Todella syvältä

älä vaan sorru

Tämä homma on todella persiistä, tilasin liittymän toukokuun puolivälissä. Piti saada sitä sun tätä.

Ei ole kuulemma tekniikka toiminut tilauksessa. Ei tullut yhteyttä, eikä mitään muutakaan. Pitäis kuulemma säilyttää kaikki vanhat tekstiviestit - jaa missä???

paska mikä paska, älä sorru.

7

2541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten on

vaihtoehto?

• meillä ainakin

Meillä on ollut MTV3 Laajakaista/ GoHome nyt vuoden ja se on toiminut loistavasti, yhteys ei ole pätkinyt koskaan ja 512 yhteydellä nopeus on ollut mitatessa vähintään 450.
      Kertaakaan en ole tilaamisen jälkeen ollut asiakaspalveluun yhteydessä.
      Mitä paskaa siis GoHomessa on?
      Miksi pysyisin siitä erossa???

• Ex-asiakas

En jaksa tähän koko tarinaa selostaa mutta tässä lyhyesti GoHome-kokemukseni: Tilausprosessi oli sekava ja kesti tod. kauan, jopa itse myönsivät että kaikki ei mennyt niinkuin olisi pitänyt. Hyvitystä eivät kuitenkaan myöntäneet viivästyksistä ym. sekoiluistaan.

Asiakkuuteni aikana joka laskussa on ollut virhe. Lupaukset poistaa ylimääräiset veloitukset tulevista laskuista eivät ole pitäneet paikkaansa.

Tällä hetkellä nettiyhteys on ollut poikki viikon, eikä mitään arviota osata antaa asian korjautumiselle. Lupasivat hyvitystä ainoastaan niistä päivistä jolloin yhteys on ollut poikki. Täällä kotipaikkakunnallani ei montaa vaihtoehtoa laajakaistaliittymistä ole, mutta GoHomen asiakkaana en enää jatka. Saa nähdä mitä tämä irtisanomisprosessi tuo tullessaan... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia miten helposti GoHomesta on päästy eroon?

• kale

Minulla on gohomen liittymä. ainoa houno siin on se et tilaus kestää kauan. muuten on kyllä loistava sousittelen kaikille gohome liittymää ketkä jaksavat oottaa liittymän asentamista eli kärsivälliselle.

• Tempoks

Minulla on ollu samanlaisia ongelmia gohomen kanssa yhteys katkeillut yöllä,minulle huijausta sanonut että adsl boksi matkalla 2viikkoa mutta ei ollut matkalla nyt ostimme oman adsl boksin ja oltu vähän yli 1kk asiakkaana ja netti vaihtunu 2päivänä 8/1 netistä 1mb/512 vaikka pitäisi olla viellä 1kk 8/1 eilen soitin asiasta ja korjasivat tilanteen mutta aamulla taas 1/512 netti

• nettihirmu
        Tempoks kirjoitti:

Minulla on ollu samanlaisia ongelmia gohomen kanssa yhteys katkeillut yöllä,minulle huijausta sanonut että adsl boksi matkalla 2viikkoa mutta ei ollut matkalla nyt ostimme oman adsl boksin ja oltu vähän yli 1kk asiakkaana ja netti vaihtunu 2päivänä 8/1 netistä 1mb/512 vaikka pitäisi olla viellä 1kk 8/1 eilen soitin asiasta ja korjasivat tilanteen mutta aamulla taas 1/512 netti

Ei sellasta laajakaistaa olekaan joka ei katkeile. Eikä edes sellasta yrityksen nettiyhteyttä joka ei olisi joskus polvillaan. Vaikka luulisi meidän 2000 työntekijän firmassa olevan luotettavat yhteydet niin ei ne ihan aina pelaa.

• Maukka Perushaukka

Vaihda Welhoon, jos mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2338
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1597
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1255
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1128
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1014
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe