Ottakaa omaiset nyt ja hoitakaa niitä hautoja,ruohot pois jos on vielä vanhalla mallilla,on siinä työtä meilläkin...ja oikaskaa kivet ja samalla.,,Sankarihautojen ympäristön kiviaitaa talkoilla,jos ei muuten pystytä hoitamaan...kauhea katseltava,,,missä viipyy kesäkukat penkit katukuvasta.Tk pihapiiri rehottaa ja kivien vierustat kasvaa mitkä ei sinne kuulu...katelkaa ympärille..kunnan päättäjät on teilläkin silmät..
Hautojen siistiminen
14
841
Vastaukset
- Anonyymi
jossai päin käydään haudoilla särkemässä kukkia ja istuttelemassa joitai helvetin rikkaruohoja, jotka levii läpi hautamaan....
- Anonyymi
Onko rahat loppunut työntekijöitten palkkaamiseen?
- Anonyymi
Nauttikaa kesästä, se on lyhyt, älkääkä valittako joka asiasta!
- Anonyymi
Jokainen natisija siistimää.
- Anonyymi
Ei ehri ny kun pittää männä käpykkään olutkeissin kansa.
- Anonyymi
Voi siistiä hautoja jos sinua häiritsee ruohot.Omaiset saattaa asua kaukana,eikä pääse hoitamaan aina hautaa.
- Anonyymi
Kyllä tekisi mieli hautausmaalla käydessä haravoida muitakin kuin oman omaisen haudan päälltä, MUTTA saako edes mennä siivoamaan vieraita hautoja ilman omaisten lupaa? Toki siinäkin tulee vastaan joku lakipykälä....kastellut olen kyllä heltellä joitain kukkia muiltakin kun omien omaisten haudoilta.
- Anonyymi
Eikö nyt ole Juhannus?Mielenrauhaa kaikille narisijoille,ettette itse sairastu,ettekä pääse mnnekkään.Luonto auttaa kaikessa.Riippuvuus hoidettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tekisi mieli hautausmaalla käydessä haravoida muitakin kuin oman omaisen haudan päälltä, MUTTA saako edes mennä siivoamaan vieraita hautoja ilman omaisten lupaa? Toki siinäkin tulee vastaan joku lakipykälä....kastellut olen kyllä heltellä joitain kukkia muiltakin kun omien omaisten haudoilta.
Tuskinpa kukaan pahoittaa mieltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki hautausmaalla saa haravoida toistenkin hautoja. Muistaa vaan viedä haravointi jätteet pois ettei jää kenenkään haudan luokse.
- Anonyymi
Luulisin että koko jutussa on kyse yleisestä nurmikosta,jota srk ei ole tänä kesänä leikannut. Siis hautojen välissä oleva nurmi on päässyt venähtämään .
- Anonyymi
Miksi työ tiällä marisetta? Eivät hyö maha lukkea mistää nettipalstoilta teijän jupinoetanne. Mänkkee hyvät ihmiset sanommaan heille ihtelleen.
- Anonyymi
Onko totta, miten voi näin retuperällä olla Paltamossa hautojen hoito ja muut istutukset. Täytyypä tulla ihan käymään vaikka siinä uudessa pitseeriassa. Laitan sitten uutta kommenttia jahka olen kuikuillut ympäristön.
- Anonyymi
no mikä ei olis retuperällä paltamossa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747244Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 342360
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241920- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101559
- 521558