Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

Anonyymi-ap

Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tilanne on liian solmussa 😔

126

4363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sun näitä vinkkejä pitää täältä palstoilta kysellä, niin unohda. Oot kehitellyt kiimoissasi ihan itseksesi koko uskomusharhan.

      • Anonyymi

        Ei ei, kyllä se mies tykkää.
        Sivusta...


      • Anonyymi

        Jos sinulla ei ole mitään muuta areenaa missä käydä jotain absurdia sotaa ihmistä vastaan kuin itselleen kirjoittelevan miehen tekstit niin unohda rakas vanhapiika koko homma ja keksi parempia vedätyksiä rahvaaseen elämänkoululeikkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei, kyllä se mies tykkää.
        Sivusta...

        Minä en pitäisi sellaista miestä minään, joka arvostaa toista mii vähän että kuvittelee kirjoittamaan miehen hönöä jargonia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pitäisi sellaista miestä minään, joka arvostaa toista mii vähän että kuvittelee kirjoittamaan miehen hönöä jargonia

        Tunnevammasya haihattelua ja toisen ihmisen aliarviointia hyi hyi ja hyi. Lisäys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnevammasya haihattelua ja toisen ihmisen aliarviointia hyi hyi ja hyi. Lisäys.

        Mutta minähän olenkin vain kiusaaja ja tällainen peltoelvis rakkauden asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole mitään muuta areenaa missä käydä jotain absurdia sotaa ihmistä vastaan kuin itselleen kirjoittelevan miehen tekstit niin unohda rakas vanhapiika koko homma ja keksi parempia vedätyksiä rahvaaseen elämänkoululeikkiin

        Tämäkin ketju sen todistaa, et nainen on itselleen se pahin arvostelija. On näitä, jotka pyrkii kääntämään tämän miehen aloittamaksi jne. Se on se sairas mieli, mikä monelle syntyy, kun joutuu unelmiensa prinssin hyväksikäyttämäksi. Prinsessa haaveet kaatuu ja ns. matto vedetään jalkojen alta ja unelmat kaatuu hetkessä.

        Aplle sanon, että moni mies voi olla epävarma ja siksi ei ole kovin aloitteellinen ja aktiivinen näyttämään tunteitaan toiselle. Vastuulliset miehet ajattelee ilmeisesti enemmän ennakoivasti ja jos vähänkin epäilee omaa osaansa suhteessa toisen kanssa, asettuu helposti passiivisempaan moodiin.

        Näille naisille täällä, joilla on pyrkimys enemmän hankaloittaa apn tyyppisiä kirjoituksia, sanon vaan, että hakekaa apua, traumat on mahdollista voittaa ammattiavun avulla, jollei omin avuin onnistu.

        Kapeakatseisuus asioissa aiheuttaa enemmän itselle sitä haittaa. Vääristää totuutta ja tekee teistä vain kyynisempiä, skeptikkoja? Synnyttää pahaa mieltä myös teille itsellenne. Tämän totean vain ihan sivusta. Olen kohdannut kaltaisianne ihan irl. Siksi reakoin tähänkin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei, kyllä se mies tykkää.
        Sivusta...

        ..seurannut ja ohikulkenut heteromies. Googlaa ohikulkenut heteromies s24


      • Anonyymi

        Paremåi kai hän on ku sä, käy töissä, eikä sossussa! Sinä saat asua hänen rahoittamana, kantsiis antaa kengän kuva pertsieen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin ketju sen todistaa, et nainen on itselleen se pahin arvostelija. On näitä, jotka pyrkii kääntämään tämän miehen aloittamaksi jne. Se on se sairas mieli, mikä monelle syntyy, kun joutuu unelmiensa prinssin hyväksikäyttämäksi. Prinsessa haaveet kaatuu ja ns. matto vedetään jalkojen alta ja unelmat kaatuu hetkessä.

        Aplle sanon, että moni mies voi olla epävarma ja siksi ei ole kovin aloitteellinen ja aktiivinen näyttämään tunteitaan toiselle. Vastuulliset miehet ajattelee ilmeisesti enemmän ennakoivasti ja jos vähänkin epäilee omaa osaansa suhteessa toisen kanssa, asettuu helposti passiivisempaan moodiin.

        Näille naisille täällä, joilla on pyrkimys enemmän hankaloittaa apn tyyppisiä kirjoituksia, sanon vaan, että hakekaa apua, traumat on mahdollista voittaa ammattiavun avulla, jollei omin avuin onnistu.

        Kapeakatseisuus asioissa aiheuttaa enemmän itselle sitä haittaa. Vääristää totuutta ja tekee teistä vain kyynisempiä, skeptikkoja? Synnyttää pahaa mieltä myös teille itsellenne. Tämän totean vain ihan sivusta. Olen kohdannut kaltaisianne ihan irl. Siksi reakoin tähänkin näin.

        Hyvin sanottu 👍🏻 jotenkin traumatisoitunutta porukkaa hyökkäämässä heti kimppuun täällä.


    • Anonyymi

      Vielä kiinnostaa, nuori ja kaunis suloinen neitonen.

      • Anonyymi

        Jota et saa, vanha torre!


    • Anonyymi

      Tilanne solmussa, mutta jos jossain kohtaisit niin lempeästä katseestani ja hellästä hymystäni tunteeni selville saisit.
      -vaskoli valmiina odottelemassa

      • Anonyymi

        Tämä Olga ei edes tiedä ketä toisella puolen asuu.
        Uusia asukkaita, mutta en koskaan nähnyt, että huti.


      • Anonyymi

        sorry mutta olen kyllä mies, nyt lauot vääriä sanoja väärälle ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Olga ei edes tiedä ketä toisella puolen asuu.
        Uusia asukkaita, mutta en koskaan nähnyt, että huti.

        Kyl oikee oleggi tietee! Anteeks kaikki muut olgat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sorry mutta olen kyllä mies, nyt lauot vääriä sanoja väärälle ihmiselle.

        Niin olet ilmeisesti, mut esiinnyt milloin minäkin, yleensä naisena! No olethan sä ammatti kiusaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet ilmeisesti, mut esiinnyt milloin minäkin, yleensä naisena! No olethan sä ammatti kiusaaja!

        miksi sinä minua kiusaat, mitä olen sinulle tehnyt kiukuttelija?


    • Anonyymi

      Kysele multa mitä vaan niin vastaan. Oothan muutenkin tosi kyselijä. 😘 toki, vanha viisaus onkin: "Ei kysyvä tieltä eksy"

      Mieheltä

      • Anonyymi

        Höpsö soitatko


      • Anonyymi

        Vastaathan sinä mutta ei niistä vastauksista aina toinen viisastu 🤎 -sivusta naiselta


      • Anonyymi

        Olet avonainen kaikenlaiseen keskusteluun?


    • Anonyymi

      Ei mulle. Meillä ei ole mitkään jutut solmussa. Suoraviivaisen ujoa ja ammattimaista on 😊

      • Anonyymi

        Tässä kuulostaa homma olevan hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kuulostaa homma olevan hallussa.

        Siitä en tiedä, onko edes mitään, mutta solmuja ei pitäisi olla.


      • Anonyymi

        Eli sinun työpaikalla nähdään edelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun työpaikalla nähdään edelleen?

        Ei koskaan.


    • Anonyymi

      Minulla alkamassa kesäloma tällä viikolla ja on jo nyt ikävä naista.. Ei olla nähty vähään aikaan ja jäi harmittamaan, että ei olla päästy juttelemaan vieläkään :(

      • Anonyymi

        Milloin näit mut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit mut?

        Trölli osaa, se o ammattikiusaaja kitso! Kitro. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit mut?

        Viimeksi nähtiin ohimennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi nähtiin ohimennessä.

        Mikset kirjoita?


    • Anonyymi

      Upea peba, vaaleansininen paita, aivan kerrassaan valloittava hymy ja se tuoksu. se ääni ja nauru, se katse, tervehtiminen ja törmääminen, ja puolustaminen olin niin ylpeä sinusta rakas kiitos olet niin ihana.

      • Anonyymi

        Onko mitään aitoa tos gubes!?


    • Anonyymi

      Laitoin sinulle viestiä wa.. En tiedä oletko se ketä kaipaan. Toivoisin..

      • Anonyymi

        Milloin laitoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin laitoit?

        20.10


    • Anonyymi

      Kiinnostaa eräs mies.

      • Anonyymi

        okk


      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen...

        En sano vtun mitään enää hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sano vtun mitään enää hei

        Netta ❤️❤️❤️❤️💦 uuh❤️💦❤️❤️💦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen...

        Ek ku mied hää o!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen...

        Eikä ole nainen ja muutenkin sinun kannattaisi hankia oma elämä ja lopettaa tämä dorkailu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen...

        Naismainen mies, luulisin! 50nen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen...

        Mies on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole nainen ja muutenkin sinun kannattaisi hankia oma elämä ja lopettaa tämä dorkailu

        Vai että HÄNEN pitäisi hankkia oma elämä. Naurua*
        Mummeli joka kommetoi jokaiseen viestiketjuun ja puuttuu kaikkien muiden elämään, käskee täällä toisen hankkia elämän. SInun on pakko olla demantiassa jo.


    • Anonyymi

      Kysy jotain mitä vain hän voi tietää

    • Anonyymi

      Sun ihanan nimi alkaa M

    • Anonyymi

      Tämä ei varmaan ole minulle. Anteeksi. Olen masentunut ja elämä tuntuu tosi raskaalta. Yksi syy on toki rakkauden puuttuminen, mutta se ei voi olla ratkaisu kun olen liian väsynyt ja liikaa kaikkia pelkoja siihen. Minut voi hylätä, enhän edes koskaan saa tietää jos nainen niin tekee, niin yksin sitten itkeskelen kuinka nainen löysi toisen, jos on toisen oma. En tiedä toivunko koskaan tästä.

    • Anonyymi

      Kannattaako uskoa vai ei, riippuu kaikkein eniten siitä mitä itse tunnet sitä miestä kohtaan. Hiljaisuus ei tarkoita tunteettomuutta. Voi olla kyse väärinymmärryksestä, ujoudesta tai epävarmuudesta.

    • Anonyymi

      Uskon siihen että synnyin pilkattavaksi työkoneeksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilanne on haastava, mutta mä luotan meihin.
      Vinkki: olet minua vanhempi.

      • Anonyymi

        En oo tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti aiemmin, joten iällä ei merkitystä ❤️ Kiitos kun olet.


      • Anonyymi

        Paljonko vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti aiemmin, joten iällä ei merkitystä ❤️ Kiitos kun olet.

        Samoin naista kohtaan, sinun lähellä on niin hyvä olla. ♥️ Haluaisin niin paljon halia sinua😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin naista kohtaan, sinun lähellä on niin hyvä olla. ♥️ Haluaisin niin paljon halia sinua😘

        ❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️

        ♥️♥️♥️♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️♥️♥️

        Hyvää yötä rakas ja nuku hyvin 😘 🤗♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️♥️♥️

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Pusu mies


      • Anonyymi

        Niin olen, ja,se on hänelle liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️♥️♥️

        ♠️♥️♠️♥️♠️ -Naiseltasij


    • Anonyymi

      Kaikki solmut aukeaa kun kiedomme sielumme ja kehomme yhteen niin solmut aukeaa jo yhdestä laukeamisesta.

      • Anonyymi

        Jopa sinä miesaloittaja kovin romantisoit sitä ennenaikaista syöksyä


    • Anonyymi

      En usko enkä pysty luottamaan anteeksi

      • Anonyymi

        Mikä vei luottamuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vei luottamuksen?

        Jatkuva satutetuksi tuleminen.kaikki ne vahingolliset sanat , uskottomuus, määräily , vahtaaminen, fyysinen kurittaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva satutetuksi tuleminen.kaikki ne vahingolliset sanat , uskottomuus, määräily , vahtaaminen, fyysinen kurittaminen

        Onneksi ei ollut sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vei luottamuksen?

        Sairas mieli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva satutetuksi tuleminen.kaikki ne vahingolliset sanat , uskottomuus, määräily , vahtaaminen, fyysinen kurittaminen

        Esiinnyt taas toisena, ihmisenä jolle tuota teet, vaikk et edes kunnolla tunne! Olet sairas sekopää!


    • Anonyymi

      Kia mies rakastaa... Siinä on vinkki 😊💗

      • Anonyymi

        Hmmm.. mitenköhän tää on... Naisen nimi Kia vai mies ajaa Kiaa?


    • Anonyymi

      2:27,77

    • Anonyymi

      Minulla on mielessä vain kaunis härkä-nainen.

      • Anonyymi

        🥰🥰🥰 olen härkä 😅😅😅


    • Anonyymi

      Hyvityksenä valkoisuudesta Sanna olisi ollut jo valmis uuten maailmaan.
      Miksi me emme sitten muka olleet? Oliko persulla taas joku meriselitys tälle.
      On koulut käymättä selvästi.

    • Anonyymi

      Saa miettiä mitä persut taas muka haluua... Itse olen enneminkin naisten ja aborttien kannattaja.

      • Anonyymi

        Mitä varten sotket abortit poliittiseksi kannanotoksi? Syntymätöm lapsi ei ole hylkiö eikä se ole vastakohta naisten oikeuksille!


    • Anonyymi

      Ainahan elämä on solmussa ei eletä ihanteellisessa maailmassa jossa osattaisiin ottaa huomioon muutakin kuin pelkästään se omanapa tai perse

      • Anonyymi

        Voi herran jumala mikä vajaaälyinen kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herran jumala mikä vajaaälyinen kommentti

        Tuo hullu gubbe joutaa hoitoon, on ollut ihan kauheaa taas, ku o asunut tuos lähistöllä! Ihanko on lainsuojaton, saa rikkoa ihmisoikeuksia jatkuvalla syötöllä! Suomalaisenko pitää lähtä hakeen turvapaikkaa ja soutaa välimeren yli


    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi uskoa itseesi. Pelkästään. Kaikki muu tulee jos on tullakseen ja menee jos on mennäkseen. Sama kaikille.

      • Anonyymi

        Voi miten tietämätön olet. Ihmistä ei ole olemassa


      • Anonyymi

        Älkää ihmiset esittäkö täällä jotain yli-isää ja ohjailko ja neuvoko muita. Ei ihmiset tule tällaiseen paikkaan kuulemaan typeriä ohjeita vaan tunteilemaan ja tämä sivusta.


    • Anonyymi

      Jos sinulla on aitoja tunteita, niin aika todennäköistä, että hänelläkin on. Teidän pitäisi vain kohdata.

      • Anonyymi

        You make women’s bloodpessure up and not in a hood way


      • Anonyymi

        Tähän pitää luottaa. sivusta


      • Anonyymi

        OHI! 👊!


    • Anonyymi

      Mukavaa että jaksat mies kalastella tietoa esim naisiin hyvin yksitotisesti suhtautuvilta aikamiespojilta

      • Anonyymi

        Sinä nainen sinulla emootio ja sinä elä palsta minä varten


    • Anonyymi

      No nii taitaa olla aika solmussa juu tää juttu mä en ymmärrä miksi halusit tehdä näin minulle ja joka kerta olet yhtä ilkeä minulle mieti kannattaako uskoa huumoria sun mielestä mutta mun mielestä ei

      • Anonyymi

        Ei toi sun kiusaaminen mitään huumoria olekkaan, mut seinä se tulee sullekki vastaan, jos et lopeta!


    • Anonyymi

      Olemme vielä samassa solmussa kulta. Eiks niin? Minä ainakin odotan edelleen sinua ja meitä.. Olisikohan loppukesästä oikea aika hmmm

      • Anonyymi

        Miksei nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei nyt?

        Sinullahan on niitä kesä velvollisuuksia rakas.Meillä molemmilla on niitä.Kyllä me taas jatketaan niiden jälkeen.Nähdään kaupassa ja pyörälenkillä samoihin aikoihin kuten aina,hymyillään ja katsotaan silmiin ohimennen.Yritän liikkua enempi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei nyt?

        Koska asuntässä en halua nyt mitään ylimääräistä tämä on kolmiodraamaa kolmiossa jo muutenkin.. Et halua tähän yhtälöön tiedän sen. Suojelen myös sua. Mielummin me sitten rauhassa omassa kotona. Ei mee kauaa jos maltat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska asuntässä en halua nyt mitään ylimääräistä tämä on kolmiodraamaa kolmiossa jo muutenkin.. Et halua tähän yhtälöön tiedän sen. Suojelen myös sua. Mielummin me sitten rauhassa omassa kotona. Ei mee kauaa jos maltat.

        Hmmmm… päätitkö erota kesällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm… päätitkö erota kesällä?

        Eronnut olen jo ajat sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm… päätitkö erota kesällä?

        Yhteinen asunto ja nimi niissä papereissa ei ole tehnyt asioista yksinkertaisya kun ei viitsi toisya jättää kuseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteinen asunto ja nimi niissä papereissa ei ole tehnyt asioista yksinkertaisya kun ei viitsi toisya jättää kuseen

        Teetä eikä yytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetä eikä yytä

        Hmm..onko sinulla lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..onko sinulla lapsia?

        Ala-aste ikäisiä pari. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala-aste ikäisiä pari. sivusta

        Miksi vastaat? Samassa tilanteessa? :)


    • Anonyymi

      1)Suihkussa käyminen on ihan perus juttuja ihmiselle 2)Se että kännissä oksennat käsilaukkuusi ei ole mitenkään kiihottavaa 3)Minun postilaatikko ei ole sinun WC

      Noista voit aloittaa niin saatan purkaa sen lähestymiskiellon jonka sait käräjillä.

    • Anonyymi

      En ole edes mies. Sinä vaan keksit sen palstalla.

    • Anonyymi

      Tapa jolla katsot muistuttaa minua siitä, että olen elossa, mutta hirviöt ovat aina nälkäisiä, kulta, ja ovat vain muutaman askeleen takana ja löytävät vian, huonon paikan, jossa meitä ei ole tehty aivan oikein, raon josta voisivat melkein pujahtaa suoraan läpi, jos kuori olisi poissa, pitämästä siellä, teatterin puolella, missä esirippu nousee jatkuvasti. Mentävä ulos metsään. Piti myös keksiä kaikki sanat itse. Miltä ne maistuvat, ja miltä kuulostavat ilmoille päästettynä. Kuljin kapeasta portista, kompastuin sisään ja takaisin ulos. Tein sinne sijan sinullekin. Tämä salainen paikka rakastaa minua, ja jos tämä ei ole valtakunta, en tiedä mikä sitä on.

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi kirjoittaa kirja. 🙏


    • Anonyymi

      Kyllä tiedät olet mun rakas älä epäile🌺❤️😘

      • Anonyymi

        Olisinkin … Rakas


    • Anonyymi

      Mä olen vuosien varrella vihjaillut tykkäämisestäni ja täälläkin tunnistautunut niin monilla tavoilla ja joka kerran hävennyt sitä jälkeen päin sitä, kuinka typerää minun on edes kuvitella hänenlaisen rakastuneen minuun.

      En enää vihjaile mitään. Vihjeeni ovat kuluneet loppuun. Loppuisi vain se rakkauskin!

      • Anonyymi

        Sivusta kommentoin, että noin minäkin ajattelen. Usein käy niin että ensin vähän ehkä haaveilen ja sitten järki sanoo että häpeä, "typerää minun on edes kuvitella hänenlaisen rakastuneen minuun". Ja että on noloa kuvitella että hän tuntisi jotain muuta kuin ällötystä, ahdistusta ja inhoa, jos joskus ottaisin yhteyttä.


    • Anonyymi

      en jaa ilmaisia vinkkejä

      • Anonyymi

        Ei ole ilmaista rakkauttakaan


    • Anonyymi

      Maha pömpöttää kun join kirnu piimää

      • Anonyymi

        Eikö se ookkaa se vauva??


    • Anonyymi

      hyvää kannattaa orottaa varma palkino on silloin jo tulossa

    • Anonyymi

      Vinkki. Aina hyvä kun kehtaa pyytää apua. Toivotaan että saat vastauksia

      • Anonyymi

        Tuo voisi olla vinkki minulle. Jos olisi, sanoisin takaisin: minä uskon ja toivon edelleen.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voisi olla vinkki minulle. Jos olisi, sanoisin takaisin: minä uskon ja toivon edelleen.

        sivusta

        Päivitys: en usko enkä toivo enää.


    • Anonyymi

      Itketkö AP ihan tosissasi täällä Suoli24:ssa jo menneen perään?

    • Anonyymi

      Nän usein hänet aamulla kun ajan liikenneruuhkassa hänen ikkunan alta.
      Sitten tiedän Hän on täällä tänään :) Menisinkö moikkaamaan vaikka.

    • Anonyymi

      Laita sille viestiä tai soita.

    • Anonyymi

      Pilasin kaiken välillämme koska kerroin eräälle ihmiselle sinusta ja hän päätti tehdä asialle jotain.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3674
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3166
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2122
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2115
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1765
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1742
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      292
      1458
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1362
    Aihe