejä, että voit sitten niitä laskea ja ilmoitella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö2010Neitinen99,9%Perheenrikkoja on kirjoitellut täällä existään ja lapsistaan, jopa nykyisestä maksupyllistäjästä.
Alkoiko nyt sarjalataus poistettavia viestejä, että voit sitten niitä laskea ja ilmoitella?NumBallilta kysyttiin, ei vastaa, mutta senssu vastaa... kuinka yllättävää.
- Anonyymi
Kommetteihin viitaten olen melkoisen vakuuttunut, että invahomo ja kyrvånsyylä ovat yksi ja sama kuksalaho henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommetteihin viitaten olen melkoisen vakuuttunut, että invahomo ja kyrvånsyylä ovat yksi ja sama kuksalaho henkilö.
Joo samaa mieltä, Rax on erinomainen, siellä voi pizzan sijaan syödä nakkeja ja lihapullia.
- Anonyymi
Mutta eivät ole klooneja, feikkejä, eikä itsensä fanittajia, eikä tarvitse turva-aikuisia itseään kehumaan kuten Tyttö2010Neitinen99,9%Omanapanarsisti.
Muuten ketä olet ajatellut ajatella myös huomenna ja loppuelämäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo samaa mieltä, Rax on erinomainen, siellä voi pizzan sijaan syödä nakkeja ja lihapullia.
Ketsubia löytyy myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoiko nyt sarjalataus poistettavia viestejä, että voit sitten niitä laskea ja ilmoitella?Huomenta SENSSU.
minä Minä minäää....Olen laskenut... 13 pärrää olet jo poistanut, hyvä hjyvä, huvittaa kuika rakasta neitiä sukittaa, ja lahkolaisiaan fanitaa ...AIVOPESU... sanomko toimiiIIII!!!!
By NumBall HHN 65v.
- Anonyymi
Mikäs se nyt niin kilahti kattilaan, että aloit poistelemaan asiallisia viestejä?
- Anonyymi
Vähissä on flaksit 😂😂😂😎😎😎🚜🚜🚜 kun viimeisenä oljenkortena on avioitua huoran kanssa 🚜🚜🚜 juntti.
- Anonyymi
"Olen pyytänyt sinua jättämään vaimoni pois sinun herjoistasi jopa useasti"
Totesi lentävä tikkakoskelainen.
Osaako koelentäjä kertoa, kuka on postittanut tänne tämän kuvan tuosta naisesta joka sulloo tekohampaita takaisin suuhunsa? https://aijaa.com/X6Ah3g
Jos et halua vaimoasi mainittavan täällä, niin miksi laitat hänestä tuollaisia kuvia tänne?- Anonyymi
Pasasen kuvista näkee hänen todellisen tasonsa. Tasoista kun hän tykkää jutella sekä asenteista ja näkökannasta.
Sellaisessa vuokramurjussa jossa on olkkarissa pyykkiteline, vaatteet lattialla, turvonneet jätepussit, paskainen ruokapöytä jossa on leikattu varpaankynnet muovilautasen viereen jossa vanhaa mikrossa lämmitettyä kanaa ja silmälasit, jotka on niin paskaiset ettei niiden läpi näe edes röntgenillä, kertoo ihan tarpeeksi asukkaansa asenteista, näkökulmista ja tasoista.
Vielä kun on tiedossa se nurinkurinen idea että halvin on paras ja pontikankeitto kuuluu miesten perustaitoihin, niin siinä on kyllä laatua kerrassaan. - Anonyymi
Bumbum bumbbeli bum tuut tuut, piipaa. Aamulla Bumba, päivällä Bumba, illalla Bumba, aina Bumba, Bumba mun Bumbani bumbum.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346