Pongadin tekstiteeveestä mutta sinne ei voi linkittää niin etsin ylen uutisista: https://yle.fi/a/74-20094957
Ruotsimla lisääntyy 1-tyypin diabetes
5
233
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan kiihtyneessä mielentilassa kirjoittama otsikko on suomeksi "Ruotsissa ykköstyypin diabetesta sairastavien lasten määrä kasvaa".
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Kiireessä kännykällä. Ilmiö on kyllä mielenkiintoinen.
On. Tosi paljon tautitapaukset lisääntyneet pienillä lapsilla. Voi kun selviäisi syy ja mahdollinen ehkäisykeino, tätä elinikäistä taakkaa ei kellekään soisi.
Anonyymi kirjoitti:
On. Tosi paljon tautitapaukset lisääntyneet pienillä lapsilla. Voi kun selviäisi syy ja mahdollinen ehkäisykeino, tätä elinikäistä taakkaa ei kellekään soisi.
Joo. Positiivisena puolena sitten se, että tämä saattaa auttaa ymmäetämään ykkösen syntyä paremmin. Itse olisin ajatellut että ykköset vähenevät koska nykyään vallitseva teoria on että ykköstä aiheuttaa enterovirusinfektion aiheuttama autoimmuunireaktio (tosin minulla on exopiskelukaveri, jolla on haimatulehduksen aiheuttama osittainen ykkönen) ja kuvittelisin että enterovirustartunnat olisivat vähentyneet koronan aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, samoin ajattelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020