Nainen, varmaan järkyttyisit jos saisit tietää tunteeni

Anonyymi-ap

että vieläkin olen sinuun ihan hulluna, niin että tunnen olevani jatkuvasti sekaisin. On hajamielisyyttä, unohtelua ja sotken asioita yhtenään. Ei ole mitään mahdollisuutta, että meistä tulisi jotain, mutta silti jääräpäisesti uskon ja toivon tai ainakin unelmoin tavoittamatonta. Olen lähes varma, että kauhistuisit, jos saisit tietää, kuinka syvällä olen kiintymyksessä sinuun, ja kuinka liekki sisälläni loimottaa rakkauden kiihkeää hehkua.

Minun kai pitää piilottaa tämä ja varsinkin kohdatessamme hillitä itseni. Kovasti saa laittaa jäitä hattuun, jottet saa käsitystä minusta järkensä menettäneenä miehenä, jonka käsitys todellisuudesta on hukassa. Pahoittelen jo etukäteen.

48

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai niinkö?

    • Anonyymi

      Hmm.. pitäisin siitä jos siis olisit hän ja vähän sekaisin

      • Anonyymi

        Oma kotihöperö hakusessa itsellesi vastaileva jäbä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kotihöperö hakusessa itsellesi vastaileva jäbä

        Mut toisaalta jos vaa iha vähä🤔


    • Anonyymi

      No enpä usko. Onhan tähän ikään jo kaikenlaista nähty ja joutunut kokemaan, halusi tai ei.
      Tuskin järkyttyisin tuostakaan 😉

    • Anonyymi

      Ei hätää. Olen itsekin pienesti menettänyt järkeni tämän kaiken keskellä.
      Veikkaan että yhdessä tiimissä oltaisiin oikeita järjettömyyksiä. Lol.

    • Anonyymi

      Mukava, että sentään saat nähdä kaivattuasi. Kaikki meistä eivät saa...

    • Anonyymi

      Voihan olla samanlaiset tunteet hänellä sinuun. Oletko koittanut kepillä jäätä

    • Anonyymi

      Jos vaikka relaisit vähän... kaikki saattaisi olla sinulle kovin paljon helpompaa tai sitten ei.
      Sen peittelyn kyllä tarkalla silmällä pystyy huomaamaan vaikka kova on yritys, se on vaan niin suloista.

      Tiedän että heittäytyminen on vaikeaa ja pitää kun olla siellä oman roolin takana hamaan loppuun saakka.

      Itse en osaa peitellä tunteitani, vaikka se on varmaan hänen mielestä helppo havaita ja keksin kaikkea höpsöä.
      Olen siis tällainen ikuinen romantikko ja...
      Jotekin mystistä... jäi loppu arvoitukseksi.

      • Anonyymi

        Sano edes ikäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano edes ikäsi.

        Olen jo elämää nähnyt riittävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo elämää nähnyt riittävästi

        60 - 70 v ?


    • Anonyymi

      Hyvä selitys sille että et uskalla

    • Anonyymi

      Etukäteen???

    • Anonyymi

      Miksi sie ajattelet, ettei meillä kahdella ole mitään mahdollisuutta?

    • Anonyymi

      Miksi ei ole mahdollisuutta?

    • Anonyymi

      Sinä ja sinun ajatukset tekee asiasta mahdottoman, ei mikään muu.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Ei tule mistään mitään, kun olen niin ihastunut sinuun mies! Mutta en uskalla sitä kertoa.

    • Anonyymi

      No. Aika sööttia toi

      • Anonyymi

        Minusta kuulostaa hieman hälyttävältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kuulostaa hieman hälyttävältä

        Uhka vai mahdollisuus? Mitä nainen siinä näkee?


    • Anonyymi

      Rakkauden hehkuvat kekäleet vai hiillokset hihi

      • Anonyymi

        Shit’s just channelin


    • Anonyymi

      Olemmeko olleet yhdessä ?

    • Anonyymi

      Älä pahoittele suotta mitään varmaan se nainen odottaa että kerrot suoraan jos haluaa siitä itsekin puhua ja on yhtä hullu? Mitäs sitten jos onkin niin?

    • Anonyymi

      Et edes juurikaan tunne minua. Olet luonut pakkomielteen mielikuvasta, joka on vain omassa päässäsi. Todellisuus eli todellinen minä on ihan toisenlainen ja todennäköisesti pettymys, jos pääsisit tutustumaan lähemmin. Ja tämä palsta ruokkii sitä pakkomiellettä. Voisit paljon paremmin, jos lopettaisit palstailun ja keskittyisit tosielämään ja antaisit mahdollisuuden jollekin sopivammalle henkilölle.

      • Anonyymi

        Sitä ei voi tietää. On toki mahdollista, että osoittautuisit toisenlaiseksi ja olisit pettymys, mutta siinä tapauksessa meidännpitäisi tutustua ja antaa aikaa toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei voi tietää. On toki mahdollista, että osoittautuisit toisenlaiseksi ja olisit pettymys, mutta siinä tapauksessa meidännpitäisi tutustua ja antaa aikaa toisillemme.

        Tiedätkö, yksi syy miksi himmailen enkä tee mitään (aiemmin kertomieni lisäksi) on se, että en tiedä, miten selvittää tämä tilanne ilman, että aiheuttaisin kenellekään pettymystä. (Tai sitten olen vain täynnä itseäni kuvittemalla, että voisin aiheuttaa joillekin pettymyksiä valinnoillani. Mutta siltä minusta silti tällä hetkellä tuntuu.) Mieti vaikka, miltä se tuntuisi, jos kiinnostuksen kohde alkaisi kuhertelemaan jonkun toisen kanssa aivan siinä nenän edessä. Aika peeltä eikö vaan?


    • Anonyymi

      No itse asiassa, en järkyttyisi, oikeastaan arvaankin että asia on näin, ja itse asiassa sinäkin olet minun mielessä päivittäin.. Mutta kuten sanoit, ei ole nyt mitään mahdollisuutta kuitenkaan että meistä tulisi jotain, tässä on niin monta estettä ja olen kuitenkin "omassa elämässänikin" ihan onnellinen nyt :) Yritä sinäkin löytää onni uudestaan "nykyisestä elämästäsi".. Ehkä meidän aika on sitten seuraavassa elämässä <3

      • Anonyymi

        Vaivu ikiuneen a.k.d.r


      • Anonyymi

        Seuraavassa elämässä? Onko typerämpää kuultu.. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavassa elämässä? Onko typerämpää kuultu.. 🙄

        on kuultu paljonkin typerämpää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavassa elämässä? Onko typerämpää kuultu.. 🙄

        Sinulla kiirettä pitää valkkailla mitä miehen kommenttia itselleen arvostelet täällä ku olet niin omanarvontunnoton ja pipi


    • Anonyymi

      Luulen jos oisit ihan hulluna näkyy se kilometrin päähän sinusta.

      • Anonyymi

        Selvänäkijä näkee kaiken.
        En ole kännikuulija.
        Muuten en olisi jaksanut
        Kun puhetta ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvänäkijä näkee kaiken.
        En ole kännikuulija.
        Muuten en olisi jaksanut
        Kun puhetta ei ole

        Juu. En jaksa kännikuulijoita kyllä yhtään. Pitkin peltoja huutavat koko kesäyön. Mutta kyllä ne talven tullessa muuttaa taas Etelään.


    • Anonyymi

      Kohtaammeko me irl?

    • Anonyymi

      Voisin sanasta sanaan kirjoittaa vastaavan tekstin miehelle. Aika ei hävitä ikävää. Tosin hyvin hyvin harvoin kohtaamme nykyisin, mutta jännite väreilee ilmassa heti.

    • Anonyymi

      Trolli

    • Anonyymi

      Lopeta nämä kirjoittelut palstalle tuosta, että olet hulluna naiseen.
      Pakkomielteesi on kestänyt niin kauan ja se on vastapuolelle varmasti hyvin rasittavaa.
      Mutta koska olet vähän pölvästi, niin tuskin ymmärrät jättää rauhaan ihmistä.
      Naista sinä juuri sinä et kiinnosta, tämä on fakta.

      • Anonyymi

        Sinä nostat mut tästä alhosta


      • Anonyymi

        Olisi reilua antaa itsestäsi tunniste jos kerran haluat lytätä toisen ihmisen. Sivusta ilkeälle noita akalle. Toivottavasti et ole "hän".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi reilua antaa itsestäsi tunniste jos kerran haluat lytätä toisen ihmisen. Sivusta ilkeälle noita akalle. Toivottavasti et ole "hän".

        Kyllä hän. A.k.d.r.


      • Anonyymi

        Tosi ilkeästi kirjoitettu. Miksi muuten kirjoitat naisen puolesta, hän luultavasti osaa itsekin kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Älä suotta hillitse itseäsi, vaan seotaan yhdessä kun seuraavan kerran kohdataan.

      • Anonyymi

        Olisi ihanaa seota yhdessä rakkaansa kanssa.


    • Anonyymi

      Kirjoitat mies miehen puolesta ja esiinnyt naisena! Tosi asiassa olisit pettymys miehelle!

    • Anonyymi

      Alkava muistisairaus!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      145
      2994
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      158
      2197
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      477
      2106
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2004
    5. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1007
    6. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      59
      1001
    7. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      78
      938
    8. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      83
      923
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      160
      857
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      835
    Aihe