Ei me saada tätä ikinä toimimaan

Anonyymi-ap

Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pystyisimme yhdessä ratkomaan haasteet.

Olin väärässä. Et halunnut. Se paljasti miten hauraalla pohjalla kaikki välillämme oli.. yks kaks kaikki haihtui tuulen mukana niin kuin ei oltaisi koskaan tunnettu. Sydämeni tietää missä sillä oli hyvä. Sun kainalossa.

32

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      melkein kun mun elämästä, mutta hän ei kyllä koskaan tullut kainaloon asti.

    • Anonyymi

      Kyllä me saadaan. Nyt vasta lukemassa täällä. Pitkä oli matka…
      Rakastin sitä puolta ja rakastan myös sitä puolta.

      • Anonyymi

        Hyvä jos uskot noin. Vielä kun sen saisi valettua itseenikin..


    • Anonyymi

      Ehkä niin. Koska olen kuitenkin sitä mieltä, että erityisesti pitkiin suhteisiin tarvitaan avoimuuden tukipilareiksi kohteliasta hyvää tahtoa. Tiuskiminen ei sovi hyvään vuorovaikutukseen koskaan. Ei koskaan. Mutta toki sellaisia heikkoja hetkiä annetaan anteeksi, kun rakkaus kantaa.

      Olin kyllä rakastumassa, mutta sen taisitkin rekisteröidä.

    • Anonyymi

      Kiinnostuit toisesta ja siihen se kaatui.

      • Anonyymi

        Omalla kohdallani se ei mennyt niin. Mielessäni oli vain yksin hän - aikuinen mies. Tietysti tilanne on osoittautunut että mieleni teki tepposet. Tunne ei ollut molemmilla sama.


    • Anonyymi

      Suuttuminen ei tarkoita herkkyyttä eikä herkkyys suuttumista

      • Anonyymi

        Herkkyyttä ja haavoittuvuutta on se, että uskaltaa näyttää myös jos kiukuttaa. Milloin joku on kiukkuinen ja turhautunut? Silloin kun on tyytymättömyyttä johonkin, tai voi olla myös surua mikä aiheuttaa sen. Uskallanko olla epätäydellinen ja herkkä silläkin uhalla, että toinen hylkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkyyttä ja haavoittuvuutta on se, että uskaltaa näyttää myös jos kiukuttaa. Milloin joku on kiukkuinen ja turhautunut? Silloin kun on tyytymättömyyttä johonkin, tai voi olla myös surua mikä aiheuttaa sen. Uskallanko olla epätäydellinen ja herkkä silläkin uhalla, että toinen hylkää?

        Huonoa käyttäytymistä ei kannata romantisoida. :(
        Kyllä, on kaikenlaisten riehumisten takana tunteita, mutta ei oikeuta mihinkään. Aikuisten ihmisten velvollisuus on opetella sanallistamaan tunteitaan ja maltilla niitä toiselle selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa käyttäytymistä ei kannata romantisoida. :(
        Kyllä, on kaikenlaisten riehumisten takana tunteita, mutta ei oikeuta mihinkään. Aikuisten ihmisten velvollisuus on opetella sanallistamaan tunteitaan ja maltilla niitä toiselle selittää.

        Kulttuurilliset erot on suuret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa käyttäytymistä ei kannata romantisoida. :(
        Kyllä, on kaikenlaisten riehumisten takana tunteita, mutta ei oikeuta mihinkään. Aikuisten ihmisten velvollisuus on opetella sanallistamaan tunteitaan ja maltilla niitä toiselle selittää.

        Kukas meistä on täydellinen eikä koskaan tee virheitä?


    • Anonyymi

      No jos se kaatuu ensimmäiseen erimielisyyteen, eiköhän asia ole selvä. Pystyn kestämään konfliktia aika hyvin. Pysyn kyllä jäätävän rauhallisena, vaikka sisällä voi riehua myrsky. Suutun valehtelusta ja kaksinaamaisuudesta. Tekopyhyydestä. Ne saavat raivoihin, mutta mitään et välttämättä näe ulospäin. Raivostun todella harvoin. Jos voin valita, lähden menemään. Ja yleensä voin.

      • Anonyymi

        Kuka nyt on sulle valehdellut ja mitä?


    • Anonyymi

      Ajatteletko niin, että vihan ja ärtymyksen ilmaisu on jotain, mitä toisen vain pitää ottaa vastaan? Oletko saanut tällaisen mallin vanhemmilta, niin että toinen äksyilee ja toinen sovittelee?

      • Anonyymi

        Nuo on normaaleita tunteita. Oletko sinä joutunut lapsuudessa kokemaan omien vanhempien taholta tunteiden kieltämistä? Turhautumisen tunteen kätkemistä?


      • Anonyymi

        On tervettä vihaa ja on epätervettä vihaa.


    • Anonyymi

      Surkeata kommunikaatiota ja pelien peluuta molemmilta, tässä lopputulos. Muista avata suusi seuraavan kanssa

      • Anonyymi

        Ei kun miten se menikään? Avasin suun ja kommunikoin. Yksin on vaikea kommunikoida. Joten?


      • Anonyymi

        Eikös se olis hyvä nyt keskittyä siihen uuteen ihastukseen? Minä hoidan kyllä omat suhteeni.


    • Anonyymi

      Eihän mua tunne kukaan oikeesti. Nauravan tyypin takana on hakoteillä oleva ympyrää juokseva pelokas pieni ihminen. Loppuun asti menen yksin. Tulet löytämään jotain niin kaunista ja upee rinnallesi..itselleni toivon vain mielenrauhaa viimeisille vuosilleni mutta pahalta näyttää.

      • Anonyymi

        Juokset itseäsi karkuun. Pysähtyminen tarkoittaisi omien haavojen kohtaamista ja se olisi tässä vaiheessa liian rankkaa. Mutta se on avain mielenrauhan löytymiseen.


    • Anonyymi

      joidenkin ihmisten vahvuusasteet ovat erilaiset, ja niin jotkut ihmiset ovat liian vahvoja joillekin ihmisille. Voisiko tälläinen olla teillä tilanne? itse olen törmännyt, en aina parisuhdemielessä vaan muutenkin itselle liian vahvoihin persooniin, jos tuo vahvuus heijastuu itseen väärin, koen sen jopa pelottavana, elämää estävänä ja tunnen kuinka oma minuuteni, ajatukseni ja mielipiteet murskautuvat noiden ihmisten persooniin ja tahtoon. jotkut eivät ymmärrä miten vahvoja ovat, ja miten se vaikuttaa muihin. ja että heissä on monta puolta, halutessaan osaavat olla hyvinkin niin sanottuja helliä ja mukautuvia mutta ehkä jos itsellä ei ole kaikki hyvin, tahtovat jotain asiaa tai suuttuvat, vahvuus iomeentyy väärin. kaikille tulee eripuraa mutta se miten se vaikuttaa muihin ihmisiin, kaikki eivät siitä pidä. maailma muuttuu ja ammatinvalinnoissa tämä korostuu, eräät vihaavat minussa piirteitä mukautuva, rauhallinen mutta vahva, toisella tapaa. sovellu ero tehtäviin ja joudun aina vaikeuksiin kun sanon ei ihmisille jotka haluaisivat kanssani yhteistyötä koska heistä se tuntuu hyvälle, mutta minä muserrun. olen varmaan itsekin eräällä tapaa vaikea, toisella tavalla. Minulle soveltuvat ihmiset ja kumppanit niin että myös minulla on hyvä olla on harvassa. tai heitä on paljon, mutta niin sanotut sosiaaliset piirit kaventavat valikoimaa, kuten ammatti valinta ja muu oma elämä.

    • Anonyymi

      monet näistä temperamentiltaan tuliset, tunteikkaat ja vahvat ihmiset kertovat että vihaavat sitä heissä itsessä, eivät ehkä itse ymmärrä sitä että miksi heitä vähän kartetaan, koska eivät voi olla samanlaisten kanssa koska se tekee heistä ylivahvoja, mutta tunteet ja vahvat mielipiteet ja tarve tehdä asioita ja parantaa maailmaa, kyky rakastaa vahvasti ajavat heitä elämässä eteen päin. ovat usein vähän yksinäisiä ja yrittävät kovasti etsiä ihmisiä joiden kanssa on hyvä olla ja saada niin sanottua helpotusta ja ymmärrystä. välillä takertuvat ja yrittävät väkisin saada asioita eteen päin jotka kokevat hyviksi mutta eivät aina ymmärrä kokonaisuutta. ihania persoonia, kaikki tuntemani, heitä tarvitaan, ja toivon että jokainen löytää ihmiset jotka ovat hyviä heille ja osaavat käsitellä heitä, ja eivät itse kärsi liikaa, osaavat ehkä hyvällä vähön laajentaa heidän maailman kuvaa ja hyvin vahvoja mielipiteitä

      • Anonyymi

        lisää itsellä moneem näistä on ristiriitainen suhde, rakastan ja arvostan heitä ja haluan heidät elämään, mutta eri tavoin kun he toivovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisää itsellä moneem näistä on ristiriitainen suhde, rakastan ja arvostan heitä ja haluan heidät elämään, mutta eri tavoin kun he toivovat.

        itselläkin on tietyissä asioissa vahvat mielipiteet, on asioita joissa en voi joustaa, en voi tehdä muutoksia, ja hyvin usein nämä ajatukset ovat juuri ristiriidassa vahvojen persoonien kanssa ja minä yritän väistää kohteliaasti ja he yrittävät vaikka väkisin saada tahtoaan läpi. itsellä siis olotila heistä on hyvin ahdistunut, epämukava ja välillä pelokas. näin ei aina ole ollut, oma minuuteni on kasvanut ja olen niin sanotusti vahvistunut omassa minuudessani. ja minulle tarkoitetut asiat ovat laajentuneet, näen ja koen asioita eri tavoin. silti monesti löydän itseni kaipaamassa juuri näiden vahvojen persoonien tuomaa turvaa, lämmintä halia ja vahvaa rakkauden tunnetta.


    • Anonyymi

      te menette kuin höyryjuna eteen päin, laput silmillä, mitään ei voi kuunnella tai antaa tilaa toisten ajatuksille. teillä on upea mielikuva, unelma, haave jota kohti puskette, ja minusta tuntuu kuin olisin pehmonukke kainalossa joka roikkuu siellä jossakin mukana, paiskahtelee vauhdissa päin seiniä, välillä ommellaa pää takaisin ja taas on ehjä. vaikka rakastat, unohdat että olen ihminen, oikea, tunteva, ajatteleva, unohdat että suhteet pitäisi olla fyysisiä ja oikeita oikeassa elämässä. vannot rakkautta, huudat ja karjut, mutta mitään konkreettista et tee.

    • Anonyymi

      Ke elle kirjoitat tarinoita?

    • Anonyymi

      Dannylle

    • Anonyymi

      Et itse ymmärrä että voi olla vaikeaa ottaa vastaan tuollaista purkausta. On pakko ottaa etäisyyttä jos tuntuu että pidetään syypäänä johonkin mille ei voi tai osaa tehdä mitään. Kun haluaa tulla rakastetuksi omana itsenään.

      • Anonyymi

        Teot todistavat enemmän, kun sanat. Tuuli huulia heiluttelee, mutta teoilla todistat toisen ja itsesi arvon. Näin uskoin asian olevan ja sittemmin se on minulle todeksi todistettu.


      • Anonyymi

        Ymmärrän se hyvin. Vaikka haluaisi, ei tässä muuta taida olla tehtävissä, jos et enää halua. Muista, että syyllisenä en sua pidä. Vaan rakastan, vaikka ei tunnetakaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän se hyvin. Vaikka haluaisi, ei tässä muuta taida olla tehtävissä, jos et enää halua. Muista, että syyllisenä en sua pidä. Vaan rakastan, vaikka ei tunnetakaan hyvin.

        Rikoit enemmän, kun korjasit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4059
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2296
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      21
      1520
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1404
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1366
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1327
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1258
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      88
      1232
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      52
      1135
    10. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1121
    Aihe