Tunnettuja Kajaanin miljonäärejä

Anonyymi-ap

Kajaanissa näkee aika useasti miljonäärejä kävelemässä ja pyöräilemässä.

41

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei ihan jokapäivä ainakin useamman kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Kajaanilaiset miljonäärit eivät näytä yhtään miljonäärin näköisiltä vaan yhtä typeriltä kuin kaikki Kajaanilaiset tollot.

      • Anonyymi

        Ai, ja miltähän se miljönääri muka näyttää. Salli mun nauraa. Sinä juntti luulet, että miljönääri näyttää joltain muulta kuin tavallinen tallaaja. Tulehan pois sieltä tynnyristä ja katsele maailmaa.


    • Anonyymi

      Setämiehiä

    • Anonyymi

      Heikosti ovat asiat elämässä jos ei tunnista yhtäkään miljonääriä Kajaanissa katukuvassa.

    • Anonyymi

      Kymmeniä ellei jopa satoja miljonäärejä asustaa Kajaanissa. Eivät erotu porukasta paria tyyppiä lukuunottamattta.

    • Anonyymi

      sehän pitää istua seinää vasten ja hattu kääntää kerjuu asentoon, sitten kun täynnä, varovasti takaisin päähän tiukasti ja suunta.. Alkoon?

    • Anonyymi

      Minä olen rikkain maailmassa!

    • Anonyymi

      Laskin että kuusi miljonääriä tunnistan Kajaanissa joita näkee kaupoissa, pyöräilemässä, kävelemässä, syömässä.

    • Anonyymi

      Oletko nähnyt niitä töitä tekemässä?

    • Anonyymi

      Ei taida yhtään rehellistä sellaista löytyä kaikki kusettaneet ja pumpanneet veronmaksajien rahoja ja rikastuneet sillä tavalla. Ylimielisiä mulkkuja kaikki tuumaa hienohelma

      • Anonyymi

        Sinua vaan vituttaa kun et ole itse saanut mitään aikaiseksi. Pierunlemua ja pahaa ilmaa korkeintaan.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä itse rahansa ansainneitakin on noissa miljonääreissä. Tosin enenmmän näitä jotka veronmaksajien maksamilla tukiaisilla kikkaileevat. Aina voi yrittää mutta kun pitäisi pärjätäkin.


      • Anonyymi

        Niinpä, kuitittomia kauppoja , milloin mistäkin !?
        Metsästysporukkakin joutunut maksumiehiksi kusetusta .


    • Anonyymi

      Verotilastoista ei löyty kuin yksi. S.S. Eikö niitä muita olekaan.

      • Anonyymi

        On niitä mut firmat voi olla kirjoilla muualla.


      • Anonyymi

        On Teerisuolla rikas pariskunta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Teerisuolla rikas pariskunta:)

        😎😎


      • Anonyymi

        Ei niin koska veroja eivät ole maksaneet nämä ”pimeän” kaupan harrastajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin koska veroja eivät ole maksaneet nämä ”pimeän” kaupan harrastajat.

        Mee sinä kuittien kanssa pimmeeseen huoneeseen rauhoittamaan mielesi. Kesän valoisuus näyttää ottavan hermoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sinä kuittien kanssa pimmeeseen huoneeseen rauhoittamaan mielesi. Kesän valoisuus näyttää ottavan hermoosi.

        Ei valoisuus vaan kieroilija ja kusettajat - sinä taidatkin olla juuri se? Olen rauhallinen ja veroni aina maksanut - vi…aa nuo omien kavereiden kusettajat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin koska veroja eivät ole maksaneet nämä ”pimeän” kaupan harrastajat.

        Tiedetään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Teerisuolla rikas pariskunta:)

        Lieneekö rikastumisen keinot laillisia? Huhujen mukaan eivät ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieneekö rikastumisen keinot laillisia? Huhujen mukaan eivät ole...

        Eivät ole, sen tietää suuri osa. Olemme tavallaan itsekkin suosineet tätä toimintaa : ostaessamme Venäjän trokaretten tuomaa polttoainetta , jota myi tankeistaan voittoa hyvin saaneena ihan noin niinkuin maksut kouraan suoraan. Lahjatavaratkin on saanut samalla tavalla matkaan ..joulukinkut , Venäjältä tuodut juomat jne.. kyllä näistä hyvät tilit on tulleet, eikä verotus ota osaansa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole, sen tietää suuri osa. Olemme tavallaan itsekkin suosineet tätä toimintaa : ostaessamme Venäjän trokaretten tuomaa polttoainetta , jota myi tankeistaan voittoa hyvin saaneena ihan noin niinkuin maksut kouraan suoraan. Lahjatavaratkin on saanut samalla tavalla matkaan ..joulukinkut , Venäjältä tuodut juomat jne.. kyllä näistä hyvät tilit on tulleet, eikä verotus ota osaansa???

        Yksityishenkilöiden välisestä pienimuotoisesta kaupasta ei ole tapana veroja maksaa, eikä sitä edes laissa vaadita. Takuukin on voimassa perävalojen näkymiseen saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityishenkilöiden välisestä pienimuotoisesta kaupasta ei ole tapana veroja maksaa, eikä sitä edes laissa vaadita. Takuukin on voimassa perävalojen näkymiseen saakka.

        Eipä ole ollut pienimuotoista..älä lässytä…
        Jos vuositolkulla on myyty mäitä kyseisiä tuotteita- mitä täällä mainitaan ..polttoaineet jne.. Ei todellakaan ole pienimuotoista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ollut pienimuotoista..älä lässytä…
        Jos vuositolkulla on myyty mäitä kyseisiä tuotteita- mitä täällä mainitaan ..polttoaineet jne.. Ei todellakaan ole pienimuotoista .

        Ei


    • Anonyymi

      Mitäs helevettii ne tääl kurjas kainuus ovat,eikö miljoonilla saa jo etäisyyttä riittävästi maailmal esim Karibia ou good place villa 28 000 000 eur

    • Anonyymi

      Kajaanin miljonäärejä en tunne mutta jos haluat sellaisia nähdä niin mene keski euroopan jalkapallo kenttien kulmille notkumaan. Tunnistat ne siitä että että ne saapuvat Bentleyllä, Ferrareilla tai Lamborghineilla. Pisin takatukka on Slatan.

      • Anonyymi

        Kajaanissa rikkaat ajaa skodalla😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanissa rikkaat ajaa skodalla😂

        🤭🤣


    • Anonyymi

      Minä olen rikkain maailmassa! :)

      • Anonyymi

        Minäkin mulla on ihana perhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin mulla on ihana perhe

        :D :D huutonaurua.


    • Anonyymi

      Joitakin satojatuhansia näköjään viime vuosina tienattu mutta oikeita yli miljoonan menneitä vain yksi. Joka vuosi.

    • Anonyymi

      Rytsölät oli miljardööri.

    • Anonyymi

      Ei ole mulla markkoja taskussa...

      • Anonyymi

        Viis minä siitä välitän - pennitön uneksija…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis minä siitä välitän - pennitön uneksija…

        ….kääännäppä pennitön uneksija toisin päin …tullee hauska lause…


    • Anonyymi

      Liekö enää Puuilon perustajia Kajaanissa? Vai häipyivätkö kaikki Hesaan?

    • Anonyymi

      Vain ameeriikkalainen sutenööri erottuu katukuvassa.🤠

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe