Kantsis laittaa hänelle jos viestin laitan?
Minkä värinen sydän emoji
28
841
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä, mitä haluat ilmaista. - Ystävyyttä, uskollisuutta, rakkautta...ihastusta..jne?
- Anonyymi
Onkohan punainen liian radikaali? Jos ihastusta ja ystävyyttä niin minkä värinen olisi siinä tapauksessa hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan punainen liian radikaali? Jos ihastusta ja ystävyyttä niin minkä värinen olisi siinä tapauksessa hyvä?
💜❣️ lähestyisin noilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai keltainen sydän…
- Anonyymi
Itse en täräyttäisi tulipunaista. Vähän miedomman värin kannalla olisin.
- Anonyymi
Tää on hyvä en täräyttelisi minäkään pinkki parempi.
- Anonyymi
Itse kerran irl tykkäsin hänen viestistä punaisella sydämellä. Oli se tunne niin laitoin. ❤️
- Anonyymi
Jännittää vaan että eikait hän vaan suutu jos laitan viestin?
- Anonyymi
Ei varmasti suutu
- Anonyymi
Kylläpä sinua tosiaan jännittää. Ei ole varmasti mitään syytä. Rohkeasti vain.
- Anonyymi
Jos olet nainen en olisi liian hanakasti tyrkyllä.
- Anonyymi
Laita ruskea! Tykkään Suklaasta! Namskis! Osta mulle!
- Anonyymi
💩 Mmmm naminami.
- Anonyymi
🖤😌
- Anonyymi
🖤😘
- Anonyymi
Miksi pitää ylipäätään laittaa joku sydän?
- Anonyymi
Koska haluan laittaa sydämen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluan laittaa sydämen hänelle.
No laita sydämistä muodostunut sydän.
💙💙💙💙💙💙💙
💙❤❤💙❤❤💙
❤💙💙❤💙💙❤
💙❤💙💙💙❤💙
💙💙❤💙❤💙💙
💙💙💙❤💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙
Tosin tämmöisenkin viestin saadessani vain miettisin silti olisiko hän kiinnostunut, todennäköisesti on vain kuitenkin yatävällinen.
- Anonyymi
🤎🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Niinpä. Ruskeasta sydämestä tulee mieleen paska sydämisyys.
- Anonyymi
Värillä ei ole väliä. Hänen viestillään olisi.
- Anonyymi
Samaa mietin. Olisi unelmaa ja jotenkin niin meidän erityiseen ystävyyteen sopivaa mutta hän varmasti tekee kuten oikealta tuntuu. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
No minä sitte rohkaistuin ja laitoin viestin ja sydämen ja hän vastasi viestillä ja hymiöllä. Oli kiva kun hän vastasi tuntui hyvältä ja onnelliselta...
- Anonyymi
Ehta vanhapiika näkyy olevan asialla.
- Anonyymi
Laita sinivalkoinen sydän, sillä korostat isänmaallisuutta.
- Anonyymi
Keltainen sopisi näin kesäisenä iltana
- Anonyymi
Minä laittaisin hänelle valkoisen, jos laittaisin, mutta en laita. 🤍
- Anonyymi
Minä laittaisin: 🫀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001