Missä transmies voi antaa pillua?

Hei olen 23-vuotias transmies ja oon miettinyt mistä voisi saada kasuaalia ja pidempääkin seksiseuraa transmiehenä? Haluaisi sitä pillua antaa, jollekin jolla muna olis ja pitää hauskaa, mutta kun näyttää ja kuulostaa mieheltä, on sitä vaikeeta tarjota kellekään.

Valmis olisin pukeutumaan naiseksi, pistämään peruukinkin päähän, jos se että kuulostaa mieheltä ei herättäisi liikaa huomiota. Oon fyysisesti 164/61, aika normaalikokoinen, vähän mahaa, ei tissei. Aikalailla vaan twink jolla pillu

Tosiaan vielä ei oo miehen kaa oltua ja Pirkanmaalta kotoisin, jos täältä päin seuraa vois löytyy. En nii välitä iästä, kunhan ei transfoobinen olis tietenkään ja löytyis paljon virtaa ja kiinnostusta kokeilla kaikenlaista.

Tiedän jo et kommenteista ne pikkulapset ja transphoobikot tulee oleen, mut jos jollain ois oikeest hyvää tietoo tai kiinnostusta vaikka niin olis kiva!

30

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän liian pitkällä olet itse olen espoossa...

    • Anonyymi

      Mistä päin oot?

      • Anonyymi

        Buaahaa sää mää ja bää on nyt sekolet nyt niuvanniemellä.


      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Mitäs olet ei taida maailmasta sulle reppana ääliölle parempaa paikkaa ollakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet ei taida maailmasta sulle reppana ääliölle parempaa paikkaa ollakkaan.

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa sää mää ja bää on nyt sekolet nyt niuvanniemellä.

        Mitäs määkijä sekolet Mitäs tuo sekolet tarkoittaa. ei ymmärrä. Niuvanniemellä taitaa olla ihan oma kieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

        Hähähää Mitäs olet. Ja taas päivittelit omat tietosi. Kjäh kjäh kjäh vitsi mikä kyyläri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa sää mää ja bää on nyt sekolet nyt niuvanniemellä.

        Onko täällä joku muu, joka saa sun kommenteista vinkkejä tyhjyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä joku muu, joka saa sun kommenteista vinkkejä tyhjyydestä?

        Olet varmaan ainoo sitä laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan ainoo sitä laatua.

        Kuvittele, jos kaikki olisivat yhtä fiksuja kuin sinä – maailma olisi totaalisen kaaoksen vallassa.


    • Anonyymi

      Kiinnostais erittäin paljon. Ja ei tarttis pukeutuu tms. Ite 29v

      • Anonyymi

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Mitäs muuta mietitkään kun paskaa sitä näyttää olevan peräti kilo mielessä. Sen vetäset kitusiis eiköhän enin paskan tuska helpota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muuta mietitkään kun paskaa sitä näyttää olevan peräti kilo mielessä. Sen vetäset kitusiis eiköhän enin paskan tuska helpota.

        Sää mää ja bää syö caccaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää syö caccaa buaahaa

        Sää mää ja bää mitäs olet säälittävä pikku kyyläri paskan syöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mitäs olet säälittävä pikku kyyläri paskan syöjä

        Taitavaa sanailua. Hyvä hyvä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavaa sanailua. Hyvä hyvä!!!

        Joo osasit oikein kolme sanaa kirjoittaa. Mainio sanailija olet. Palstan sanaseppo palkinnon olet ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo osasit oikein kolme sanaa kirjoittaa. Mainio sanailija olet. Palstan sanaseppo palkinnon olet ansainnut.

        Olen niin ylpeä, että saat nämä älykkäät ajatukset jakoon – toivottavasti niitä alkaa virrata lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää syö caccaa buaahaa

        Mee sinne "järvelle" vaan pölisee tai laita viestiä jos haluat tiedät kyllä.


    • Anonyymi

      pupupoika000 laita viestiä suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta

    • Anonyymi

      Miten suhun pupupoika000 saa yhteyden?

    • Anonyymi

      Varmaan DTM helsingissä jos on vie toiminnas

    • harmillisesti nämä kommentti osiot täyttyvät mt potilaiden keskinäisistä huudoista

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe