Scooby Doo eroottinen fanfic

Anonyymi-ap

Hoipertelen pitkin syrjäkujia. Harvat katuvalot jaksottavat valoa ja pimeyttä puskiessani kohti mysteeripakua. Homohuivini hulmuaa viemäreistä nousevassa ilmavireessä.

Koputan pakun ovea. “Retu, taasko naisia kaatamassa?”, Daphne lohkaisee kevyen vinoilevalla äänensävyllä. “Ymmärrän, että olet todellinen naistenmies, ja seuraat viettejäsi, ja samalla palvelet koko naissukupuolta myskisellä, mutta hienostuneella aurallasi, mutta on epäkohteliasta herättää minut ja Velma joka ikinen yö!”

“Joo”, vastaan, suljen oven ja poistun pakettiautoltamme.

Daphne ja Velma onkivat joka ilta alusvaatteitani likapyykistä ja valehtelevat sosiaalisen median tileillään, että olisin näyttänyt heille munani, kuten poikaystävät tekevät. Siedän heidän metkujaan, sillä ne auttavat minua pitämään alfaheteron kulissiani yllä. Todellisuudessa homoilen joka yö laitakaupunkien paskaisilla kujilla. Joskus ajan mysteeripakulla naapuripaikkakunnalle milloin millekin huoltoasemalle, ja imen siellä rekkakuskien munaa. Joskus laitan perseposkeni tukevasti gloryholen ympärille, ja olen siinä koko yön. Nautin lihasta ja kudoksista sisälläni.

Mutta jokin puuttuu. Kadehdin kollegani Nuhrun tapaa nähdä maailma. Hänen huoletonta asennettaan maailman ahdasmielisyyden ja ennakkoluulojen edessä. Miten hän syö koiransa kanssa herkullisia sämpylöitä, vailla minkäänlaista normien kunnioitusta. Miksen voi saada häntä? Markkina-arvoni lasketaan miljoonissa, Nuhrun satasissa. Silti hän ei antaudu minulle.

Yritän vielä kerran.

“Hei Nuhru, tänään on indigolapsena kaapista tulemisesi vuosipäivä, ja haluaisin juhlistaa sitä Indica-sätkällä”, asetin syöttini Nuhrulle. Raotin hänen sillan olla sijaitsevan telttansa helmaa, ja hymyilin vienosti.

“Woaahh duude, herkut ja savut maistuvat aina, wwwoooaah…”, Nuhru vastaa.

“HRHYRHYRHYJYYY!”, Scooby Doo naurahtaa, oudolla koiranauruäänellään.

Kömmin heidän telttaansa. Lattialla on heidän suupielistään pudonneita salaminpalasia ja herkkusämpylöiden murusia. Nuhru on siis taas viettänyt iltaansa herkutellen Scoobyn kanssa. Hänen sylissään Robert Anton Wilsonin teos Prometheus nousee. Rivejä on alleviivattu ja marginaaleissa on Nuhrun omia muistiinpanoja. Tämä syöksee kiihkeää energiaa suoniini. Sydämeni hakkaa, huimaa ja hengitykseni kiihtyy. Miten joku noin ihana voi olla niin välinpitämätön minua kohtaan.

“Woaah dude, tiesitkö, että finanssitalous imee yhteistä hyvinvointia tuottamatta kuitenkaan itse mitään arvoa. Me ratkotaan hikihatussa mysteereitä ja ne saa tuottomme, ku maksamme korkoja pakulainastamme, wooaaah maan. Muten se voi olla reilua dude”

Huomaan, että penikseni alkaa jäykistyä. Se on puolikova, muttei näy läpi 7000 euroa maksaneiden housujeni taitoksista. Miten joku on samaan aikaan noin fiksu ja vapaa kaikista kahleista.

“Nuhru, otatko ekat imut…”

“Joo, woooaahh.”

Nuhru imee savua keuhkoihinsa ja pidättelee henkeään. Hän sulkee silmänsä ja antaa savun verkkaisesti vuotaa sieraimistaan. Sitten hän avaa silmänsä ja kääntää katseensa minuun päin. Hänen silmänsä ovat punaiset ja kauniit. Hän hymyilee vienosti, ojentaa sätkän minulle ja nyökkää.

Vedän savua poskiini. Alan pelätä. Mitä jos Nuhru ei vastaa himooni. Päästän savun ulos suustani, se ei käynyt keuhkoissani saakka.

Scooby katselee meitä ihmetellen.

Nuhru asettautuu selälleen teltan lattialle.

“Woah dude, tämä on parasta, mitä elämä voi tarjota… herkkuja, savut ja ystävät, joiden kanssa jakaa tämä hetki.”

“...Nuhru.. en tiedä miten sanoa tämä… enemmän kuin ystävä?”, sanon. Asettaudun Nuhrun viereen ja otan häntä kädestä. Nuhru on kuitenkin jo sammahtanut. Scooby osoittaa katseellaan Scooby Snackseihin. Annan hänelle herkun. Katson Nuhrua, hänen enkelinkauniita kasvojaan. Hän on vapaa ja puhdas. Sitä minulla ei ole.

Poistun teltasta. Itken ja runkkaan ohitse virtaavaan likaojaan.

5

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa.

      • Anonyymi

        Joo, saa jakaa


    • Anonyymi

      Sillälailla spedellä jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

      • Anonyymi

        Nimenomaan mitäs olet spedettävä buaahaa vajakki.


      • Anonyymi

        Pyrin kirjoittaessa eroottiseen taiteeseen, en moukkien miellyttämiseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe