jutella kanssani? Jos niin ajattelet niin stiten sovitaan paikka missä voidaan jutella.
Haluatko vielä
25
607
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kiitos.
- Anonyymi
Miks mä haluisin?
- Anonyymi
Haluan jutella ja selvittää asioita. Kenestä on kyse, anna jokin vinkki.
naiselta m-miehelle.- Anonyymi
En halua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua..
Miksi ajatuspisteitä…Ymmärrän jos ei haluaisi. Hyväksyisin sen jos perustelisi asian. En koskaan roikkuisi ihmisessä, joka ei tahdo sitä.
- Anonyymi
Puiston parkkipaikka missä nähtiin. Viikottain menen siitä vierestä ohi mutta en autolla.
- Anonyymi
Minä m-mies haluan nähdä sinut ja jutella.
Laitat vaan viestiä tulemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä m-mies haluan nähdä sinut ja jutella.
Laitat vaan viestiä tulemaan.Koskas me on viimeksi juteltu edellisen kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas me on viimeksi juteltu edellisen kerran?
Taitaa olla jo pari vuotta aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jo pari vuotta aikaa.
Lisäys. Koronaan tais kaatua osittain.
- Anonyymi
Homo show
- Anonyymi
Ai tää kirjainleikki?
- Anonyymi
WhatsApp, dear mies.
- Anonyymi
Laita mulle moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita mulle moi
En voi, mulla on vain työnumerosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi, mulla on vain työnumerosi.
Voi ei! Mullakaan ei ole kun sun työnumero.
- Anonyymi
Nyt ei jassa enempää mutta menkää peilin eteen.....hani good rights
- Anonyymi
Menkää perkeleet kirkkoon edes
- Anonyymi
I’m not yet sure have i sinned
- Anonyymi
No tuu jutteleen kun näet.
- Anonyymi
Aina haluan, minähän se olen aina ängennyt juttusiin joten en kehtaa enää.
Odotan sitä hitsin sattumaa ja niin vuodet jälleen vierii kuten tähänkin asti, kiihtyen. Naiselta.- Anonyymi
Kehtaa vaan, odotan sinua ❤️asukki.
- Anonyymi
Haluaisin mutta en siellä missä yleensä istut. Koko niiden talojen läheisyys ahdistaa ja toivon vaan joku päivä pääseväni sieltä hittoon.
Harmi kun et käy siellä palstalla, kun siellä olis tarpeeksi rauhallista.. mä käyn siellä aika usein aamuisin kahdeksan aikaan.
Et kyllä muutenkaan ole liikkeellä yhtä aikaisin joten aika heikot mahdollisuudet meidän on sitten tavata. Jos nyt edes olet sitä halunnut.
A - Anonyymi
Minä ainakin juttelisin mielelläni hänen (naisen) kanssaan, jos se on vaan joskus vielä mahdollista. Tunne ei vaan mahda olla molemminpuolinen. Tsemppiä kuitenkin aloittajalle ja muillekin juttelua haluaville. - random
- Anonyymi
Voidaanhan jutella muutama sananjos satutaan näkemään edellyttää tietenkin että oot ystävällinen etkä hauku ja arvostele niinkuin täällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389