Miksi joka paikassa on Pippa Laukka sitä taikka tätä.
Mikä tyyppi tämä on
Pippa Laukka
10
306
Vastaukset
- Anonyymi
Pippa on lääkäri.
- Anonyymi
Lääkäri joka sanoi tv-ohjelmassa osallistujalle kokeiden jälkeen että "sinä kuolet pian".
- Anonyymi
Menisi sitten oikeisiin töihin , jos on monen vuoden korkeakoulutus takana.
No lääkäreitäkin on moneen junaan.
- Anonyymi
Erittäin tylsän oloinen nainen
- Anonyymi
Minusta Pippa Laukka vaikuttaa tyrkyltä, anteeksi nyt vain.
- Anonyymi
Pippa on some-tähti,voittaa nämä ex-tyrkky tähdet Sara Siepit ja muut heihei unelma säleiköt 10-0 mennen tullen ja tullen mennen🤢 sitä paitsi Pippa on vielä neitsys😁
- Anonyymi
Neitsys? Mikä sellainen on, käsittääkseni Pippa Laukka on avioliitossa ja hänellä on lapsia!😂🤣 Tosin sulla näyttää olevan ongelma, jonka nimi on Sara Sieppi.🤔
- Anonyymi
Minusta Pippa Laukka on ihan Ok "hyvinvointi" lääkäri.❤️ Ikäisekseen tosi pirtsakka ja nuorekas, kun pitänyt itsestään huolta.
- Anonyymi
Ja nyt todellakin pitää huolen, että näkyvyys taattu. Ilmoittaa lehdille jopa kotinsa imuroinnin ym elämänsä kohokohdat. Julkisuuskiima valloillaan, tyrkky ja narsistinen = ihailkaa minua.
Liika on liikaa, ei voi enää arvostaa eikä kunnioittaa.
- Anonyymi
Paskapuhetta Pipasta! ❤️ Toki se joitakin harmittaa, kun itse ei ole mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446