ajoin autolla ja naapuri autoon tuli n 2mm syvä klommo ja pieni naarmu kuinka paljon korjaaminen maksaa eli peltiseppä naputtaa klommon suoraksi ja maalaa sen kohdan missä on naarmuja
naarmun ja klommon korjaus
16
46634
Vastaukset
- raato
Nykyään ei paljon lommoja oijota,yleensä vaihdetaan koko pelti ja tuntipalkoineen ja maalauksineen tulee maksamaan tosi paljo jos ei ite tee tai vie vaikka viroon korjattavaksi.
- ...
Tuskin ihan noin noita hommia tehdään. Tuo lommon oikaisu ei varmaan maksa paljoa. Koeajo.tv:ssä oli juttua jossa oli joku firma joka oli nimenomaan erikoistunut noiden lommojen suoristamiseen. Taksat oli muistaaksesi jostain 50-100euroo ja siitä ylöspäin jo oli pahakin lommo. Sitten vielä päälle maalaus. Itse arvioisin että maksaisi kaikkineen jonku 150-200eur.
- www.miracleteam.fi
... kirjoitti:
Tuskin ihan noin noita hommia tehdään. Tuo lommon oikaisu ei varmaan maksa paljoa. Koeajo.tv:ssä oli juttua jossa oli joku firma joka oli nimenomaan erikoistunut noiden lommojen suoristamiseen. Taksat oli muistaaksesi jostain 50-100euroo ja siitä ylöspäin jo oli pahakin lommo. Sitten vielä päälle maalaus. Itse arvioisin että maksaisi kaikkineen jonku 150-200eur.
poistamme kolhut maalaamatta
- kovin tyyristä
Aina vähintään vakuutuksen omavastuu eli 800 euroa vaikka olisi vain lokin paska pinnalla.
- Maksumies?
Osaako kukaan kertoa, kuinka kauan autoon tulevat maalipinnan naarmut näyttävät "tuoreilta"? Muutossa oli vuokrapaku, kauttaaltaan lommoilla, ja kun palautimme auton, vuokraaja väitti että toisen kyljen yksi tuore vaurio on meidän jäljiltämme. Tasan tarkkaan tiedämme ettei ole. On kuulemma niin tuore jälki. Kai se tuoreelta näyttää sentään useita päiviä/viikkojakin? Epäilemme, että meistä vaan koetetaan saada maksumiehiä, auto kun on menossa maalaukseen.
- Fiksaria vaille
Maalaus se vasta maksaakin Yleensä maalataan koko pelti lokasuoja tms:
- maalannut
joskus autoja?
- ja tarjoa se käteen
Varsinkin, jos lommo on kovin pieni, kannattaa paikata naarmu maalikynällä(ettei ruoste iske siihen) ja antaa pikku lommon olla. Turha lihottaa ainakaan merkkihuoltojen pöhöorganisaatioiden kassaa mokomalla. Ennemmin kannattaa maksaa lommon autolle aiheuttaman arvonaleneman verran naapurin kouraan. Eikä hänen tarvitse seisottaa autoa pajalla montaa päivää.
- noin pient'
pakkelia pintaan, maali paalle.
- höpötystä
Edellyttää ettei maalipinta ole rikki.
Täytyy muistaa että kaikki kolhut ovat erilaisia
toiset helppoja toiset vähemmän helppoja oikaistavia.
hinnasta sen verran,oletko ajatellut että paljonko se työ mitä itse teet maksaa asiakkaallesi,autot on ihan samalla lailla tuotteita:)
- kaverini
volvon V70 takapuskurin kulmaa, naarmuja ei lommoa, laitettiin vakuutuksesta korjaamolle, lasku oli 980€, kallista on.....
- Maalaamoon meni
Ovesta poistettiin vekki ja listasta ylöspäin maali: 580€. Klommottojan vakuutusyhtiö maksoi.
- make
Maalaamoon meni kirjoitti:
Ovesta poistettiin vekki ja listasta ylöspäin maali: 580€. Klommottojan vakuutusyhtiö maksoi.
kun tekee itse pohjat koko autoon paklauksineen hyvin, menee päivä, vie auton korialle maalaamoon ne peittelee auton ja ruiskuttaa. niitten työ maksaa 150€-250€ ei kallis,tietenkin itselle tulee kuluja maaleissa ja tarvikkeissa tollanen 100-300 euroo mutta ei ole kallis,illalla ruiskuttaavat ja aamulla saa sen pois, ajatelkaa vain kaksi päivää, ja kolmantena päivänä se on jo liikenteessä, ja yleensä korjaamoilla menee ainakin viikko pienissäkin hommissa, ja maksaa paljon enemmän, HUOM!! ON UUSI MAALI KOKO AUTOSSA, aina kun paikkamaalataan se tulee aina näkymään, joka on aika ruman näköstä uusissa autoissa
- vitutaaaaaaaa...
mites onnistuu maalaus näillä auto liikkeen pikku pulloilla jos on 5cm x0.5 naarmu puskurin laidassa ja vakaa käsi tuleeko paikka maalauksesta hyvä pullo maksaa 10e ja maalaus 230e liikkeessä jyväskylässä kyseessä on uusi auto vai pitäiskö laittaa fin tarra päälle tai tuunaus kromi liekit
- msfdmfsmfdfsd
Kyllä saat sen naarmun maalilla piiloon. Mutta jos koko puskuria ei maalata, tulee se näkyyn siinä. Jos uus auto niin kannattaa tehdä siisti ja maalauttaa koko puskuri. Vanhassa vähän eri juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855