Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
Jos et kaipaakaan minua täällä
18
1614
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nuorempi nainen?
- Anonyymi
Ei häiritse, kaipaa vaan. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Minua häiritsee yhdessäolon puute. En osaa keksiä mielikuvitusystävälle todellista tarvetta.
Haluan elää ja tuntea, niinku irl.- Anonyymi
No miksi et sitte ole yhteydessä niinku irl? Ap
- Anonyymi
Miten pääsemme mielikuvitustasolta eteenpäin yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et sitte ole yhteydessä niinku irl? Ap
Hän ei halunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsemme mielikuvitustasolta eteenpäin yhdessä
Toiset eläätodellista elämää irl, ap elää mielinuvitus maailmassa!
- Anonyymi
Ei minulta. En ole näin riippuvainen palstasta kuin ap.
- Anonyymi
Ketään ei häiritse mitään,. Palstan tunnevammaiset kusettaa sinua kuus nolla.
- Anonyymi
Itselle vastailee toi ap!
- Anonyymi
Naiset juttelevat ja ovat tekemisissä niiden kanssa joiden kanssa haluavat olla.
- Anonyymi
Saat sinä kaivata minua tule juttelemaan vaan
- Anonyymi
No tietysti kaipaan laita viestiä minulle
- Anonyymi
Siis kuka? Soitan sulle piipaa auton, jps et lopeta tuota kiusaamista! Olet sitten mies tai nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka? Soitan sulle piipaa auton, jps et lopeta tuota kiusaamista! Olet sitten mies tai nainen!
Tätä naista ei naiset kiinnosta, olen naimisissa luultavadti hetero miehen kaa ja sulla ei ole mitään oikeuttta puuttua toosten elämään valheellisesti! Eläköön kaikki omien normien mukaan ja lopeta sinä ap se ihmisille valehtelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä naista ei naiset kiinnosta, olen naimisissa luultavadti hetero miehen kaa ja sulla ei ole mitään oikeuttta puuttua toosten elämään valheellisesti! Eläköön kaikki omien normien mukaan ja lopeta sinä ap se ihmisille valehtelu!
Ja lopeta se vainoaminen ja seuraaminen!
- Anonyymi
Jos mun kaivattu ei kaipaile minua, niin kuka sitten?
- Anonyymi
Onko mies kertonut tunteensa sinulle?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2254045Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343495Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363419Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243317Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1003307Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1113195Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.162934- 142929
Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2432405Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952336