Ihan turha asentaa 60km/h nopeusrajoitus tauluja koska kukaan ei aja niiden mukaan

Anonyymi-ap

Rekat ajavat 80-93km/h ja henkilöautot valkoinen farmari mersu 100km/h uudehko jos joka päivä tutka mittaisi monelta kortti pois lähtisi samat ajoneuvot ajavat ylinopeutta vauhti hidastuu vain kun tuulimylly rekat tulevat vastaa tai pitää pysähtyä kokonaan vai ajavatko niitä enään runkoja.🤔🚓⚠️.

18

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokku ajaa vanhasta muistista, eikä huomaa näitä uusia rajoituksia. Tarkotat varmaam tätä pätkää Pyhäjoentietä jolle uusin 60 km:n rajoitu tullut tuohon Vestian ja Saariperäntien välille. Oisko tuon sahan rekkaliikenteen takia tullu tämä.

    • Anonyymi

      Kyllä koko pätkällä ajetaan jatkuvasti ylinopeutta.Myös keskustaan menevällä paloaseman tiellä.Heti on auto perseessä kiinni.Hyvä sakkorysä olis.

      • Anonyymi

        Se on jännä juttu kun ajetaan ylinopeutta monessa paikassa ei osata ajaa nopeus rajoituksien mukaan ,jos poliisit samalla tiealueella ajamassa yhtäkkiä muistetaankin noudattaa nopeusrajoituksia .Monesti ajanut ylivieskan tiellä lievää ylinopeutta eivät koskaan tulleet perään ,ei vielä kukaan ole soittanut poliiseja kun vielä pystyi ajamaan reilua ylinopeutta ,kun ajaa huomattavaa alinopeutta ja soittelia sattuu samalle tiealueelle aina kohta poliisit perässä on kun kiireeni helpottavat ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jännä juttu kun ajetaan ylinopeutta monessa paikassa ei osata ajaa nopeus rajoituksien mukaan ,jos poliisit samalla tiealueella ajamassa yhtäkkiä muistetaankin noudattaa nopeusrajoituksia .Monesti ajanut ylivieskan tiellä lievää ylinopeutta eivät koskaan tulleet perään ,ei vielä kukaan ole soittanut poliiseja kun vielä pystyi ajamaan reilua ylinopeutta ,kun ajaa huomattavaa alinopeutta ja soittelia sattuu samalle tiealueelle aina kohta poliisit perässä on kun kiireeni helpottavat ....

        Olen nähnyt tuota ilmiantajaa kummasti juoksentelee karkuun kun käy hänen lähellään,mies tietää mitä pitäisi tehdä miehessä ei ole myöntämään virhettään mitä on tullut tehtyä .Tämä viesti koskee myös muitakin myöntäkää virheenne kasvotuksen saatte anteeksi niin homma menee 0 mutta samaa virhettä ei saa toistaa toista kertaa saman vuoden aikana.❗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt tuota ilmiantajaa kummasti juoksentelee karkuun kun käy hänen lähellään,mies tietää mitä pitäisi tehdä miehessä ei ole myöntämään virhettään mitä on tullut tehtyä .Tämä viesti koskee myös muitakin myöntäkää virheenne kasvotuksen saatte anteeksi niin homma menee 0 mutta samaa virhettä ei saa toistaa toista kertaa saman vuoden aikana.❗.

        Erikois ihmisiä tuolla tiellä jumalattomia pilkun viilaajia ,heidän mielestään autolla pitää ajaa omalla kaistalla valkoisten viivojen välissä tuhannesmillin tarkuudella ja auta armias jos tulee yhdenkään 1mm heitto se on PäisÄÄN soitan poliisit sille jään katsomaan miten äijän käy🤔🚓🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikois ihmisiä tuolla tiellä jumalattomia pilkun viilaajia ,heidän mielestään autolla pitää ajaa omalla kaistalla valkoisten viivojen välissä tuhannesmillin tarkuudella ja auta armias jos tulee yhdenkään 1mm heitto se on PäisÄÄN soitan poliisit sille jään katsomaan miten äijän käy🤔🚓🤔.

        Jumalaton korvakutina aina on tehonnut antihistamiinin otto mutta nyt ei tehoa minä kuulen sen korvakutinana ,kun puhutte minusta paskaa kovasti olen tullu siihen johtopäätökseen minä kuulen teidän paska puheet kun antihistamiini ei tehoa❗mutta sanatarkasti en saa siitä selvää niin monta ihmistä yhtäaikaa kuulostaa moottosahan pörinältä ,mutta siitäkin rivien välistä jotakin kuulla.👂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaton korvakutina aina on tehonnut antihistamiinin otto mutta nyt ei tehoa minä kuulen sen korvakutinana ,kun puhutte minusta paskaa kovasti olen tullu siihen johtopäätökseen minä kuulen teidän paska puheet kun antihistamiini ei tehoa❗mutta sanatarkasti en saa siitä selvää niin monta ihmistä yhtäaikaa kuulostaa moottosahan pörinältä ,mutta siitäkin rivien välistä jotakin kuulla.👂.

        Olen harjoitellut itsekseni auton sisällä kun kohtaan tämän ilmiantajan pidän hänelle kovaäänisen puhuttelun autoni tuulilasi tuli märäksi sisäpuolelta ja ääni huulestani repesi jokin lihas kurkkuni vuotaa verta ja käy jumalattoman kipeää kun aukaisen sen syönti on hankalaa ,itsekseen puhelu 🤔🤬🗣️joudun siirtämään puhuttelu määräämättömään ajankohtaa kunnes kurkkuni on parantunut minulla on vielä elinaikaa vielä jokunen vuosi jaksan odottaa hyvää jaksetaa odottaa vaikka kuinka piiiiitkäääään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harjoitellut itsekseni auton sisällä kun kohtaan tämän ilmiantajan pidän hänelle kovaäänisen puhuttelun autoni tuulilasi tuli märäksi sisäpuolelta ja ääni huulestani repesi jokin lihas kurkkuni vuotaa verta ja käy jumalattoman kipeää kun aukaisen sen syönti on hankalaa ,itsekseen puhelu 🤔🤬🗣️joudun siirtämään puhuttelu määräämättömään ajankohtaa kunnes kurkkuni on parantunut minulla on vielä elinaikaa vielä jokunen vuosi jaksan odottaa hyvää jaksetaa odottaa vaikka kuinka piiiiitkäääään.

        Minulla on kiireitä en jouda keskittymään sinuun .Arkiaamuna ja heti kun kaupat aukeavat olen jo menossa ostoksille tillille ostettujen tavaroiden maksu pois muita tavaroita ostella .Olen pois niinkauan että saatte suoritettua työtehtävänne huoletta ei tarvitse hommata muita ihmisiä suorittamaan työtehtävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harjoitellut itsekseni auton sisällä kun kohtaan tämän ilmiantajan pidän hänelle kovaäänisen puhuttelun autoni tuulilasi tuli märäksi sisäpuolelta ja ääni huulestani repesi jokin lihas kurkkuni vuotaa verta ja käy jumalattoman kipeää kun aukaisen sen syönti on hankalaa ,itsekseen puhelu 🤔🤬🗣️joudun siirtämään puhuttelu määräämättömään ajankohtaa kunnes kurkkuni on parantunut minulla on vielä elinaikaa vielä jokunen vuosi jaksan odottaa hyvää jaksetaa odottaa vaikka kuinka piiiiitkäääään.

        Tänää ajoi ihan oikeasti alkoholistin perässä tien leveys ei sille meinannut riittää tienravissa välillä kävi, nyt jäi sinne ei pääsi ylös en soittanut poliiseja mutta reknro ylös otettu henkilöauto oli kyseessä en uskaltanut ajaa siitä ohi näytin kaukovaloja ja vilkutus lähtiessä ja paluussa omalle kaistalle Tai sitten hän teki niin tahallaan soitanko hänelle poliisit testiä suoritti minulle .🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänää ajoi ihan oikeasti alkoholistin perässä tien leveys ei sille meinannut riittää tienravissa välillä kävi, nyt jäi sinne ei pääsi ylös en soittanut poliiseja mutta reknro ylös otettu henkilöauto oli kyseessä en uskaltanut ajaa siitä ohi näytin kaukovaloja ja vilkutus lähtiessä ja paluussa omalle kaistalle Tai sitten hän teki niin tahallaan soitanko hänelle poliisit testiä suoritti minulle .🤔.

        Soita itsellesi aika lääkärille👍


    • Anonyymi

      Oulaistenkadun 1 liikenneympyrästä 2 liikenne ympyrään 70km/h vauhtiin iltaruuhkassa .1 viesti jonka kirjoitin pyyhittiin pois 2 min kuluessa .🤔😬auton ei väriä,mallia,ja kuka on ei sen enempää vielä❕.

      • Anonyymi

        Ei ollut se mies joksi luulin ihan uppo tuntematon .


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe