suomalaisnaiset Turkissa

ex-matkaopas

Mieleni on jo pitkään tehnyt kertoa kokemuksistani Turkin rantalomakohteissa. Nyt löysin tämän palstan. Toimin joitakin vuosia oppaana Etelä-Turkissa ja sain nähdä vierestä koko "lomaromanssi"-touhun karmean todellisuuden.

Suomalaisnaisten törkeä käytös hätkähdytti, vaikka kollegani olivat etukäteen varoitelleet minua. Jo ensimmäisenä iltana suomalaisleidit olivat löytäneet turkkilaismiehet rinnalleen ja meno oli sen mukaista. Suomalaisnaiset kännäsivät ja muhinoivat täysin julkisesti turkkilaismiesten kanssa vailla mitään hävyntuntoa. Tämä riekkuminen oli senkin takia ikävää, että samaan aikaan hotelleissa on paljon lapsiperheitä, jotka silmiinnähden kärsivät tilanteesta.

Huvittavinta tilanteessa oli se, että samat miehet vokottelivat joka viikko uuden matkaseurueen mukana tulevia naisia ja suomi-tytöt uskoivat olevansa näiden ensirakkauksia. Monta kertaa teki mieli mennä väliin selittämään naisille, mutta hehän olisivat raivostuneet. Joitakin kertoja sain selvitellä naisten ongelmia, kun uusi "poikaystävä" olikin ryöstänyt heidät ja naiset olivat heränneet kännissä tavarat kateissa. En tiedä oppivatko he mitään.

Hotellin henkilökunnan kanssa olimme sopineet, että turkkilaismiehet eivät saa tulla aulaa notkumaan ja turisteja häiritsemään, mutta pianhan naiset veivät nämä mukanaan huoneisiin eikä tilanteelle voinut mitään.

Sitten viimeisenä iltana piti aina nähdä sama vollotus, kun naikkoset joutuivat jättämään miehensä ja lähtemään kotimaahansa.

Onneksi en ole enää oppaana. Sitä sekoilua ei enää olisi jaksanut katsella.

38

21218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      niin eiköhän toi koske monia muitakin kuin vaan suomalaisnaisia...tuskin siellä turkissa on vain suomalaisia turisteja ;)

      • ..........

        tuo on vähän sama kuin selittäisit varkautta sillä, että "varastelee ne muutkin".

        ja totta puhuen. suomalaisnaiset siellä turkissa ovat pahinta porukkaa brittien kanssa.


      • -timppa-
        .......... kirjoitti:

        tuo on vähän sama kuin selittäisit varkautta sillä, että "varastelee ne muutkin".

        ja totta puhuen. suomalaisnaiset siellä turkissa ovat pahinta porukkaa brittien kanssa.

        juttelin viime kesänä errän turkkilais miehen kanssa sellaisessa rauhallisessa ravintolassa hieman sivummalla ja hän kertoi että oli ennen ollut pääkadulla baarissa töissä ja se baari oli ollut ruotsalais valtainen ja hänestä ruotsalaiset oli hirveimpiä...no lutkaksihan se heidät haukku.tämän jälkeen oli vaihtanut suomalais baariin töihin ja siellä oli kuulemma asiat paljon paremmin...ja mitä ite sitä menoa oon kattellu ni on ne ruottalaiset pahimpia;) mut kai se on aika yksilöllistä...


    • Öznur

      Tiedän mitä tarkoitat. Itse olen työskennellyt myös turistien parissa Bodrumissa, onneksi kuitenkin vain yhden kuukauden ajan. Meno oli niin päätöntä etten ymmärrä miten alalla pysyvästi töissä olevat jaksavat sitä työkseen katsella. Bodrumissa ei kuitenkaan kuukauden aikana tullut yhtäkään suomalaista vastaan, vaan turisteista löytyi brittejä, hollantilaisia, saksalaisia ja ruotsalaisia. Eli ei tämä ole vaan suomalaisille naisille tyypillistä, vaan kyllä ne keski-eurooppalaisetkin osaavat, vieläpä toisinaan paremmin kuin suomitytöt. Ja tietysti pitää aina muistaa että kyllä joukkoon mahtuu myös meitä muita, joita ei lomaromanssit voisi vähemmän kiinnostaa.

    • camparisoda

      Toihan on sikäli kiinnostavaa, että mun kokemus on että suomalaisdaamit vetävät yleensä kotokulmilla viimeiseen asti siveätä linjaa, vaikka olisi promillejakin reippaasti.
      Ruotsinlaivan hytissä saattoi sitten reidet aueta aamiaiskuulutusten aikaan, kun oli yö valuteltu niitä ripsivärejä aiheesta "mulla on niin hieno mies".

      Voihan se olla tylyä seurata vierestä, toisaalta on kivä kuulla jos suomalaisnaista löytyy tuommoinenkin vaihde. Minä tai kukaan kavereistani ei ole sitä nähnyt, eikä Turkkiin ihan sen takia viitsi lähteä.

    • akak

      Turkkiin menevät suomalaisnaiset ovat tämän päivän votkaturisteja. He mölyävät, öykkäröivät, sekoilevat eikä käyttäytymissäännöistä ei ole tietoakaan, edes lasten nähden. Virolaiset aikoinaan luulivat, että suomalaiset ovat aina humalassa. Varmaan turkkilaisetkin luulevat, että kaikki suomalaisnaiset käyttäytyvät myös kotimaassaan tuolla tavalla. Hyvä suominaiset.

      • blöbs

        ,niin ja niin vienoja naiset (ei huoria) ja miehet rehellisiä urhoja (Virossa):( Turkissa suomalaiset nuoret naiset temmelstää, voih- voih- paha- paha , Viron nainen saa myydä ja kun se niin kaunis on, anteeksi annettakoon, suomi nainen ei aina niin kaunis ole, ei anteeksi saa lemmenhetkiä hakiessaan, - tummilta, ihanilta välimerenmiehiltä. Ei edes niitä pieniä hetkiä lemmenhurmiota, mitä kenties ei koskaan tuntea kotimaassaan saa.


      • .....

        hyvä suominaiset, ihana tätä yleistystä.
        mitenkäs te suomalaiset möhömahaiset miehet jossain ulkomailla käyttäydytte, ette ainakaan kohteliaasti lasiin sylkien, ehei.

        itse olin muutamia viikkoja turkissa, ja itselläni oli siellä myös lomaromanssi, joka jatkuu edelleen ja toivottavasti ei vain sellaiseksi jää. en kertaakaan matkan aikana juonut muutamaa lasillista enempää, humalassa en kertaakaan, en öykkäröinyt, enkä varmasti muutenkaan aiheuttanut pahennusta. miehen kanssa käytiin hyvissä paikoissa syömässä, tai iltaa istumassa, eikä puhe nyt ollut alkuunkaan mistään seksi lomasta, sitä kun ei tapahtunut. jotkut kuitenkin tietävät käyttäytymisen etiketit, meistä suominaisistakin.

        maitä löytyy joka junaan niin miehistä kuin naisistakin joten eiköhän lopeteta jo tämä yleistys....


      • BLONDIE
        ..... kirjoitti:

        hyvä suominaiset, ihana tätä yleistystä.
        mitenkäs te suomalaiset möhömahaiset miehet jossain ulkomailla käyttäydytte, ette ainakaan kohteliaasti lasiin sylkien, ehei.

        itse olin muutamia viikkoja turkissa, ja itselläni oli siellä myös lomaromanssi, joka jatkuu edelleen ja toivottavasti ei vain sellaiseksi jää. en kertaakaan matkan aikana juonut muutamaa lasillista enempää, humalassa en kertaakaan, en öykkäröinyt, enkä varmasti muutenkaan aiheuttanut pahennusta. miehen kanssa käytiin hyvissä paikoissa syömässä, tai iltaa istumassa, eikä puhe nyt ollut alkuunkaan mistään seksi lomasta, sitä kun ei tapahtunut. jotkut kuitenkin tietävät käyttäytymisen etiketit, meistä suominaisistakin.

        maitä löytyy joka junaan niin miehistä kuin naisistakin joten eiköhän lopeteta jo tämä yleistys....

        Kerran kävin Marokossa, en ikinä enää! Turkki ja Tunisia kuulema samanlaista mentaliteettia.
        En ikuna kuuna päivinä niitten ukkojen ja rantasandaalien myyjien kanssa tule toimeen. Koko ajan se huutelu perään, joten onneksi olin tasokkaassa hotellissa jonne pystyin menemään poolille rauhassa, mutta eikös parvekkeeltanikin osoittautunut näkymä, kun tämä puutarhuri töidensä keskellä siinä Allahin kutsun (vai mikä Imaami se on) keskellä vilkuili minuun päin siinä rukoustaan suorittaessaan pyllistellen Mekkaan päin. Vanhempana yli kolkyt vee tiedän jo katseen. Huonepalvelu yrittikin tuoda milloin mitäkin, jota en ole tilannut ja sälli oli tarjoomustensa kanssa jo huoneen puoleella, kunnes oli pakko ihan fyysisesti työntää pois siitä. Nyrkkitappelu olisi kai syntynyt, elleivät olisi olleet vähän paremman luokan hotellissa töissä. Kun en pelkää niitä, ja tiedän heidän suhteensa Tourist Boardiin. Semmoisia ketkuja jotkut suomitytöt käyvät jopa tuliaisiksi, no joo jos omillaan elättäisivät.

        Olen ollut ihan kovissakin paikoissa maailmalla, ja nämä olivat ärsyttävia, jos ei mukaan lähtenyt. Tuli sitten yleismaailmallista horottelua, eli oikeestaan sama mitä teet niin HORO. Annat tai et, samapa se sitten on jos kiinnostaa.

        Egyptistä kyllä löyti näitä auton huudattajia kaduilla. Sinne ei täyden palvelun hotellista tarvitse edes mennä) mutta tilasin hotellista sukellusretken porukoilleni ja meno oli siellä ihan kivaa, veneet, välineet ja lounaat tosi hyvät. Punaisen meren sukellus on eräitä mieleenjäävimpiä juttuja useilta eri puoleelle maapalloa suuntautuneista matkoistani.

        Siis, olen sinkku blondi, mutta haluan laatua ja palveluita, en huuteluita vaan toimivuutta retkissä ja muussa. Paremman hotellin henkilökunta ymmärtää myös minun privaattiuuteni tarpeen, etenkin jos kerron johdolle. Muuten suklaasilmistä pääsee parilla napakalla sanalla, mutta silmiin ei saa katsoa.


    • ex-matkaopas (f)

      Onko sallitumpaa se kuinka te suomalais ym skandi miesoppaat vokottelette ja kaytatte niita turistityttoja kuin se etta turistitytto kayttaa turkkilais/skandi miesta?
      Itse oppaana ollessani kummastelin kuinka royhkeita miesoppaat voivat olla turistityttoja kohtaan.. Turkissa myoskin itse olin.

      • ex-opas Minäkin

        On tainnut nuori opas lähteä sillä asenteella maailmalle että ilo irti. Ja jäänyt toiseksi purkaen nyt kateuttaan muille. Ei ne suomimiehetkään ole enkeleitä kun lähdetään esim. Aasiaan kuten ei suominaisetkaan kaikkialla. Miksi siis yleistämään ja provosoimaan?

        Osa haluaa ottaa ilon irti lomallansa, se heille suotakoon koska ovat matkansa itse useimmassa tapauksessa maksaneet. Kyllä niitä ihania suominaisiakin maailmalla tapaa, itsekin löysin vaimoni seuramatkala. Vaikka kuormasta ei saisi syödä sanottiin...

        Mutta kuinka moni suomimies pistäisi pahaksi jos joku kaunis ranskalaisneito tulisi Suomessa ravintolassa ehdottelemaan pikkutuhmia? En minä ainakaan...


    • Eleonoora

      Joo voi ollakin, ei tietysti koske läheskään kaikkia naisia. Sama juttu suomalaisilla miehillä Virossa, Venäjällä, Thaimaassa ja monessa monessa muussa retkikohteessa. JOkainen tekee sitä mitä kaipaa ja haluaa. Toisille riittää meri, aurinko, nähtävyydet, hyvä ruoka ja löhöily aivan mainiosti, toiset haluavat seksiä, ystävyyttä, seikkaulua. It is up to you.

      • kkkkkkkkkkkkkkk

        virossa, venäjällä ja thaimaassa huorissa käyvät suomalaismiehet ovat reppanoita peräkamarinpokia. kysymys on siinä, kuka nainen haluaa olla vapaaehtoisesti sellainen.


      • Erkki_Merkki

        ulkomaille, niin me välitetään kuvaa Suomesta ja suomalaisista. Tahdottiin tai ei. Siks vituttaa kuulla ulkomaalaisten suusta suomalaisista sian näköisistä kaljamahoista jotka kännissä paneskelee huoria.
        Mutta. Myöskin vituttaa se, kun kuulee juttuja suomalaisista kännäävistä naisista jotka syöksyy vastaan tulevien ulkomaalaisten miesten syliin, kuin se olis ensimmäinen mies, jonka on koskaan tavannut.
        En ole täysin viaton itsekään, mutta olen tiedostanut sen, että meidän suomalaisten moraalikäsitykssä tuntuu olevan aika suuria vajavaisuuksia. Ehkäpä suurin vika on se, että sitä alkoholia ostetaan ja opetetaan lapsetkin ostamaan prosenttien mukaan, ei maun.


      • EXO
        Erkki_Merkki kirjoitti:

        ulkomaille, niin me välitetään kuvaa Suomesta ja suomalaisista. Tahdottiin tai ei. Siks vituttaa kuulla ulkomaalaisten suusta suomalaisista sian näköisistä kaljamahoista jotka kännissä paneskelee huoria.
        Mutta. Myöskin vituttaa se, kun kuulee juttuja suomalaisista kännäävistä naisista jotka syöksyy vastaan tulevien ulkomaalaisten miesten syliin, kuin se olis ensimmäinen mies, jonka on koskaan tavannut.
        En ole täysin viaton itsekään, mutta olen tiedostanut sen, että meidän suomalaisten moraalikäsitykssä tuntuu olevan aika suuria vajavaisuuksia. Ehkäpä suurin vika on se, että sitä alkoholia ostetaan ja opetetaan lapsetkin ostamaan prosenttien mukaan, ei maun.

        tuo käytös yleensä läheisyyden puutteesta. Ainakin naiset kaipaavat hellyyttä mitä nyt ei ihan kotona taida saada samalla tavoin kuin joku huomioi viikon tai kaksi.
        Siis rakastakaa toisianne ja olkaa ystävällisiä avoimia ja kilttejä kotona niin eiköhän vähenisi lomaromanssit.


      • ...
        EXO kirjoitti:

        tuo käytös yleensä läheisyyden puutteesta. Ainakin naiset kaipaavat hellyyttä mitä nyt ei ihan kotona taida saada samalla tavoin kuin joku huomioi viikon tai kaksi.
        Siis rakastakaa toisianne ja olkaa ystävällisiä avoimia ja kilttejä kotona niin eiköhän vähenisi lomaromanssit.

        Sitä hellyyttä ei ainakaan turkkilaisilta miehiltä kannata hakea. Niiden kulttuuri on hyvin erilainen ja naista kohdellaan karskisti kuin jotain esinettä. Tai en tietysti tiedä miten suhtautuvat naisiin, jotka itseään anteliaasti tyrkyttävät, mutta muilta kyllä yritetään ottaa vaikka väkisin. Siitä on sitten hellyydet kaukana...


      • ...
        ... kirjoitti:

        Sitä hellyyttä ei ainakaan turkkilaisilta miehiltä kannata hakea. Niiden kulttuuri on hyvin erilainen ja naista kohdellaan karskisti kuin jotain esinettä. Tai en tietysti tiedä miten suhtautuvat naisiin, jotka itseään anteliaasti tyrkyttävät, mutta muilta kyllä yritetään ottaa vaikka väkisin. Siitä on sitten hellyydet kaukana...

        kumoan kyllä tuon väitteen, tai ei ainakaan yleistää voi. miesystäväni ei todellakaan ole mikään karski joka on seksin perässä, vaan erittäin huomaavainen mies. suomalaiselta mieheltä on turha odottaa kukkia edes syntymäpäivänä, mieheni antaa niitä ihan muutenkin vain, ja on muutenkin kohtelias minulle kuin myös muille. eikä juo alkoholia kuten suomalaiset miehet.osaa silti pitää hauskaa. joten jotkut myös näin..


      • Erkki_Merkki
        ... kirjoitti:

        kumoan kyllä tuon väitteen, tai ei ainakaan yleistää voi. miesystäväni ei todellakaan ole mikään karski joka on seksin perässä, vaan erittäin huomaavainen mies. suomalaiselta mieheltä on turha odottaa kukkia edes syntymäpäivänä, mieheni antaa niitä ihan muutenkin vain, ja on muutenkin kohtelias minulle kuin myös muille. eikä juo alkoholia kuten suomalaiset miehet.osaa silti pitää hauskaa. joten jotkut myös näin..

        Jos Suomalainen varsinkin nuorempi mies ei juo alkoholia, on hän naisten mielestä jonkinasteinen huumorintajuton friikki tai vähintään mielenvikainen. Naiset ei ole alkoholittomista miehestä kiinnostuneita, paitsi jos se puhuu muuta kuin suomenkieltä. Sillon kyllä riittää kehuja omasta armaasta.


      • minä
        Erkki_Merkki kirjoitti:

        Jos Suomalainen varsinkin nuorempi mies ei juo alkoholia, on hän naisten mielestä jonkinasteinen huumorintajuton friikki tai vähintään mielenvikainen. Naiset ei ole alkoholittomista miehestä kiinnostuneita, paitsi jos se puhuu muuta kuin suomenkieltä. Sillon kyllä riittää kehuja omasta armaasta.

        ottaisin suomalaisen miehen, joka ei juo. Joskaan en sellaista, joka vahtaa muiden juomisia. Itse en alkoholin kanssa läträä, mutta antaa silti jokaisen tehdä omat valintansa.

        Turkkilaista en huolisi mistään hinnasta.


      • ....
        minä kirjoitti:

        ottaisin suomalaisen miehen, joka ei juo. Joskaan en sellaista, joka vahtaa muiden juomisia. Itse en alkoholin kanssa läträä, mutta antaa silti jokaisen tehdä omat valintansa.

        Turkkilaista en huolisi mistään hinnasta.

        mielestäni mies ei ole sen kummempi juo tai ei,tarkoitin lähinnä että mieheni osaa juoda sivistyneesti, siis yleensä vain muutaman, eikä notku ympäri kännissä pöytien päällä. ei pidä viinasta, joten ihan sama minkä maalainen niin hyvä jos mies osaa juoda, muttei liikaa.


    • Guru

      Siis tällä palstalla on käynnissä jatkuva sota suomalaisten sukupuolten välillä. Tätä menoa lähes kaikki vihaavat toisiaan ja hakevat kumppaninsa ulkomailta. Se on sääli, koska mielestäni suomalaiset naiset ovat kauneimpia ja myös fiksuja. Jotta tämä loppuisi on molempien katsottava peiliin. Miesten on kiinnitettävä enemmän huomiota ulkoiseen olemukseen, liikuttava, syötävä terveellisemmin, hankittava laadukkaita kuteita ja ennenkaikkea hillittävä juomista. Lähes samat asiat koskevat naisiakin. Ihastuminen on kuitenkin aluksi lähes aina ulkonäöstä kiinni. Itse olen noudattanut mainittuja periaatteita eikä seuranpuutetta ole koskaan ollut.
      Saattaisiko olla, että molemmat osapuolet haluavat vain tehdä toisensa kateelliseksi thai-naisilla tai turkkilaisilla miehillä?

    • Tytteli

      Itse olen käynyt pari kertaa Turkissa -91 ja -93. Ekalla kerralla tyttöporukalla. Kyllä oli tekemistä, että sai pidettyä kaikki tyrkylle tulevat turkkilaismiehet pois jaloista... Kauheaa oli, kun he eivät päässeet diskoon ilman daamiseuraa. Iltasella heillä oli hirveä haku päällä, että löysivät jonkun ladyn, joka veisi heidät diskoon... Täytyy sanoa, että me käyttäydyimme siveästi, vaikka miehiä pörräsi ympärillä kun mehiläisiä hunajassa. Toisella kerralla olin silloisen poikaystäväni kanssa, ja sain olla "rauhassa", koska turkkilaiset eivät sentään kehdanneet iskeä, kun oli oma mies kyljessä. Sitten kun mies lähti esim. baarissa vessaan, niin heti tultiin ehdottelemaan ja lirkuttelemaan. Ei silti, turkkilaiset ovat tosi mukavaa kansaa. =)

    • Lamya

      Minäkin olin siellä oppaana ja samanlaista touhua,kamalaa!!!
      Mutta samaa ne tekee siellä esim englantilaisämmät,mutta se ei ole tietenkään puolustus!

      • Tapu

        Luettuani näitä Turkin juttuja olen alkanut ihmettelemään miten nämä pojat suhtautuvat jos he näkevät että heidän ihastuksensa seuraavana iltana onkin toisen miehen (vaikkapa turkkilaisen) seurassa.


    • donna

      Kaikkien näiden viestien jälkeen tulee vaan mieleen että suominainen ei ainakaan ole lapsiin sekantuja niin kuin nämä Aasian vierailija-miehet usein!

      • .........

        turkkilaismiehet sen sijaan painavat mielellään ihan 13-vuotiastakin turistityttöä.


      • että

        turkkilainen mies sekaantuu suomessa 9.7 kertaa enemmän lapsiin kuin suomalainen.


      • kuinka paljon turkissa
        että kirjoitti:

        turkkilainen mies sekaantuu suomessa 9.7 kertaa enemmän lapsiin kuin suomalainen.

        Onko tietoa kuinka usein ne sekaantuvat lapsituristeihin? Uskaltaako ottaa lapset mukaan turkinmatkalle?


      • no niin
        ......... kirjoitti:

        turkkilaismiehet sen sijaan painavat mielellään ihan 13-vuotiastakin turistityttöä.

        mites se olikaan sen suomalaisen miehen kanssa joka jäi kiinni thaimaassa kun oli hyväksikäyttänyt jopa 400 poikalasta joten se siitä parmuudesta


    • Iina

      Olen hieman eri mieltä asiasta, koska yleistät asiaa liikaa. Olen itse suomailainen nainen ja seurustellut turkkilaisen miehen kanssa vuoden. Meillä suhde kukoistaa ja kaikki sujuu hyvin. Luotan mieheen ja hän minuun. Hän on hyvin eurooppalainen ja hänen koko perheensä arvostavat minua. Älä yleistä asioita, sillä kyllä niitä " luotettaviakin" turkkilaisia miehiä löytyy. Myönnän sen, että ongelmia on ollut suhteissa, mtta ei välttämättä kaikkien!!!!

    • Gigolot karistanut

      Ihan samaa touhua oli jo 70-luvulla Rhodoksella.
      Säälitti suomalaisnaisten hyväuskoisuus.
      Tosin omat kokemukseni kertokoot tarinaansa.
      Olin 16-v ja kahden viikon matkalla 18-v ystävättäri kanssa.
      Heti ekasta askeleestamme kadulle, alkoi sellainen kuhilaislauma piirittää ja seurata meitä, ettei voinut olla hetkenkään rauhassa koko kahden viikon loman aikana.
      Osa porukasta oli selvästikin rattopoikia, jotka kauppasivat itseään. Olimme useissa vaaratilanteissa. Eikä vähiten hotellin oman henkilökunnan takia. Nimittäin mukavat baarimikot tekivät treffit kanssamme. Ruokalan tarjoilijat kuitenkin valehtelivat, että baarimikot ovat estyneet ja siksi he ovat lupautuneet seuraksemme paikallista yöelämää esittelemään. Kieltäydyimme, mutta he tunkeutuivat puoliväkisin huoneeseemme, soiteltuaan sitä ennen puhelimella. Diskokierroksen jälkeen olikin seuraavaksi vuorossa melkein raiskausyritys.
      Onneksi neuvokkaana tyttönä, pääsin pakoon erään vanhan paikallisen rouvan hakatessa tarjoilijaa laukulla päähän klo viiden - kuuden aikoihin aamulla. Sinisilmäisyys oli kostautua.
      Voin sanoa, etten pitänyt Rhodoksesta.

      • Einarierkki

        SUOMALAINEN NAINEN ON VAAN NIIN HUORAHTAVA VERRATTUNA MUIHIN EUROOPPALAISIIN NAISIIN, EN TIEDÄ MISTÄ JOHTUU LUULISIN ETTÄ HUONOSTA ITSETUNNOSTA.Tämän tosiasian ovat paikalliset kertoneet minulle.


    • arvo1964

      morje.eikait siinä.käykää akat nussimasa turkjissa ja sillä sipuli.ite oon tuytyväinen peräkamasisa.morp.eläkää ahat tuluko tänne pylistään.painukaa tuhrriin.moto.

    • Dannniiii

      Jaa että veivät ihan hotellihuoneisiinsa? Tämä on trolli koska Turkki on muslimimaa ja siellä ei hotelleissa varsinkaan valmismatkalaisten hotelleissa saa viedä turkkilaisia miehiä huoneisiinsa. Ihan itse oppaana tämän tiedän. Eri asia jos vuokraa huoneen jostakin toisesta hotellista esim.yhdeksi yöksi.

      • Turkinhihasta

        Älä puhu akka skeidaa. Alanyassa on hotelleja mm. Bavyera, johon voi viedä ketä tahansa ja sitä suomiakat tekevätkin.


      • Turkissa EI päästetäTurkkilaisia miehiä edes hotellialueelle käymään..saati huoneeseen...ei ikinä..eli aloittaja ei ole ollut oppaana Turkissa jos väittää muuta.." Olemme sopineet hotellin kanssa ettei miehiä päästetä aulaan " HAH..Oppailla ei ole mitään pelikorttia sopia mitään tälläistä...kyllä se sääntö tulee ihan muualta kun oppailta ettei Turkkilaiset miehet pääse turisti hotelleihin..


    • nainen_56v

      Mitä ihme siveyspoliiseja täällä kirjoittelee? Jos on kyse aikuisista ihmisistä niin mitä se ketään muuta häiritsee, mitä tekevät. Tuskin suomiakat mitään tyhmiä ovat, pitävät itsekin hauskaa.

      • nyri66

        En kyllä miksi pitää matkustaa Turkkiin asti pitkänokkaisten ja karvaisten miesten perässä.Useimmilla on vielä vaimo jossain vuoristossa ja he elävät todella "nyrkin ja hellan välissä" huntu päässä.Kokkaavat karvakädelle ruokaa ja ovat kotiorjia .Miehet pettävät tulevia tai nykyisiä vaimojaan ja pitävät hauskaa tyhmien suomalaisnaisten ja muiden pohjoismaista tulleiden naisten kanssa.
        Tyhmiä ovat suomalaiset seksituristit ,antavat seksiä ilmaiseksi,auttavat paikallisia miehiä pettämään vaimojaan ja eivät edes vaadi maksua seksistä.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe