Tämä homma on todella persiistä, tilasin liittymän toukokuun puolivälissä. Piti saada sitä sun tätä.
Ei ole kuulemma tekniikka toiminut tilauksessa. Ei tullut yhteyttä, eikä mitään muutakaan. Pitäis kuulemma säilyttää kaikki vanhat tekstiviestit - jaa missä???
paska mikä paska, älä sorru.
Todella syvältä
7
2544
Vastaukset
- sitten on
vaihtoehto?
- meillä ainakin
Meillä on ollut MTV3 Laajakaista/ GoHome nyt vuoden ja se on toiminut loistavasti, yhteys ei ole pätkinyt koskaan ja 512 yhteydellä nopeus on ollut mitatessa vähintään 450.
Kertaakaan en ole tilaamisen jälkeen ollut asiakaspalveluun yhteydessä.
Mitä paskaa siis GoHomessa on?
Miksi pysyisin siitä erossa??? - Ex-asiakas
En jaksa tähän koko tarinaa selostaa mutta tässä lyhyesti GoHome-kokemukseni: Tilausprosessi oli sekava ja kesti tod. kauan, jopa itse myönsivät että kaikki ei mennyt niinkuin olisi pitänyt. Hyvitystä eivät kuitenkaan myöntäneet viivästyksistä ym. sekoiluistaan.
Asiakkuuteni aikana joka laskussa on ollut virhe. Lupaukset poistaa ylimääräiset veloitukset tulevista laskuista eivät ole pitäneet paikkaansa.
Tällä hetkellä nettiyhteys on ollut poikki viikon, eikä mitään arviota osata antaa asian korjautumiselle. Lupasivat hyvitystä ainoastaan niistä päivistä jolloin yhteys on ollut poikki. Täällä kotipaikkakunnallani ei montaa vaihtoehtoa laajakaistaliittymistä ole, mutta GoHomen asiakkaana en enää jatka. Saa nähdä mitä tämä irtisanomisprosessi tuo tullessaan... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia miten helposti GoHomesta on päästy eroon?- kale
Minulla on gohomen liittymä. ainoa houno siin on se et tilaus kestää kauan. muuten on kyllä loistava sousittelen kaikille gohome liittymää ketkä jaksavat oottaa liittymän asentamista eli kärsivälliselle.
- Tempoks
Minulla on ollu samanlaisia ongelmia gohomen kanssa yhteys katkeillut yöllä,minulle huijausta sanonut että adsl boksi matkalla 2viikkoa mutta ei ollut matkalla nyt ostimme oman adsl boksin ja oltu vähän yli 1kk asiakkaana ja netti vaihtunu 2päivänä 8/1 netistä 1mb/512 vaikka pitäisi olla viellä 1kk 8/1 eilen soitin asiasta ja korjasivat tilanteen mutta aamulla taas 1/512 netti
- nettihirmu
Tempoks kirjoitti:
Minulla on ollu samanlaisia ongelmia gohomen kanssa yhteys katkeillut yöllä,minulle huijausta sanonut että adsl boksi matkalla 2viikkoa mutta ei ollut matkalla nyt ostimme oman adsl boksin ja oltu vähän yli 1kk asiakkaana ja netti vaihtunu 2päivänä 8/1 netistä 1mb/512 vaikka pitäisi olla viellä 1kk 8/1 eilen soitin asiasta ja korjasivat tilanteen mutta aamulla taas 1/512 netti
Ei sellasta laajakaistaa olekaan joka ei katkeile. Eikä edes sellasta yrityksen nettiyhteyttä joka ei olisi joskus polvillaan. Vaikka luulisi meidän 2000 työntekijän firmassa olevan luotettavat yhteydet niin ei ne ihan aina pelaa.
- Maukka Perushaukka
Vaihda Welhoon, jos mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768