Todella syvältä

älä vaan sorru

Tämä homma on todella persiistä, tilasin liittymän toukokuun puolivälissä. Piti saada sitä sun tätä.

Ei ole kuulemma tekniikka toiminut tilauksessa. Ei tullut yhteyttä, eikä mitään muutakaan. Pitäis kuulemma säilyttää kaikki vanhat tekstiviestit - jaa missä???

paska mikä paska, älä sorru.

7

2507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten on

      vaihtoehto?

    • meillä ainakin

      Meillä on ollut MTV3 Laajakaista/ GoHome nyt vuoden ja se on toiminut loistavasti, yhteys ei ole pätkinyt koskaan ja 512 yhteydellä nopeus on ollut mitatessa vähintään 450.
      Kertaakaan en ole tilaamisen jälkeen ollut asiakaspalveluun yhteydessä.
      Mitä paskaa siis GoHomessa on?
      Miksi pysyisin siitä erossa???

    • Ex-asiakas

      En jaksa tähän koko tarinaa selostaa mutta tässä lyhyesti GoHome-kokemukseni: Tilausprosessi oli sekava ja kesti tod. kauan, jopa itse myönsivät että kaikki ei mennyt niinkuin olisi pitänyt. Hyvitystä eivät kuitenkaan myöntäneet viivästyksistä ym. sekoiluistaan.

      Asiakkuuteni aikana joka laskussa on ollut virhe. Lupaukset poistaa ylimääräiset veloitukset tulevista laskuista eivät ole pitäneet paikkaansa.

      Tällä hetkellä nettiyhteys on ollut poikki viikon, eikä mitään arviota osata antaa asian korjautumiselle. Lupasivat hyvitystä ainoastaan niistä päivistä jolloin yhteys on ollut poikki. Täällä kotipaikkakunnallani ei montaa vaihtoehtoa laajakaistaliittymistä ole, mutta GoHomen asiakkaana en enää jatka. Saa nähdä mitä tämä irtisanomisprosessi tuo tullessaan... Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia miten helposti GoHomesta on päästy eroon?

      • kale

        Minulla on gohomen liittymä. ainoa houno siin on se et tilaus kestää kauan. muuten on kyllä loistava sousittelen kaikille gohome liittymää ketkä jaksavat oottaa liittymän asentamista eli kärsivälliselle.


      • Tempoks

        Minulla on ollu samanlaisia ongelmia gohomen kanssa yhteys katkeillut yöllä,minulle huijausta sanonut että adsl boksi matkalla 2viikkoa mutta ei ollut matkalla nyt ostimme oman adsl boksin ja oltu vähän yli 1kk asiakkaana ja netti vaihtunu 2päivänä 8/1 netistä 1mb/512 vaikka pitäisi olla viellä 1kk 8/1 eilen soitin asiasta ja korjasivat tilanteen mutta aamulla taas 1/512 netti


      • nettihirmu
        Tempoks kirjoitti:

        Minulla on ollu samanlaisia ongelmia gohomen kanssa yhteys katkeillut yöllä,minulle huijausta sanonut että adsl boksi matkalla 2viikkoa mutta ei ollut matkalla nyt ostimme oman adsl boksin ja oltu vähän yli 1kk asiakkaana ja netti vaihtunu 2päivänä 8/1 netistä 1mb/512 vaikka pitäisi olla viellä 1kk 8/1 eilen soitin asiasta ja korjasivat tilanteen mutta aamulla taas 1/512 netti

        Ei sellasta laajakaistaa olekaan joka ei katkeile. Eikä edes sellasta yrityksen nettiyhteyttä joka ei olisi joskus polvillaan. Vaikka luulisi meidän 2000 työntekijän firmassa olevan luotettavat yhteydet niin ei ne ihan aina pelaa.


    • Maukka Perushaukka

      Vaihda Welhoon, jos mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe