HPK ei vähenpää vois kiinnostaa

Anonyymi-ap

Hämptonissa kaikki raha ts.veroäyrit käytetään konkurssikypsään HPK:n

34

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paikallisen sanomalehden tärkein aihe, heille tärkeää, olisi tärkeämpiäkin asioita.

    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan VÄHEMPÄÄ, siis komparatiivi.

      • Anonyymi

        Tänään tuli sähköpostiin viesti HPK:lta, että nyt on mahdollisuus ostaa tulevan kauden kausikortti. Taidan kyllä jättää tulevan kauden väliin ja seuraan seuran pärjäämistä/tilannetta vähän pitemmällä aikajanalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli sähköpostiin viesti HPK:lta, että nyt on mahdollisuus ostaa tulevan kauden kausikortti. Taidan kyllä jättää tulevan kauden väliin ja seuraan seuran pärjäämistä/tilannetta vähän pitemmällä aikajanalla.

        Samat, niin epävarmalla pohjalla tuntuu seuran tulevaisuus SM-liigassa olevan, että myös minä seuraan tapahtumia seuran ympärillä. HäSan ilmaislipuilla voin jonkun pelin käydä katsomassa siis jos saan sen lipun naapurin vanhalta pariskunnalta jolle vielä ko. lehti tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat, niin epävarmalla pohjalla tuntuu seuran tulevaisuus SM-liigassa olevan, että myös minä seuraan tapahtumia seuran ympärillä. HäSan ilmaislipuilla voin jonkun pelin käydä katsomassa siis jos saan sen lipun naapurin vanhalta pariskunnalta jolle vielä ko. lehti tulee.

        Eihän noin saa tehdä. Sinun on ostettava lippusi itse. Olet huijari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän noin saa tehdä. Sinun on ostettava lippusi itse. Olet huijari.

        Viime vuonnakin sain heiltä liput kahteen peliin ja hihapullo mukana menin sisälle halliin. Ei tullut kustannuksiakaan juurikaan kun vetelin hihalämmintä kossua erätauoilla jäähallin vessassa. Jääkiekko on kyllä hyvää viihdettä paikan päällä, pienessä känässäkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi puhut siitä jos se ei kiinnosta?

      • Anonyymi

        Okei kyllähän se mua kiinnostaa ja harmittaakin tuo huono menestys. Aina tulee takkiin.


      • Anonyymi

        Mestiksessä tai Suomi-sarjassa pärjää pienemmälläkin budjetilla. Tuohon suuntaan on HPK:n tie nyt vaan valitettavasti menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestiksessä tai Suomi-sarjassa pärjää pienemmälläkin budjetilla. Tuohon suuntaan on HPK:n tie nyt vaan valitettavasti menossa

        Ei ole. Ei niin saa tapahtua. Keräys pystyyn!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Ei niin saa tapahtua. Keräys pystyyn!!

        Satonen koossa joten lupaavaa. Veronmaksajien rahoja paljon enemmän kaukalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satonen koossa joten lupaavaa. Veronmaksajien rahoja paljon enemmän kaukalossa.

        Satonen on xl- koossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kyllähän se mua kiinnostaa ja harmittaakin tuo huono menestys. Aina tulee takkiin.

        Noni. Herättää tunteita se on pääasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni. Herättää tunteita se on pääasia.

        Ai synnyttää harmitusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai synnyttää harmitusta?

        niitä merkittäviä vahvistuksia tässä vielä pääsylippujen ostajina odotellaan ettei ihan kahden viimeisen joukossa oltaisi keväällä 2025 vai mennäänkö tämäkin tuleva kausi Mestis-tason miehistöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niitä merkittäviä vahvistuksia tässä vielä pääsylippujen ostajina odotellaan ettei ihan kahden viimeisen joukossa oltaisi keväällä 2025 vai mennäänkö tämäkin tuleva kausi Mestis-tason miehistöllä?

        Valmentaja on tosi taitava tekemään porukasta liigatasoa. Joten älä ole yhtään huolissasi. Saatat yllättyä iloisesti loppukaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmentaja on tosi taitava tekemään porukasta liigatasoa. Joten älä ole yhtään huolissasi. Saatat yllättyä iloisesti loppukaudesta.

        Juurikin näin. Kiva että täällä on mukaviakin ihmisiä linjoilla eikä vaan näitä hapannaamoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Kiva että täällä on mukaviakin ihmisiä linjoilla eikä vaan näitä hapannaamoja.

        Katselin nimilistoja ja onhan Kerholla aika kova nippu kuitenkin koossa. Pleijareihin menee voin kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin nimilistoja ja onhan Kerholla aika kova nippu kuitenkin koossa. Pleijareihin menee voin kertoa.

        samaa katselin ja jos Saipa sattuu tällä kaudella edes jotenkin yllättämään niin sarjan viimeisiä ollaan keväällä 2025


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa katselin ja jos Saipa sattuu tällä kaudella edes jotenkin yllättämään niin sarjan viimeisiä ollaan keväällä 2025

        Pessimistinen asenne. Oletkos muutenkin kohtuu raskas ihminen noin yleisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pessimistinen asenne. Oletkos muutenkin kohtuu raskas ihminen noin yleisesti?

        Noh...on mulla hiukan liikaa kertynyt...136 kg tais olla kun viimeksi kävin vaaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh...on mulla hiukan liikaa kertynyt...136 kg tais olla kun viimeksi kävin vaaalla.

        Olen nyt kesälomalla kunnan hommista ja Juhannuksesta alkaen on ollut känä päällä koko ajan. Taidan vetää nyt aluksi kympin sukan ja sitten pari päivää huilia jos vaan tärinöiltä selviän.


    • Anonyymi

      Veronmaksajien rahat ei lopu koskaa.

    • Anonyymi

      HPK ei voisi enempää kiinnostaa minua.

      • Anonyymi

        Ärsyttää kun pitäisi olla kiinnostunut HPKsta mutta en ole. Silti pitäisi joka päivä tietää kaikki siitä ja sen peleistä. Aina mulle aletaan puhua heti aamusta että Kerho sitten taas hävis. Jaa. Ei kiinnosta enkä tiedä oikeastaan mitään jääkiekosta.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Millä vuosisadalla aloittaja elää, kun kirjoittaa veroÄYREISTÄ?

      • Anonyymi

        Vanhus yrittää kuitenkin olla nuorekas kun käyttää hämptön sanaa. Sitten kirjoittaa veroäyri huutonauruthan tässä ihan pääsee!!


    • Anonyymi

      HPK kiinnostaa minua. Ostin kausikortin.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kunnon hämeenlinnalainen olet!!!


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta HPK mutta tulin muuten vain ulisemaan tänne

      • Anonyymi

        Kiinnostaa HPK nautin joka tappiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa HPK nautin joka tappiosta.

        Kaudella 2025-26 tulee ainakin HPK:lle voittoja kunnolla, koska ei Mestiksessä nyt vielä kovin häävi taso ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe