Yhden asian voin kertoa

Anonyymi-ap

Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse ole aloitteellinen.

45

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhden asian voin kertoa sinulle mies. En usko, että sinua todella kiinnosti, muuten olisit jo tehnyt jotakin. Näin ollen ei ole mitään juttua.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus alotukseen.


    • Anonyymi

      Ja mitähän merkitystä tolla on mitä sä uskoit

    • Anonyymi

      Jos et usko meihin ja minuun, arvaa tulenko tekemään mitään? Miehen itsevarmuus on seksikkäintä ja avaa naiselle mahdollisuuden kokea sellaista turvaa, jolloin on helppo miehelle antautua.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Valtaosa naisista on ei osaa rakastaa. Ne menee vaan se edellä että kuka nyt on paras ja helpoin saatavilla olevista vaihtoehdoista. Todella psykopaattinen piirre tämä.


    • Anonyymi

      Miten ei ollut tosissaan?

      • Anonyymi

        No sillai miten tunteet on esim kielteisiä ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sillai miten tunteet on esim kielteisiä ym?

        Varattuja combo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattuja combo?

        Ei, olen sinkku.


    • Anonyymi

      Nimi, kirjain tai jotain muuta? Kenelle?

    • Anonyymi

      Miten voi ajatella, että kahdella henkilöllä olisi voinut olla jotain juttua, jos he eivät ole koskaan viettäneet yhteistä aikaa puhuen ja tutustuen toisiinsa.

      • Anonyymi

        Ei mitenkään. Ei ole ollut mitään juttua.


    • Anonyymi

      Kertoisitko, mitä sinä itse olet sitten tehnyt juttumme eteen?

    • Anonyymi

      Toi " enää " kertoo ettei ollu ainakaan mulle. Mies ei ole tehnyt mitään tähänkään asti, ei pienintäkään askelta, merkkiä, ei mitään!
      - hah

      • Anonyymi

        Mutta hän kuitenkin antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut?


      • Anonyymi

        Hahhaha ja silti olet jossain jutun hengessä kiinni sinäkin. Et kai muuten noin sanoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän kuitenkin antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut?

        Vastaus on kielteinen.


    • Anonyymi

      En kirjoittele tällaisia sepustuksia... Voitte rauhoittua...

      -Syvällinen

      • Anonyymi

        Hyvä -Syvällinen. Tämä ei edelleenkään liity sinuun. Tämä Suomi24 on julkinen keskustelupalsta, ja täällä jengi heittelee omia ajatuksiaan erinäisiin ketjuihin. Sinun ei tarvitse joka toiseen aloitukseen kirjoittaa et asia ei koske sinua. Kukaan ei tunne sua täällä eli rauhoitu, ja anna ihmisten jutella. Et omista tätä alustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä -Syvällinen. Tämä ei edelleenkään liity sinuun. Tämä Suomi24 on julkinen keskustelupalsta, ja täällä jengi heittelee omia ajatuksiaan erinäisiin ketjuihin. Sinun ei tarvitse joka toiseen aloitukseen kirjoittaa et asia ei koske sinua. Kukaan ei tunne sua täällä eli rauhoitu, ja anna ihmisten jutella. Et omista tätä alustaa.

        Anna ihmisten jutella......mut ei myöskään mulle, alla hyvä selitys siihen


    • Anonyymi

      Suomenna tämä tai laita viesti suoraan, väylä on avoin.

    • Anonyymi

      Ai että on trollilla viihdeilta.

      • Anonyymi

        Niin, mies on tosissansa trolli


    • Anonyymi

      Ihanko totta. No olipa huojentava tietoa. Luulin että olit tosissaan.

    • Anonyymi

      Löysitkö toisen ässän hihastasi?

    • Anonyymi

      Haluun miehen joka uskoo meihin. Kerroit juuri ettet usko. Siksi et voi olla minulle se oikea.

    • Anonyymi

      Sanoit ettei meistä voi tulla mitään joten en näe syytä olla enää aloitteellinen tai laittaa energiaani tähän. Kaikkea hyvää sinulle :)

      • Anonyymi

        Ihania nämä sun vastaukset mies itelles, mutta näinpä näiden nk ulosmarssien kanssa hihii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihania nämä sun vastaukset mies itelles, mutta näinpä näiden nk ulosmarssien kanssa hihii

        Oih, sinä taas täällä❤️‍🔥❤️‍🔥. Puss puss, nyt pisulle ja pesulle siitä, sinäIhana , oooiih kun sinulla on aina tuo sana niin hallussa. Oih, pus, pus. Sä oot mun mussukka💋💋💋💋💋💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, sinä taas täällä❤️‍🔥❤️‍🔥. Puss puss, nyt pisulle ja pesulle siitä, sinäIhana , oooiih kun sinulla on aina tuo sana niin hallussa. Oih, pus, pus. Sä oot mun mussukka💋💋💋💋💋💋

        Juu kyllä maar nämä emojit tekee sinusta mies todella feminiinisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä maar nämä emojit tekee sinusta mies todella feminiinisen

        Ne on kulta muru mussukka kaikki sulle. Olet niin ihana, kun jaksat joka ketjussa toistaa samaa. Pus pus, mus, mus, nuo, nus💋💋💋💋💋❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥.Ihanaa päivää sulle palstalla, näythän varmasti joka ketjussa, mussukka, ihana💋💋💋💋❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥


    • Anonyymi

      Minun on aika vaikeaa olla millään tavoin aloitteellinen kun tämä meidän tilanne on mikä on.. Ei mulla ole pokkaa sellaiseen! Olen silti nauttinut flirtistämme ;)

      • Anonyymi

        Tiedätkö että se satuttaa, kun se vaan siihen jää💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että se satuttaa, kun se vaan siihen jää💔

        Se sattuu minuakin, päässäni on liian monia ajatuksia sinusta, mies 🙁


    • Anonyymi

      Klo 9 asti, sitten täytyy jatkaa :)

    • Anonyymi

      Mitä se nainen teki koska rosis? T puupää

    • Anonyymi

      Aikoa,aion,aiot, aiotte, aiomme. Aikoa verbin taivutusmuodot🙂 hyvää juhannusta

      • Anonyymi

        kiitos samoin mihin meinaat mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos samoin mihin meinaat mennä

        Muutaman sadan kilometrin päässä täältä :)
        Entä sinä?


    • Anonyymi

      Watch me doing shit too

    • Anonyymi

      Eipä tässä ihmeempiä, aika menee eteenpäin, enkä oikein tule parempaan kuntoon, kuin ehkä pikkaisen, ☺☺ mutta, jotenkin, toivoisin että olisit onnellinen, en tiedä mikä siihen auttaisi, mutta, toivotaan että koko Suomi huolehtii sinusta kuin kukkaa kämmenellä tästä lähtien, nyt, mutta, enempää en oikein pysty toivomaan tai haaveilemaan, pitäisi vain, pitäisi vain olla vain onnellinen, että maailmassa asiat ovat tässäkin kunnossa, ja olla vain onnellinen,

    • Anonyymi

      Harmi, että sinä ja minä emme voi puhua, mies 🫠

    • Anonyymi

      Olen kyllä. Sen takia saavuin parin tunnin päähän antamaan numeroni. Et käyttänyt sitä, jonka takia pysyn poissa.

      • Anonyymi

        Vuoden vaellus

        Erno Saukko

        Siinäpä mieleenpainuva kirja


    • Anonyymi

      Aijo; aijon , aijot, aijoo, aijomme, aijotte, aijovat, aijotaan.

      Ai joo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      187
      3311
    2. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      266
      2404
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      138
      2350
    4. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      183
      2255
    5. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      101
      1966
    6. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      103
      1792
    7. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1707
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1542
    9. Voihan J-mies

      Olet ajatuksissani jatkuvasti, voisitko poistua sieltä kun en saa mitään tehdyksi. Seuraavaa kohtaamista odottaessa.. 🤭
      Ikävä
      91
      1412
    10. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      13
      1313
    Aihe