Bimbon tunnusmerkit.

Anonyymi-ap

Bimbo väittää Senssun olevan Numban mielikuvituksen tuote ja kun tämä mielikuvitushenkilö jota Bimbon mukaan ei ole olemassa, onkin hullu koska kuvasi Kuksansa Stadin Hesan Makkaratalon edustalla Numban ollen Thaimaassa.

Onko havaittavissa Bimbon olevan ... No antaas olla tällä kertaa.

8

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan siellä aivot tuottaneet montakin epäloogisuutta, ei tuo ole ainoa. Olin joskus konsulttina tietokone asioissa kanrak groupille, opin tuntemaan joukon vastaavia herroja hieman paremmin, ihan samat jutut... Muovi kortit on elämää suurempia,kaikki oli isoa ja suurta, aluksi menin vipuun, kunnes tajusin että näillä on ainoastaan tuulenhuuhtoma, mutta opin matkasta varsin paljon... Haistan heti tuollaiset ns. liikemiehet nykyään jo kaukaa... Rahan saanti näiltä on yhtä vaikeaa kun tunkea tulikuuma puikko Ilveksen pesäpäähän, tosin sain palkkioini pois tai taisi tulla 12.000 euroa takkiin...oireet on ihan samat tällä neidillä.

      • Anonyymi

        Parahin Saarimajuri, terve! -Et oo.

        Jollei kyse ole sittemmin tapahtuneesta infarktista tai vakavasta muistisairaudesta, niin sinun tyhjästä päästäsi ei ole kuin katiskan merkiksi tai bongorummuksi.

        Sinua on kierrätetty työkokeiluista toiseen ja mikään ei ole onnistunut. Höpäjät olleesi suunnilleen perustamassa Microsoftia, IBM:ää ja Suomen ensimmäisiä liikkeitä ohjelmoitsijana.

        Samaan aikaan kerrotkin olleesi vain köyhä kotinörtti joka kyhäsi itse tietokoneensa halvimmista osista niin ettei edes koteloon ollut varaa, postitit tästä kuvankin.

        Katkeruutesi kasvoi fuduista toiseen ja sinusta haluttiin vain eroon kaikkialla. Itse koita tämän suurena vääryytenä ja käänsit jopa erittäin vaikean luki- ja ymmärryshäiriösi niin että se johtuu neroudestasi.

        Noin epälooginen pässinpää hessuhopo ei pääse kuin harjoittelijaksi provikkapalkalla ja koska tulosta et tehnyt, sinut oli lopulta irtisanottava ja riidaksihan se sitten joka kerta meni.

        Kaltaisiasi näkee kiinteistönvälittäjinä puhumassa ummikoille höpöjä, tai esittelemässä pölynimureita haja-asutusalueella mummeleille. 46 vuotiaana sairaseläkkeella vakavista psyykkisistä ongelmistasi.

        Selkävaivat tuli vasta myöhemmin istuttuasi vuosikaudet sohvan laidalla vinossa naputtelemassa kotitietokonetta.

        Mikäli olisit yhtään kukaan Suomen tietokonemaailmassa kehityksessä mukana, nimesi olisi monessa monessa paikassa, mutta nimeäsi ei ole missään, paitsi itse kyhäämälläsi onnettomalla kotisivun tapaisella etusivulla itsestäsi ja yhtiöstä, jota ei koskaan ole olemassa.

        Noita "teeseitse kotisivut" ohjelmia ja niillä yritystoimintaa ja "konsultointia" suunnittelevia toiminimimiehiä nousi kuin sieniä sateella ja kenestäkään heistä ei tullut alalla rikastunutta, koska kilpailun ja helppouden vuoksi hinnat romahti hetkessä.

        Se oli jokin sairaalamatka, kun kattilakaverisi vaelsi puumukinsa kanssa "hesassa sgruudaten skeidaa", jos saan lainata sinun ikiomaa Stadin slangiasi. Siitä ei enää mene ihminen hullummaksi.

        Laitoksissa on vahvasti lääkittynä huomattavasti terveempiä ihmisiä kuin sinä. Sinulle oli tuttu jo Suomessa M1- kaavake pakkohoidosta. Minä jouduin googlaamaan mikä se on.

        Todennäköisesti pakenit Suomesta pakkohoitoa Thaimaahan ropelikorvasta riippuvaisena, koska hän on ainoa ihminen maailmassa, joka suostui osittaiseksi omaishoitajaksi sinulle ja melkoisen selvästi tahdostaan riippumatta.

        Kertoihan hän myös autismistasi sivuillaan.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parahin Saarimajuri, terve! -Et oo.

        Jollei kyse ole sittemmin tapahtuneesta infarktista tai vakavasta muistisairaudesta, niin sinun tyhjästä päästäsi ei ole kuin katiskan merkiksi tai bongorummuksi.

        Sinua on kierrätetty työkokeiluista toiseen ja mikään ei ole onnistunut. Höpäjät olleesi suunnilleen perustamassa Microsoftia, IBM:ää ja Suomen ensimmäisiä liikkeitä ohjelmoitsijana.

        Samaan aikaan kerrotkin olleesi vain köyhä kotinörtti joka kyhäsi itse tietokoneensa halvimmista osista niin ettei edes koteloon ollut varaa, postitit tästä kuvankin.

        Katkeruutesi kasvoi fuduista toiseen ja sinusta haluttiin vain eroon kaikkialla. Itse koita tämän suurena vääryytenä ja käänsit jopa erittäin vaikean luki- ja ymmärryshäiriösi niin että se johtuu neroudestasi.

        Noin epälooginen pässinpää hessuhopo ei pääse kuin harjoittelijaksi provikkapalkalla ja koska tulosta et tehnyt, sinut oli lopulta irtisanottava ja riidaksihan se sitten joka kerta meni.

        Kaltaisiasi näkee kiinteistönvälittäjinä puhumassa ummikoille höpöjä, tai esittelemässä pölynimureita haja-asutusalueella mummeleille. 46 vuotiaana sairaseläkkeella vakavista psyykkisistä ongelmistasi.

        Selkävaivat tuli vasta myöhemmin istuttuasi vuosikaudet sohvan laidalla vinossa naputtelemassa kotitietokonetta.

        Mikäli olisit yhtään kukaan Suomen tietokonemaailmassa kehityksessä mukana, nimesi olisi monessa monessa paikassa, mutta nimeäsi ei ole missään, paitsi itse kyhäämälläsi onnettomalla kotisivun tapaisella etusivulla itsestäsi ja yhtiöstä, jota ei koskaan ole olemassa.

        Noita "teeseitse kotisivut" ohjelmia ja niillä yritystoimintaa ja "konsultointia" suunnittelevia toiminimimiehiä nousi kuin sieniä sateella ja kenestäkään heistä ei tullut alalla rikastunutta, koska kilpailun ja helppouden vuoksi hinnat romahti hetkessä.

        Se oli jokin sairaalamatka, kun kattilakaverisi vaelsi puumukinsa kanssa "hesassa sgruudaten skeidaa", jos saan lainata sinun ikiomaa Stadin slangiasi. Siitä ei enää mene ihminen hullummaksi.

        Laitoksissa on vahvasti lääkittynä huomattavasti terveempiä ihmisiä kuin sinä. Sinulle oli tuttu jo Suomessa M1- kaavake pakkohoidosta. Minä jouduin googlaamaan mikä se on.

        Todennäköisesti pakenit Suomesta pakkohoitoa Thaimaahan ropelikorvasta riippuvaisena, koska hän on ainoa ihminen maailmassa, joka suostui osittaiseksi omaishoitajaksi sinulle ja melkoisen selvästi tahdostaan riippumatta.

        Kertoihan hän myös autismistasi sivuillaan.

        2010

        Kyllä olin Merisalo voi vahvistaa kertomani... Kuten sanoin aikaisemmin tunnen tuon sinun ansaintalogiikan, eikä se johda kuin suohon, aikasi voit tehdä kunhan et suututa vääriä henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parahin Saarimajuri, terve! -Et oo.

        Jollei kyse ole sittemmin tapahtuneesta infarktista tai vakavasta muistisairaudesta, niin sinun tyhjästä päästäsi ei ole kuin katiskan merkiksi tai bongorummuksi.

        Sinua on kierrätetty työkokeiluista toiseen ja mikään ei ole onnistunut. Höpäjät olleesi suunnilleen perustamassa Microsoftia, IBM:ää ja Suomen ensimmäisiä liikkeitä ohjelmoitsijana.

        Samaan aikaan kerrotkin olleesi vain köyhä kotinörtti joka kyhäsi itse tietokoneensa halvimmista osista niin ettei edes koteloon ollut varaa, postitit tästä kuvankin.

        Katkeruutesi kasvoi fuduista toiseen ja sinusta haluttiin vain eroon kaikkialla. Itse koita tämän suurena vääryytenä ja käänsit jopa erittäin vaikean luki- ja ymmärryshäiriösi niin että se johtuu neroudestasi.

        Noin epälooginen pässinpää hessuhopo ei pääse kuin harjoittelijaksi provikkapalkalla ja koska tulosta et tehnyt, sinut oli lopulta irtisanottava ja riidaksihan se sitten joka kerta meni.

        Kaltaisiasi näkee kiinteistönvälittäjinä puhumassa ummikoille höpöjä, tai esittelemässä pölynimureita haja-asutusalueella mummeleille. 46 vuotiaana sairaseläkkeella vakavista psyykkisistä ongelmistasi.

        Selkävaivat tuli vasta myöhemmin istuttuasi vuosikaudet sohvan laidalla vinossa naputtelemassa kotitietokonetta.

        Mikäli olisit yhtään kukaan Suomen tietokonemaailmassa kehityksessä mukana, nimesi olisi monessa monessa paikassa, mutta nimeäsi ei ole missään, paitsi itse kyhäämälläsi onnettomalla kotisivun tapaisella etusivulla itsestäsi ja yhtiöstä, jota ei koskaan ole olemassa.

        Noita "teeseitse kotisivut" ohjelmia ja niillä yritystoimintaa ja "konsultointia" suunnittelevia toiminimimiehiä nousi kuin sieniä sateella ja kenestäkään heistä ei tullut alalla rikastunutta, koska kilpailun ja helppouden vuoksi hinnat romahti hetkessä.

        Se oli jokin sairaalamatka, kun kattilakaverisi vaelsi puumukinsa kanssa "hesassa sgruudaten skeidaa", jos saan lainata sinun ikiomaa Stadin slangiasi. Siitä ei enää mene ihminen hullummaksi.

        Laitoksissa on vahvasti lääkittynä huomattavasti terveempiä ihmisiä kuin sinä. Sinulle oli tuttu jo Suomessa M1- kaavake pakkohoidosta. Minä jouduin googlaamaan mikä se on.

        Todennäköisesti pakenit Suomesta pakkohoitoa Thaimaahan ropelikorvasta riippuvaisena, koska hän on ainoa ihminen maailmassa, joka suostui osittaiseksi omaishoitajaksi sinulle ja melkoisen selvästi tahdostaan riippumatta.

        Kertoihan hän myös autismistasi sivuillaan.

        2010

        Ymmärsinkö nyt ihan oikein että sinun mielikuvitusolento antoi sinulle luvan julkaista tietoni täällä palstalla, ja samainen mielikuvitusolento kuvasi oman kuksansa jossain helsingin parkkitalossa kaiteen päälle, kun minä olen ollut silloin thaimaassa, sinähän poika rakas sairastat vielä manian lisäksi, vainoharhaisuutta, todeten "hesassa sgruudaten skeidaa", minun ainoa kontaktini kymmenen viime vuoden aikana on kerran käynyt forumin alakerrassa syömässä jonkin pihvin... vuonna 2019 marraskuussa... tosin on minulla ollut tietokone myymälä bulevardilla, lähellä tekua, jos en väärin muista bulevardi 23 vuodet 90-93... silloin asuin espoossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt ihan oikein että sinun mielikuvitusolento antoi sinulle luvan julkaista tietoni täällä palstalla, ja samainen mielikuvitusolento kuvasi oman kuksansa jossain helsingin parkkitalossa kaiteen päälle, kun minä olen ollut silloin thaimaassa, sinähän poika rakas sairastat vielä manian lisäksi, vainoharhaisuutta, todeten "hesassa sgruudaten skeidaa", minun ainoa kontaktini kymmenen viime vuoden aikana on kerran käynyt forumin alakerrassa syömässä jonkin pihvin... vuonna 2019 marraskuussa... tosin on minulla ollut tietokone myymälä bulevardilla, lähellä tekua, jos en väärin muista bulevardi 23 vuodet 90-93... silloin asuin espoossa.

        Et ymmärtänyt ihan oikein. Senssu on sinun mielikuvitusystävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt ihan oikein. Senssu on sinun mielikuvitusystävä.

        VoiNyVittu en siis ollut kovin kauaa olemassa, vaan taas mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt ihan oikein että sinun mielikuvitusolento antoi sinulle luvan julkaista tietoni täällä palstalla, ja samainen mielikuvitusolento kuvasi oman kuksansa jossain helsingin parkkitalossa kaiteen päälle, kun minä olen ollut silloin thaimaassa, sinähän poika rakas sairastat vielä manian lisäksi, vainoharhaisuutta, todeten "hesassa sgruudaten skeidaa", minun ainoa kontaktini kymmenen viime vuoden aikana on kerran käynyt forumin alakerrassa syömässä jonkin pihvin... vuonna 2019 marraskuussa... tosin on minulla ollut tietokone myymälä bulevardilla, lähellä tekua, jos en väärin muista bulevardi 23 vuodet 90-93... silloin asuin espoossa.

        "tosin on minulla ollut tietokone myymälä bulevardilla"

        Niinpä ja aivan varmasti... mitä nyt oot aiemmin kertonut, että et ole koskaan ollut yrittäjä.


    • Kiitos tiedosta, olen siis nyt siirtynyt olemukseen kattilakaveri, olen siis olemassa, voi mikä helpotus, kiitos Tyttö2010Neitinen99,9%Bimbo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe