Pongadin tekstiteeveestä mutta sinne ei voi linkittää niin etsin ylen uutisista: https://yle.fi/a/74-20094957
Ruotsimla lisääntyy 1-tyypin diabetes
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan kiihtyneessä mielentilassa kirjoittama otsikko on suomeksi "Ruotsissa ykköstyypin diabetesta sairastavien lasten määrä kasvaa".
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Kiireessä kännykällä. Ilmiö on kyllä mielenkiintoinen.
On. Tosi paljon tautitapaukset lisääntyneet pienillä lapsilla. Voi kun selviäisi syy ja mahdollinen ehkäisykeino, tätä elinikäistä taakkaa ei kellekään soisi.
Anonyymi kirjoitti:
On. Tosi paljon tautitapaukset lisääntyneet pienillä lapsilla. Voi kun selviäisi syy ja mahdollinen ehkäisykeino, tätä elinikäistä taakkaa ei kellekään soisi.
Joo. Positiivisena puolena sitten se, että tämä saattaa auttaa ymmäetämään ykkösen syntyä paremmin. Itse olisin ajatellut että ykköset vähenevät koska nykyään vallitseva teoria on että ykköstä aiheuttaa enterovirusinfektion aiheuttama autoimmuunireaktio (tosin minulla on exopiskelukaveri, jolla on haimatulehduksen aiheuttama osittainen ykkönen) ja kuvittelisin että enterovirustartunnat olisivat vähentyneet koronan aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, samoin ajattelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 321607
- 261506
- 291371
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161316