Kuka on tämä ihanuus? Ja onko hän todella meikitön? Ei S***i vaan se eräs toinen.
Jos en olisi parisuhteessa, pyrkisin hurmaamaan hänet. Onko sinkku ja miehiin päin?
Ässän meikitön(?) nuori eloveenatyttö
18
2273
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä tai kuole
- Anonyymi
Miten sellainen voi kuolla, jolla ei ole vielä edes elämää. Eikä elämää voi itse mistään hankkia vaan se saadaan syntyessä. Eri asia tietenkin, miten kukin sen saamansa elämän sitten käyttää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellainen voi kuolla, jolla ei ole vielä edes elämää. Eikä elämää voi itse mistään hankkia vaan se saadaan syntyessä. Eri asia tietenkin, miten kukin sen saamansa elämän sitten käyttää..
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Ei ole kiinnostunut sinusta
- Anonyymi
Eikä sulle edes rahasta reppana
- Anonyymi
Kauniistihan tuo aloittaja kysyi. Pitääkö rääpiä!?
- Anonyymi
No kun ei se kuulu tänne ketä siellä on töissä. Tuskin haluavat deittailla asiakkaita!!!! Varsinkin kun kuolaajat ovat yleensä paljon vanhempia, rumia ukkoja joilla on selvästi liian hyvä itsetunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei se kuulu tänne ketä siellä on töissä. Tuskin haluavat deittailla asiakkaita!!!! Varsinkin kun kuolaajat ovat yleensä paljon vanhempia, rumia ukkoja joilla on selvästi liian hyvä itsetunto
Kannattas nuorten kiinnittää huomiota ihteensä ja hyvinvointiinsa tai voi käydä niin kuin eräälle kyseisen kaupan kassatädille, että isäntä käy vieraissa ja kulissielämä syö sisältäpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattas nuorten kiinnittää huomiota ihteensä ja hyvinvointiinsa tai voi käydä niin kuin eräälle kyseisen kaupan kassatädille, että isäntä käy vieraissa ja kulissielämä syö sisältäpäin.
Ja nyt äkkiä kaikki miettimään kenestä on kyse😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin ensin miettimään, että eikö se kulissielämä syö sisältä jos on pitäny itsestään nuorena huolta? Sitten voi palata siihen kenestä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-marketin nurkilla ei pyöri kun näitä spugeja yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vanhempi, ruma ukko eikä siinä mitään vikaa.
- Anonyymi
Nyt äkkiä lisätietoja, onko Jämsässä toinenkin salainen pari kuin luottopitsa
- Anonyymi
Tottakai on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on.
Lisätietoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on.
Kerro ny ihimeessä, että myöki tiijettäis😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ny ihimeessä, että myöki tiijettäis😵💫
Ei taida olla mitään tietoo, kun ei jaa meille muille informaatiota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925