Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
Jos et kaipaakaan minua täällä
18
1628
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nuorempi nainen?
- Anonyymi
Ei häiritse, kaipaa vaan. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Minua häiritsee yhdessäolon puute. En osaa keksiä mielikuvitusystävälle todellista tarvetta.
Haluan elää ja tuntea, niinku irl.- Anonyymi
No miksi et sitte ole yhteydessä niinku irl? Ap
- Anonyymi
Miten pääsemme mielikuvitustasolta eteenpäin yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et sitte ole yhteydessä niinku irl? Ap
Hän ei halunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsemme mielikuvitustasolta eteenpäin yhdessä
Toiset eläätodellista elämää irl, ap elää mielinuvitus maailmassa!
- Anonyymi
Ei minulta. En ole näin riippuvainen palstasta kuin ap.
- Anonyymi
Ketään ei häiritse mitään,. Palstan tunnevammaiset kusettaa sinua kuus nolla.
- Anonyymi
Itselle vastailee toi ap!
- Anonyymi
Naiset juttelevat ja ovat tekemisissä niiden kanssa joiden kanssa haluavat olla.
- Anonyymi
Saat sinä kaivata minua tule juttelemaan vaan
- Anonyymi
No tietysti kaipaan laita viestiä minulle
- Anonyymi
Siis kuka? Soitan sulle piipaa auton, jps et lopeta tuota kiusaamista! Olet sitten mies tai nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka? Soitan sulle piipaa auton, jps et lopeta tuota kiusaamista! Olet sitten mies tai nainen!
Tätä naista ei naiset kiinnosta, olen naimisissa luultavadti hetero miehen kaa ja sulla ei ole mitään oikeuttta puuttua toosten elämään valheellisesti! Eläköön kaikki omien normien mukaan ja lopeta sinä ap se ihmisille valehtelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä naista ei naiset kiinnosta, olen naimisissa luultavadti hetero miehen kaa ja sulla ei ole mitään oikeuttta puuttua toosten elämään valheellisesti! Eläköön kaikki omien normien mukaan ja lopeta sinä ap se ihmisille valehtelu!
Ja lopeta se vainoaminen ja seuraaminen!
- Anonyymi
Jos mun kaivattu ei kaipaile minua, niin kuka sitten?
- Anonyymi
Onko mies kertonut tunteensa sinulle?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi385406Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2945235Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä644539Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692455Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt481890Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu301845Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont261800Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161742Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi811735- 1051516