Kantsis laittaa hänelle jos viestin laitan?
Minkä värinen sydän emoji
28
864
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä, mitä haluat ilmaista. - Ystävyyttä, uskollisuutta, rakkautta...ihastusta..jne?
- Anonyymi
Onkohan punainen liian radikaali? Jos ihastusta ja ystävyyttä niin minkä värinen olisi siinä tapauksessa hyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan punainen liian radikaali? Jos ihastusta ja ystävyyttä niin minkä värinen olisi siinä tapauksessa hyvä?
💜❣️ lähestyisin noilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai keltainen sydän…
- Anonyymi
Itse en täräyttäisi tulipunaista. Vähän miedomman värin kannalla olisin.
- Anonyymi
Tää on hyvä en täräyttelisi minäkään pinkki parempi.
- Anonyymi
Itse kerran irl tykkäsin hänen viestistä punaisella sydämellä. Oli se tunne niin laitoin. ❤️
- Anonyymi
Jännittää vaan että eikait hän vaan suutu jos laitan viestin?
- Anonyymi
Ei varmasti suutu
- Anonyymi
Kylläpä sinua tosiaan jännittää. Ei ole varmasti mitään syytä. Rohkeasti vain.
- Anonyymi
Jos olet nainen en olisi liian hanakasti tyrkyllä.
- Anonyymi
Laita ruskea! Tykkään Suklaasta! Namskis! Osta mulle!
- Anonyymi
💩 Mmmm naminami.
- Anonyymi
🖤😌
- Anonyymi
🖤😘
- Anonyymi
Miksi pitää ylipäätään laittaa joku sydän?
- Anonyymi
Koska haluan laittaa sydämen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluan laittaa sydämen hänelle.
No laita sydämistä muodostunut sydän.
💙💙💙💙💙💙💙
💙❤❤💙❤❤💙
❤💙💙❤💙💙❤
💙❤💙💙💙❤💙
💙💙❤💙❤💙💙
💙💙💙❤💙💙💙
💙💙💙💙💙💙💙
Tosin tämmöisenkin viestin saadessani vain miettisin silti olisiko hän kiinnostunut, todennäköisesti on vain kuitenkin yatävällinen.
- Anonyymi
🤎🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Niinpä. Ruskeasta sydämestä tulee mieleen paska sydämisyys.
- Anonyymi
Värillä ei ole väliä. Hänen viestillään olisi.
- Anonyymi
Samaa mietin. Olisi unelmaa ja jotenkin niin meidän erityiseen ystävyyteen sopivaa mutta hän varmasti tekee kuten oikealta tuntuu. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
No minä sitte rohkaistuin ja laitoin viestin ja sydämen ja hän vastasi viestillä ja hymiöllä. Oli kiva kun hän vastasi tuntui hyvältä ja onnelliselta...
- Anonyymi
Ehta vanhapiika näkyy olevan asialla.
- Anonyymi
Laita sinivalkoinen sydän, sillä korostat isänmaallisuutta.
- Anonyymi
Keltainen sopisi näin kesäisenä iltana
- Anonyymi
Minä laittaisin hänelle valkoisen, jos laittaisin, mutta en laita. 🤍
- Anonyymi
Minä laittaisin: 🫀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604526Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352079Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1601463- 1651458
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481442Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2551228Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1931158- 2031102
- 801027
- 61998