Aasialaiset miehet

Anonyymi-ap

Onko kokemusta kenenkään Aasialaiset miehet?

15

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omat kokemukset on nepalilainen ja Intialainen mies.
      Sekä banladesilainen mies.

      • Anonyymi

        Thaimaan miehillä on keskimäärin maailman pienimmät penikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaan miehillä on keskimäärin maailman pienimmät penikset.

        En nyt sanoisi ihan noin. Minä olen yhden Thaimiehen kanssa. Hän todella komea ja hyvä vartaloinen ja täysin sileä. Nuolen hänen kasvoja ja suutelemme kovasti ennen varsinaista yhdyntää.
        Tykkään kun ottaa suihin ja imee samalla kun hieron hänen kasvojaan.
        Yleensä tulen tämän homman aikana.
        Hän nai minua pyllyyn. Kalu on ihan ok kokoinen. Hän itse on minua paljon lyhyempi. Mutta tosi hyvä sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sanoisi ihan noin. Minä olen yhden Thaimiehen kanssa. Hän todella komea ja hyvä vartaloinen ja täysin sileä. Nuolen hänen kasvoja ja suutelemme kovasti ennen varsinaista yhdyntää.
        Tykkään kun ottaa suihin ja imee samalla kun hieron hänen kasvojaan.
        Yleensä tulen tämän homman aikana.
        Hän nai minua pyllyyn. Kalu on ihan ok kokoinen. Hän itse on minua paljon lyhyempi. Mutta tosi hyvä sängyssä.

        Onko kyseessä ladyboy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sanoisi ihan noin. Minä olen yhden Thaimiehen kanssa. Hän todella komea ja hyvä vartaloinen ja täysin sileä. Nuolen hänen kasvoja ja suutelemme kovasti ennen varsinaista yhdyntää.
        Tykkään kun ottaa suihin ja imee samalla kun hieron hänen kasvojaan.
        Yleensä tulen tämän homman aikana.
        Hän nai minua pyllyyn. Kalu on ihan ok kokoinen. Hän itse on minua paljon lyhyempi. Mutta tosi hyvä sängyssä.

        Ei ole mikään ladyboy. Vaan ihan normaali mies. Hän imi vartaloani ja suuteli joka paikasta hetki siten. Tulin hänen suuhun taas.


    • Anonyymi

      Nuori Intialainen mies käy minulla , olen 42v gay.
      Imen hänet aina kun hän haluaa.

      • Anonyymi

        Minun luonani taas käy pohjoiskorealainen. On aika lihava ja sillä on tyhmä hiustyyli. Olikohan sen nimi joku Kim Jong-un...


      • Anonyymi

        Intialainen mies käy päivittäin . Rakastan imeä tumman ja komea miehen kalua. Ainoa miinus on sen intialaisen ominaishaju, mutta kyllä sen kestää.
        Hän haluaa imeä myös minun kikkeliäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intialainen mies käy päivittäin . Rakastan imeä tumman ja komea miehen kalua. Ainoa miinus on sen intialaisen ominaishaju, mutta kyllä sen kestää.
        Hän haluaa imeä myös minun kikkeliäni.

        Minullakin on kokemuksia intialaisesta miehestä. Hän rakastaa ottaa suihin penistäni . Ja on siinä hyvin taitava. Saman teen hänelle vastavuoroisesti.


    • Anonyymi

      Yksi kaunis Sri Lanka nainen esitteli minut hänen veljelleen.
      Se veli ei tykkää naiset lainkaan.
      Minulle se sopii vallan hyvin .
      Hän rakastaa imeä minun kaluani ja saman minä teen hänelle.
      Olemme parisuhteessa nyt

    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten yksi Vietnam nuorimies otti minulta suihin Vaasan Rewel center WC tiloissa. Voi että se tuntui HYVÄLTÄ.
      Hän imi hyvin ja tulin hänen suuhun.

      • Anonyymi

        Miten näytti ottavan suihin tulon? Meinaan kun tuohon on monenlaista tulokulmaa. ;D


    • Homosauna Vogues olen saanut imuja osaavat kyllä imeä hyvin harmi kun suurimmalla osalla on pienet kullit ja eivätkä ole nussineet harmi mutta sanotaan et toivossa hyvä elää pari kertaa olen saanut ihanasti mustaa kullia siellä

      • Anonyymi

        Tuo jaksaa mainostaa.


      • Anonyymi

        Niin vogue on nii kiva olin käynyt viimeksi 4 vuotta sitten sain niin ihanan seuraan ite en asu siellä mut jos käyn hesaa niin varmasti meen


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe