Mistä saa e-suomessa ostaa kuorikatetta kuormmittain kun tarvitsen sitä todella paljon!!
Mistä kuorikatetta kuormittain?
5
4148
Vastaukset
- Haaveilija
Kysele kuorikatetta sahoilta, hirsimökkien valmistajilta ja muilta puualan yrittäjiltä.
- Osku
kuorikatehan on siis sitä "puu-risu-murskaa" mitä laitellaan mm.pensaiden alle jottei rikkaruohot kukoista??
Lohjalla ainakin myydään kaatopaikalla vai mikä jäteasema se on nimeltään, peräkärrillinen maksaa 6€, joten ei ole kallista.
- Kekkilästä
Kekkilällä on ainakin säkeittäin myytävänä kuorikatetta, kannattaisi kysäistä josko olisi myös kuormittain. Olen nimittäin itse ostanut multaa Kekkilästä autokuormallisen ja se tuotiin kotiin, jos myös kuorikatetta saa samoin. www.kekkila.fi
- saa
Täältä Hämeenlinnasta ainakin saa kuorikatetta kuormittain ja vielä edullisestikin. Yrittäjä nimeltään Hovila.
- tinde
Minäkin tartteisin kuorikatetta. Hyvinkään lähistöltä. Olen soitellut kaikki maailman paikat läpi. Onko kellään vinkkejä mistä saisi halvalla?
Kekkilä on SIKAkallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921