Eräänä päivänä vaimoni sisko tuli käymään ja valitti niska kipua,kysyi voisinko hieroa,no hän asettui istumaan lattialle ja minä sohvalle josta aloin hieronnan,ei kauaakaan kun minulla kalu seisoi pelkästä kosketuksesta,nimittäin olen himoinnut vaimon siskoa pitkään ja kiima ollut molemminpuolista.Jenni on hyvävartaloinen nuori nainen. No jonkun ajan kuluttua vaimoni sanoi et kipasen tossa lähikaupassa,nooh välittömästi vaimon lähdettyä tilanne eteni niin et vaatteet lensi välittömästi,nuolin pitkään ja nostin Jennin keittiön pyödälle jossa nussin raivokkaasti,samalla vilkuilin sälekaihtimien välistä et milloin vaimoni ajaa pihaan,aika jännät paikat oli meneillään.Seksi oli loistavaa ,Jenni äänteli kiimassa kun työnnyin syvälle isolla kalullani.Lopuksi päästin lastini sisään ja Jenni laukesi samanaikaisesti. Mahtava pano ja salaa olemme tavanneet useita kertoja aina tilaisuuden tullen..Kiimaista juhannusta sinullekin.
Vihdoinki sain vaimoni siskoa...
6
8214
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jäät tuosta kiinni, tulet jätetyksi, niin sopii katsoa siihen kuuluisaan peiliin.
Ellet sitten kirjoittanut omiasi. - Anonyymi
Pikapano ja pikaisesti kirjoitettu juttu, sopii yhteen.
- Anonyymi
Pikaseksi ja pikateksti:)
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten vietimme lomia vaimon siskon ja hänen miehensä mökillä. Olemme muutenkin paljon yhdessä, siskokset ylimpiä ystäviä ikä eroa pari vuotta. Molemmat vaaleita hyvä kroppaisia salilla reenaavia sekä juoksu lenkillä käyviä. Olemme saunoneet porukalla ilman rihman kiertämää, mitään mustasukkaisuutta ollut koskaan. Perjantai ilta juhlittiin, laulettiin karokea ja tansittiin hitaita. Aamulla vaimoni lähti kampaajalle siskon miehen kyydillä, jäimme kahden hänen vaimon kanssa. Jatkoimme nauttien juomia menin itse laiittaa ranta saunan lämpiämään.
Jaana tulikin hetken päästä saunalle bikinit yllään, huomasin heti juominki nousut päähän edellisen illan ottojen vuoksi. Jaana halasi sanoi ihana saamme olla kahden koko päivän, kiihotuin halatessa ja kaluni kovettui Jaanaan pillua vasten. Molemmat kiihotuimme aloimme suutelee intohimoisesti, revimme uimma asut toisiltamme. Saunan terassin sohvalla nussimme aluksi, menimme saunaan ja uimaan olimme kiinni toisissamme kuin seurusteleva pari. Siirryimme mökkiin jossa kaksi tuntia yhtä tulitusta, raukeina kohtasimme puolisot kun saapuivat. Jatkoimme mökkeilyä normisti, salaisuus pysynyt näihin päiviin saakka. M 57v - Anonyymi
Tuon aloitusjutun tai lähes vastaavan olen lukenut aiemminkin.
- Anonyymi
Heh, kertaus on opintojen äiti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850