Ottaako vaimo eron ja lähtee Ovakon työnjohtajan matkaan ?
- entinenkovapalkkainenimatralainenpaperimies
Potkut tuli stooooralta
46
1406
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kivaa ilkkua lopputilin saajille....Tyypillistä imatralaisuutta on iloita toisten menetyksistä.
- Anonyymi
Jos ei ammattitaito ja työhalut ei riitä tämän päivän vaatimuksiin sekä vapaaehtoinen lisäkouluttautuminen ei kiinosta niin irtisanominen on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ammattitaito ja työhalut ei riitä tämän päivän vaatimuksiin sekä vapaaehtoinen lisäkouluttautuminen ei kiinosta niin irtisanominen on oikein.
Koskeeko tuo kaikkia irtisanottuja? Epäilen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskeeko tuo kaikkia irtisanottuja? Epäilen…
Ei varmasti koske kaikkia. Kyllä sieltä lapun saa varmasti hyviäkin työntekijöiotä tai esihenkilöitä. Se kun nyt on vaan karsittava kuluja vähemmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti koske kaikkia. Kyllä sieltä lapun saa varmasti hyviäkin työntekijöiotä tai esihenkilöitä. Se kun nyt on vaan karsittava kuluja vähemmäksi.
No näin itsekin ajattelen.
- Anonyymi
Toivottavasti sieltä lähtevät ne pahimmat ay-änkyrät. Joku roti hommaan on saatava.
- Anonyymi
Joko niitä paljon puhuttuja lappuja on jaeltu?
- Anonyymi
Tämä on ilon päivä😊
- Anonyymi
Joko taloon jäävät ovat alkaneet hyljeksiä irtisanottuja entisiä työtovereita?
- Anonyymi
Ei me olla. Niin pitkä yhteinen taival ettei ole mitää syytä hyljeksiä.
- Anonyymi
Tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti.
Et ees oo stooralla 😄
- Anonyymi
Miksi alkaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi alkaisi
Täällä on joillakin aika kummallinen käsitys työelämästä. Tai sitten ovat itse joskus hyljeksineet entisiä työkavereita ja nyt olettavat että muutkin tekevät niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on joillakin aika kummallinen käsitys työelämästä. Tai sitten ovat itse joskus hyljeksineet entisiä työkavereita ja nyt olettavat että muutkin tekevät niin.
Kyllähän siitä tietty luokkajako seuraa. Voittajat ja häviäjät.
- Anonyymi
Kyllä täällä on puukkoa lyöty kaverin selkään urakalla että itse selviää ilman irtisanomista.
- Anonyymi
Tosi oudolta kuulostaa. Mitähän nämä piikittelijät on miehiään tai naisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi oudolta kuulostaa. Mitähän nämä piikittelijät on miehiään tai naisiaan.
Varmaan niitä omasta mielestään parhaita työntekijöitä ja toimihenkilöitä.
- Anonyymi
Se on varmaan se peruskateus tulotasoa kohtaan mikä aiheuttaa joissakin ihmisissä närästystä? Ei tällaista samanlaista haudalla tanssimista näe kun Ovakolla on yyteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan se peruskateus tulotasoa kohtaan mikä aiheuttaa joissakin ihmisissä närästystä? Ei tällaista samanlaista haudalla tanssimista näe kun Ovakolla on yyteet.
Toiset ovat iloisia kun jää enemmän ylitöitä itselle tehtäväksi kun toinen ylityö yrjö saa lähdöt.
Sitten sosialistiperheen poika voipi elvistellä ja leikkiä kapitalististia vaikka on kuitenkin persàukinen. - Anonyymi
Ja sitten ei tietenkään kaveria jätetä....😁
- Anonyymi
Niinhän se menee muuallakin. Puukkoa tulee ja kova luetteleminen ja huokailu omista hommista. Laiska töitään luettelee.
- Anonyymi
Ite olen parissa YT:ssä ollut ja jäänyt töihin. Mitään vittuilua lähtijöille en tunnista olleen. Joskus juttelu lappujen jaon jälkeen oli vähän kankeaa, mutta enemmän niin, että töihin jäävät oli myötätuntoisia lähtijöille. Nämä YT:eet ei ollut Stora Imatralla, mutta ei niin kaukana.
- Anonyymi
Imatralla ei oo ikinä ollu kovapalkkaisia paperimiehiä
- Anonyymi
Mikä se on kenenkin mielestä kova palkka? Toiselle se on 3 tonnia käteen kun taas toiselle se on 7 tonnia käteen.
- Anonyymi
Semmoiset 5K€/kk käteen on jo ihan hyvä palkka.
- Anonyymi
Saiko pikkupoliisit kenkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko pikkupoliisit kenkää?
Ei ku isokenkäiset sai lapun.
- Anonyymi
Mutta ei Imatralla
- Anonyymi
- Anonyymi
HAH HAH HAA KUN NAURATTAA KUN PAPERIMIESTÄ ITKETTÄÄ HAH HAH HAA
- Anonyymi
Veikkausksia seuraavasta PotPot-aallosta?
- Syyskuu 2026.- Anonyymi
Voi olla jo ennenkin😊🇷🇺
- Anonyymi
uutisvuoksessa itkee laborantti 62v lopareita!Luulisi olevan jo työnsä tehnyt ja nauttisi elämästä?
- Anonyymi
Toivottavasti on malttanut laittaa rahaa säästöön pahan päivän varalle. Monet ei malta, vaikka olisi kuinka hyvä palkka.
- Anonyymi
Eiköhän tuossa iässä pitäisi olla jo eläkkeellä. Ahneet vanhat paskamahaökykoirat ovat pahimpia parkujia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuossa iässä pitäisi olla jo eläkkeellä. Ahneet vanhat paskamahaökykoirat ovat pahimpia parkujia.
Miten niin pitäisi olla? Jos tuntee olevansa työkykyinen ja haluja on tehdä töitä niin mikä ettei 👍
- Anonyymi
Paperitehtailla tulee olemaan entistä vaikeammat ajat kun mm. Suomalaiset karkkitehtaat alkavat olla entistä enemmän vaikeuksissa tulevan alvin noston seurauksena.
- Anonyymi
Ovat kyselleet jo takasinkin.
- Anonyymi
Vaimo häippäisee Ovakon työnjohtajan luota kun syksyn lomautukset alkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579