Mies, voitko jutella minun kanssa?

Anonyymi-ap

Että mitä ajattelet ja oletko suutuksissa mulle? Vai oletko välinpitämätön, etkä suunnilleen edes muista minua? Haluaisin, että et ajattele ikävästi ainakaan. 🫤

26

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänen kanssaan ihan varmasti voin jutella.
      En ole suutuksissa mistään. Oma elämä on täynnä surua. En koskaan enää kommunikoi täällä yksityisistä asioista.

      🐆🥲

    • Anonyymi

      En juttele estäneille.

      • Anonyymi

        Höh, en ole kyllä estänyt nyt ketään. Ap


      • Anonyymi

        EI sinulle aloitus ilmeisestikään!


      • Anonyymi

        Estän vain hom0t, en naisia 😊


    • Anonyymi

      Mä joskus estin hänet aikoinani. Olin niin penturaivoissani. Enää en ole.

      • Anonyymi

        Pyydä sitte anteeksi siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä sitte anteeksi siltä.

        Nainen esti miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen esti miehen.

        Joo mut ei se oon niin kato uniikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä sitte anteeksi siltä.

        Morjens🤭


    • Anonyymi

      No enhän minä niin ajattele otahan vain yhteyttä niin jutellaan kunnolla etkä sitten ärjy osaat nätistikkin käyttäytyä

    • Anonyymi

      En ole suutuksissa sinulle. Sivusta.

      • Anonyymi

        Enkä minä sinulle. Mistä ihmeestä voisin suuttuakaan. sivusta myös


      • Anonyymi

        Aina kannattaa lepytellä kaikkia naisia esim ennakoivasti kuitenkin, hyvä sinä


    • Anonyymi

      Harvoin ihmiset toisillensa suutuksissa on tai välinpitämättömiä. Joskus voi toinen olla tärkeä ja jopa koetaan ihastumisen tunteita, jotka vaikuttavat kanssakäymiseen. Se että ei voi salata tunteitaan tai ajatuksiaan, voi näyttää välttelyltä, vaikka suuri tahto olisi käyttäytyä luontevasti ja olla toisen läheisyydessä.

    • Anonyymi

      Kun näytit ulko-ovea. Niin ei oikeastaan kiinnosta paskanaama ollenkaan.

    • Anonyymi

      Typerää huomionhakua tällaiset tunnisteettomat. Ihan sama kuka mies vastaa niin aloittaja on tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Sinä tiedät jo itsekin tämän trololoomiehen vastaavan vain itselleen, Mikdi jatkat tätä teiniä juontamista? Sinulle nämä palstaskenaarioy tuntuu olevan hyväksynnän ja suosion mitta, se jos mikä on surullista havainnoitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tiedät jo itsekin tämän trololoomiehen vastaavan vain itselleen, Mikdi jatkat tätä teiniä juontamista? Sinulle nämä palstaskenaarioy tuntuu olevan hyväksynnän ja suosion mitta, se jos mikä on surullista havainnoitavaa.

        Ja sinähän olet muuten yksisarvinen oikeasti kilpaillut itsekeskeisillä gallupeillasi huomiosta tuon naisena esiintyvän miehen kanssa kaulapoimut hytisten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinähän olet muuten yksisarvinen oikeasti kilpaillut itsekeskeisillä gallupeillasi huomiosta tuon naisena esiintyvän miehen kanssa kaulapoimut hytisten

        Ja tiedän ettei se tee minusta hirveän fiksua mennä siitä mistä aita on matalin ja mikä on Arin paikka, mutta tämä tuhoamisvimma on jotain aivan uskomstonta luokkaa. Kun aikansa lukee sivusta kahelin jankutusta niin kyllä se vihaksi pistää eikä kiinnosta hevon vaikka sitten sen kuuluisan viiskymppisen vertaa mitä joku tekosolidaari kelaa siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedän ettei se tee minusta hirveän fiksua mennä siitä mistä aita on matalin ja mikä on Arin paikka, mutta tämä tuhoamisvimma on jotain aivan uskomstonta luokkaa. Kun aikansa lukee sivusta kahelin jankutusta niin kyllä se vihaksi pistää eikä kiinnosta hevon vaikka sitten sen kuuluisan viiskymppisen vertaa mitä joku tekosolidaari kelaa siitä

        Että sillai kai pygmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sillai kai pygmi

        Ghetto but pure truth


    • Anonyymi

      En ole suutuksissa. Ajattelen vain että on jo myöhäistä. Eikä mitään tietoakaan ole mistään .

    • Anonyymi

      Vähän samalla tavalla kuin aloittaja kirjoittaa, voisin kirjoittaa yhdelle naiselle. Jos et ole kiinnostunut, voisit edes huomioida/tervehtiä, kun kohdataan.

    • Anonyymi

      En ajattele ikävästi ja toivottavasti sinäkään et ajattele ikävästi minusta. Vähän vielä tätä käsitellään mutta sitten saa jäädä. Elämä, oikea elämä, aukeaa meille molemmille. Palsta saa ainakin minun puolestani jäädä. Tyhjyys täyttyy.

    • Anonyymi

      Sinun naisena esiintyvän miehen ikiunelma- naisia pyytelemässä anteeksi sitä, miten shitit ja systeemit on tai tällaista🥱

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1940
    2. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      128
      1850
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1826
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      78
      1681
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      33
      1603
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      71
      1309
    7. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1055
    8. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1048
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1022
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe