Hullut tuulivoimasuunnitelmat

Anonyymi-ap

20

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä aikeista ajatellaan naapurikunnissa? Siellähän haitat tuntuvat jopa enemmän kuin Haapavedellä.

• Anonyymi

Luulisin että ovat kateellisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisin että ovat kateellisia

Eivät todellakaan ole kateellisia, vaan säälivät.

Ja toisaalta ovat vihaisia, koska myllyrumilukset näkyvät ja kuuluvat kauas naapurikuntien puolelle.

• Anonyymi

Naapureiden puolelle tulossa ehkä vielä enemmän, joten mitäpä niitä nuo liikuttaa kunhan siirtolinjat vetää

• Anonyymi

Iniskää köyhät. :DD

• Anonyymi

Siinä se ainoa ajatus, joka etsii toistaan ahneen tuulimyllärin mielessä.

• Anonyymi

Tuohan on Haapavesi-lehden uutinen, jonka Keskipohjanmaa on vain kopioinut. Ilkka Repokin näyttää jakaneen samaa uutista. Hyvä, hyvä Haapavesi-lehti. Teette todella hyvää työtä puolueisiin tai mihinkään muuhun sidonnaisuuteen katsomatta. Arvostan.

• Anonyymi

Minä en en arvosta ja lukijana kyllästyin lehden tyyliin niin, että sitä ei meille enää tilata.

Haapaveden päättäjille tulee omille mailleen tuulimyllyjä ja vuokratuloja. Entä soranottopaikkojen tuotot, meneekö päättäjien taskuun hyöty? Eivätpä välitä asukkaiden mielipiteestä, sehän on selvää. Näin se ahne maailma toimiin. Haapavesi pilataan tuulimyllyillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en en arvosta ja lukijana kyllästyin lehden tyyliin niin, että sitä ei meille enää tilata.

Haapaveden päättäjille tulee omille mailleen tuulimyllyjä ja vuokratuloja. Entä soranottopaikkojen tuotot, meneekö päättäjien taskuun hyöty? Eivätpä välitä asukkaiden mielipiteestä, sehän on selvää. Näin se ahne maailma toimiin. Haapavesi pilataan tuulimyllyillä.

Kyllästyttää tämä persu syöttiläiden iänikuinen kitinä ja kateus kun omasta takaa ei ole mitään mistä ottaa..

• Anonyymi

Taas jollakin luontokato lompakossa naapurin saadessa vuokratuloja.

• Anonyymi

Ahneus ja tyhmyys.

• Anonyymi

Haapavesi muuttuu hengenvaaralliseksi eli asuinkelvottomaksi!

• Anonyymi

Isolta osin.

• Anonyymi

Hyvää juhannusta turhan narisijat ja pelkurit

• Anonyymi

EU määrää ojitut suot ennallistettaviksi. 100 vuoden päästä tuulivoimapuistot. Kyllä luonto toipuu? Ihminen on ahne ja hyvin tyhmä.

• Anonyymi

Tympeää tuo kun hyötyketju päöttyy päättäjään.

• Anonyymi

Hulluja ovat. Kyllä pitää sähkön käyttö lopettaa Haapavedellä ja julistautua sähkövapaaksi pitäjäksi. Kyllä olisi yritystä ja asukasta matkailijoista puhumattakaan tulossa niin paljon kuin tulotiet vetäisi.

• Anonyymi

Kaikki muukin yritystoiminta pitää kieltää. Ainoastaan lapsia puukottavat persut pitää sallia.

• Anonyymi

Huminakylä hoopoves

• Anonyymi

Persua keljuttaa. Älä kuitenkaan toimi muiden persujen tavoi ja jätä puukko kotiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe