Siinäpä sitä on juhlimisen aihetta. Sauna, vasta, kahvihetki, makkara, olut, kaunis puoliso, tanssimusiikki, suudelma ja viileä aitta,...
Juhannus_xxx
17
917
Vastaukset
- Anonyymi
SIGMA RIZZ MEWING FINAL BOSS
- Anonyymi
Onko noheva etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille
- Anonyymi
Noin vähäinen on sinun sanavarasto. Olet jäänyt paitsi äidin aamumaidolta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin vähäinen on sinun sanavarasto. Olet jäänyt paitsi äidin aamumaidolta...
Uliuli uli uli persut paniikissa
- Anonyymi
Kauniit puolisot vieraissa, siinä juhannusta kerrakseen
- Anonyymi
Voe mahoton paikka!
- Anonyymi
Kesä on otollisinta pettämisen aikaa, siipat mökillä pois haitolta niin saapi rauhassa pehertää
- Anonyymi
Mistä löytäisi puolison joka ei hämmennä muualla kas siinäpä vasta pulma
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
Ei pärjätä
- Anonyymi
Kyllä pärjätään.
- Anonyymi
Olipa hyvä aloitus. Missä vaiheessa unta heräsit?
- Anonyymi
mulla rupes seisoo ...
- Anonyymi
Mulla tuli nälkä
- Anonyymi
Mulla tuli paskahätä!
- Anonyymi
Mulla tuli housuun
- Anonyymi
Voi hyvä tavaton!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300