Kantsis laittaa hänelle jos viestin laitan?
Minkä värinen sydän emoji
28
802
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä, mitä haluat ilmaista. - Ystävyyttä, uskollisuutta, rakkautta...ihastusta..jne?
- Anonyymi
Onkohan punainen liian radikaali? Jos ihastusta ja ystävyyttä niin minkä värinen olisi siinä tapauksessa hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan punainen liian radikaali? Jos ihastusta ja ystävyyttä niin minkä värinen olisi siinä tapauksessa hyvä?
💜❣️ lähestyisin noilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai keltainen sydän…
- Anonyymi
Itse en täräyttäisi tulipunaista. Vähän miedomman värin kannalla olisin.
- Anonyymi
Tää on hyvä en täräyttelisi minäkään pinkki parempi.
- Anonyymi
Itse kerran irl tykkäsin hänen viestistä punaisella sydämellä. Oli se tunne niin laitoin. ❤️
- Anonyymi
Jännittää vaan että eikait hän vaan suutu jos laitan viestin?
- Anonyymi
Ei varmasti suutu
- Anonyymi
Kylläpä sinua tosiaan jännittää. Ei ole varmasti mitään syytä. Rohkeasti vain.
- Anonyymi
Jos olet nainen en olisi liian hanakasti tyrkyllä.
- Anonyymi
Laita ruskea! Tykkään Suklaasta! Namskis! Osta mulle!
- Anonyymi
💩 Mmmm naminami.
- Anonyymi
🖤😌
- Anonyymi
🖤😘
- Anonyymi
Miksi pitää ylipäätään laittaa joku sydän?
- Anonyymi
Koska haluan laittaa sydämen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluan laittaa sydämen hänelle.
No laita sydämistä muodostunut sydän.
💙💙💙💙💙💙💙
💙❤❤💙❤❤💙
❤💙💙❤💙💙❤
💙❤💙💙💙❤💙
💙💙❤💙❤💙💙
💙💙💙❤💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙
Tosin tämmöisenkin viestin saadessani vain miettisin silti olisiko hän kiinnostunut, todennäköisesti on vain kuitenkin yatävällinen.
- Anonyymi
🤎🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Niinpä. Ruskeasta sydämestä tulee mieleen paska sydämisyys.
- Anonyymi
Värillä ei ole väliä. Hänen viestillään olisi.
- Anonyymi
Samaa mietin. Olisi unelmaa ja jotenkin niin meidän erityiseen ystävyyteen sopivaa mutta hän varmasti tekee kuten oikealta tuntuu. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
No minä sitte rohkaistuin ja laitoin viestin ja sydämen ja hän vastasi viestillä ja hymiöllä. Oli kiva kun hän vastasi tuntui hyvältä ja onnelliselta...
- Anonyymi
Ehta vanhapiika näkyy olevan asialla.
- Anonyymi
Laita sinivalkoinen sydän, sillä korostat isänmaallisuutta.
- Anonyymi
Keltainen sopisi näin kesäisenä iltana
- Anonyymi
Minä laittaisin hänelle valkoisen, jos laittaisin, mutta en laita. 🤍
- Anonyymi
Minä laittaisin: 🫀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006