Mistä johtuu, ettei perussuomalaisisss ole yhtään homoseksuaalia?

Anonyymi-ap

Muissa puolueissa, kuten Vihreissä heitä tuntuu riittävän.

50

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikäs Tynkkynen on.

      • Anonyymi

        Tynkkynen on heteroseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen on heteroseksuaali.

        Tynkkynen ei ole heteroseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen ei ole heteroseksuaali.

        Kyllä on. Oletko vihervasemmistosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen ei ole heteroseksuaali.

        Tynkkynen on biseksuaali. Jos et tiedä mikä se on, (olet asunut kiven alla bro), niin KVG.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen on biseksuaali. Jos et tiedä mikä se on, (olet asunut kiven alla bro), niin KVG.

        Ei ole, vaan on kiinnostunut naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan on kiinnostunut naisista.

        Ja silti afrikkalaistaustaisen miehen kanssa naimisissa. Alan on kutsumanimensä, jos sitä et muka tiennyt.

        Ja onhan näitä homomiehiä persuissa mm. Vigelius ja Hankamäki, joista jälkimmäinen vihaa naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Oletko vihervasemmistosta?

        Tynkkynen ei ole heteroseksuaali. Hän on bi-sekssuaalista eheytetty homoseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan on kiinnostunut naisista.

        Tynkkynen on kiinnostunut naisista vain äänestäjinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen on heteroseksuaali.

        Ja on suhteessa miehen kanssa niinkuin wigelius. Päivän naurettavin kommentti sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen on biseksuaali. Jos et tiedä mikä se on, (olet asunut kiven alla bro), niin KVG.

        No pylly kelpaa ja pyllyä käyttää. Mikä siinä on äfiksumpaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan on kiinnostunut naisista.

        Hahahahaa. Onko musta Alan nainen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti afrikkalaistaustaisen miehen kanssa naimisissa. Alan on kutsumanimensä, jos sitä et muka tiennyt.

        Ja onhan näitä homomiehiä persuissa mm. Vigelius ja Hankamäki, joista jälkimmäinen vihaa naisia.

        Yhtä paljon kuin muissakin


    • Anonyymi

      Onhan! Sebastian Tynkkynen, persu on homoseksuaali. Mutta tämä, että heitä on vähän, johtuu varmaankin siitä, että persut on aika LGBTQ+ vastainen puolue.

      • Anonyymi

        Ei ole vaan heteroseksuaali, jolle kelpaa myös miespuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan heteroseksuaali, jolle kelpaa myös miespuolinen.

        No on Tynkkysellä ainakin musta ukko.
        Käykö se välillä naisissakin
        Jos käy, sehän käy järkeen, kun se on Persu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on Tynkkysellä ainakin musta ukko.
        Käykö se välillä naisissakin
        Jos käy, sehän käy järkeen, kun se on Persu

        Älä valehtele. Miten Tynkkynen sitten hoitaa lapsen siittämisen, josta hän on puhunut julkisuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Miten Tynkkynen sitten hoitaa lapsen siittämisen, josta hän on puhunut julkisuudessa?

        Heillä on adoptio käynnissä Afrikassa.


    • Anonyymi

      VIHREÄSSÄ LIIKKEESSÄ EI OLE YHTÄÄN TERVEJÄRKISTÄ.

    • Anonyymi

      Tunnista kaappihomo haukkuu toista homoksi säilyttääkseen hetero imagonsa, sössöttävä puhetapa, perse hartioita leveämpi, huuliherpes joka raamatussakin mainitaan Jumalan antamana merkkinä homoille. Näitä persuissa on.

      • Anonyymi

        Huuliherpes?
        Mulle tulee sitä aina keväisin. Olen siis varttivuosi-homppi Jumalan armosta? Olikin uusi tieto, kiitos!


    • Anonyymi

      Haapavedellä on eräs persu, joka on oikea kovan luokan homoseksuaali. On päässyt lehtiin ja uutisiin aikoinaan.

    • Anonyymi

      Sebastian Tynkkynen EI OLE HETEROSEKSUAALI. Sebastian on joko homoseksuaali tai bi-seksuaali. Bi tarkoittaa sitä, että kiinnostuu molemmista sukupuolista. Mutta toistan, SEBASTIAN EI OLE HETERO!!!

      • Anonyymi

        Jaa muuten vaan aikoo tehdä lapsen? Eli on heteroseksuaali, kuten muutkin perussuomalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa muuten vaan aikoo tehdä lapsen? Eli on heteroseksuaali, kuten muutkin perussuomalaiset.

        Sebastian. Tynkkynen. On. BISEKSUAALI. Biseksuaali on eri asia kuin heteroseksuaali. Biseksuaali tarkoittaa sitä, että ihminen tuntee vetoa naisiin JA miehiin.

        BISEKSUAALI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sebastian. Tynkkynen. On. BISEKSUAALI. Biseksuaali on eri asia kuin heteroseksuaali. Biseksuaali tarkoittaa sitä, että ihminen tuntee vetoa naisiin JA miehiin.

        BISEKSUAALI.

        Ei tunne vetoa miehiin, vaan naisiin ja on ajatellut perheen perustamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunne vetoa miehiin, vaan naisiin ja on ajatellut perheen perustamista.

        Oletko vähän yksinkertainen? Etkö edes nähnyt kuinka Tynkkynen EU vaaleissa oli mustan Ali rakkaan kanssa?

        Ehkä äänestit Tynkkyä?

        Ovatko Persut tältä planeetalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän yksinkertainen? Etkö edes nähnyt kuinka Tynkkynen EU vaaleissa oli mustan Ali rakkaan kanssa?

        Ehkä äänestit Tynkkyä?

        Ovatko Persut tältä planeetalta?

        En nähnyt, että olisi harrastanut seksiä miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt, että olisi harrastanut seksiä miehen kanssa.

        Kai se nyt sen ukkonsa kanssa seksiä harrastaa.
        Mitä varten ovat pariskunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se nyt sen ukkonsa kanssa seksiä harrastaa.
        Mitä varten ovat pariskunta

        Eivät ole pariskunta, vaan hyviä ystäviä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa muuten vaan aikoo tehdä lapsen? Eli on heteroseksuaali, kuten muutkin perussuomalaiset.

        Tynkkynen ei aio tehdä lasta.

        Hän on kertonut julkisesti, että hän ja hänen Alan-rakkaansa suunnittelevat lapsen adoptointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sebastian. Tynkkynen. On. BISEKSUAALI. Biseksuaali on eri asia kuin heteroseksuaali. Biseksuaali tarkoittaa sitä, että ihminen tuntee vetoa naisiin JA miehiin.

        BISEKSUAALI.

        Useimmat poliitikot ovat vetoavaisia naisiin sekä miehiin, Jumalan armosta!


    • Anonyymi

      Aloitus on persun surkea provo.

    • Anonyymi

      Vigelius on homo.

    • Anonyymi

      Nopeampaa luetella persuheterot kuin persuhomot.

      • Täysjärkisistä, rehellisistä ja isänmaallisista puhumattakaan!
        Persut ovat rikollisia, ihan kaikki. osa on vielä tuomitsimatta.


    • Anonyymi

      Vigelius on heteroseksuaali

    • Anonyymi

      Persuissa on enemmän homoja kuin muissa puolueissa. Persujen päähomo valittiin Brysseliin levittämään homouden aatetta.

    • Anonyymi

      Otsikosta voi päätellä, että siellä entinen persuäänestäjä purkaa pettymystään.

      Ja se on oikein. Juuri niin pitää tehdä.

      Aloitus "Persut eivät ole myyneet persettään kertaakaan" oli varmasti myös ilmaa puhdistavaksi tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Vigelius on itse sanonut olevansa homo ja tanssi Linnan juhlissa miesystävänsä kanssa!


    • Anonyymi

      Seksuaalinen suuntautuminen Suomessa on ilmoitusasia ja kaapissakin saa olla. Jos Tynkkynen on sanonut olevansa hetero niin hän on hetero. Jos julkisuudessa oleva miesystävä on pelkkä persujen lavaste. Jokainen uskoo sitten, mihin uskoo.

      • Anonyymi

        Jos asuu jonkun kanssa yhdessä, niin se on Suomessa avoliitto ja kyseessä on avopari. Ei avioliitto. Edes 7 päivää-lehti ei suostu julkaisemaan kuvia esimerkiksi miesten yhteisistä asunnoista, koska kukaan toimittaja ei viitsi tehdä sellaisia juttuja. 7 päivää-lehdessä on oma tasonsa eli siellä esitellään tietynlaista elämäntyyliä lähinnä.

        Suomesta puuttuu sellainen lehti, jonne pääsisi esittelemään omaa onnellista avioliittoa. Joskus sellaisista aiheista tehdään juttu iltapäivälehtiin tai naistenlehtiin. Onko se lehdistön sensuuria? Oikeasti Suomen lehdistöön on vain valittu tietynlainen taso ja valinta oli mahdollisimman skandaalimainen. Koska Suomessa ei haluta kuolla tylsyyteen, vaan mieluummin järkytykseen.


    • Anonyymi

      miksi teet itsemurhan ? jossain vaiheessa teet sen kuitenkin , älä tee 🤣

    • Anonyymi

      Perussuomalaisissa on enemmän homoja kuin ruotsinlaivoilla.

    • Anonyymi

      Heitä on yhtäpaljon kuin muitakin piilossa.Tynkyn ja wigeliuksen perässä heitä tu Lee enemmän esille..luuletko että prridessä kaikki on samaa puoluetta
      Mitä kertoo Sepin ja jonathanin suosio. Pane myssy päähän ja mieti.sitäpaitsi homot on ihmisiä jota seta puolustaa.

    • Homoja on kuin kissa näyttelyssä kissoja. mutta rehellisiä, isänmaallisia ja täysjärkisiä ei persuista löydy.
      Rikostuomiot ovat näiden surkimusten joukossa sulkia hattuun.

    • Sain sarkasmin...

    • Anonyymi

      Äly, täyspäisyys ja homous eivät viihdy samassa päässä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe