et lukema matala

Anonyymi-ap

orkkis 50 ja jos laitan 45 renkaat tavallaan leveemmällä, raideleveys isompi? onko haittaa? vaikuttaako siihen kuin helposti katukiviin ottaa hittii?

17

409

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkä rengaskoon vaihto ei vaikuta raideleveyteen millään lailla.

• Anonyymi

5 millin heitto vanteen keskilinjasta ei vaikuta mihinkään

• Anonyymi

Vaikuttaa se siinä tapauksessa jos se siirtymä on sisäänpäin, jarruosat voi ottaa vanteeseen kiinni.

• Anonyymi

Rekisteriotteessa on lueteltu sallitut rengaskoot. Jos alla on muut niin katsastuksessa tulee hylky.

• Anonyymi

ei tule

• Anonyymi

milloin vanne tulee tasoihin renkaan kanssa ja vaurioitumusherkin kanttareihin? ilmanpaine vaikuttanee mutta kannattaisko vanteen leveyden olla minimi ja leveempi rengas

• Anonyymi

Uudemmissa autoissa on ihan paska rengaskoko. Tärisee ja hakkaa huonoilla teillä ja hakee urissa. Aivan kuin järkyttävä vanne olisi päällystetty kuminauhalla.

• Anonyymi

Kyllä ne jotkut autot ovat aivan tarkoituksella suunniteltu tuollaisiks täriseviksi kuoppatutkiksi. Avansanat ovat urheilullinen ja dynaaminen. Jos tuollainen ei miellytä, pitää valita joku toinen auto.

• Anonyymi

Kannattaa hankia niitä parempia autoja joissa on kunnollinen alusta ja suunniteltu kunnon renkaille, eikä joillekin peräkärryn pyörille.

• Anonyymi

Määrittele parempi auto

• Anonyymi

Wartburg.

• Anonyymi

Kerro ensin mitä parempi pitää olla.

• Anonyymi

On.matala profiili on yliohjautuva ja etsii urat. Vain silmän ruokaa joillekin,mutta ei hyvä ajaa.

• Anonyymi

Mitenkä matala profiili tekee autosta yliohjautuvan?
        Matala profiili tekee hyvästä autosta paremman ajettavan. Toiset tykkää tosin lillukasta ja epämääräisestä huojunnasta ja hitaasta käyttäytymisestä.

• Anonyymi

ET on erijuttu kun rengaskoko

• Anonyymi

Vanteen ET eli offset on etäisyys (millimetreinä) pyörän keskiviivan ja kiinnitystason (pyörännavan) välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanteen ET eli offset on etäisyys (millimetreinä) pyörän keskiviivan ja kiinnitystason (pyörännavan) välillä.

Nerokasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe