Mistä saa e-suomessa ostaa kuorikatetta kuormmittain kun tarvitsen sitä todella paljon!!
Mistä kuorikatetta kuormittain?
5
4123
Vastaukset
- Haaveilija
Kysele kuorikatetta sahoilta, hirsimökkien valmistajilta ja muilta puualan yrittäjiltä.
- Osku
kuorikatehan on siis sitä "puu-risu-murskaa" mitä laitellaan mm.pensaiden alle jottei rikkaruohot kukoista??
Lohjalla ainakin myydään kaatopaikalla vai mikä jäteasema se on nimeltään, peräkärrillinen maksaa 6€, joten ei ole kallista.
- Kekkilästä
Kekkilällä on ainakin säkeittäin myytävänä kuorikatetta, kannattaisi kysäistä josko olisi myös kuormittain. Olen nimittäin itse ostanut multaa Kekkilästä autokuormallisen ja se tuotiin kotiin, jos myös kuorikatetta saa samoin. www.kekkila.fi
- saa
Täältä Hämeenlinnasta ainakin saa kuorikatetta kuormittain ja vielä edullisestikin. Yrittäjä nimeltään Hovila.
- tinde
Minäkin tartteisin kuorikatetta. Hyvinkään lähistöltä. Olen soitellut kaikki maailman paikat läpi. Onko kellään vinkkejä mistä saisi halvalla?
Kekkilä on SIKAkallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253636Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222845- 472518
- 372221
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2651878Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511818Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231765- 331610
- 281570