Rekat ajavat 80-93km/h ja henkilöautot valkoinen farmari mersu 100km/h uudehko jos joka päivä tutka mittaisi monelta kortti pois lähtisi samat ajoneuvot ajavat ylinopeutta vauhti hidastuu vain kun tuulimylly rekat tulevat vastaa tai pitää pysähtyä kokonaan vai ajavatko niitä enään runkoja.🤔🚓⚠️.
Ihan turha asentaa 60km/h nopeusrajoitus tauluja koska kukaan ei aja niiden mukaan
24
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Jokku ajaa vanhasta muistista, eikä huomaa näitä uusia rajoituksia. Tarkotat varmaam tätä pätkää Pyhäjoentietä jolle uusin 60 km:n rajoitu tullut tuohon Vestian ja Saariperäntien välille. Oisko tuon sahan rekkaliikenteen takia tullu tämä.
- Anonyymi
Kyllä koko pätkällä ajetaan jatkuvasti ylinopeutta.Myös keskustaan menevällä paloaseman tiellä.Heti on auto perseessä kiinni.Hyvä sakkorysä olis.
- Anonyymi
Se on jännä juttu kun ajetaan ylinopeutta monessa paikassa ei osata ajaa nopeus rajoituksien mukaan ,jos poliisit samalla tiealueella ajamassa yhtäkkiä muistetaankin noudattaa nopeusrajoituksia .Monesti ajanut ylivieskan tiellä lievää ylinopeutta eivät koskaan tulleet perään ,ei vielä kukaan ole soittanut poliiseja kun vielä pystyi ajamaan reilua ylinopeutta ,kun ajaa huomattavaa alinopeutta ja soittelia sattuu samalle tiealueelle aina kohta poliisit perässä on kun kiireeni helpottavat ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jännä juttu kun ajetaan ylinopeutta monessa paikassa ei osata ajaa nopeus rajoituksien mukaan ,jos poliisit samalla tiealueella ajamassa yhtäkkiä muistetaankin noudattaa nopeusrajoituksia .Monesti ajanut ylivieskan tiellä lievää ylinopeutta eivät koskaan tulleet perään ,ei vielä kukaan ole soittanut poliiseja kun vielä pystyi ajamaan reilua ylinopeutta ,kun ajaa huomattavaa alinopeutta ja soittelia sattuu samalle tiealueelle aina kohta poliisit perässä on kun kiireeni helpottavat ....
Olen nähnyt tuota ilmiantajaa kummasti juoksentelee karkuun kun käy hänen lähellään,mies tietää mitä pitäisi tehdä miehessä ei ole myöntämään virhettään mitä on tullut tehtyä .Tämä viesti koskee myös muitakin myöntäkää virheenne kasvotuksen saatte anteeksi niin homma menee 0 mutta samaa virhettä ei saa toistaa toista kertaa saman vuoden aikana.❗.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt tuota ilmiantajaa kummasti juoksentelee karkuun kun käy hänen lähellään,mies tietää mitä pitäisi tehdä miehessä ei ole myöntämään virhettään mitä on tullut tehtyä .Tämä viesti koskee myös muitakin myöntäkää virheenne kasvotuksen saatte anteeksi niin homma menee 0 mutta samaa virhettä ei saa toistaa toista kertaa saman vuoden aikana.❗.
Erikois ihmisiä tuolla tiellä jumalattomia pilkun viilaajia ,heidän mielestään autolla pitää ajaa omalla kaistalla valkoisten viivojen välissä tuhannesmillin tarkuudella ja auta armias jos tulee yhdenkään 1mm heitto se on PäisÄÄN soitan poliisit sille jään katsomaan miten äijän käy🤔🚓🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikois ihmisiä tuolla tiellä jumalattomia pilkun viilaajia ,heidän mielestään autolla pitää ajaa omalla kaistalla valkoisten viivojen välissä tuhannesmillin tarkuudella ja auta armias jos tulee yhdenkään 1mm heitto se on PäisÄÄN soitan poliisit sille jään katsomaan miten äijän käy🤔🚓🤔.
Jumalaton korvakutina aina on tehonnut antihistamiinin otto mutta nyt ei tehoa minä kuulen sen korvakutinana ,kun puhutte minusta paskaa kovasti olen tullu siihen johtopäätökseen minä kuulen teidän paska puheet kun antihistamiini ei tehoa❗mutta sanatarkasti en saa siitä selvää niin monta ihmistä yhtäaikaa kuulostaa moottosahan pörinältä ,mutta siitäkin rivien välistä jotakin kuulla.👂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaton korvakutina aina on tehonnut antihistamiinin otto mutta nyt ei tehoa minä kuulen sen korvakutinana ,kun puhutte minusta paskaa kovasti olen tullu siihen johtopäätökseen minä kuulen teidän paska puheet kun antihistamiini ei tehoa❗mutta sanatarkasti en saa siitä selvää niin monta ihmistä yhtäaikaa kuulostaa moottosahan pörinältä ,mutta siitäkin rivien välistä jotakin kuulla.👂.
Olen harjoitellut itsekseni auton sisällä kun kohtaan tämän ilmiantajan pidän hänelle kovaäänisen puhuttelun autoni tuulilasi tuli märäksi sisäpuolelta ja ääni huulestani repesi jokin lihas kurkkuni vuotaa verta ja käy jumalattoman kipeää kun aukaisen sen syönti on hankalaa ,itsekseen puhelu 🤔🤬🗣️joudun siirtämään puhuttelu määräämättömään ajankohtaa kunnes kurkkuni on parantunut minulla on vielä elinaikaa vielä jokunen vuosi jaksan odottaa hyvää jaksetaa odottaa vaikka kuinka piiiiitkäääään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen harjoitellut itsekseni auton sisällä kun kohtaan tämän ilmiantajan pidän hänelle kovaäänisen puhuttelun autoni tuulilasi tuli märäksi sisäpuolelta ja ääni huulestani repesi jokin lihas kurkkuni vuotaa verta ja käy jumalattoman kipeää kun aukaisen sen syönti on hankalaa ,itsekseen puhelu 🤔🤬🗣️joudun siirtämään puhuttelu määräämättömään ajankohtaa kunnes kurkkuni on parantunut minulla on vielä elinaikaa vielä jokunen vuosi jaksan odottaa hyvää jaksetaa odottaa vaikka kuinka piiiiitkäääään.
Minulla on kiireitä en jouda keskittymään sinuun .Arkiaamuna ja heti kun kaupat aukeavat olen jo menossa ostoksille tillille ostettujen tavaroiden maksu pois muita tavaroita ostella .Olen pois niinkauan että saatte suoritettua työtehtävänne huoletta ei tarvitse hommata muita ihmisiä suorittamaan työtehtävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänää ajoi ihan oikeasti alkoholistin perässä tien leveys ei sille meinannut riittää tienravissa välillä kävi, nyt jäi sinne ei pääsi ylös en soittanut poliiseja mutta reknro ylös otettu henkilöauto oli kyseessä en uskaltanut ajaa siitä ohi näytin kaukovaloja ja vilkutus lähtiessä ja paluussa omalle kaistalle Tai sitten hän teki niin tahallaan soitanko hänelle poliisit testiä suoritti minulle .🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänää ajoi ihan oikeasti alkoholistin perässä tien leveys ei sille meinannut riittää tienravissa välillä kävi, nyt jäi sinne ei pääsi ylös en soittanut poliiseja mutta reknro ylös otettu henkilöauto oli kyseessä en uskaltanut ajaa siitä ohi näytin kaukovaloja ja vilkutus lähtiessä ja paluussa omalle kaistalle Tai sitten hän teki niin tahallaan soitanko hänelle poliisit testiä suoritti minulle .🤔.
Soita itsellesi aika lääkärille👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita itsellesi aika lääkärille👍
Elokuussa vasta jos sinne asti hengissä selviää Aloitan pääkivusta ja lopetan tuohon sääksien kutinaan näpyt laajenevat vain kutina ei lopu hydrokortison,antihistamiini ei auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin 1 lavaauto perässä jolla oli keveä peräkärry perässä oli todella suuria vaikeaa pysytellä oman kaistan valkoisten viivojen välissä,mutkissakin tahtoi mennä vastaan tulevan kaistan kautta oikaisu mutkaan 1,5 m leveäksi useammin kuin vain yhden kerran ei siitä uskaltanut lähtä ohitse ajamaan .No matka ei ollut kovin pitkä kun kääntyi pois tieltä vauhtia oli 70km/h 4km matkan ajan vain ajoin perässä ,ajoi keskiviivan tuntumassa koko ajan kuljettajalla ei ollut näkö kohdillaan .🤔🧐.
- Anonyymi
Oulaistenkadun 1 liikenneympyrästä 2 liikenne ympyrään 70km/h vauhtiin iltaruuhkassa .1 viesti jonka kirjoitin pyyhittiin pois 2 min kuluessa .🤔😬auton ei väriä,mallia,ja kuka on ei sen enempää vielä❕.
- Anonyymi
Ei ollut se mies joksi luulin ihan uppo tuntematon .
- Anonyymi
Nyt oulaisten alueella 40km/h alueella 80 km/h .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oulaisten alueella 40km/h alueella 80 km/h .
Nyt vauhtia 105km/h oulaistenkadulla ja melu 120 dBA vauhtihuiput ,meluhuippu rikottu 😱🤫☹️🐝 saa mennä lujaa ääni olla pienempi vain 🥺🤫 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vauhtia 105km/h oulaistenkadulla ja melu 120 dBA vauhtihuiput ,meluhuippu rikottu 😱🤫☹️🐝 saa mennä lujaa ääni olla pienempi vain 🥺🤫 .
Ootko millon kalibroinut tutkan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko millon kalibroinut tutkan?
Minä lasken nopeuden menneeseen aikaan lyhtypylväiden väillä 50 m menee aikaa 1 sekunti on= 160km/h.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579