Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi-manninen-kuittailee-aki-rakkaalleen-selviytyjat-osallistumisesta-akihan-ei?s24
Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."
26
2531
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ponttoonit kelluvat, niin pysyy pinnalla. Toivoa on aina.
- Anonyymi
Eipä Rita ollut selviytyjien kokoontumisessa mukana.
- Anonyymi
Kyllä näitä "turhisjulkkiksia" riittää - kuka jaksaa näitä seurata?
- Anonyymi
Kovia tyrkkyjä ovat. Olkaa heti pois mediasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovia tyrkkyjä ovat. Olkaa heti pois mediasta.
Molemmat aika yksinkertaisia ihmisiä, oikeita juntteja, ylimielisiä ja laiskoja, kaiken huippu, kun laittoivat ainoan lapsensa julkisuuteen pelleksi.
- Anonyymi
EI jaksais mutta tuntuu että valikoimaa ei ole,sama linja myös TV ohjelmien 'juontajilla'
- Anonyymi
Näköjään sinä
- Anonyymi
Empä tiedä koska tämä pariskunta on sellainen, että jos heistä jompikumpi on jossain ohjelmassa, se menee boikottiin.
- Anonyymi
Boikottiin tyrkyt
- Anonyymi
Aki Manninen on rasisti misogynisti ja erittäin tyhmä timpuri.
- Anonyymi
Hyvä että kerroit sen täällä!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei sentään idiootti, niin kuin sinä...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei sentään idiootti, niin kuin sinä...🤣🤣🤣
Manninen hiljaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, kuvottava tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilleri sankari.
- Anonyymi
Voi näitä julkkisten esityksiä
Pitää saada julkisuutta.
Kotona on varmaan eri meininki - Anonyymi
V****pellet
- Anonyymi
Nykyajan tumpelo meininki esillä vaikk väenväkisin pitää yrittää olla?
- Anonyymi
Nähdäänkin rouvan todelliset kasvot ilman filtteröintiä.
- Anonyymi
Onko tää se pari, joka myy netissä hölmöläisille jotain surkeita valmennuksia ja mainostaa jotain lumepillereitä. Ja kertovat hienosta jet set elämästään. Äijä kuulemma ajaa vielä tänäkin päivänä jollain Hummerilla.
- Anonyymi
On ja niiden valmennukset ei toimi, joten äijä tilasi Kiinasta rasvanpottopillereitä, jotka olikin jotain dopingaineita ja osa aineista jäi tulliin ja äijä narahti.
Muija ei myöskään laihtunut näillä valmennuksella , mutta Selviytyjissä oli paino pudonnut riisidietillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja niiden valmennukset ei toimi, joten äijä tilasi Kiinasta rasvanpottopillereitä, jotka olikin jotain dopingaineita ja osa aineista jäi tulliin ja äijä narahti.
Muija ei myöskään laihtunut näillä valmennuksella , mutta Selviytyjissä oli paino pudonnut riisidietillä.Ilta Sanomissa nyt juttu siitä kuinka paljon Aki niitä pillereitä tilasi , ne ovat hyvin vaarallisia pillereitä.
Aki joutuu niistä oikeuteen ja ainakin saa sakkoja.
- Anonyymi
itse oon diggailut sillai kohtuudella Ritaa. Mukava ihminen, käyttäytyy ystävällisesti muita läheisiä kohtaan. En oo toki fani.
Jonkinlaista "sympatiaa" olen kuitenkin tuntenut, niin joskus vähän huolestutti yksi asia... Gladiaattorit tehtävässä joku puristaa Ritaa täysiä p*llusta... Juontaja sanoo "niska-pers ote", mutta kyllä se on jossain muualla (häpyhuulissa).
Kohdassa 0:39 näkyy kohta
https://www.youtube.com/watch?v=XfaZkqam73I&t=1s
kuinka kipeää tuo ottaa nais-ihmiseen (asteikolla 1 - 10)... ja toipuuko tuosta nopeaa? ei kai nyt vaan mitän pysyviä tai vakavia vammoja tule? Tuo on kyllä raju puristus ote, ja ihan väärästä paikasta.- Anonyymi
Rita oli kiva ihminen, ei ole enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rita oli kiva ihminen, ei ole enää.
Ei ole kyllä muuksi muuttunut, missään vaiheessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä muuksi muuttunut, missään vaiheessa...
Ennen ei valehdellut noin paljon, kun nyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569