Olen kunnon mies mutta lempeä vailla. Minne kannattaisi juhannuksena suunnata jos mielii rakastua suvena?
Juhannus hämeenlinnassa, toivottavasti ei yksin.
Juhannus heilaa etsimässä.
40
638
Vastaukset
- Anonyymi
laita "MatoKoukkusi" pyyntiin
- Anonyymi
Suuntaa juhannuksena saunaan.
- Anonyymi
No sinne taukopaikalle jossa kuuset on koristeltu ympäri vuoden.
- Anonyymi
Jukolaan tai Voutilaan kannattaa mennä niin ei tarvitse yksin Juhannusta viettää. Muhkurapussi mukaan niin yh-seuraakin saa taatusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukolaan tai Voutilaan kannattaa mennä niin ei tarvitse yksin Juhannusta viettää. Muhkurapussi mukaan niin yh-seuraakin saa taatusti.
Missä päin Jukolaa, Voutilaa, lämpövoimalan viereisessä mäntybaarissako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Jukolaa, Voutilaa, lämpövoimalan viereisessä mäntybaarissako?
Denat pitää leiriä siellä alikulkusillan toisella puolella metikössä. Kato sieltä.
- Anonyymi
Toivotaan, että Juhannus löytää heilan itselleen.
- Anonyymi
Harmi, tämä sinkkunainen lähtee Hämeenlinnasta juhannukseksi Sinkkujuhannukseen Nurmijärvelle. Paikat on kai loppuunmyyty, mutta miehille saattaa olla jokunen peruutuspaikka.
- Anonyymi
Haetko miestä vai naista. Viisarin talolla on kai joku tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies haen miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on hakusessa.
- Anonyymi
Monta ehdit ottaa vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on hakusessa.
Lyötkö naistasi usein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyötkö naistasi usein?
No joskus menee hermot niin pahasti en siis usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joskus menee hermot niin pahasti en siis usein.
Olen yrittänyt vähentää juomista jos juon niin silloin saattaa nyrkki heilahtaa. Mutta en mä yleensä ihan lyö jos mua totellaan muutenkin.
- Anonyymi
voisin tulla huomenna nurmijärvelle peruuttaan minulla on rekkakortti joten isompikin yhdistelmä osuu aina ahtaaseenkin rakoon
- Anonyymi
Lähteminen on aina luopumista, mutta uuden alku, ja kun luopuu tulee tilalle uutta. Kun vanha ei täytä utopiaa, saattaapi uusi sen tehdä, joten kannattaa lähteä, kunnes löytää etsimänsä.
Jos kuitenkin vaikuttaapi, että etsittyä ei löydy, ovat vaihtoehdot: etsinnästä luopuminen, utopian muutos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteminen on aina luopumista, mutta uuden alku, ja kun luopuu tulee tilalle uutta. Kun vanha ei täytä utopiaa, saattaapi uusi sen tehdä, joten kannattaa lähteä, kunnes löytää etsimänsä.
Jos kuitenkin vaikuttaapi, että etsittyä ei löydy, ovat vaihtoehdot: etsinnästä luopuminen, utopian muutos.https://en.wikipedia.org/wiki/Utopia#Etymology_and_history
"Sanan utopia loi vuonna 1516 muinaisesta kreikasta englantilainen Sir Thomas More latinalaiseen tekstiinsä Utopia. Se käännetään kirjaimellisesti "ei paikkaa", joka tulee kreikasta: οὐ ("ei") ja τόπος ("paikka"), ja tarkoitti mitä tahansa olematonta yhteiskuntaa, kun se "kuvattiin huomattavan yksityiskohtaisesti".[4]"
Tämäkin sana on muodostunut, ihmisen yleisen analogia ja assosiaatio-taipuneisuuden seurauksena, yleiskäsitteeksi, kaikesta kuvitteellisesta ja haaveellisesta; "täysin utopistista". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Utopia#Etymology_and_history
"Sanan utopia loi vuonna 1516 muinaisesta kreikasta englantilainen Sir Thomas More latinalaiseen tekstiinsä Utopia. Se käännetään kirjaimellisesti "ei paikkaa", joka tulee kreikasta: οὐ ("ei") ja τόπος ("paikka"), ja tarkoitti mitä tahansa olematonta yhteiskuntaa, kun se "kuvattiin huomattavan yksityiskohtaisesti".[4]"
Tämäkin sana on muodostunut, ihmisen yleisen analogia ja assosiaatio-taipuneisuuden seurauksena, yleiskäsitteeksi, kaikesta kuvitteellisesta ja haaveellisesta; "täysin utopistista".Ei liity tämänkään mitenkään aiheeseen. Kumppani löytyy kun löytyy. Sinkkuja on paljon mutta oma valinta.
- Anonyymi
Joululla siis on jo heila?
- Anonyymi
No heh heh. Voit painua hemmettiin jouluinesi.
- Anonyymi
Juhannusyönä alasti kirmaten niityillä neliapilaa etsien ja sellaisen löytäen ovat jo häät varattuna kirkonmäeltä.
t. konsulttisi- Anonyymi
t: vanhuksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t: vanhuksesi
Niin teille nuorille ei ennen papin aamenta onkin vieras käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teille nuorille ei ennen papin aamenta onkin vieras käsite.
Pappihan sanoo amen jo ristiäisissä. Et kai sä vaan....
- Anonyymi
Jokaiselle tietenkin kaltaisensa, kuten moderaattorille, henkisen elämänsä tason mukaisesti kaltaistansa seuraa.
Onneksi voi myös pysyä itsellisenä.- Anonyymi
Oma kysymyksensä on tietenkin onko feminismi määritellyt itsensä todellisuuden ulkopuolelle. Mutta ei häiritä heitä utopiassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kysymyksensä on tietenkin onko feminismi määritellyt itsensä todellisuuden ulkopuolelle. Mutta ei häiritä heitä utopiassaan.
Väität siis ettet olisi väkivaltainen raiskaajamies. Älä höpötä melkein kaikki on.
- Anonyymi
Minä en ole vaan saan itse naiselta pataan.
- Anonyymi
Kukaan tänne kirjoitteleva ei tarvitse mitään.
- Anonyymi
Se heila nykyään vanhanaikaista. Ilman joutuu olemaan olla mulukku tai pillu
- Anonyymi
Olen käynyt nyt kolme kertaa Hämeenlinnassa kiinnostukseni perässä, helmikuussa, maaliskuussa sekä kesäkuussa, mutta en vain uskalla edistyä asiassa, olen liian ujo, en uskalla kohdata henkilöä
- Anonyymi
Vakoiletko häntä esim ikkunan takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeen Sanomat kirjoitteli hyvän jutun fetisseista. Itsellä on viehätys kumiin jotenkin kiihottava haju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vakoile, mutta kun olen liikkunut Hämeenlinnan keskustan alueella, niin olen saattanut jonkun mielestä näyttää joltain "rosvolta", kun olemukseni on mahdollisesti näyttänyt epäilyttävältä.
Ihan tiedoksi, että jos joku on nähnyt Hämeenlinnan keskustan alueella liikkuvan epäilyttävän näköisen henkilön, viimeksi noin pari viikkoa sitten ja sitä ennen maaliskuussa, niin kyseinen henkilö ei ole mikään rosvo tai varas, vaan hänellä on tavoite päästä näyttäytymään eräälle naispuoliselle henkilölle.
En erittele tarkemmin, millä alueella olen liikkunut, tai minkä näköinen olen, mutta olen itse ymmärtänyt, että olemukseni saattaa vaikuttaa hyvin epäilyttävältä, vaikka liikkuminen on ollut lyhytaikaista ja satunnaista (helmikuu, maaliskuu, kesäkuu) mutta toivoisin pääseväni vielä joskus kohtaamaan kyseinen naisen kasvotusten, jonka jälkeen voisimme miettiä, miten jatkamme eteenpäin, eli kohtaako kemiamme. En asu Hämeenlinnan lähellä enkä tiedä milloin seuraavan kerran käyn siellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vakoile, mutta kun olen liikkunut Hämeenlinnan keskustan alueella, niin olen saattanut jonkun mielestä näyttää joltain "rosvolta", kun olemukseni on mahdollisesti näyttänyt epäilyttävältä.
Ihan tiedoksi, että jos joku on nähnyt Hämeenlinnan keskustan alueella liikkuvan epäilyttävän näköisen henkilön, viimeksi noin pari viikkoa sitten ja sitä ennen maaliskuussa, niin kyseinen henkilö ei ole mikään rosvo tai varas, vaan hänellä on tavoite päästä näyttäytymään eräälle naispuoliselle henkilölle.
En erittele tarkemmin, millä alueella olen liikkunut, tai minkä näköinen olen, mutta olen itse ymmärtänyt, että olemukseni saattaa vaikuttaa hyvin epäilyttävältä, vaikka liikkuminen on ollut lyhytaikaista ja satunnaista (helmikuu, maaliskuu, kesäkuu) mutta toivoisin pääseväni vielä joskus kohtaamaan kyseinen naisen kasvotusten, jonka jälkeen voisimme miettiä, miten jatkamme eteenpäin, eli kohtaako kemiamme. En asu Hämeenlinnan lähellä enkä tiedä milloin seuraavan kerran käyn sielläTaas on harhainen asialla. Sairaala äkkiä valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeen Sanomat kirjoitteli hyvän jutun fetisseista. Itsellä on viehätys kumiin jotenkin kiihottava haju.
Mitä tekisit jos kohtaisit kumipuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on harhainen asialla. Sairaala äkkiä valmiiksi.
Kannattaisko sun pitää välillä vähän taukoa netistä, elämän sisällöksesi on muodostunut aggression purkaminen internetin keskustelupalstojen keskustelijoihin ilman että osallistut itse keskusteluun mitenkään.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
- Anonyymi
Kuka pelle näitä ketjuja putsaa? Hankkikoon elämän.
- Anonyymi
Hei mutta luulen että hänellä on jo. Hänhän tekee tärkeää työtä kun putsailee törkyviestisi poies.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954