älä sure rakas

Anonyymi-ap

älä itke, tunnen sun kyyneleet. en leiki näillä asioilla. tule mun syliin, anna mun hoitaa sua. tarvitsen sinua. tule mun elämään, ole mulle totta.

30

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rakastan sinua huomennakin rakas

      • Anonyymi

        Mitä siittä sitte pystyn mäkin välittämään ihmisestä joka on mua pettäny si taas ihmisestä joka ei välittäny meidän yhteisestä lapsesta ni sellaselle en pysty edes antamaan anteeksi sitä kuinka lasta kohteli mu toki mä olen sellai joku toinen taas pystyy jopa välittämään sellaisestakin ihmisestä mutta osaako sellainen si taas arvostaa edes sitäkään


      • Anonyymi

        Huomennakin ❤️


    • Anonyymi

      Elämä kyynistää, vaikka kyyneleitä se ei tänäänkään poistanut.

      • Anonyymi

        totta tuokin


      • Anonyymi

        Ei se että on edes lähes kykenemätön ihminen itkemään pitää olla jo aika saatanan kylmä tiedän omasta kokemuksesta


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus rakas. Tarvitsen sinun syliä, hoivaa ja huolenpitoa. Sillä on parantava vaikutus, uskon niin. Haluaisin tulla sun elämään, olla sun tukena. Viettää sun kanssa aikaa. Olen tosissani ja sinulle totta.

      • Anonyymi

        Vielä kun kerrot kenelle tämän osoitit ni ehkä hän osaa jopa ottaa suhun yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun kerrot kenelle tämän osoitit ni ehkä hän osaa jopa ottaa suhun yhteyttä

        Rakkaalleni tietenkin! En halua laittaa hänen kirjainta, ettei trollit ala kiusaamaan.


      • Anonyymi

        Haluan sun elämään paljon rakkautta, hyvää oloa, turvallisuuden tunnetta ja läheisyyttä. Olet rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sun elämään paljon rakkautta, hyvää oloa, turvallisuuden tunnetta ja läheisyyttä. Olet rakas.

        Kiitos rakas! Nämä kauniit sanasi oli kuin balsamia haavoille. Tuli niin hyvä mieli ja kauhea hellyyden puuska. Olisitpa tässä mun vieressä.
        Lähetin hyttysparven sinne sun luokse muistuttamaan minusta. Aina kun hyttynen tulee häiritsemään sinua niin muistat, että minä ikävöin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas! Nämä kauniit sanasi oli kuin balsamia haavoille. Tuli niin hyvä mieli ja kauhea hellyyden puuska. Olisitpa tässä mun vieressä.
        Lähetin hyttysparven sinne sun luokse muistuttamaan minusta. Aina kun hyttynen tulee häiritsemään sinua niin muistat, että minä ikävöin sinua.

        Rakas! Ikävä on. Tiesit, niitä on. Tällä kertaa haluan kaikki hyttyset kimppuuni, koska haluan sinut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaalleni tietenkin! En halua laittaa hänen kirjainta, ettei trollit ala kiusaamaan.

        Trollit käyttää itse tätä lausetta


    • Anonyymi

      Luulen, että olet leikkinyt kanssani koko illan 🧐

      • Anonyymi

        Eikö hän olisi niin saanut tehdä ehkäpä sun ei olisi kannattanu siinä tapauksessa leikkiä hänen kanssaan nääs on olemassa sanonta se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hän olisi niin saanut tehdä ehkäpä sun ei olisi kannattanu siinä tapauksessa leikkiä hänen kanssaan nääs on olemassa sanonta se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön

        Haluatko kertoa minulle jotain? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hän olisi niin saanut tehdä ehkäpä sun ei olisi kannattanu siinä tapauksessa leikkiä hänen kanssaan nääs on olemassa sanonta se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön

        Et voi sanoa, että olet uhkapelipoika 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kertoa minulle jotain? 🙂

        Haluan kasvotusten sylissäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kasvotusten sylissäsi

        Samat sanat.

        t.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kasvotusten sylissäsi

        Haluasin myös 🙂


    • Anonyymi

      Itkin kyllä aiemmin illalla. Että aika etevä oot.

      • Anonyymi

        Tuntui, että hän eräällä tapaa koki, etten ota tätä juttua tosissaan ja sitten koin, että hän itki. Se tuntui tosi pahalta. Tuntuu muutenkin vaikealta täällä yrittää mitään selittää.
        Ajatuksissani mies, joka katsoi ovelta pitkään silmiin. Teki niin ja vei sydämeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui, että hän eräällä tapaa koki, etten ota tätä juttua tosissaan ja sitten koin, että hän itki. Se tuntui tosi pahalta. Tuntuu muutenkin vaikealta täällä yrittää mitään selittää.
        Ajatuksissani mies, joka katsoi ovelta pitkään silmiin. Teki niin ja vei sydämeni.

        Näytä hänelle että välität. Mä en ois täällä jos mulle ois näytetty että musta välitetään. Jos mä oisin päässyt syliin kun mä itken jos mua ois lohdutettu. Jos mä oisin tuntenut että minua rakastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä hänelle että välität. Mä en ois täällä jos mulle ois näytetty että musta välitetään. Jos mä oisin päässyt syliin kun mä itken jos mua ois lohdutettu. Jos mä oisin tuntenut että minua rakastetaan.

        Ei hän minusta välittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän minusta välittänyt.

        Miksi laitat noita juttujas tänne ihan täyttä bul sittiä.


    • Anonyymi

      Voi kuul siittä on jo vuosikymmeniä kun olen viimeksi vuolaasti itkeny se oli joskus kauan sitte enoni hautajaisissa

    • Anonyymi

      Ollaan toisillemme totta tästä ikuisuuteen ❤️ haluan syliisi rakas 🥰

      • Anonyymi

        Niin ollaan. Yritetään löytää tie toistemme luo ja päästä pois täältä kirjoittelemasta ❤️


    • Anonyymi

      Mutta miten? - tämä sivusta-

      • Anonyymi

        En tiedä vielä, lähestyn siksi sanoilla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe