Mistä saa e-suomessa ostaa kuorikatetta kuormmittain kun tarvitsen sitä todella paljon!!
Mistä kuorikatetta kuormittain?
5
4159
Vastaukset
- Haaveilija
Kysele kuorikatetta sahoilta, hirsimökkien valmistajilta ja muilta puualan yrittäjiltä.
- Osku
kuorikatehan on siis sitä "puu-risu-murskaa" mitä laitellaan mm.pensaiden alle jottei rikkaruohot kukoista??
Lohjalla ainakin myydään kaatopaikalla vai mikä jäteasema se on nimeltään, peräkärrillinen maksaa 6€, joten ei ole kallista.
- Kekkilästä
Kekkilällä on ainakin säkeittäin myytävänä kuorikatetta, kannattaisi kysäistä josko olisi myös kuormittain. Olen nimittäin itse ostanut multaa Kekkilästä autokuormallisen ja se tuotiin kotiin, jos myös kuorikatetta saa samoin. www.kekkila.fi
- saa
Täältä Hämeenlinnasta ainakin saa kuorikatetta kuormittain ja vielä edullisestikin. Yrittäjä nimeltään Hovila.
- tinde
Minäkin tartteisin kuorikatetta. Hyvinkään lähistöltä. Olen soitellut kaikki maailman paikat läpi. Onko kellään vinkkejä mistä saisi halvalla?
Kekkilä on SIKAkallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826